facebook

Detaylı bilgi için Sizi Arayalım.

Telefonunuza doğrulama kodu gönderilecektir.

Aydınlatma Metni’ni okudum, onaylıyorum.

İş Akış Programı

Logo Flow

İş akış yönetimi ürünü Logo Flow, işletmelerin kağıt üzerinde yürüttükleri iş akış uygulamalarını elektronik ortama taşıyarak süreçlerin sorunsuz işlemesini, zaman ve iş gücü tasarrufu elde edilmesini sağlıyor.

İşletmenizdeki her bir departmanın iş akışlarını tek noktadan yöneterek kontrol ve denetim mekanizmanızı güçlendirin; sorunsuz iş akışlarıyla şirketinizin verimliliğini artırın.

ON-PREMISE

Ücretsiz Deneyin!

Demo Talep Et

KPI Takibi ve Grafik Raporlama

Mobil Uygulama (Ios&Android)

Sürükle Bırak Akış ve Form Tasarımı

Her ölçekten işletmeye uygun 

Logo Flow, her sektörden ve her ölçekten işletmenin iş akış süreçlerini elektronik ortama taşıyarak standartlaştırıyor. Esnek yapısı sayesinde, sektörün ve işletmenin ihtiyaçlarına göre uyarlanabiliyor.

Sistemin uçtan uca kontrolü 

Bir işletmenin tüm iş süreçlerini takip eden Logo Flow, sistemin zamanında, planlandığı şekilde ve belirlenen kriterlerde işleyip işlemediğini kontrol ediyor. Böylece süreçler her zaman aynı kalitede yürütülüyor.

Daha kısa onay süreleri 

Kağıt evraklarla ya da mail ortamında gerçekleştirilen onay süreçleri, Logo Flow ile dijital ortama taşınıyor. Böylece onay talebi, takibi ve yönetimi kolaylaşıyor; zaman aşımı sorunu engellenmiş oluyor; kağıt maliyetlerinden ve zamandan tasarruf ediliyor.

Uyumlu Olduğu Cihazlar

El Terminali

Bilgisayar

App Store

Cep Telefonu

Tablet

Google Play

Uygulama Alanları

Makina ve parça imalatı
Dağıtım ve toptan ticaret
Yiyecek - içecek hizmetleri
e-Ticaret
Telekomünikasyon
Medya - iletişim ve yayıncılık
Gıda
Turizm
İnşaat
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi
Cam - çimento ve toprak ürünler
Sağlık - spor
Eğitim
Metal ürünleri
Finans - sigorta
Perakende ticaret
Elektrik ve elektronik
Tarım ürünleri - hayvancılık
Kimya
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Havacılık
Makina ve parça imalatı
Dağıtım ve toptan ticaret
Yiyecek - içecek hizmetleri
e-Ticaret
Telekomünikasyon
Medya - iletişim ve yayıncılık
Gıda
Turizm
İnşaat
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi
Cam - çimento ve toprak ürünler
Sağlık - spor
Eğitim
Metal ürünleri
Finans - sigorta
Perakende ticaret
Elektrik ve elektronik
Tarım ürünleri - hayvancılık
Kimya
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Havacılık
Makina ve parça imalatı
Dağıtım ve toptan ticaret
Yiyecek - içecek hizmetleri
e-Ticaret
Telekomünikasyon
Medya - iletişim ve yayıncılık
Gıda
Turizm
İnşaat
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi
Cam - çimento ve toprak ürünler
Sağlık - spor
Eğitim
Metal ürünleri
Finans - sigorta
Perakende ticaret
Elektrik ve elektronik
Tarım ürünleri - hayvancılık
Kimya
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Havacılık
0/7

Otomatik süreç başlatma

İş akışı içinde yapılması gereken görevler; belirli kişiler, ekipler ya da departmanlara Logo Flow üzerinden otomatik olarak atanabiliyor. Atanmış görevler de yine sistem üzerinde görüntülenebiliyor ve mevcut işler arasında arama yapılabiliyor.

Sürükle-bırak iş akışı ve form tasarımı

Logo Flow'un kullanıcı dostu tasarımı sayesinde, iş akışındaki tüm süreçler, herhangi bir kodlama yapmaya gerek kalmadan, sürükle-bırak yöntemiyle kolayca tasarlanabiliyor. Böylece önemli ölçüde zaman ve iş gücü tasarrufu sağlanıyor.

Yetkilendirme ve yetki devretme

İş akış yönetimi için ihtiyaç duyulan bağımsız organizasyon grubu ve hiyerarşi tanımlamaları, yetki devirleri ve vekalet atamaları Logo Flow üzerinden kolayca yapılabiliyor. Böylece mevcut iş akışı içinde insan kaynağı en etkin şekilde yönetiliyor ve verimlilik artışı sağlanıyor.

