Detaylı bilgi için Sizi Arayalım.

Telefonunuza doğrulama kodu gönderilecektir.
Bilgi Talebi Formu Aydınlatma Metni’ni okudum.

Reklam, kampanya ve firsatlarmıza ilişkin ticari elektronik ileti gonderimleri kapsamında kişisel verilerinizin işlenmesine dair bilgiye Ticari Elektronik İleti Aydınlatma Metni’nden ulaşabilirsiniz.

Pazarlama faaliyetlerimiz kapsamında kişisel verilerinizin işlenmesine dair bilgiye Kişiye Özel Pazarlama Aydınlatma Metni’nden ulaşabilirsiniz.

Kişisel verilerimin bana ozel pazarlama faaliyetleri kapsamında Logo Yazılım Sanayi ve Ticaret A.Ş.tarafindan Açık Rıza Metni’nde belirtildiği şekilde işlenmesini onaylıyorum.
İş Akış Programı

Logo Flow

İş akış yönetimi ürünü Logo Flow, işletmelerin kağıt üzerinde yürüttükleri iş akış uygulamalarını elektronik ortama taşıyarak süreçlerin sorunsuz işlemesini, zaman ve iş gücü tasarrufu elde edilmesini sağlıyor.

İşletmenizdeki her bir departmanın iş akışlarını tek noktadan yöneterek kontrol ve denetim mekanizmanızı güçlendirin; sorunsuz iş akışlarıyla şirketinizin verimliliğini artırın.

ON-PREMISE

Ücretsiz Deneyin!

Demo Talep Et

KPI Takibi ve Grafik Raporlama

Mobil Uygulama (Ios&Android)

Sürükle Bırak Akış ve Form Tasarımı

Her ölçekten işletmeye uygun 

Logo Flow, her sektörden ve her ölçekten işletmenin iş akış süreçlerini elektronik ortama taşıyarak standartlaştırıyor. Esnek yapısı sayesinde, sektörün ve işletmenin ihtiyaçlarına göre uyarlanabiliyor.

Sistemin uçtan uca kontrolü 

Bir işletmenin tüm iş süreçlerini takip eden Logo Flow, sistemin zamanında, planlandığı şekilde ve belirlenen kriterlerde işleyip işlemediğini kontrol ediyor. Böylece süreçler her zaman aynı kalitede yürütülüyor.

Daha kısa onay süreleri 

Kağıt evraklarla ya da mail ortamında gerçekleştirilen onay süreçleri, Logo Flow ile dijital ortama taşınıyor. Böylece onay talebi, takibi ve yönetimi kolaylaşıyor; zaman aşımı sorunu engellenmiş oluyor; kağıt maliyetlerinden ve zamandan tasarruf ediliyor.

Uyumlu Olduğu Cihazlar

El Terminali

Bilgisayar

App Store

Cep Telefonu

Tablet

Google Play

Uygulama Alanları

Makina ve parça imalatı
Dağıtım ve toptan ticaret
Yiyecek - içecek hizmetleri
e-Ticaret
Telekomünikasyon
Medya - iletişim ve yayıncılık
Gıda
Turizm
İnşaat
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi
Cam - çimento ve toprak ürünler
Sağlık - spor
Eğitim
Metal ürünleri
Finans - sigorta
Perakende ticaret
Elektrik ve elektronik
Tarım ürünleri - hayvancılık
Kimya
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Havacılık
Makina ve parça imalatı
Dağıtım ve toptan ticaret
Yiyecek - içecek hizmetleri
e-Ticaret
Telekomünikasyon
Medya - iletişim ve yayıncılık
Gıda
Turizm
İnşaat
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi
Cam - çimento ve toprak ürünler
Sağlık - spor
Eğitim
Metal ürünleri
Finans - sigorta
Perakende ticaret
Elektrik ve elektronik
Tarım ürünleri - hayvancılık
Kimya
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Havacılık
Makina ve parça imalatı
Dağıtım ve toptan ticaret
Yiyecek - içecek hizmetleri
e-Ticaret
Telekomünikasyon
Medya - iletişim ve yayıncılık
Gıda
Turizm
İnşaat
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi
Cam - çimento ve toprak ürünler
Sağlık - spor
Eğitim
Metal ürünleri
Finans - sigorta
Perakende ticaret
Elektrik ve elektronik
Tarım ürünleri - hayvancılık
Kimya
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Havacılık
0/7

