200.000'den fazla müşterimizle beraber büyüyoruz.
Kültür ve Turizm Bakanlığı verilerine göre Türkiye’de 2020 yılında 15 milyon 971 bin 201 turist ağırlandı. “Bacasız sanayi”, “görünmeyen ihracat” gibi kelimelerle ifade edilen turizm sektörü, ulusal ekonomi için fayda sağlamasının yanı sıra dünya barışının korunması açısından da önem taşıyor.
Toplumun hızla adapte olduğu dijital dönüşüm çağında turizm işletmelerinin sürdürülebilirliği sağlaması için sektör trendlerine kayıtsız kalmaması, hatta yenilikleriyle sektöre yön vermesi gerekiyor. Logo, sektöre göre özelleştirilebilen kapsamlı çözüm portföyüyle turizm işletmelerinin hizmet kalitesini artırıyor. Otel, acente ve tur operatörleri; rezervasyon, ön büro, maliyet analizleri, muhasebe, müşteri memnuniyet süreçleri, internet filtreleme, dijital toplantı alanları, mağaza, depo, restoran ve Spa alanı kontrolü gibi birbirinden farklı süreçlerde Logo Yazılım çözümlerinin getirdiği avantajlardan faydalanabiliyor.
İşletmenin operasyonları sırasında oluşan, fakat tek başlarına bir anlam ifade etmeyen veriler, iş analitiği çözümleri sayesinde anlamlı ve faydalı bilgilere dönüşüyor. Logo'nun sunduğu İş Analitiği Çözümleri portföyü, işletmelerin topladığı tüm verilerin görselleştirilerek analiz edilmesini ve raporlanmasını sağlıyor. Bu portföyde aynı zamanda veriye dayalı bütçeleme çözümü de yer alıyor. Böylece, Logo İş Analitiği Çözümlerinden yararlanan işletmeler, veriye dayalı kararlar ile geleceğe daha güvenle bakıyor.
Piyasa koşullarına uygun fiyatlandırma yapmak, hangi yerlerin gezilebileceği gibi konularda veriye dayalı pazarlama planı yapmak mümkün oluyor. Müşterileri daha iyi anlayan işletmeler daha iyi deneyim sunuyor.
Temel performans göstergelerine göre raporlar hazırlanabiliyor. Bu raporlar rezervasyon durumları, doluluk oranları, insan kaynağının durumu, check-in raporu, forecast raporları gibi konularda bilgi edinmeyi sağlıyor. Geçmiş yıllara değişimlerin takip edilmesi koşullara göre mali strateji belirlemek için öngörü kazandırıyor. Örneğin, geçen yılın rezervasyonlarına dair rapor incelenip, güncel yılın aynı dönemindeki rezervasyonların daha düşük olduğu görülürse konuyla ilgili hızlı aksiyon alınabiliyor. Gerçek zamanlı takip sayesinde karlılık yönetilebiliyor.
Dış kaynaklardan gelen verilerin ve sektör raporlarının analiz edilmesini sağlayarak doğru kanaldan doğru fiyatı sunmayı sağlıyor. Diğer otellerin veya işletmelerin müşterilerine hangi hizmeti sunarak müşterilerin beğenisini kazandığı da ortaya çıkıyor. Talebin yoğun olacağı dönemler ve tatil sezonu ziyaretçi seviyesi tahmin edilebiliyor. Bu sayede doğru zamanda doğru karar alınarak gelir seviyesi artırılabiliyor.
Yeni nesil teknolojiler, turizm endüstrisini de dönüştürüyor ve kişiselleştirilmiş konaklama ve tur tekliflerinden, hangi yerlerin gezilebileceğine ve ne zaman ziyaret edilebileceğine kadar müşteriye doğru zamanda doğru hizmeti sunabilmek için veri ve analitiğinden yararlanmayı gerektiriyor. Giriş ve geceleme, XML ve BTM, otel durum raporları, günübirlik konaklama ve locater raporları, tarih ve tarife bazında raporlar, gelir departman ve genel durum raporları, otel Forecast raporları hazırlanıyor. Verinin doğru ve etkin şekilde analiz edilip anlamlı bilgiye dönüşmesini sağlayan Logo Mind Insight iş analitiği çözümü, akıllı turizm için şu avantajları sağlıyor:
İşletmeler iletişim dili ve harcama alışkanlıkları gibi müşteri eğilimlerini analiz edebiliyor. Bu sayede müşteri nereden geliyor ve ne istiyor, hangi hizmeti ne zaman kullanıyor gibi sorular yanıt buluyor. Bu yanıtlara göre resmin bütününü görebilen işletmeler kişiselleştirilmiş promosyon kampanyaları sunuyor. Bu sayede rekabette öne geçiyor.
Yıllara, aylara göre konaklama gelirlerinin dağılımları, ziyaretçi sayıları, oda sayıları, otel doluluk oranları ve rezervasyonlar raporlar üzerinden takip edilebiliyor. İçinde bulunulan yılın ziyaretçi/turist beklentisine yönelik veriler geçmiş dönem ile karşılaştırılabiliyor. Böylelikle, turizm işletmelerinin talebi doğru tahmin ederek kişiselleştirilmiş teklif sunması mümkün oluyor.
Farklı platformlardaki müşteri geri bildirimleri analiz edilebiliyor. Konaklama dışında restoran, SPA, Snack Bar, Clup, Oda Servisi gibi hizmetlerden memnuniyet durumu takip edilebiliyor. Bu sayede işletme hangi alanda iyileştirme çalışmaları yapmak gerektiğini görebiliyor. Gelişim planlarının veriye dayalı yapılması başarı getiriyor. Müşterilerin hangi hizmetlerden hangi yoğunlukta yararlandıkları gibi bilgilere ulaşılabilmesi sayesinde doğru yatırım kararı alınıyor.
İşletmenizin insan kaynaklarına dair tüm süreçlerini tek noktadan yürütmek Logo Yazılım'ın bordrolama programı ve insan kaynakları programı ile mümkün! Performans yönetimi, işe alım gibi İK süreçleri ile bordrolama ve izin takibi, özlük yönetimi ve yan haklar gibi çalışanlara dair temel süreçlerin takibini bordro programı ve insan kaynakları yönetimi çözümleri ile kolayca sağlayabilirsiniz.
Tüm yönleriyle bordro hesaplama, maaş bordrosunda bulunması gerekenler ve insan kaynakları hakkında daha detaylı bilgilere blog sayfamızdan ulaşabilirsiniz.
Hem insan kaynakları programı hem de bordrolama programı ve özlük yönetimine dair süreçleri, tüm çalışanlarınız adına tek İK yazılımı üzerinden sağlayarak iş süreçlerinizi dijitale taşıyabilirsiniz. Böylece zaman ve maliyet tasarrufunun yanında Logo çözümleri sayesinde iş gücünden de tasarruf sağlayabilirsiniz. İnsan Kaynakları programı ve Bordrolama programı sayesinde insan kaynakları yönetim fonksiyonları üzerindeki etkinliğinizi ve tüm ihtiyaçlarınızı Logo ile karşılayabilirsiniz.
