facebook
Logo Diva SERVICE

Detaylı bilgi için

sizi arayalım

Detaylı bilgi için Sizi Arayalım.

Telefonunuza doğrulama kodu gönderilecektir.

Aydınlatma Metni’ni okudum, onaylıyorum.

Satış Sonrası Servis Yönetimi

Logo Diva SERVICE

Bulut tabanlı çalışan Logo Diva SERVICE, perakende şirketlerinin tamirden yedek parça teminine kadar bütün satış sonrası servis süreçlerini en çevik ve verimli şekilde yönetmesini sağlıyor.

Perakendede fark yaratmak istiyorsanız satış sonrası servis süreçlerinizde Logo Diva SERVICE ile bulutun avantajlarından faydalanın. Çevik servis yönetimiyle müşteri memnuniyetini ve bağlılığını artırın.
BULUT

Artan müşteri memnuniyeti

Servis ağında kesintisiz iletişim

Yatırım gerektirmeyen bulut teknolojisi

Mobil cihazlarda kolay kullanım

Daha kısa hakediş süreleri

Satış sonrası serviste kalite

Satış sonrası serviste kalite 

Müşteri memnuniyeti açısından ürünün kendisi kadar, satış sonrası servis de büyük önem taşıyor. Ürünün ilk kurulumundan garanti kapsamındaki işlemlere, arıza bildirimine ve yedek parça teminine kadar her yönüyle entegre şekilde yürütülen servis süreçleri, müşterinin markaya bağlılığını artırıyor. Bu anlayış doğrultusunda geliştirilen Logo Diva SERVICE, merkezi ya da çoklu servis ağlarını en verimli şekilde yönetmeyi sağlıyor. Bulut tabanlı yapısıyla hiçbir yatırım gerektirmeden kolayca devreye alınan ve tüm cihazlarda kullanılabilen Logo Diva SERVICE ile tüm servis işlemleri hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştiriliyor.

Uyumlu Olduğu Cihazlar

Cep Telefonu

Bilgisayar

El Terminali

Tablet

Uygulama Alanları

Elektrik ve elektronik
Perakende ticaret
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
e-Ticaret
Elektrik ve elektronik
Perakende ticaret
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
e-Ticaret
Elektrik ve elektronik
Perakende ticaret
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
e-Ticaret
0/9

Yatırım gerektirmeyen bulut teknolojisi

Logo Diva SERVICE’in yatırım gerektirmeyen bulut teknolojisi sayesinde merkezde ya da servislerde terminal, sunucu, güvenlik yazılımı, yedekleme, veritabanı kurulumu, bakım destek hizmeti, çeşitli yazılım lisansları gibi yatırımlara gerek kalmıyor. Sisteme girilen tüm bilgiler işletmeye özel bir bulut ortamında güvenle kaydediliyor, korunuyor ve yedekleniyor. Bulut üzerine çalışan Logo Diva SERVICE, merkez ile yetkili servis noktaları arasında kesintisiz bir ağ yapısı kurarak tüm servis işlemlerinin gerçek zamanlı kaydını ve kontrolünü sağlıyor.

Yüksek düzeyde müşteri memnuniyeti

Logo Diva SERVICE gerek işletmeler gerekse bu işletmelere bağlı çalışan yetkili servis ekipleri tarafından kolayca kullanılabiliyor. Müşteri tarafından çağrı merkezine yapılan bakım ya da arıza bildirimiyle eş zamanlı olarak sistemde kayıt açılıyor ve gerekli servis yönlendirmeleri yapılıyor. Bu süreçte, ürünün seri numarası kontrol edilerek garanti süresi takibi de gerçekleştiriliyor. Servis süreci sonunda yine Logo Diva SERVICE üzerinden yapılan memnuniyet anketleriyle müşteri bağlılığı ve memnuniyet seviyesi, servis tarafının değerlendirilmesiyle de yetkili servis ekiplerinin yeterliliği ölçümlenebiliyor.