Zaman aşımı kontrolü ve anlık bilgilendirme

Logo Flow'un ayrıntılı yönetim ekranı ve zaman aşımı kontrolü, iş akış yönetiminin verimliliğini ve atanan görevlerin durumunu anlık olarak izlemeyi sağlıyor. Ayrıca e-posta bildirim özelliği sayesinde de görevlerde ya da planlamada oluşan değişiklikleri anında öğrenmek mümkün oluyor.

Zamandan ve mekandan bağımsız kullanım

Logo Flow'un mobil uyumlu arayüzü sayesinde sisteme mobil cihazlar üzerinden de erişmek mümkün oluyor. Plan değişiklikleri, müdahaleler ya da güncellemeler, dijital olarak her an ve her yerden yapılabiliyor. Bu sayede zaman ve mekandan bağımsız yönetim sağlanırken, maliyet avantajı ve esneklik de elde ediliyor.

Güvenlik odaklı tasarım

Kağıt üzerinde yürütülen iş emri, onay, talep gibi süreçlerde evrakların kaybolma riskini ortadan kaldıran Logo Flow, aynı zamanda elektronik ortamda güvenliği de sağlıyor. Böylece iş akışı aksamadan, güvenli bir yönetim ortamı sağlanıyor.

Özelleştirilmiş raporlar

Logo Flow üzerinde hazırlanan özel iş akış raporları sayesinde işletmedeki tüm iş akışlarının tarihçesi ve mevcut durumu her zaman kontrol altında oluyor.
1/7

Otomatik süreç başlatma

İş akışı içinde yapılması gereken görevler; belirli kişiler, ekipler ya da departmanlara Logo Flow üzerinden otomatik olarak atanabiliyor. Atanmış görevler de yine sistem üzerinde görüntülenebiliyor ve mevcut işler arasında arama yapılabiliyor.

2/7

Sürükle-bırak iş akışı ve form tasarımı

Logo Flow'un kullanıcı dostu tasarımı sayesinde, iş akışındaki tüm süreçler, herhangi bir kodlama yapmaya gerek kalmadan, sürükle-bırak yöntemiyle kolayca tasarlanabiliyor. Böylece önemli ölçüde zaman ve iş gücü tasarrufu sağlanıyor.

3/7

Yetkilendirme ve yetki devretme

İş akış yönetimi için ihtiyaç duyulan bağımsız organizasyon grubu ve hiyerarşi tanımlamaları, yetki devirleri ve vekalet atamaları Logo Flow üzerinden kolayca yapılabiliyor. Böylece mevcut iş akışı içinde insan kaynağı en etkin şekilde yönetiliyor ve verimlilik artışı sağlanıyor.

4/7

Zaman aşımı kontrolü ve anlık bilgilendirme

Logo Flow'un ayrıntılı yönetim ekranı ve zaman aşımı kontrolü, iş akış yönetiminin verimliliğini ve atanan görevlerin durumunu anlık olarak izlemeyi sağlıyor. Ayrıca e-posta bildirim özelliği sayesinde de görevlerde ya da planlamada oluşan değişiklikleri anında öğrenmek mümkün oluyor.

5/7

Zamandan ve mekandan bağımsız kullanım

Logo Flow'un mobil uyumlu arayüzü sayesinde sisteme mobil cihazlar üzerinden de erişmek mümkün oluyor. Plan değişiklikleri, müdahaleler ya da güncellemeler, dijital olarak her an ve her yerden yapılabiliyor. Bu sayede zaman ve mekandan bağımsız yönetim sağlanırken, maliyet avantajı ve esneklik de elde ediliyor.

6/7

Güvenlik odaklı tasarım

Kağıt üzerinde yürütülen iş emri, onay, talep gibi süreçlerde evrakların kaybolma riskini ortadan kaldıran Logo Flow, aynı zamanda elektronik ortamda güvenliği de sağlıyor. Böylece iş akışı aksamadan, güvenli bir yönetim ortamı sağlanıyor.

7/7

Özelleştirilmiş raporlar

Logo Flow üzerinde hazırlanan özel iş akış raporları sayesinde işletmedeki tüm iş akışlarının tarihçesi ve mevcut durumu her zaman kontrol altında oluyor.

Logo Flow

İş süreçlerinin etkin bir şekilde takibini sağlayan Logo Flow İş Akış Yönetimi Ürünü ile her sektörden, her ölçekten işletme dijital dünyanın kolaylığıyla tanışıyor!

Tercih Edenler Logo Flow

200.000'den fazla müşterimizle beraber büyüyoruz.

Sıkça Sorulan Sorular

Logo Yazılım’ın sunduğu çözümler, ürünler ve servislerle ilgili sorularınız mı var? En sık karşılaştığımız soruların cevaplarını burada bulabilirsiniz.

01

İş akış yönetimi neden önemli?