Logo insan kaynakları programı, işletmenizin ve insan kaynakları departmanının ihtiyaçlarına göre uyarlanabiliyor. Böylece işletmenize en uygun insan kaynakları yazılımı seçenekleri arasından size en uygun olan modülü tercih edebilmeniz mümkün hale geliyor. Bu modüler bordrolama programları sayesinde Logo, dijital ve daha esnek bir yönetim imkanını da beraberinde sunuyor.
Çok sayıda partnerden oluşan turizm sektörü, genel ekonomik durgunluk ortamı da olsa büyümeye devam ediyor. Emek yoğun özelliği sayesinde istihdama önemli payı bulunan sektörde müşteri memnuniyeti çalışan performansıyla paralel ilerliyor. Bu nedenle insan kaynağını en doğru şekilde yönetmek sektörde kritik konuların başında geliyor. Logo j-HR, Logo Bordro Plus, Logo Payroll ve Logo Tiger HR çözümlerinden oluşan Logo bordro ve insan kaynakları yönetimi portföyü, insan kaynağını en iyi şekilde yöneterek fark yaratmayı sağlıyor. Logo Bordro ve İnsan Kaynakları Yönetimi çözümleri şu avantajları sağlıyor:
Eğitim Yönetimi Modülü, çalışanlar için dönemsel eğitim planları yapmayı sağlıyor. Eğitim sonrası anket ve sınav değerlendirme gibi özellikler eğitimin verimliliğini ölçmeye yardımcı oluyor.
Hem tam kadrolu işçi hem dönemsel işçi çalıştırılan turizm işletmelerinde çalışanlara yasal hakların eksiksiz tanınması kolaylaşıyor ve hatasız bordro hesaplaması yapılması mümkün oluyor. İşlemlerin manuel yapılmasından kaynaklanan hatalar ortadan kalktığı gibi mevzuatların otomatik olarak güncellenmesi yasalara uyumlu hareket etmeyi sağlıyor. Bulut tabanlı Logo Payroll, ek maliyet gerekmeden her an her yerden kolay erişim avantajları sunuyor.
Logo'nun insan kaynakları çözümleri, uygun pozisyona turizm sektörünün ihtiyaçlarına uygun doğru çalışanı yerleştirmeyi sağlıyor.
Yönetici ve çalışanların zaman ve mekân bağımsız etkileşim kurabildiği Çalışan Portalı, bordro zarfı, izin talepleri ve özlük bilgilerine hızlıca ulaşmayı sağlıyor. Şirket içi haberleşmeyi de sağlayan bu özellik, yoğun çalışma ortamının hâkim olduğu turizm sektöründe iletişim kopukluklarını en aza indiriyor. Dolayısıyla çalışan verimliliği artıyor.
Logo j-HR, hem norm kadro hem de geçici kadro tanımları yapmayı sağlayarak geçici pozisyonların da yönetilmesinde kolaylık sağlıyor. Organizasyon şemasının Visio ve PDF gibi dosya formatlarına aktarılması mümkün oluyor.
Logo Bulut İK işletmenizde temel insan kaynakları süreçlerinizi uçtan uca, en verimli şekilde bulutta yönetme kolaylığı sunuyor. Logo Bulut İK, bulut tabanlı yapısı sayesinde bordrolama ve temel İK süreçlerine her an, her yerden erişmeyi sağlayarak İK ekiplerine ve yöneticilerine esneklik ve hız kazandırıyor.
Analyse tüm işe alım süreçlerini dijitalleştirerek esnek süreçler oluşturabilmeyi sağlar. Kolay başvuru özelliği sayesinde daha çok aday çeker ve aday deneyimini arttırır. %100 dijital ve entegre işe alım çözümü ile verimlilik kazanın.
Web tabanlı yapısı sayesinde İK süreçlerine her an, her yerden erişmeyi sağlayan yeni nesil İK yönetimi ürünü Logo j-HR, zamandan ve mekandan bağımsız çalışma imkanı sunarak İK ekiplerine ve yöneticilerine esneklik ve hız kazandırıyor.
Casebot'un üstün teknolojisi ile vaka çalışmalarınızı dijitalleştirin. Zamandan ve maaliyetten tasarruf edin.
Harmonise ile yeni çalışanlarınızı şirket kültürüne daha hızlı uyumlu hale getirin, bağlılığını arttırın.
İşletmenize ait tüm iş süreçlerini İş Akış Yönetimi ile tek noktadan yönetebileceğinizi biliyor muydunuz? Firmanıza ait farklı departmanlarda yer alan iş süreçlerini tek noktadan yönetebilirsiniz. Böylece dijital iş takip programlarıyla süreci çok daha pratik bir hale getirebilmeniz mümkün oluyor. İş takip programları sayesinde dijitale taşıdığınız iş akış yönetimi süreçleri ile zaman ve maliyet tasarrufu sağlayabilir; böylece süreç takibini daha verimli ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebilir, aynı zamanda iş gücünden ve zamandan da tasarruf edebilirsiniz.
Satın alma aşamasında talep yönetiminden teklif ve siparişe birçok onay süreci bulunuyor. Logo Flow, bu süreçlerin dijital ortamda yönetilmesini sağlıyor.
İşe alımlardaki onay süreçleri daha hızlı ve verimli yönetiliyor. Bu sayede dönemsel personel alımında süreç kısalıyor.
Turizm sektöründe müşteri memnuniyeti, müşterinin istek, ihtiyaç ve şikâyetlerinin öğrenilip kısa sürede çözüm sunulmasıyla mümkün olabiliyor. Bu süreçlerin dijital ortama taşınması onay süreçlerinin takibini kolaylaştırıyor. Bu sayede işletme hem zaman kazanıyor hem de müşteri memnuniyeti artıyor.
Çalışanların izin, seyahat talebi ve masraf formlarının onay süreçleri dijital ortamda çok kısa sürede yürütülüyor. Bu sayede turizm işletmeleri zaman kazandığı gibi maliyet tasarrufu da yapabiliyor. Kâğıt tüketiminin azalmasıyla doğaya dayalı turizm sektöründeki işletmeler çevrenin korunmasını sağlıyor.