Otomatik süreç başlatma

İş akışı içinde yapılması gereken görevler; belirli kişiler, ekipler ya da departmanlara Logo Flow üzerinden otomatik olarak atanabiliyor. Atanmış görevler de yine sistem üzerinde görüntülenebiliyor ve mevcut işler arasında arama yapılabiliyor.

Sürükle-bırak iş akışı ve form tasarımı

Logo Flow'un kullanıcı dostu tasarımı sayesinde, iş akışındaki tüm süreçler, herhangi bir kodlama yapmaya gerek kalmadan, sürükle-bırak yöntemiyle kolayca tasarlanabiliyor. Böylece önemli ölçüde zaman ve iş gücü tasarrufu sağlanıyor.

Yetkilendirme ve yetki devretme

İş akış yönetimi için ihtiyaç duyulan bağımsız organizasyon grubu ve hiyerarşi tanımlamaları, yetki devirleri ve vekalet atamaları Logo Flow üzerinden kolayca yapılabiliyor. Böylece mevcut iş akışı içinde insan kaynağı en etkin şekilde yönetiliyor ve verimlilik artışı sağlanıyor.

Zaman aşımı kontrolü ve anlık bilgilendirme

Logo Flow'un ayrıntılı yönetim ekranı ve zaman aşımı kontrolü, iş akış yönetiminin verimliliğini ve atanan görevlerin durumunu anlık olarak izlemeyi sağlıyor. Ayrıca e-posta bildirim özelliği sayesinde de görevlerde ya da planlamada oluşan değişiklikleri anında öğrenmek mümkün oluyor.

Zamandan ve mekandan bağımsız kullanım

Logo Flow'un mobil uyumlu arayüzü sayesinde sisteme mobil cihazlar üzerinden de erişmek mümkün oluyor. Plan değişiklikleri, müdahaleler ya da güncellemeler, dijital olarak her an ve her yerden yapılabiliyor. Bu sayede zaman ve mekandan bağımsız yönetim sağlanırken, maliyet avantajı ve esneklik de elde ediliyor.

Güvenlik odaklı tasarım

Kağıt üzerinde yürütülen iş emri, onay, talep gibi süreçlerde evrakların kaybolma riskini ortadan kaldıran Logo Flow, aynı zamanda elektronik ortamda güvenliği de sağlıyor. Böylece iş akışı aksamadan, güvenli bir yönetim ortamı sağlanıyor.

Özelleştirilmiş raporlar

Logo Flow üzerinde hazırlanan özel iş akış raporları sayesinde işletmedeki tüm iş akışlarının tarihçesi ve mevcut durumu her zaman kontrol altında oluyor.
1/7

Otomatik süreç başlatma

İş akışı içinde yapılması gereken görevler; belirli kişiler, ekipler ya da departmanlara Logo Flow üzerinden otomatik olarak atanabiliyor. Atanmış görevler de yine sistem üzerinde görüntülenebiliyor ve mevcut işler arasında arama yapılabiliyor.

2/7

Sürükle-bırak iş akışı ve form tasarımı

Logo Flow'un kullanıcı dostu tasarımı sayesinde, iş akışındaki tüm süreçler, herhangi bir kodlama yapmaya gerek kalmadan, sürükle-bırak yöntemiyle kolayca tasarlanabiliyor. Böylece önemli ölçüde zaman ve iş gücü tasarrufu sağlanıyor.

3/7

Yetkilendirme ve yetki devretme

İş akış yönetimi için ihtiyaç duyulan bağımsız organizasyon grubu ve hiyerarşi tanımlamaları, yetki devirleri ve vekalet atamaları Logo Flow üzerinden kolayca yapılabiliyor. Böylece mevcut iş akışı içinde insan kaynağı en etkin şekilde yönetiliyor ve verimlilik artışı sağlanıyor.