İş akış yönetimi sayesinde hedeflere göre daha iyi sonuçlar elde etmek mümkündür. Hataların erken fark edilmesi iş kayıplarını önlemeyi sağlar. İşlerin hızlı yürümesi çalışan ve müşteri memnuniyetinin artmasında etkilidir. Kâğıt maliyetinin azalması çevreye olumlu katkı sağlar.
02

İş akış yönetimi yönetimi nedir?

İş akışı, öğelerin iş içerisinde bulunabileceği durumları gösterir. İş akış yönetimi, tüm adımların bir araya gelmesi, iş akışının standartlaştırılmasıdır.
03

İş akış yönetimi çözümü hangi firmalar için uygundur?

Her ölçekten ve her sektörden firma için uygundur. İş süreçlerini daha yalın ve sistematik bir yapıda organize etmek isteyen, şirket içi/dışı bilginin doğru, güvenli, hızlı bir şekilde taşınmasını amaçlayan tüm şirketler için Logo Flow uygun bir çözümdür. Müşteri ilişkileri yönetiminden, tedarik zinciri sürecine, finans yönetiminden, dış ticarete kadar farklı departmanlar arasındaki iletişimi hızlandırır. Üretim, planlama, lojistik, finans ve idari alanlardaki farklı süreçleri kısa sürede elektronik ortama taşıyıp yönetmek isteyen firmalar Logo Flow'u kullanabilirler.
04

İş akışı nasıl hazırlanır?

İş akışı hazırlamak için iş akış şeması kullanılır. İş akışı kağıt ortamında etkin şekilde yönetilmez. Bu nedenle iş akış uygulamalarını elektronik ortama taşıyan çözümler kullanılır.
05

İş akış yönetimi çözümü nasıl avantaj sağlar?

Logo Flow İş Akış Yönetimi çözümü; iş süreçlerinin oluşturulması, takip edilmesi ve sonuçlandırılmasını sağlar. Farklı departmanları ilgilendiren onay süreçleri tek noktadan güvenle takip edildiği için iletişim de hızlanır. Mobil uygulama sayesinde zaman/mekandan bağımsız çalışma imkanı sağlar. Kağıt üzerinde yürütülen işler elektronik ortama taşınarak zaman ve maliyet tasarrufu sağlar.
06

İş akış yönetimi çözümü nasıl kullanılır?

İş akış yönetimi çözümü Logo Flow, kolay kullanılabilecek şekilde tasarlanmıştır. Esnek yapısı sayesinde ihtiyaçlara göre uyarlanabilir. Onay süreçleri dijital ortama taşınır.

Uyumlu Logo Bulut Servisleri

Bulut servislerimiz ile ihtiyacınız olan çözümlere ulaşın.

BULUT

Logo Bulut Doküman Yönetimi

Logo Bulut Doküman Yönetimi, kurulum ve ek maliyet gerektirmeyen yapısı, doküman arama ve paylaşma fonksiyonları, verileri Türkiye'deki bulut üzerinde güvenle saklama gibi özellikleri sayesinde doküman yönetimini güvenle kolaylaştırıp hızlandırıyor.

Detaylı İncele
BULUT
Logo Bulut Servisleri, bulut teknolojisinin avantajlarından Logo güvencesiyle faydalanmanızı sağlıyor.

Hepsini İncele

Uyumlu Logo On-Premise Ürünleri

İş süreçlerinizi kolay, pratik ve etkin bir şekilde yönetin.

ON-PREMISE

Logo j-Platform

Orta ve büyük ölçekli işletmelerin tüm iş süreçlerinin uçtan uca, verimli ve etkin yönetilmesini sağlayan Logo j-Platform ERP, her an, her yerden erişilebilirken HTML5 web teknolojisiyle kullanıcı deneyimini en üst seviyeye taşıyor.

Detaylı İncele
ON-PREMISE

Logo Netsis 3 Standard

Orta ölçekli işletmelerde finans-muhasebe, üretim, tedarik zinciri, satış, stok gibi uygulamaların merkezi yönetimi için geliştirilen Logo Netsis 3 Standard, ölçeklendirilebilir yapısıyla, zaman içinde değişen gereksinimlere de kolayca uyum sağlıyor.

Detaylı İncele
ON-PREMISE

Logo Netsis Wings Entegre

Logo’nun teknolojik bilgi birikimi ile inovasyon yeteneğini bir araya getirerek geliştirdiği web üzerinden kullanılabilen Logo Netsis Wings Entegre ile KOBİ'ler üretimden siparişe, muhasebe kayıtlarından banka verilerine kadar tüm iş süreçlerini her an her yerden anlık bir şekilde yönetiyor.

Detaylı İncele
ON-PREMISE
Farklı ihtiyaçlarınıza yönelik en uygun ürünler için Logo ürünlerimizi inceleyin.

Hepsini İncele