Kapsamlı bir dijital dönüşüm hamlesi başlatarak ERP’den İnsan Kaynakları Yönetimine, CRM’den B2B’ye, tüm faaliyetlerini Logo Yazılım çözümleriyle yenileyen Motor Aşin’in başarısına siz de tanıklık edin.
50 yılı aşkın süredir otomotiv satış sonrası sektörünün en güçlü distribütör firmalarından olan Motor Aşin, dünyaca ünlü 200’den fazla yedek parça markasının ürünlerini geniş ekosistemiyle Türkiye’ye ve dünya pazarına sunuyor. 8 lokasyonda 350’yi aşkın çalışanıyla Türkiye’nin 81 iline ve 70’ten fazla ülkeye ulaşan Motor Aşin, 100 bini aşkın üründen oluşan zengin bir portföye sahiptir.
Böylesine kapsamlı bir ekosistemi daha verimli yönetmek için teknolojiyi etkin şekilde kullanan Motor Aşin, başlattığı dijital dönüşüm hamlesiyle sektörünün bu anlamda da lider firmalarından biri olarak faaliyet göstermeyi sürdürüyor.
Motor Aşin, dijital dönüşüm projesiyle yalnızca kurumsal kaynak planlamaya (ERP) odaklanan bir yapıdan çok daha fazlasını hedefliyordu. İş süreçlerini, Logo ekosistemindeki çeşitli uygulamalar ve entegrasyonlarla bütünleşik bir dijital sistem üzerinden yönetmek için yola çıkan Motor Aşin, bu vizyonuyla sektörde örnek teşkil edecek bir dönüşümün temelini atmayı planladı.
Proje kapsamında, 100 bini aşkın üründen oluşan 2 milyon adetten fazla stoğun, depolama ve sevkiyat süreçlerinin yanı sıra binek, ticari araç ve ağır vasıta yedek parça üreticileriyle olan iş akışlarının tek bir platform üzerinden, daha kontrollü ve verimli bir şekilde yönetilmesini amaçlıyordu.
Aynı zamanda, çalışan yönetimi, müşteri ilişkileri süreçleri ve ihracat operasyonlarının dijital dönüşümün sunduğu imkanlarla geliştirilmesi, operasyonel verimliliğin artırılması ve müşterilere daha hızlı, kaliteli hizmet sunulması hedeflendi.
1990 yılından bu yana ERP başta olmak üzere farklı Logo Yazılım ürünlerini kullanan Motor Aşin, hedeflediği dijital dönüşüm sürecine adım atarken yıllara dayanan iş birliğinin getirdiği güvenle birlikte, geliştirilebilir bir sistem kurmaya yönelik ortak bakış açısıyla, yerli yazılım geliştiren Logo Yazılım ile yola devam etme kararı aldı.
Motor Aşin, projenin ilk adımı atıldığında kullanılmakta olan sektörel çözümler yerine Logo j-Platform, CRM, B2B, j-HR, WMS Platform, Flow, Hazine Sihirbazı ve Mind Insight çözümlerini devreye alarak entegre bir sistem kurdu. Proje aşamasında, ihtiyaçlara göre özelleştirilebilir bir yapı oluşturmak için Logo Yazılım proje ekipleri ve Logo iş ortağı Netline, Motor Aşin’in sektörel bilgisinden faydalanarak beklentileri daha net bir şekilde analiz etti. Bu süreçte, Motor Aşin ekipleri de teknik becerilerini geliştirerek “dijital yakalı” çalışanlar hâline geldi.
Motor Aşin’in operasyonlarının aksatılmadan dijital dönüşümün uygulanabilmesi için farklı ürünler eş zamanlı olarak devreye alınarak sistem bütünlüğü sağlandı. Proje sırasında tespit edilen iyileştirme alanları üzerinde ek çalışmalar yapıldı ve ortaya çıkan ihtiyaçlara uygun çeşitli uyarlamalar hayata geçirildi.
Logo j-Platform:
Logo B2B:
Logo WMS Platform:
Logo Flow:
Logo CRM:
Logo j-HR:
Logo Mind Insight:
Logo Hazine Sihirbazı:
Orta ve büyük ölçekli işletmelerin tüm iş süreçlerinin uçtan uca, verimli ve etkin yönetilmesini sağlayan Logo j-Platform ERP, her an, her yerden erişilebilirken HTML5 web teknolojisiyle kullanıcı deneyimini en üst seviyeye taşıyor.
Ürünü İncele