Turizm, eğlence, konaklama ve seyahat sektörü, küresel ekonomik sistem içerisinde etkisini artırıyor. Dünya ekonomisine yön veren bu sektörde müşterinin tatmin edilmesi, memnuniyetinin sağlanması profesyonel iş akışına sahip olmayı gerektiriyor. Öyle ki sektörün çok çalışanlı ve birden çok işletmeye sahip grup şirketlerinden oluşması onay süreçlerinin yönetilmesini güçleştiriyor. Logo Flow iş akış yönetimi çözümü, barındırdığı özelliklerle şu avantajları sağlıyor:
İş akış yönetimi ürünü Logo Flow, işletmelerin kağıt üzerinde yürüttükleri iş akış uygulamalarını elektronik ortama taşıyarak süreçlerin sorunsuz işlemesini, zaman ve iş gücü tasarrufu elde edilmesini sağlıyor.
Mevcut ya da potansiyel müşteri fark etmeksizin, tüm etkileşim sürecini ve operasyonel süreçlerinizi Logo CRM programı ile tek noktadan kolayca yönetebilirsiniz. Saha personelinin faaliyet süreçleri, kurumsal hafıza, müşteri ilişkilerinin planlanması ve memnuniyet ölçümleri gibi pek çok işleve sahip Logo CRM programı, süreci en sağlıklı şekilde yönetmenizi sağlıyor.
CRM nedir, ne işe yarar? gibi daha detaylı bilgilere blog yazımızdan ulaşabilirsiniz. Aynı zamanda Analitik CRM, turizm sektöründe CRM, en iyi CRM yazılımı gibi yazılarımızı da inceleyebilirsiniz.
Otellerin farklı segmentlere doğru zamanda iletişim kurmalarını sağlayan Logo CRM, misafir verilerini, talep ve harcama alışkanlıklarına göre analiz edebilme imkânı sunuyor. İşletmelere doğru pazarlama stratejileri yaparak müşteri sayılarını artırmayı sağlıyor.
Müşterilerin tümünün kayıtları tek platformda tutuluyor. Bu sayede müşteri talep ve şikâyetleri tek merkezden yönetiliyor. Müşteri şikâyetlerinin çözümü için anlık olarak iş ataması yapılabiliyor. Raporlama özelliği ile müşterinin daha önce şikâyet ettiği konuların düzeltilmesine yönelik karar alarak müşteri şikâyetlerini ortadan kaldırmak mümkün oluyor.
Turizm sektöründe müşteri profili çok çeşitlilik gösteriyor, talepler daha esnek olabiliyor ve hizmet stoklanamıyor. Bu nedenle turizm sektöründe hizmet vermeye odaklanan işletmelerin kar elde etmek ve sürdürülebilirliği sağlamak için değişken koşullara uyum sağlaması gerekiyor. Logo CRM çözümü, gelişen dinamiklere uyum sağlayarak müşteri ilişkilerini iyi yönetmeye olanak tanıyor. Logo CRM, özellikleriyle otel, pansiyon, seyahat acenteleri gibi sektör paydaşlarına şu avantajları sağlıyor:
Ürünler garanti seri numarası üzerinden kolaylıkla takip ediliyor. Bu sayede ihtiyaç duyulan ürüne zaman kaybetmeden ulaşmak mümkün oluyor.
Web arayüzünde yer alan tüm modül ve fonksiyonları kapsayan Logo CRM mobil uygulama, kesintisiz erişim sağlayarak zaman kazandırıyor.
Logo CRM, IP santral desteği sunuyor. Bu sayede bir müşteri talep veya şikayetini iletmek üzere arama yaptığında bilgileri anında ekranda görünüyor. Bu bilgilere göre hızlıca çözüm sunmak mümkün oluyor. Dolayısıyla hem zaman tasarrufu sağlanıyor hem de müşteri memnuniyeti artıyor.
İşletmelerin satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en etkili şekilde iletişim kurmasına odaklanan Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.
Tedarik zincirinin özellikle son 10 yılda hızlı bir şekilde değişmesi, işçilik maliyetlerini ve kaliteyi kontrol edebilmek için Depo Yönetimi Sistemleri (WMS) çözümleri kullanmayı neredeyse zorunlu hale getiriyor. İster bir e-ticaret sitesi veya perakende zinciri yönetin, ister bir üretici veya distribütör olun; bu sistemler, depolama, sevkiyat ve iş gücü süreçlerinde pek çok avantaj sunuyor. Teknolojinin gelişmesi ve yazılımların Android işletim sistemli donanımlar üzerinden yürütülmesi, WMS - Depo Yönetimi gibi uygulamaların yalnızca büyük değil; orta ve küçük işletmeler tarafından da tercih edilmesini sağlıyor. Siz de WMS depo yönetimi yazılım çözümlerini ve faydalarını keşfederek işletmenizin operasyonlarını daha etkin ve verimli şekilde yürütebilirsiniz.
Aynı zamanda depo yönetiminde dikkat edilmesi gerekenler yazımızı incelemeden geçmeyin!
Sarf malzeme, tüketim malzemeleri, stok takibi gibi süreçlerin takip edilmesi deponun doğru yönetilmesini sağlıyor. Deponun doğru yönetilmesi ek maliyetlerin önüne geçmeyi sağlıyor.
Logo depo yönetimi çözümleri, son kullanım tarihlerini anlık ve online takip etme imkanı sunuyor. Otel depolarındaki tüketim malzemelerinin son kullanım tarihlerinin hassasiyetle takip edilmesi tarihi geçmiş ürünleri müşteriye sunma gibi kritik hataların yapılmasını önlüyor.
Hizmet işletmelerinin kararlarının odak noktasında müşteriler bulunduğundan müşteri tatmini için ihtiyaçları doğru belirlemek ve yeterli malzeme tedariği yapabilmek gerekiyor. Talebin stoklardan karşılanamaması durumu müşteri memnuniyetini; talepten daha çok stok bulundurmak ise maliyeti olumsuz yönde etkiliyor. Logo WMS Platform ve Logo WMS çözümleri, stok takibi ve envanter sayımı gibi süreçlerin yönetimini kolaylaştırıyor. Logo Depo Yönetimi çözümleri, turizm işletmelerine şu avantajları sağlıyor:
Depo yönetimi süreçlerinde yapılan her işlem, her malzeme hareketi raporlar üzerinden takip ediliyor. Raporlara kolaylıkla erişilebiliyor.
Otel deposunda veya ortak kullanım alanlarında bulunan değerli eşyaların RFID etiketler ile sayım-takip işlemleri yapılıyor. Böylece ihtiyaç duyulan her şeye zamanında ulaşılıyor ve kriz ortamı oluşmuyor.
Ambar transferi özelliği, zincir oteller ve çok sayıda deposu bulunan turizm işletmelerinde ürün veya malzemelerin transferinin yapılmasını sağlıyor. Üretim ve mutfak gibi farklı birimler arasında mamul temininin yanı sıra takip kolaylaşıyor.
Küçük ve orta büyüklükteki işletmelere yönelik depo yönetim sistemi ürünü Logo WMS; Android işletim sistemli cihazların sisteme entegrasyonu, günümüzde kullanılan barkod yapıları ile farklı modüllerin kullanılabilmesi sayesinde, depo süreçlerinde maliyetleri düşürürken verimliliği artırıyor.