4/7

Zaman aşımı kontrolü ve anlık bilgilendirme

Logo Flow'un ayrıntılı yönetim ekranı ve zaman aşımı kontrolü, iş akış yönetiminin verimliliğini ve atanan görevlerin durumunu anlık olarak izlemeyi sağlıyor. Ayrıca e-posta bildirim özelliği sayesinde de görevlerde ya da planlamada oluşan değişiklikleri anında öğrenmek mümkün oluyor.

5/7

Zamandan ve mekandan bağımsız kullanım

Logo Flow'un mobil uyumlu arayüzü sayesinde sisteme mobil cihazlar üzerinden de erişmek mümkün oluyor. Plan değişiklikleri, müdahaleler ya da güncellemeler, dijital olarak her an ve her yerden yapılabiliyor. Bu sayede zaman ve mekandan bağımsız yönetim sağlanırken, maliyet avantajı ve esneklik de elde ediliyor.

6/7

Güvenlik odaklı tasarım

Kağıt üzerinde yürütülen iş emri, onay, talep gibi süreçlerde evrakların kaybolma riskini ortadan kaldıran Logo Flow, aynı zamanda elektronik ortamda güvenliği de sağlıyor. Böylece iş akışı aksamadan, güvenli bir yönetim ortamı sağlanıyor.

7/7

Özelleştirilmiş raporlar

Logo Flow üzerinde hazırlanan özel iş akış raporları sayesinde işletmedeki tüm iş akışlarının tarihçesi ve mevcut durumu her zaman kontrol altında oluyor.

Logo Flow

İş süreçlerinin etkin bir şekilde takibini sağlayan Logo Flow İş Akış Yönetimi Ürünü ile her sektörden, her ölçekten işletme dijital dünyanın kolaylığıyla tanışıyor!

OCR Servisi

Taranmış ya da fotografı çekilmiş dokümanlarınızdaki metin içeriklerini ve ilgili metinlerin konumlarını tespit ederek iş akışlarınıza dahil edebilirsiniz. Veri etiketleme özelliği sayesinde masraf, kağıt fatura gibi süreçlerinizde manuel veri girişini ortadan kaldırarak zamanı efektif kullanabilir, iş sürekliliğini ve yönetilebilirliğini sağlayabilirsiniz.

ocrOCR ile Belge Dijitalleştirme
documentLogo Bulut Doküman Yönetimi ile Entegre
receiptAkıllı Fiş Okuma
cloudTürkçe Karakter Desteği
visionGörüntü İşleme

Özellikler

OCR ile Belge Dijitalleştirme

Taranmış ya da fotoğrafı çekilmiş işletme dokümanlarınızdaki metin içeriklerini ve ilgili metinlerin konumlarını tespit ederek dijital ortama aktarabilirsiniz.

ocr

Logo Bulut Doküman Yönetimi ile Entegre

Logo Flow- DYS Entegrasyonu sayesinde Logo Flow a eklenen dokümanlar DYS içerisindeki OCR ile dijitalleştirilebilir ve yine DYS içerisinden bu içeriklere erişilebilir.

document

Akıllı Fiş Okuma

chatGPT desteğiyle fiş üzerindeki bilgileri etiketleyerek uygulamanızdaki form alanları ile eşleştirebilirsiniz.

receipt

Türkçe Karakter Desteği

Türkçe alfabeye özel geliştirilmiş dil modeli sayesinde Türkçe karakterleri yüksek doğrulukla aktarabilirsiniz.

cloud

Görüntü İşleme

İşletme dokümanlarınızın dijitalleşme kalitesini artırmak için otomatik görüntü temizleme ve açı düzeltme işlemleri uygulanır.

vision

Şimdi Keşfedin

33.300 TL + KDV

discovery

Kesintisiz hizmetten faydalanın

OCR Servis Çözüm Bulutu sürekli güncel kullanılabiliyor ve vakit alan versiyon geçişlerine gerek kalmıyor. İşletmeniz gerekli değişikliklere ve yeniliklere kesintisiz şekilde anlık olarak uyum sağlıyor.

