200.000'den fazla müşterimizle beraber büyüyoruz.
Detaylı bilgi için
Detaylı bilgi için Sizi Arayalım.
Orta ve büyük ölçekli işletmelerin ihtiyaçları doğrultusunda tasarlanan Logo Tiger 3, veri yönetiminden satış operasyonlarına kadar tüm iş süreçlerini verimli ve etkin şekilde yöneterek zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyor.
Logo Tiger 3 ERP sistemini işletmenizde yerleşik olarak devreye alın, üretim ve tedarik de dâhil olmak üzere tüm süreçlerinizi merkezî olarak yönetin.
Kullanım kolaylığı sağlayan tasarım
Güncel ve güvenilir finansal veriler
Yasal uyumluluk ve etkin dış ticaret yönetimi
Her işletmenin ihtiyacına uygun fonksiyonlar
Tedarik,stok,sipariş vb tüm operasyonlarının etkin yönetimi
Logo Tiger 3, orta ve büyük ölçekli işletmelerin tüm faaliyetlerini tek noktadan, kolayca ve düşük maliyetlerle yönetmeyi sağlıyor. Tedarik süreçlerinden müşteri ilişkileri yönetimine kadar tüm faaliyetler merkezi ve tutarlı şekilde yürütülebiliyor. Böylece iş süreçlerinde verimlilik kazanan işletmeler, gereksiz iş yükünden kurtularak rekabet avantajına ve inovasyona kaynak ayırabiliyor.
Logo Tiger 3 kalite ve verimlilik anlayışını, çalışan düzeyinden başlayarak tüm süreçlere yaygınlaştırıyor. Böylece birimler arası bilgi akışı doğru ve güncel verilerle sağlanıyor, karmaşık iş süreçleri sadeleştirilip düzenleniyor. Sisteme bilgi girişi olduğunda tüm bölümler yetkileri dahilinde doğrudan güncel bilgiye ulaşabiliyor. Kullanıcılar arasında eş zamanlı iletişim sağlanıyor, böylece zamandan ve gereksiz iletişim trafiğinden tasarruf ediliyor.
Logo Tiger 3, farklı sektörlerdeki büyük ve orta ölçekli işletmelerin ihtiyaçlarına göre hazırlanmış standart modüllerin yanı sıra, özel çözümleri de opsiyonel olarak sunuyor. Bu sayede işletmeler, ihtiyaçlarına en uygun ERP paketini oluşturabiliyor.
Bilgisayar
ERP sistemleri kavramının yeniden yorumlanmasıyla farklı bir platform üzerinde geliştirilen Tiger 3, zengin özelliklerinin yanı sıra, değişen ihtiyaçlara kolaylıkla uyum sağlayan esnek bir yapıya sahiptir. Uygun sahip olma koşulları ile tüm sektörlerde; satış, dağıtım, hizmet alanlarında faaliyet gösteren işletmelere, kurumsal ve operasyonel anlamda tam kapsamlı çözüm sunar.
200.000'den fazla müşterimizle beraber büyüyoruz.
Logo Yazılım’ın sunduğu çözümler, ürünler ve servislerle ilgili sorularınız mı var? En sık karşılaştığımız soruların cevaplarını burada bulabilirsiniz.
Logo Yazılım güvencesiyle sunulan Bulut ERP’nin küçük ölçekli işletmelere özel, gelişmiş ön muhasebe paketi Lite ile şirketinizi buluta taşıyın, işinizde verimlilik ve esneklik kazanın.
Detaylı İnceleLogo Bulut Doküman Yönetimi, kurulum ve ek maliyet gerektirmeyen yapısı, doküman arama ve paylaşma fonksiyonları, verileri Türkiye'deki bulut üzerinde güvenle saklama gibi özellikleri sayesinde doküman yönetimini güvenle kolaylaştırıp hızlandırıyor.
Detaylı İnceleLogo Diva CHANNEL kanal yönetimi yapan perakende şirketlerinde, merkez ile şubeler arasında kasa işlemlerini senkronize edip tüm mağazacılık süreçlerinin hızlı ve kolaylıkla takip edilmesini ve yönetilmesini sağlıyor.
Detaylı İnceleKüçük ve orta büyüklükteki işletmelere yönelik depo yönetim sistemi ürünü Logo WMS; Android işletim sistemli cihazların sisteme entegrasyonu, günümüzde kullanılan barkod yapıları ile farklı modüllerin kullanılabilmesi sayesinde, depo süreçlerinde maliyetleri düşürürken verimliliği artırıyor.
Detaylı İnceleLogo WMS Platform, büyük ve orta ölçekli işletmelerde bütünleşik ve otomatize depo yönetimi sağlayarak maliyetleri düşürürken süreçlerin etkili kontrolünü, kârlılığı ve verimliliği artırıyor.
Detaylı İnceleİşletmelerin ihtiyaç ve taleplerine kolaylıkla uyum sağlayabilen Logo Mind Navigator, üretilen tüm karmaşık verileri süzüp çok boyutlu analizlerle stratejik açıdan önemli bilgilere dönüştürüyor.
Detaylı İncele