Kar Group, Logo CRM ile kurumsal hafızasını güçlendirerek satış operasyonlarını iyileştirdi
1969 yılından bu yana faaliyet gösteren Kar Group halen agrega, kireç, hazır beton, asfalt, prefabrik beton elemanları, yapı kimyasalları, inşaat gibi alanlarda yedi farklı markayla hizmet veriyor. Grup, müşteri ilişkileri yönetimi süreçlerini iyileştirmek üzere öncelikle KarKim yapı kimyasalları şirketinde Logo CRM çözümünü hayata geçirdi. Bu sayede satış ekibinin elindeki tüm veriler kayıt altına alınarak kurumsal hafıza oluşturuldu ve satış süreçleri daha verimli hale geldi. Logo CRM çözümü, kısa süre sonra yine Kar Group bünyesindeki KarBeton’da da hayata geçecek.
İşletmelerin satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en etkili şekilde iletişim kurmasına odaklanan Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.
Ürünü İncele