Online ve Kolay Kullanım

Tablet, telefon veya farklı ekran çözünürlüklerine duyarlı yapısı ile her cihazdan kullanım imkanı sağlıyor.

Gizlilik Uyumu

Verilerin gizliliği ve KVKK uyumluluğu OCR tarafından sağlanır ve üçüncü taraflarla kesinlikle paylaşılmıyor.

Uygun Maliyet

Bulut mimarisi ile donanım ve yazılım yatırımı yapılmasına gerek kalmadan hemen kullanılabilmesini sağlıyor.

Tercih Edenler Logo Flow

200.000'den fazla müşterimizle beraber büyüyoruz.

Logo Yazılım'la dijitalleşti

Dijital dönüşüm, günümüz iş dünyasında sadece bir tercih değil, sürdürülebilir büyümenin en kritik şartı haline geldi. Bu dönüşümün Türkiye’deki en dikkat çekici örneklerinden birini de Argo Tractors Türkiye oluşturuyor. Kurulduğu ilk günden itibaren Logo Yazılım ile büyüme yolculuğunu şekillendiren firma, iş akışlarının her aşamasında ihtiyacına uygun çözümleri Logo Yazılım’da buldu.

Bugün, bayi ağı yönetiminden satış sonrası hizmetlere, masraf ve fatura onay adımlarından merkez-bayi koordinasyonuna kadar tüm adımlar Logo j-Platform ERP çatısı altında tekilleştirilmiş durumda. Dijitalleşmenin sağladığı bu bütüncül yapı sayesinde şirket; manuel iş yüklerini ortadan kaldırdı, onay sürelerini birkaç günden yarım güne indirdi ve tüm paydaşlarıyla daha şeffaf, izlenebilir ve sürdürülebilir bir işleyiş kurdu. Böylece Argo Tractors Türkiye yalnızca kendi büyüme yolculuğunu hızlandırmakla kalmadı, aynı zamanda tarım sektöründe dijitalleşmenin gücünü ortaya koyan örnek bir başarı hikâyesine imza attı.

55 Noktada Bayi Ağı, 150’nin Üzerinde Servis

Türkiye traktör sektöründe dünya 4’üncüsü konumda olan Argo Tractors Türkiye, 46 traktör bayisi ve 11 yedek parça noktasıyla toplam 55 noktada faaliyet gösteriyor. 150’nin üzerinde servis ağıyla hizmet sunan şirket, %6–7 pazar payı ile kendi segmentinde güçlü bir oyuncu konumunda.

İhtiyaç Duyulan Çözüm

Distribütör olarak faaliyet gösteren şirketin en kritik ihtiyaçları şunlardı;

  • Yedek parça ve yeni traktör alım taleplerinin dijitalleştirilerek; şeffaf, izlenebilir ve onaylanabilir hale getirilmesi.
  • Muhasebe ile finans süreçlerinin satış, servis ve yedek parça operasyonlarıyla entegre çalışması.
  • Manuel iş yüklerinin azaltılarak operasyonların otomasyona alınması.
  • Güçlü bir kurumsal hafıza oluşturularak kişilere bağımlı olmayan sürdürülebilir bir sistem kurulması.

Logo Yazılım bu çözümü nasıl sağladı?