Logo WMS Platform, büyük ve orta ölçekli işletmelerde bütünleşik ve otomatize depo yönetimi sağlayarak maliyetleri düşürürken süreçlerin etkili kontrolünü, kârlılığı ve verimliliği artırıyor.
Logo ERP programı, her ölçekten ve her sektörden işletmenin tüm verileri ve iş süreçlerini merkezi bir şekilde uçtan uca yönetmesini sağlıyor.Üretimden satın almaya, dış ticaretten satışa kadar tüm operasyonlarda görünürlük, etkin kontrol ve veri güvenilirliği sağlayan Logo ERP kurumsal kaynak planlama çözümü ile daha fazla verimlilik elde ediliyor. Operasyonel süreçleri otomatik hale getiren küçük ölçekli işletmeler için ERP programı iş yükünü de önemli ölçüde azaltarak zaman ve maliyet tasarrufu kazandırıyor. Logo ERP programları ile daha verimli iş süreçleri çalışan memnuniyetini, süreçlerin daha etkin yönetimi de müşteri memnuniyetini artırıyor.
Turizm işletmelerinin başarısı her türlü kaynaktan en yüksek seviyede yararlanmayı gerektiriyor. Süreçlerin sağlam bir temele oturtularak yönetilmesinde ERP çözümleri önemli rol üstleniyor. Logo’nun ERP portföyü, turizm işletmelerinin kaynakları tek noktadan uçtan uca yönetmelerini sağlıyor ve şu avantajları sağlıyor:
Turizm sektöründe sıklıkla karşılaşılan Kiralama işlemleri ile leasing işlemleri hızlıca yapılabiliyor.
Mevcut nakit akışı, görselleştirilmiş altyapı sayesinde tek ekrandan kolaylıkla izleniyor. Ayrıca tahmini gelir-gider girişleri yapılabiliyor.
Logo ERP ile yürütülen iş süreçleri yönetici iş akış onaylarına bağlanabiliyor.
Kayıtlı carilerin kişisel bilgileri kanun kapsamında anonimleştirilebiliyor.
Turizm Katkı Payı Beyannamesi gibi beyanname yükümlülüklerinin yerine getirilmesini ile işletmeler beyanname süreçlerini yönetebiliyor.
Satış ve alış fatura kayıt ve takiplerini çoklu döviz desteğiyle gerçekleştirmek, teklif aşamasını sürece dâhil etmek mümkün oluyor.
Günün kuru üzerinden yerel para birimi karşılıklarını hesaplamak ve kur farkı fişleri oluşturmak mümkün oluyor.
Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler için özel olarak tasarlanan Logo Mali Müşavir 3, sunduğu tam çözüm kümesiyle mükelleflerin e-devlet süreçlerine hızla katılımını sağlarken, beyannamelerden bordrolara, defter beyan süreçlerinden büro yönetimine kadar çok sayıda modülle de iş yükünü azaltıp zaman tasarrufu kazandırıyor.
Özellikle büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarını web üzerinden çalışan alt yapısı ile karşılamak üzere tasarlanan Logo Tiger Wings Enterprise, zengin iş fonksiyonları ve geliştirilebilir yapısıyla tam kapsamlı bir çözüm sunuyor.
Orta ve büyük ölçekli işletmelerin ihtiyaçları doğrultusunda tasarlanan Logo Tiger 3, veri yönetiminden satış operasyonlarına kadar tüm iş süreçlerini verimli ve etkin şekilde yöneterek zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyor.
Logo’nun teknolojik bilgi birikimi ile inovasyon yeteneğini bir araya getirerek geliştirdiği web üzerinden kullanılabilen Logo Netsis Wings Entegre ile KOBİ'ler üretimden siparişe, muhasebe kayıtlarından banka verilerine kadar tüm iş süreçlerini her an her yerden anlık bir şekilde yönetiyor.
Kapsamlı üretim faaliyetleri olan orta ve büyük ölçekli işletmelere yönelik Logo Tiger 3 Enterprise, süreçleri kolaylaştırıp geniş fonksiyon yelpazesiyle üretim süreçlerindeki ihtiyaçları etkili şekilde karşılayarak üretimde sürdürülebilir verimlilik sağlıyor.
Orta ölçekli işletmelerde finans-muhasebe, üretim, tedarik zinciri, satış, stok gibi uygulamaların merkezi yönetimi için geliştirilen Logo Netsis 3 Standard, ölçeklendirilebilir yapısıyla, zaman içinde değişen gereksinimlere de kolayca uyum sağlıyor.
Zengin iş fonksiyonlarına sahip kurumsal ERP ürünü Logo Netsis 3 Enterprise; büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarına uygun kapsamlı çözümler sunarak işletmelerin verimliliğini destekliyor.
Ön muhasebe programı Logo Start 3 ile tüm mikro işletmeler stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, ödeme ve tahsilat takibi, banka ve müşteri bilgilerinin yönetimi işlemlerini tek noktadan yapabiliyor. Böylece banka hesaplarından aylık ödemelere, stok bilgilerinden e-Fatura kesimine kadar her noktada kontrol ve verimlilik artışı sağlanıyor.
Logo Tiger Wings ERP, geniş modüler yapısı ve zengin fonksiyonlarıyla orta ve büyük ölçekli işletmelerin iş süreçlerini iyileştirmenin yanı sıra web üzerinden kullanım sayesinde sürdürülebilir verimliliği her an, her yerde destekliyor.
Ön muhasebe işlemlerine her an, her yerden kolayca ulaşmayı sağlayan online ön muhasebe programı Logo İşbaşı ile mikro ölçekli şirketler işlerini sürekli kontrol altında tutabiliyor.
Orta ve büyük ölçekli işletmelerin tüm iş süreçlerinin uçtan uca, verimli ve etkin yönetilmesini sağlayan Logo j-Platform ERP, her an, her yerden erişilebilirken HTML5 web teknolojisiyle kullanıcı deneyimini en üst seviyeye taşıyor.
Bulut ERP ile muhasebeden satışa, üretimden bütçelemeye kadar tüm fonksiyonlar bulut teknolojisi ile sunuluyor. İşlerinize istediğiniz yerden ve istediğiniz zamanda erişmenizi sağlayan Logo bulut ERP'yi, ihtiyaçlarınıza göre kolayca ve hızlı bir şekilde kullanmaya başlayabilirsiniz.
Geniş modüler yapısı ve zengin fonksiyonlarıyla orta ve büyük ölçekli işletmelerin iş süreçlerini iyileştiren Logo Netsis Wings ERP, web üzerinden kullanım özelliği sayesinde de sürdürülebilir verimliliği her an, her yerde destekliyor.