Değişmeyen servis kalitesi

Serviste standartlaşma sağlayan Logo Diva SERVICE ile her tüketici, her zaman aynı kalitede servis alabiliyor. Tüketici bilgilerinin sistemde kayıtlı olması sayesinde, servis için çağrı merkezi her arandığında aynı bilgileri tekrar vermek gerekmiyor; böylece tüketici tarafındaki takip ve talep süreçleri çok daha fazla hız kazanıyor. Üstelik şehir değişikliği gibi durumlar söz konusu olsa bile müşteri bilgilerinin kayıtlı olması sayesinde Türkiye’nin her noktasında aynı servis kalitesi sunulabiliyor. Ayrıca sürecin online ve anlık takibi sonucunda tamir, bakım ve parça değişimi hizmetleri optimum sürede tamamlanabiliyor.

Servis ekiplerinin etkili yönetimi

Özellikle servis süreçlerinde dış kaynak kullanan işletmeler, servis ekiplerinin uygulamalarını doğrudan Logo Diva SERVICE üzerinden kontrol edebiliyor. Servis formlarının gerçek zamanlı olarak görülmesinin yanı sıra, arızalı ürün fotoğrafının, garanti belgesinin, arıza detaylarının fotoğraflarının servis ekiplerince çekilip sisteme yüklenmesi sayesinde, verilen hizmetin doğruluğu da her an denetlenebiliyor.

SMS ya da e-posta yoluyla bilgilendirme

Yetkili servis ekiplerinin yerinde bakım/tamir hizmetlerinin yanı sıra, küçük ürünler doğrudan müşteri tarafından servise teslim edebiliyor. Yine Logo Diva SERVICE üzerinden kayıt açılmasının ardından, müşteriler tamir sürecinin tamamlandığına ya da mevcut servis durumuna ilişkin bilgileri SMS ya da e-posta yoluyla alabiliyor. Böylece servis noktalarında ürün birikmesi önleniyor.

Ürün geliştirme sürecini destekleyen geri bildirimler

Logo Diva SERVICE kullanan işletmeler, servis süreçlerini ve ekiplerini verimli yönetmenin yanı sıra, müşteri beklentilerini ve ürünlerin kullanım alışkanlıklarını da öğrenme imkanı buluyor. Sistem üzerinden yapılan servis kayıtlarının incelenmesiyle hangi ürün için daha fazla servis talebinde bulunulduğu, özellikle hangi parçalarda sorun yaşandığı, müşterilerin hangi beklentilerinin daha ön plana çıktığı gibi konularda geri bildirim elde ediliyor. Ürün seri numaralarının takibiyle de hatalı üretilmiş seriler hakkında somut bilgiler edinmek mümkün oluyor. Bu sayede ürün geliştirme ve iyileştirme süreçlerine de önemli bir katkı sağlanmış oluyor.

Mobil kullanım

Mobil cihazlarda rahatlıkla kullanılabilen Logo Diva SERVICE sayesinde yetkili servis ekiplerinin işi kolaylaşıyor. Herhangi bir evrak taşımaya gerek kalmadan, iş emrinden yedek parça talebine ve stok durumuna kadar tüm süreci online ortamda yürütebilen servis ekipleri, işlem tamamlandığında mobil bir yazıcıdan çıktı alarak müşteriye iletiyor ya da ilgili servis evrakının müşteriye e-posta ya da SMS olarak iletilmesini sağlıyor.

Kullanımı kolay arayüz

Kullanım kolaylığı, müşteriyle doğrudan iletişim kurulan servis süreçlerinde hız ve müşteri memnuniyeti açısından daha da fazla önem taşır. Yetkili servis ekiplerinin mobil cihaz üzerinden kullanabildiği Logo Diva SERVICE’te matbu bir servis formu ile hemen hemen aynı yapıdaki dijital form kolayca dolduruluyor. Formun bir nüshası müşteriye e-posta ya da SMS yoluyla gönderilebiliyor veya portatif bir yazıcıdan çıktı alınabiliyor.

Daha kısa hakediş süreleri

Logo Diva SERVICE kullanan işletmeler, sistemi kendi servis ekiplerinde veya dış kaynak hizmeti aldıkları servislerde devreye alabiliyor. Servis hizmetinin dış kaynak olarak alınması durumunda, Logo Diva SERVICE üzerindeki bütün işlemler anlık takip edilebildiği için, servis şirketinin hakediş süreleri de önemli ölçüde kısalıyor. Diğer bir deyişle, servis için yapılan harcamalar kısa sürede geri alınabiliyor.
1/9