Logo j-Platform ile;

  • Logo j-Platform çözümüyle tüm verilere tek noktadan erişim sağlanarak araç maliyetleri gibi daha önce birden fazla raporla elde edilen bilgiler artık tek bir ekrandan hızlı ve doğrudan görüntülenebilir oldu.
  • Argo Tractors Türkiye ve bayi ağı arasındaki işleyiş dijitalleşerek gerçek zamanlı stok yönetimi ve finansal görünürlük sağlanabildi; daha önce manuel yürütülen satış operasyonları anlık takip edilebilir hale geldi ve zaman kayıpları ortadan kalktı.
  • Tekrarlayan manuel işlemler tek bir platform üzerinden otomatikleştirilerek veri tekrarı ve veri kaybı gibi riskler ortadan kaldırılarak hem zaman hem de iş gücü açısından verimlilik sağlandı.
  • Doğru raporlama ve analiz imkânıyla merkez–bayi arasındaki işleyiş daha şeffaf ve izlenebilir oldu; bayiler daha yakından tanınabilirken risk yönetimi daha etkin hale geldi.
  • ERP çözümünün etkin kullanımıyla çalışan motivasyonu artırıldı; çalışanlar sistemden en yüksek verimi alacak bilgi ve alışkanlıklara sahip oldu.

Logo Flow ile;

  • Daha önce birkaç gün süren masraf ve fatura onay adımları Logo Flow entegrasyonuyla dijitalleşerek yarım güne kadar kısaltıldı.
  • İş gücü verimliliği ve karar alma hızı artarken iş akışları daha şeffaf, izlenebilir ve güvenilir hale geldi.

Logo Hazine Sihirbazı

Tüm banka işlemleri işlenebilir ve doğrudan Logo j-Platform’a aktarılabilir hale geldi.

Traktör Satışından Aylar Sonra Haberimiz Oluyordu

Argo Tractors Türkiye Genel Müdürü Recep Taşçı, “Argo Tractors Türkiye’nin büyüme yolculuğu Logo Yazılım ile birlikte gerçekleşiyor. Logo Yazılım, şirketlerin 1. basamaktan 10. basamağına kadar her adımında çözüm sunabilecek bir firma. Bizim için en kritik değer, tekrarlayan manuel işlemlerin tek bir platform üzerinde otomatik hale gelmesiydi. Bayilerin satışlarından bazen aylar sonra haberimiz oluyordu. Artık tüm işleyişi canlı olarak görüyoruz. Bugün gerek finans gerek satış gerekse yedek parça operasyonlarımızda çok daha hızlı ve doğru kararlar alabiliyoruz.”

Argo Tractors Türkiye Satış Sonrası Koordinatörü Burak Kıral ise şunları söyledi: “ERP dönüşümünün en önemli katkısı, merkez ile bayiler arasındaki işleyişin dijitalleşmesi oldu. ArgoTr uygulamamızla bayilerle koordinasyon kolaylaştı, Logo j-Platform entegrasyonuyla finansal süreçlerimiz hızlandı. Daha önce günler süren onay adımları yarım günde tamamlanır hale geldi. Bu dönüşüm sadece iş verimliliğimizi artırmadı, aynı zamanda bayi ağımızı daha yakından tanımamıza, riskleri daha etkin yönetmemize ve sürdürülebilir büyüme yolunda güvenle ilerlememize de imkân verdi.”

Devamını Oku

Sıkça Sorulan Sorular

Logo Yazılım’ın sunduğu çözümler, ürünler ve servislerle ilgili sorularınız mı var? En sık karşılaştığımız soruların cevaplarını burada bulabilirsiniz.

01

İş akış yönetimi neden önemli?

İş akış yönetimi sayesinde hedeflere göre daha iyi sonuçlar elde etmek mümkündür. Hataların erken fark edilmesi iş kayıplarını önlemeyi sağlar. İşlerin hızlı yürümesi çalışan ve müşteri memnuniyetinin artmasında etkilidir. Kâğıt maliyetinin azalması çevreye olumlu katkı sağlar.
02

İş akış yönetimi yönetimi nedir?

İş akışı, öğelerin iş içerisinde bulunabileceği durumları gösterir. İş akış yönetimi, tüm adımların bir araya gelmesi, iş akışının standartlaştırılmasıdır.
03

İş akış yönetimi çözümü hangi firmalar için uygundur?