Logo’nun teknolojik bilgi birikimi ile inovasyon yeteneğini bir araya getirerek geliştirdiği web üzerinden kullanılabilen Logo GO Wings ile, KOBİ’lerin siparişten muhasebeye kadar uzanan iş süreçleri her an her yerden anlık olarak yönetiliyor.
Özellikle büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarını web üzerinden çalışan altyapısı ile karşılamak üzere tasarlanan Logo Netsis Wings Enterprise, zengin iş fonksiyonları ve geliştirilebilir yapısıyla kapsamlı bir çözüm sunuyor.
İşletmenin operasyonları sırasında oluşan, fakat tek başlarına bir anlam ifade etmeyen veriler, iş analitiği çözümleri sayesinde anlamlı ve faydalı bilgilere dönüşüyor. Logo'nun sunduğu İş Analitiği Çözümleri portföyü, işletmelerin topladığı tüm verilerin görselleştirilerek analiz edilmesini ve raporlanmasını sağlıyor. Bu portföyde aynı zamanda veriye dayalı bütçeleme çözümü de yer alıyor. Böylece, Logo İş Analitiği Çözümlerinden yararlanan işletmeler, veriye dayalı kararlar ile geleceğe daha güvenle bakıyor.
Piyasa koşullarına uygun fiyatlandırma yapmak, hangi yerlerin gezilebileceği gibi konularda veriye dayalı pazarlama planı yapmak mümkün oluyor. Müşterileri daha iyi anlayan işletmeler daha iyi deneyim sunuyor.
Temel performans göstergelerine göre raporlar hazırlanabiliyor. Bu raporlar rezervasyon durumları, doluluk oranları, insan kaynağının durumu, check-in raporu, forecast raporları gibi konularda bilgi edinmeyi sağlıyor. Geçmiş yıllara değişimlerin takip edilmesi koşullara göre mali strateji belirlemek için öngörü kazandırıyor. Örneğin, geçen yılın rezervasyonlarına dair rapor incelenip, güncel yılın aynı dönemindeki rezervasyonların daha düşük olduğu görülürse konuyla ilgili hızlı aksiyon alınabiliyor. Gerçek zamanlı takip sayesinde karlılık yönetilebiliyor.
Dış kaynaklardan gelen verilerin ve sektör raporlarının analiz edilmesini sağlayarak doğru kanaldan doğru fiyatı sunmayı sağlıyor. Diğer otellerin veya işletmelerin müşterilerine hangi hizmeti sunarak müşterilerin beğenisini kazandığı da ortaya çıkıyor. Talebin yoğun olacağı dönemler ve tatil sezonu ziyaretçi seviyesi tahmin edilebiliyor. Bu sayede doğru zamanda doğru karar alınarak gelir seviyesi artırılabiliyor.
Yeni nesil teknolojiler, turizm endüstrisini de dönüştürüyor ve kişiselleştirilmiş konaklama ve tur tekliflerinden, hangi yerlerin gezilebileceğine ve ne zaman ziyaret edilebileceğine kadar müşteriye doğru zamanda doğru hizmeti sunabilmek için veri ve analitiğinden yararlanmayı gerektiriyor. Giriş ve geceleme, XML ve BTM, otel durum raporları, günübirlik konaklama ve locater raporları, tarih ve tarife bazında raporlar, gelir departman ve genel durum raporları, otel Forecast raporları hazırlanıyor. Verinin doğru ve etkin şekilde analiz edilip anlamlı bilgiye dönüşmesini sağlayan Logo Mind Insight iş analitiği çözümü, akıllı turizm için şu avantajları sağlıyor:
İşletmeler iletişim dili ve harcama alışkanlıkları gibi müşteri eğilimlerini analiz edebiliyor. Bu sayede müşteri nereden geliyor ve ne istiyor, hangi hizmeti ne zaman kullanıyor gibi sorular yanıt buluyor. Bu yanıtlara göre resmin bütününü görebilen işletmeler kişiselleştirilmiş promosyon kampanyaları sunuyor. Bu sayede rekabette öne geçiyor.
Yıllara, aylara göre konaklama gelirlerinin dağılımları, ziyaretçi sayıları, oda sayıları, otel doluluk oranları ve rezervasyonlar raporlar üzerinden takip edilebiliyor. İçinde bulunulan yılın ziyaretçi/turist beklentisine yönelik veriler geçmiş dönem ile karşılaştırılabiliyor. Böylelikle, turizm işletmelerinin talebi doğru tahmin ederek kişiselleştirilmiş teklif sunması mümkün oluyor.
Farklı platformlardaki müşteri geri bildirimleri analiz edilebiliyor. Konaklama dışında restoran, SPA, Snack Bar, Clup, Oda Servisi gibi hizmetlerden memnuniyet durumu takip edilebiliyor. Bu sayede işletme hangi alanda iyileştirme çalışmaları yapmak gerektiğini görebiliyor. Gelişim planlarının veriye dayalı yapılması başarı getiriyor. Müşterilerin hangi hizmetlerden hangi yoğunlukta yararlandıkları gibi bilgilere ulaşılabilmesi sayesinde doğru yatırım kararı alınıyor.
İşletmenizin insan kaynaklarına dair tüm süreçlerini tek noktadan yürütmek Logo Yazılım'ın bordrolama programı ve insan kaynakları programı ile mümkün! Performans yönetimi, işe alım gibi İK süreçleri ile bordrolama ve izin takibi, özlük yönetimi ve yan haklar gibi çalışanlara dair temel süreçlerin takibini bordro programı ve insan kaynakları yönetimi çözümleri ile kolayca sağlayabilirsiniz.
Tüm yönleriyle bordro hesaplama, maaş bordrosunda bulunması gerekenler ve insan kaynakları hakkında daha detaylı bilgilere blog sayfamızdan ulaşabilirsiniz.
Hem insan kaynakları programı hem de bordrolama programı ve özlük yönetimine dair süreçleri, tüm çalışanlarınız adına tek İK yazılımı üzerinden sağlayarak iş süreçlerinizi dijitale taşıyabilirsiniz. Böylece zaman ve maliyet tasarrufunun yanında Logo çözümleri sayesinde iş gücünden de tasarruf sağlayabilirsiniz. İnsan Kaynakları programı ve Bordrolama programı sayesinde insan kaynakları yönetim fonksiyonları üzerindeki etkinliğinizi ve tüm ihtiyaçlarınızı Logo ile karşılayabilirsiniz.
Logo insan kaynakları programı, işletmenizin ve insan kaynakları departmanının ihtiyaçlarına göre uyarlanabiliyor. Böylece işletmenize en uygun insan kaynakları yazılımı seçenekleri arasından size en uygun olan modülü tercih edebilmeniz mümkün hale geliyor. Bu modüler bordrolama programları sayesinde Logo, dijital ve daha esnek bir yönetim imkanını da beraberinde sunuyor.