Yatırım gerektirmeyen bulut teknolojisi

Logo Diva SERVICE’in yatırım gerektirmeyen bulut teknolojisi sayesinde merkezde ya da servislerde terminal, sunucu, güvenlik yazılımı, yedekleme, veritabanı kurulumu, bakım destek hizmeti, çeşitli yazılım lisansları gibi yatırımlara gerek kalmıyor. Sisteme girilen tüm bilgiler işletmeye özel bir bulut ortamında güvenle kaydediliyor, korunuyor ve yedekleniyor. Bulut üzerine çalışan Logo Diva SERVICE, merkez ile yetkili servis noktaları arasında kesintisiz bir ağ yapısı kurarak tüm servis işlemlerinin gerçek zamanlı kaydını ve kontrolünü sağlıyor.

2/9

Yüksek düzeyde müşteri memnuniyeti

Logo Diva SERVICE gerek işletmeler gerekse bu işletmelere bağlı çalışan yetkili servis ekipleri tarafından kolayca kullanılabiliyor. Müşteri tarafından çağrı merkezine yapılan bakım ya da arıza bildirimiyle eş zamanlı olarak sistemde kayıt açılıyor ve gerekli servis yönlendirmeleri yapılıyor. Bu süreçte, ürünün seri numarası kontrol edilerek garanti süresi takibi de gerçekleştiriliyor. Servis süreci sonunda yine Logo Diva SERVICE üzerinden yapılan memnuniyet anketleriyle müşteri bağlılığı ve memnuniyet seviyesi, servis tarafının değerlendirilmesiyle de yetkili servis ekiplerinin yeterliliği ölçümlenebiliyor.

3/9

Değişmeyen servis kalitesi

Serviste standartlaşma sağlayan Logo Diva SERVICE ile her tüketici, her zaman aynı kalitede servis alabiliyor. Tüketici bilgilerinin sistemde kayıtlı olması sayesinde, servis için çağrı merkezi her arandığında aynı bilgileri tekrar vermek gerekmiyor; böylece tüketici tarafındaki takip ve talep süreçleri çok daha fazla hız kazanıyor. Üstelik şehir değişikliği gibi durumlar söz konusu olsa bile müşteri bilgilerinin kayıtlı olması sayesinde Türkiye’nin her noktasında aynı servis kalitesi sunulabiliyor. Ayrıca sürecin online ve anlık takibi sonucunda tamir, bakım ve parça değişimi hizmetleri optimum sürede tamamlanabiliyor.

4/9

Servis ekiplerinin etkili yönetimi

Özellikle servis süreçlerinde dış kaynak kullanan işletmeler, servis ekiplerinin uygulamalarını doğrudan Logo Diva SERVICE üzerinden kontrol edebiliyor. Servis formlarının gerçek zamanlı olarak görülmesinin yanı sıra, arızalı ürün fotoğrafının, garanti belgesinin, arıza detaylarının fotoğraflarının servis ekiplerince çekilip sisteme yüklenmesi sayesinde, verilen hizmetin doğruluğu da her an denetlenebiliyor.

5/9

SMS ya da e-posta yoluyla bilgilendirme

Yetkili servis ekiplerinin yerinde bakım/tamir hizmetlerinin yanı sıra, küçük ürünler doğrudan müşteri tarafından servise teslim edebiliyor. Yine Logo Diva SERVICE üzerinden kayıt açılmasının ardından, müşteriler tamir sürecinin tamamlandığına ya da mevcut servis durumuna ilişkin bilgileri SMS ya da e-posta yoluyla alabiliyor. Böylece servis noktalarında ürün birikmesi önleniyor.

6/9

Ürün geliştirme sürecini destekleyen geri bildirimler

Logo Diva SERVICE kullanan işletmeler, servis süreçlerini ve ekiplerini verimli yönetmenin yanı sıra, müşteri beklentilerini ve ürünlerin kullanım alışkanlıklarını da öğrenme imkanı buluyor. Sistem üzerinden yapılan servis kayıtlarının incelenmesiyle hangi ürün için daha fazla servis talebinde bulunulduğu, özellikle hangi parçalarda sorun yaşandığı, müşterilerin hangi beklentilerinin daha ön plana çıktığı gibi konularda geri bildirim elde ediliyor. Ürün seri numaralarının takibiyle de hatalı üretilmiş seriler hakkında somut bilgiler edinmek mümkün oluyor. Bu sayede ürün geliştirme ve iyileştirme süreçlerine de önemli bir katkı sağlanmış oluyor.