Her ölçekten ve her sektörden firma için uygundur. İş süreçlerini daha yalın ve sistematik bir yapıda organize etmek isteyen, şirket içi/dışı bilginin doğru, güvenli, hızlı bir şekilde taşınmasını amaçlayan tüm şirketler için Logo Flow uygun bir çözümdür. Müşteri ilişkileri yönetiminden, tedarik zinciri sürecine, finans yönetiminden, dış ticarete kadar farklı departmanlar arasındaki iletişimi hızlandırır. Üretim, planlama, lojistik, finans ve idari alanlardaki farklı süreçleri kısa sürede elektronik ortama taşıyıp yönetmek isteyen firmalar Logo Flow'u kullanabilirler.
04

İş akışı nasıl hazırlanır?

İş akışı hazırlamak için iş akış şeması kullanılır. İş akışı kağıt ortamında etkin şekilde yönetilmez. Bu nedenle iş akış uygulamalarını elektronik ortama taşıyan çözümler kullanılır.
05

İş akış yönetimi çözümü nasıl avantaj sağlar?

Logo Flow İş Akış Yönetimi çözümü; iş süreçlerinin oluşturulması, takip edilmesi ve sonuçlandırılmasını sağlar. Farklı departmanları ilgilendiren onay süreçleri tek noktadan güvenle takip edildiği için iletişim de hızlanır. Mobil uygulama sayesinde zaman/mekandan bağımsız çalışma imkanı sağlar. Kağıt üzerinde yürütülen işler elektronik ortama taşınarak zaman ve maliyet tasarrufu sağlar.
06

İş akış yönetimi çözümü nasıl kullanılır?

İş akış yönetimi çözümü Logo Flow, kolay kullanılabilecek şekilde tasarlanmıştır. Esnek yapısı sayesinde ihtiyaçlara göre uyarlanabilir. Onay süreçleri dijital ortama taşınır.

Uyumlu Logo Bulut Servisleri

Bulut servislerimiz ile ihtiyacınız olan çözümlere ulaşın.

BULUT

Logo Bulut Doküman Yönetimi

Logo Bulut Doküman Yönetimi, kurulum ve ek maliyet gerektirmeyen yapısı, doküman arama ve paylaşma fonksiyonları, verileri Türkiye'deki bulut üzerinde güvenle saklama gibi özellikleri sayesinde doküman yönetimini güvenle kolaylaştırıp hızlandırıyor.

Detaylı İncele
BULUT
Logo Bulut Servisleri, bulut teknolojisinin avantajlarından Logo güvencesiyle faydalanmanızı sağlıyor.

Hepsini İncele

Uyumlu Logo On-Premise Ürünleri

İş süreçlerinizi kolay, pratik ve etkin bir şekilde yönetin.

ON-PREMISE

Logo j-Platform

Orta ve büyük ölçekli işletmelerin tüm iş süreçlerinin uçtan uca, verimli ve etkin yönetilmesini sağlayan Logo j-Platform ERP, her an, her yerden erişilebilirken HTML5 web teknolojisiyle kullanıcı deneyimini en üst seviyeye taşıyor.

Detaylı İncele
ON-PREMISE

Logo Netsis 3 Standard

Orta ölçekli işletmelerde finans-muhasebe, üretim, tedarik zinciri, satış, stok gibi uygulamaların merkezi yönetimi için geliştirilen Logo Netsis 3 Standard, ölçeklendirilebilir yapısıyla, zaman içinde değişen gereksinimlere de kolayca uyum sağlıyor.

Detaylı İncele
ON-PREMISE

Logo Netsis Wings Entegre

Logo’nun teknolojik bilgi birikimi ile inovasyon yeteneğini bir araya getirerek geliştirdiği web üzerinden kullanılabilen Logo Netsis Wings Entegre ile KOBİ'ler üretimden siparişe, muhasebe kayıtlarından banka verilerine kadar tüm iş süreçlerini her an her yerden anlık bir şekilde yönetiyor.

Detaylı İncele
ON-PREMISE
Farklı ihtiyaçlarınıza yönelik en uygun ürünler için Logo ürünlerimizi inceleyin.

Hepsini İncele
Bize Ulaşın
Logo çözümleriyle ilgiliFiyat alın
Fiyat alın