Çok sayıda partnerden oluşan turizm sektörü, genel ekonomik durgunluk ortamı da olsa büyümeye devam ediyor. Emek yoğun özelliği sayesinde istihdama önemli payı bulunan sektörde müşteri memnuniyeti çalışan performansıyla paralel ilerliyor. Bu nedenle insan kaynağını en doğru şekilde yönetmek sektörde kritik konuların başında geliyor. Logo j-HR, Logo Bordro Plus, Logo Payroll ve Logo Tiger HR çözümlerinden oluşan Logo bordro ve insan kaynakları yönetimi portföyü, insan kaynağını en iyi şekilde yöneterek fark yaratmayı sağlıyor. Logo Bordro ve İnsan Kaynakları Yönetimi çözümleri şu avantajları sağlıyor:
Eğitim Yönetimi Modülü, çalışanlar için dönemsel eğitim planları yapmayı sağlıyor. Eğitim sonrası anket ve sınav değerlendirme gibi özellikler eğitimin verimliliğini ölçmeye yardımcı oluyor.
Hem tam kadrolu işçi hem dönemsel işçi çalıştırılan turizm işletmelerinde çalışanlara yasal hakların eksiksiz tanınması kolaylaşıyor ve hatasız bordro hesaplaması yapılması mümkün oluyor. İşlemlerin manuel yapılmasından kaynaklanan hatalar ortadan kalktığı gibi mevzuatların otomatik olarak güncellenmesi yasalara uyumlu hareket etmeyi sağlıyor. Bulut tabanlı Logo Payroll, ek maliyet gerekmeden her an her yerden kolay erişim avantajları sunuyor.
Logo'nun insan kaynakları çözümleri, uygun pozisyona turizm sektörünün ihtiyaçlarına uygun doğru çalışanı yerleştirmeyi sağlıyor.
Yönetici ve çalışanların zaman ve mekân bağımsız etkileşim kurabildiği Çalışan Portalı, bordro zarfı, izin talepleri ve özlük bilgilerine hızlıca ulaşmayı sağlıyor. Şirket içi haberleşmeyi de sağlayan bu özellik, yoğun çalışma ortamının hâkim olduğu turizm sektöründe iletişim kopukluklarını en aza indiriyor. Dolayısıyla çalışan verimliliği artıyor.
Logo j-HR, hem norm kadro hem de geçici kadro tanımları yapmayı sağlayarak geçici pozisyonların da yönetilmesinde kolaylık sağlıyor. Organizasyon şemasının Visio ve PDF gibi dosya formatlarına aktarılması mümkün oluyor.
Logo Bulut İK işletmenizde temel insan kaynakları süreçlerinizi uçtan uca, en verimli şekilde bulutta yönetme kolaylığı sunuyor. Logo Bulut İK, bulut tabanlı yapısı sayesinde bordrolama ve temel İK süreçlerine her an, her yerden erişmeyi sağlayarak İK ekiplerine ve yöneticilerine esneklik ve hız kazandırıyor.
Analyse tüm işe alım süreçlerini dijitalleştirerek esnek süreçler oluşturabilmeyi sağlar. Kolay başvuru özelliği sayesinde daha çok aday çeker ve aday deneyimini arttırır. %100 dijital ve entegre işe alım çözümü ile verimlilik kazanın.
Web tabanlı yapısı sayesinde İK süreçlerine her an, her yerden erişmeyi sağlayan yeni nesil İK yönetimi ürünü Logo j-HR, zamandan ve mekandan bağımsız çalışma imkanı sunarak İK ekiplerine ve yöneticilerine esneklik ve hız kazandırıyor.
Casebot'un üstün teknolojisi ile vaka çalışmalarınızı dijitalleştirin. Zamandan ve maaliyetten tasarruf edin.
Harmonise ile yeni çalışanlarınızı şirket kültürüne daha hızlı uyumlu hale getirin, bağlılığını arttırın.
İşletmenize ait tüm iş süreçlerini İş Akış Yönetimi ile tek noktadan yönetebileceğinizi biliyor muydunuz? Firmanıza ait farklı departmanlarda yer alan iş süreçlerini tek noktadan yönetebilirsiniz. Böylece dijital iş takip programlarıyla süreci çok daha pratik bir hale getirebilmeniz mümkün oluyor. İş takip programları sayesinde dijitale taşıdığınız iş akış yönetimi süreçleri ile zaman ve maliyet tasarrufu sağlayabilir; böylece süreç takibini daha verimli ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebilir, aynı zamanda iş gücünden ve zamandan da tasarruf edebilirsiniz.
Satın alma aşamasında talep yönetiminden teklif ve siparişe birçok onay süreci bulunuyor. Logo Flow, bu süreçlerin dijital ortamda yönetilmesini sağlıyor.
İşe alımlardaki onay süreçleri daha hızlı ve verimli yönetiliyor. Bu sayede dönemsel personel alımında süreç kısalıyor.
Turizm sektöründe müşteri memnuniyeti, müşterinin istek, ihtiyaç ve şikâyetlerinin öğrenilip kısa sürede çözüm sunulmasıyla mümkün olabiliyor. Bu süreçlerin dijital ortama taşınması onay süreçlerinin takibini kolaylaştırıyor. Bu sayede işletme hem zaman kazanıyor hem de müşteri memnuniyeti artıyor.
Çalışanların izin, seyahat talebi ve masraf formlarının onay süreçleri dijital ortamda çok kısa sürede yürütülüyor. Bu sayede turizm işletmeleri zaman kazandığı gibi maliyet tasarrufu da yapabiliyor. Kâğıt tüketiminin azalmasıyla doğaya dayalı turizm sektöründeki işletmeler çevrenin korunmasını sağlıyor.
Turizm, eğlence, konaklama ve seyahat sektörü, küresel ekonomik sistem içerisinde etkisini artırıyor. Dünya ekonomisine yön veren bu sektörde müşterinin tatmin edilmesi, memnuniyetinin sağlanması profesyonel iş akışına sahip olmayı gerektiriyor. Öyle ki sektörün çok çalışanlı ve birden çok işletmeye sahip grup şirketlerinden oluşması onay süreçlerinin yönetilmesini güçleştiriyor. Logo Flow iş akış yönetimi çözümü, barındırdığı özelliklerle şu avantajları sağlıyor:
İş akış yönetimi ürünü Logo Flow, işletmelerin kağıt üzerinde yürüttükleri iş akış uygulamalarını elektronik ortama taşıyarak süreçlerin sorunsuz işlemesini, zaman ve iş gücü tasarrufu elde edilmesini sağlıyor.