7/9

Mobil kullanım

Mobil cihazlarda rahatlıkla kullanılabilen Logo Diva SERVICE sayesinde yetkili servis ekiplerinin işi kolaylaşıyor. Herhangi bir evrak taşımaya gerek kalmadan, iş emrinden yedek parça talebine ve stok durumuna kadar tüm süreci online ortamda yürütebilen servis ekipleri, işlem tamamlandığında mobil bir yazıcıdan çıktı alarak müşteriye iletiyor ya da ilgili servis evrakının müşteriye e-posta ya da SMS olarak iletilmesini sağlıyor.

8/9

Kullanımı kolay arayüz

Kullanım kolaylığı, müşteriyle doğrudan iletişim kurulan servis süreçlerinde hız ve müşteri memnuniyeti açısından daha da fazla önem taşır. Yetkili servis ekiplerinin mobil cihaz üzerinden kullanabildiği Logo Diva SERVICE’te matbu bir servis formu ile hemen hemen aynı yapıdaki dijital form kolayca dolduruluyor. Formun bir nüshası müşteriye e-posta ya da SMS yoluyla gönderilebiliyor veya portatif bir yazıcıdan çıktı alınabiliyor.

9/9

Daha kısa hakediş süreleri

Logo Diva SERVICE kullanan işletmeler, sistemi kendi servis ekiplerinde veya dış kaynak hizmeti aldıkları servislerde devreye alabiliyor. Servis hizmetinin dış kaynak olarak alınması durumunda, Logo Diva SERVICE üzerindeki bütün işlemler anlık takip edilebildiği için, servis şirketinin hakediş süreleri de önemli ölçüde kısalıyor. Diğer bir deyişle, servis için yapılan harcamalar kısa sürede geri alınabiliyor.

Logo Diva Service

Logo Diva SERVICE; işletmelere ait tüm servis noktalarının merkezle olan haberleşme, arıza bildirimi, servis formu hazırlama, garanti takibi ve ücretlendirme gibi süreçlerini yöneterek, yedek parça ve aksesuar satış işlemlerini gerçekleştirmelerini sağlar.

Tercih Edenler Logo Diva SERVICE

200.000'den fazla müşterimizle beraber büyüyoruz.

Groupe SEB İstanbul, Logo Diva çözümleriyle müşteri memnuniyetini artırdı

Dünya genelinde 150’den fazla ülkede, 20 ayrı markayla hizmet veren Groupe SEB, toplam 25 bin çalışanı ve yıllık 4 milyar avroyu aşan cirosuyla dünya lideri küçük ev aletleri şirketi olarak tanınıyor. Bünyesinde Tefal, Rowenta, Krups gibi dünyaca ünlü markaları barındıran Groupe SEB, 1993 yılından bu yana İstanbul'da faaliyet göstererek başarılı ve istikrarlı bir şekilde varlığını sürdürüyor. Şirket bugün yaklaşık 200 çalışanı ile Tefal, Rowenta, Lagostina, Krups ve Moulinex'in satış ve satış sonrası hizmetlerini yürütüyor. Çok kısa sürede sektöründe Türkiye’nin bir numaralı markasına dönüşen grup, Tefal Shop’lar ile de Grup içinde bir ilke imza atmış bulunuyor.

Devamını Oku

Sıkça Sorulan Sorular

Logo Yazılım’ın sunduğu çözümler, ürünler ve servislerle ilgili sorularınız mı var? En sık karşılaştığımız soruların cevaplarını burada bulabilirsiniz.

01

Logo Diva SERVICE'te tablet üzerinden imza özelliği var mı?

İş Emri kaydı tablet üzerinden imzalanabilir. Müşteri imzası sanal servis formu üzerine kayıt edilmektedir.
02

Logo Diva SERVICE'te garanti ve sözleşme takibi var mı?

Evet, seri garanti ve bakım sözleşmeleri oluşturulabilir.
03

Logo Diva SERVICE'te kullanıcı bazında yetki gruplaması yapılabilir mi?

Kullanıcı ve kullanıcının bağlı olduğu grup üzerinden yetkilendirme yapılabilmektedir. Farklı kullanıcı gruplarında yetki düzenlenebilmektedir.
04

Logo Diva SERVICE'te farklı dil desteği var mı?