Mevcut ya da potansiyel müşteri fark etmeksizin, tüm etkileşim sürecini ve operasyonel süreçlerinizi Logo CRM programı ile tek noktadan kolayca yönetebilirsiniz. Saha personelinin faaliyet süreçleri, kurumsal hafıza, müşteri ilişkilerinin planlanması ve memnuniyet ölçümleri gibi pek çok işleve sahip Logo CRM programı, süreci en sağlıklı şekilde yönetmenizi sağlıyor.
CRM nedir, ne işe yarar? gibi daha detaylı bilgilere blog yazımızdan ulaşabilirsiniz. Aynı zamanda Analitik CRM, turizm sektöründe CRM, en iyi CRM yazılımı gibi yazılarımızı da inceleyebilirsiniz.
Otellerin farklı segmentlere doğru zamanda iletişim kurmalarını sağlayan Logo CRM, misafir verilerini, talep ve harcama alışkanlıklarına göre analiz edebilme imkânı sunuyor. İşletmelere doğru pazarlama stratejileri yaparak müşteri sayılarını artırmayı sağlıyor.
Müşterilerin tümünün kayıtları tek platformda tutuluyor. Bu sayede müşteri talep ve şikâyetleri tek merkezden yönetiliyor. Müşteri şikâyetlerinin çözümü için anlık olarak iş ataması yapılabiliyor. Raporlama özelliği ile müşterinin daha önce şikâyet ettiği konuların düzeltilmesine yönelik karar alarak müşteri şikâyetlerini ortadan kaldırmak mümkün oluyor.
Turizm sektöründe müşteri profili çok çeşitlilik gösteriyor, talepler daha esnek olabiliyor ve hizmet stoklanamıyor. Bu nedenle turizm sektöründe hizmet vermeye odaklanan işletmelerin kar elde etmek ve sürdürülebilirliği sağlamak için değişken koşullara uyum sağlaması gerekiyor. Logo CRM çözümü, gelişen dinamiklere uyum sağlayarak müşteri ilişkilerini iyi yönetmeye olanak tanıyor. Logo CRM, özellikleriyle otel, pansiyon, seyahat acenteleri gibi sektör paydaşlarına şu avantajları sağlıyor:
Ürünler garanti seri numarası üzerinden kolaylıkla takip ediliyor. Bu sayede ihtiyaç duyulan ürüne zaman kaybetmeden ulaşmak mümkün oluyor.
Web arayüzünde yer alan tüm modül ve fonksiyonları kapsayan Logo CRM mobil uygulama, kesintisiz erişim sağlayarak zaman kazandırıyor.
Logo CRM, IP santral desteği sunuyor. Bu sayede bir müşteri talep veya şikayetini iletmek üzere arama yaptığında bilgileri anında ekranda görünüyor. Bu bilgilere göre hızlıca çözüm sunmak mümkün oluyor. Dolayısıyla hem zaman tasarrufu sağlanıyor hem de müşteri memnuniyeti artıyor.
İşletmelerin satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en etkili şekilde iletişim kurmasına odaklanan Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.
Tedarik zincirinin özellikle son 10 yılda hızlı bir şekilde değişmesi, işçilik maliyetlerini ve kaliteyi kontrol edebilmek için Depo Yönetimi Sistemleri (WMS) çözümleri kullanmayı neredeyse zorunlu hale getiriyor. İster bir e-ticaret sitesi veya perakende zinciri yönetin, ister bir üretici veya distribütör olun; bu sistemler, depolama, sevkiyat ve iş gücü süreçlerinde pek çok avantaj sunuyor. Teknolojinin gelişmesi ve yazılımların Android işletim sistemli donanımlar üzerinden yürütülmesi, WMS - Depo Yönetimi gibi uygulamaların yalnızca büyük değil; orta ve küçük işletmeler tarafından da tercih edilmesini sağlıyor. Siz de WMS depo yönetimi yazılım çözümlerini ve faydalarını keşfederek işletmenizin operasyonlarını daha etkin ve verimli şekilde yürütebilirsiniz.
Aynı zamanda depo yönetiminde dikkat edilmesi gerekenler yazımızı incelemeden geçmeyin!
Sarf malzeme, tüketim malzemeleri, stok takibi gibi süreçlerin takip edilmesi deponun doğru yönetilmesini sağlıyor. Deponun doğru yönetilmesi ek maliyetlerin önüne geçmeyi sağlıyor.
Logo depo yönetimi çözümleri, son kullanım tarihlerini anlık ve online takip etme imkanı sunuyor. Otel depolarındaki tüketim malzemelerinin son kullanım tarihlerinin hassasiyetle takip edilmesi tarihi geçmiş ürünleri müşteriye sunma gibi kritik hataların yapılmasını önlüyor.
Hizmet işletmelerinin kararlarının odak noktasında müşteriler bulunduğundan müşteri tatmini için ihtiyaçları doğru belirlemek ve yeterli malzeme tedariği yapabilmek gerekiyor. Talebin stoklardan karşılanamaması durumu müşteri memnuniyetini; talepten daha çok stok bulundurmak ise maliyeti olumsuz yönde etkiliyor. Logo WMS Platform ve Logo WMS çözümleri, stok takibi ve envanter sayımı gibi süreçlerin yönetimini kolaylaştırıyor. Logo Depo Yönetimi çözümleri, turizm işletmelerine şu avantajları sağlıyor:
Depo yönetimi süreçlerinde yapılan her işlem, her malzeme hareketi raporlar üzerinden takip ediliyor. Raporlara kolaylıkla erişilebiliyor.
Otel deposunda veya ortak kullanım alanlarında bulunan değerli eşyaların RFID etiketler ile sayım-takip işlemleri yapılıyor. Böylece ihtiyaç duyulan her şeye zamanında ulaşılıyor ve kriz ortamı oluşmuyor.
Ambar transferi özelliği, zincir oteller ve çok sayıda deposu bulunan turizm işletmelerinde ürün veya malzemelerin transferinin yapılmasını sağlıyor. Üretim ve mutfak gibi farklı birimler arasında mamul temininin yanı sıra takip kolaylaşıyor.
Küçük ve orta büyüklükteki işletmelere yönelik depo yönetim sistemi ürünü Logo WMS; Android işletim sistemli cihazların sisteme entegrasyonu, günümüzde kullanılan barkod yapıları ile farklı modüllerin kullanılabilmesi sayesinde, depo süreçlerinde maliyetleri düşürürken verimliliği artırıyor.
Logo WMS Platform, büyük ve orta ölçekli işletmelerde bütünleşik ve otomatize depo yönetimi sağlayarak maliyetleri düşürürken süreçlerin etkili kontrolünü, kârlılığı ve verimliliği artırıyor.
Logo ERP programı, her ölçekten ve her sektörden işletmenin tüm verileri ve iş süreçlerini merkezi bir şekilde uçtan uca yönetmesini sağlıyor.Üretimden satın almaya, dış ticaretten satışa kadar tüm operasyonlarda görünürlük, etkin kontrol ve veri güvenilirliği sağlayan Logo ERP kurumsal kaynak planlama çözümü ile daha fazla verimlilik elde ediliyor. Operasyonel süreçleri otomatik hale getiren küçük ölçekli işletmeler için ERP programı iş yükünü de önemli ölçüde azaltarak zaman ve maliyet tasarrufu kazandırıyor. Logo ERP programları ile daha verimli iş süreçleri çalışan memnuniyetini, süreçlerin daha etkin yönetimi de müşteri memnuniyetini artırıyor.
Turizm işletmelerinin başarısı her türlü kaynaktan en yüksek seviyede yararlanmayı gerektiriyor. Süreçlerin sağlam bir temele oturtularak yönetilmesinde ERP çözümleri önemli rol üstleniyor. Logo’nun ERP portföyü, turizm işletmelerinin kaynakları tek noktadan uçtan uca yönetmelerini sağlıyor ve şu avantajları sağlıyor:
Turizm sektöründe sıklıkla karşılaşılan Kiralama işlemleri ile leasing işlemleri hızlıca yapılabiliyor.
Mevcut nakit akışı, görselleştirilmiş altyapı sayesinde tek ekrandan kolaylıkla izleniyor. Ayrıca tahmini gelir-gider girişleri yapılabiliyor.
Logo ERP ile yürütülen iş süreçleri yönetici iş akış onaylarına bağlanabiliyor.
Kayıtlı carilerin kişisel bilgileri kanun kapsamında anonimleştirilebiliyor.
Turizm Katkı Payı Beyannamesi gibi beyanname yükümlülüklerinin yerine getirilmesini ile işletmeler beyanname süreçlerini yönetebiliyor.
Satış ve alış fatura kayıt ve takiplerini çoklu döviz desteğiyle gerçekleştirmek, teklif aşamasını sürece dâhil etmek mümkün oluyor.
Günün kuru üzerinden yerel para birimi karşılıklarını hesaplamak ve kur farkı fişleri oluşturmak mümkün oluyor.
Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler için özel olarak tasarlanan Logo Mali Müşavir 3, sunduğu tam çözüm kümesiyle mükelleflerin e-devlet süreçlerine hızla katılımını sağlarken, beyannamelerden bordrolara, defter beyan süreçlerinden büro yönetimine kadar çok sayıda modülle de iş yükünü azaltıp zaman tasarrufu kazandırıyor.
Özellikle büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarını web üzerinden çalışan alt yapısı ile karşılamak üzere tasarlanan Logo Tiger Wings Enterprise, zengin iş fonksiyonları ve geliştirilebilir yapısıyla tam kapsamlı bir çözüm sunuyor.
Orta ve büyük ölçekli işletmelerin ihtiyaçları doğrultusunda tasarlanan Logo Tiger 3, veri yönetiminden satış operasyonlarına kadar tüm iş süreçlerini verimli ve etkin şekilde yöneterek zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyor.
Logo’nun teknolojik bilgi birikimi ile inovasyon yeteneğini bir araya getirerek geliştirdiği web üzerinden kullanılabilen Logo Netsis Wings Entegre ile KOBİ'ler üretimden siparişe, muhasebe kayıtlarından banka verilerine kadar tüm iş süreçlerini her an her yerden anlık bir şekilde yönetiyor.
Kapsamlı üretim faaliyetleri olan orta ve büyük ölçekli işletmelere yönelik Logo Tiger 3 Enterprise, süreçleri kolaylaştırıp geniş fonksiyon yelpazesiyle üretim süreçlerindeki ihtiyaçları etkili şekilde karşılayarak üretimde sürdürülebilir verimlilik sağlıyor.
Orta ölçekli işletmelerde finans-muhasebe, üretim, tedarik zinciri, satış, stok gibi uygulamaların merkezi yönetimi için geliştirilen Logo Netsis 3 Standard, ölçeklendirilebilir yapısıyla, zaman içinde değişen gereksinimlere de kolayca uyum sağlıyor.
Zengin iş fonksiyonlarına sahip kurumsal ERP ürünü Logo Netsis 3 Enterprise; büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarına uygun kapsamlı çözümler sunarak işletmelerin verimliliğini destekliyor.
Ön muhasebe programı Logo Start 3 ile tüm mikro işletmeler stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, ödeme ve tahsilat takibi, banka ve müşteri bilgilerinin yönetimi işlemlerini tek noktadan yapabiliyor. Böylece banka hesaplarından aylık ödemelere, stok bilgilerinden e-Fatura kesimine kadar her noktada kontrol ve verimlilik artışı sağlanıyor.
Logo Tiger Wings ERP, geniş modüler yapısı ve zengin fonksiyonlarıyla orta ve büyük ölçekli işletmelerin iş süreçlerini iyileştirmenin yanı sıra web üzerinden kullanım sayesinde sürdürülebilir verimliliği her an, her yerde destekliyor.
Ön muhasebe işlemlerine her an, her yerden kolayca ulaşmayı sağlayan online ön muhasebe programı Logo İşbaşı ile mikro ölçekli şirketler işlerini sürekli kontrol altında tutabiliyor.
Orta ve büyük ölçekli işletmelerin tüm iş süreçlerinin uçtan uca, verimli ve etkin yönetilmesini sağlayan Logo j-Platform ERP, her an, her yerden erişilebilirken HTML5 web teknolojisiyle kullanıcı deneyimini en üst seviyeye taşıyor.
Bulut ERP ile muhasebeden satışa, üretimden bütçelemeye kadar tüm fonksiyonlar bulut teknolojisi ile sunuluyor. İşlerinize istediğiniz yerden ve istediğiniz zamanda erişmenizi sağlayan Logo bulut ERP'yi, ihtiyaçlarınıza göre kolayca ve hızlı bir şekilde kullanmaya başlayabilirsiniz.
Geniş modüler yapısı ve zengin fonksiyonlarıyla orta ve büyük ölçekli işletmelerin iş süreçlerini iyileştiren Logo Netsis Wings ERP, web üzerinden kullanım özelliği sayesinde de sürdürülebilir verimliliği her an, her yerde destekliyor.
Logo’nun teknolojik bilgi birikimi ile inovasyon yeteneğini bir araya getirerek geliştirdiği web üzerinden kullanılabilen Logo GO Wings ile, KOBİ’lerin siparişten muhasebeye kadar uzanan iş süreçleri her an her yerden anlık olarak yönetiliyor.
Özellikle büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarını web üzerinden çalışan altyapısı ile karşılamak üzere tasarlanan Logo Netsis Wings Enterprise, zengin iş fonksiyonları ve geliştirilebilir yapısıyla kapsamlı bir çözüm sunuyor.
200.000'den fazla müşterimizle beraber büyüyoruz.