Türkçe kullanıma ek olarak İngilizce dil seçeneği mevcuttur.
05

Logo Diva SERVICE için gerekli donanım şartı nedir?

Logo Diva SERVICE platform olarak web tabanlı bir üründür ve donanım bağımsızdır. Windows işletim sistemli bir bilgisayarı veya şık bir tableti kasa olarak kullanabilirsiniz. Web tabanlı olduğu için de herhangi bir kurulum gerektirmez. Detaylı bilgi için için Satış Ekibimiz ile iletişime geçebilirsiniz: [email protected]
06

Logo Diva SERVICE'in bulutta kullanılmasının avantajları nelerdir?

Logo Diva SERVICE bulut tabanlı olması sayesinde tamirden yedek parça teminine kadar bütün servis süreçlerinizi uçtan uca yönetebilmenizi sağlar.
07

Logo Diva SERVICE'te fatura ve seri entegrasyonu var mı?

e-Arşiv ve e-Fatura senkronizasyonu bulunmamaktadır. ERP üzerinden yapılan e-Arşiv ve e-Fatura belge bilgileri Logo Diva SERVICE'e aktarılabilmektedir.
08

Logo Diva SERVICE'te hakediş (faturalaştırma) takibi yapılabilir mi?

Bağlı servisler ile faturalaştırma işlemi ile hakediş hesaplamaları takip edilebilmektedir.
09

Logo Diva SERVICE'te uygulama üzerinden teklif/sipariş verilebilir mi?

Evet, teklif ve sipariş takibi uygulama üzerinden yapılabilmektedir. Teklif ve sipariş geçmişi sistem üzerinden takip edilebilmektedir.
10

Logo Diva SERVICE'te sistem üzerinden e-Posta ve SMS gönderimi yapılabiliyor mu?

Evet, SMTP ve SMS bilgileri tanımlanarak yapılabilmektedir.
11

Logo Diva SERVICE'te anket atama ve anket takibi yapılabiliyor mu?

Anket atama ve takibi mevcuttur. İş Emri kapatıldığında otomatik anket atama yapılabilir.
12

Server bakımı ve maliyeti ile uğraşmak istemiyorum, Logo Diva SERVICE uygun bir çözüm müdür?

Logo Diva SERVICE bulutta çalışan bir ürün olduğu için server bakımı ve yönetimi konusunda herhangi bir yatırım yapmanıza gerek kalmaz.
13

Logo Diva SERVICE'te serili ürün takibi yapılabilir mi?

ERP satış faturası veya manuel seri girişi yapılabilir. Sistemdeki hareketler seri numaraları ve müşteri kartlarına göre görüntülenebilmektedir.
14

Logo Diva SERVICE kanal yapısına uygun mu?

Evet, servisler kanal yapısı kullanılarak gruplandırılabilir.

Uyumlu Logo On-Premise Ürünleri

İş süreçlerinizi kolay, pratik ve etkin bir şekilde yönetin.

ON-PREMISE

Logo Tiger 3 Enterprise

Kapsamlı üretim faaliyetleri olan orta ve büyük ölçekli işletmelere yönelik Logo Tiger 3 Enterprise, süreçleri kolaylaştırıp geniş fonksiyon yelpazesiyle üretim süreçlerindeki ihtiyaçları etkili şekilde karşılayarak üretimde sürdürülebilir verimlilik sağlıyor.

Detaylı İncele
ON-PREMISE

Logo Netsis 3 Enterprise

Zengin iş fonksiyonlarına sahip kurumsal ERP ürünü Logo Netsis 3 Enterprise; büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarına uygun kapsamlı çözümler sunarak işletmelerin verimliliğini destekliyor.

Detaylı İncele
ON-PREMISE

Logo Netsis Wings

Geniş modüler yapısı ve zengin fonksiyonlarıyla orta ve büyük ölçekli işletmelerin iş süreçlerini iyileştiren Logo Netsis Wings ERP, web üzerinden kullanım özelliği sayesinde de sürdürülebilir verimliliği her an, her yerde destekliyor.

Detaylı İncele
ON-PREMISE
Farklı ihtiyaçlarınıza yönelik en uygun ürünler için Logo ürünlerimizi inceleyin.

Hepsini İncele