facebook
Logo j-Platform

Detaylı bilgi için

sizi arayalım

Detaylı bilgi için Sizi Arayalım.

Telefonunuza doğrulama kodu gönderilecektir.

Aydınlatma Metni’ni okudum, onaylıyorum.

ERP Programı

Logo j-Platform

Orta ve büyük ölçekli işletmelerin tüm iş süreçlerinin uçtan uca, verimli ve etkin yönetilmesini sağlayan Logo j-Platform ERP, her an, her yerden erişilebilirken HTML5 web teknolojisiyle kullanıcı deneyimini en üst seviyeye taşıyor.

Özellikle büyük ölçekli işletmeler için HTML5 ve Java altyapısı ile tasarlanan Logo J-Platform sayesinde minimum ERP yatırım maliyetiyle maksimum verimlilik sağlayın.

ON-PREMISE

Modüler yapıyla gelen esneklik

Dağıtım ağlarında merkezi yönetim

Hızlı implementasyon, her yerden erişim

Esnek lisanslama ve barındırma seçenekleri

Uluslararası kullanım imkanı

HTML5 ile mobil cihazlarda kullanım kolaylığı

Mevzuata ve uluslararası muhasebe standartlarına tam uyum

Zengin entegrasyon teknolojisi

Minimum yatırım maliyetleri, maksimum verimlilik 

Web tabanlı çalışan Logo j-Platform, esnek yazılım mimarisi ile donanım maliyetini azaltarak işletmelerin, grup şirketlerinin ve bayi ağlarının hızla, uygun maliyetlerle sisteme bağlanmasını ve tüm operasyonel süreçlerin tek bir merkezden kontrol edilebilmesini sağlıyor. İşletmenin büyümesine paralel olarak sunucu sayısı artırılabiliyor, sınırsız kullanıcı tanımı yapılabiliyor.

Geniş konfigürasyon seçenekleri 

İşletmelerin ihtiyaçlarına göre şekillenebilen esnek yapıdaki j-Platform, çok sayıda konfigürasyon seçeneği ile iş süreçlerini istek ve ihtiyaçlar doğrultusunda yapılandırmayı sağlıyor. Logo j-Platform ile işletmelere ve sektöre özel uygulamalarla standart ERP fonksiyonları zenginleştirilebiliyor.

HTML5 ile yepyeni bir kullanıcı deneyimi 

HTML­ web teknolojisinin ulaşılabilirliği ve Java programlama dilinin performansını bir araya getiren Logo j-Platform, işletmelere yepyeni bir kullanıcı deneyimi sunuyor. Logo j-Platform’a, güncel tarayıcıların bulunduğu herhangi bir bilgisayar veya mobil cihazdan erişilebiliyor.

Farklı Logo çözümleriyle entegrasyon 

Logo’nun İnsan Kaynakları, İş Analitiği, Müşteri İlişkileri Yönetimi, İş Akış Yönetimi ve e-Çözümler gibi birçok yeni nesil uygulaması ile tam entegre şekilde çalışabilen Logo j-Platform, böylece kapsamlı bir ekosistem içinde tüm iş süreçlerinin etkin bir şekilde yönetilmesine imkan tanıyor.

Uyumlu Olduğu Cihazlar

Bilgisayar

Tablet

Uygulama Alanları

e-Ticaret
Kimya
Havacılık
Makina ve parça imalatı
Gıda
Tarım ürünleri - hayvancılık
İnşaat
Eğitim
Cam - çimento ve toprak ürünler
Finans - sigorta
Medya - iletişim ve yayıncılık
Dağıtım ve toptan ticaret
Perakende ticaret
Yiyecek - içecek hizmetleri
Sağlık - spor
Turizm
Metal ürünleri
Elektrik ve elektronik
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi
Telekomünikasyon
e-Ticaret
Kimya
Havacılık
Makina ve parça imalatı
Gıda
Tarım ürünleri - hayvancılık
İnşaat
Eğitim
Cam - çimento ve toprak ürünler
Finans - sigorta
Medya - iletişim ve yayıncılık
Dağıtım ve toptan ticaret
Perakende ticaret
Yiyecek - içecek hizmetleri
Sağlık - spor
Turizm
Metal ürünleri
Elektrik ve elektronik
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi
Telekomünikasyon
e-Ticaret
Kimya
Havacılık
Makina ve parça imalatı
Gıda
Tarım ürünleri - hayvancılık
İnşaat
Eğitim
Cam - çimento ve toprak ürünler
Finans - sigorta
Medya - iletişim ve yayıncılık
Dağıtım ve toptan ticaret
Perakende ticaret
Yiyecek - içecek hizmetleri
Sağlık - spor
Turizm
Metal ürünleri
Elektrik ve elektronik
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi
Telekomünikasyon
0/9

Hızlı implementasyon, her yerden erişim

Web tabanlı yapısı ve kolay implementasyon imkanıyla Logo j-Platform, minimum teknoloji yatırımıyla kurulabiliyor. Farklı çözümlerle entegrasyon ve ek modüllerle özelleştirme süreçleri de hızla tamamlanarak çözüm kısa sürede devreye alınabiliyor. Yine web tabanlı yapı sayesinde, Logo j-Platform'a her an ve her yerden erişim sağlamak mümkün oluyor.

HTML5 ile mobil cihazlarda kullanım kolaylığı

En güncel sürüm olan HTML5, bünyesinde sunduğu fonksiyon kümesi ile mobil cihazlar için kullanım kolaylığı sağlıyor. Kullanıcıların farklı ekran çözünürlüklerinde, en iyi şekilde çalışmasını destekleyen esnek form tasarımları sunuyor.

Dağıtım ağlarında merkezi yönetim

Logo j-Platform, bir işletmedeki tüm süreçleri merkezi şekilde yönetmenin yanı sıra, dağıtım ağı bulunan işletmelerin de tüm bayilerindeki projeleri, kayıtları ve ana verileri tek merkezden kontrol edip yönetebilmelerini sağlıyor.

Zengin entegrasyon teknolojisi

Logo j-Platform, sadece Logo çözümleriyle değil, Web Servisler sayesinde üçüncü parti çözümler ve uygulamalarla da sorunsuz entegrasyon sağlıyor.

Mevzuata ve uluslararası muhasebe standartlarına tam uyum

Güncel mevzuatlara ve uluslararası muhasebe standartlarına tam uyumlu çalışan Logo j-Platform, standartlara uygun finansal ve mali raporlama imkanı sunuyor. Önceden tanımlanmış finansal tablolar ihtiyaçlar doğrultusunda kişiselleştirilebiliyor, fiş kayıtları üzerinden işlemlere ulaşılabiliyor ve tüm döviz kurları Logo portalından kolayca indirilebiliyor. Ayrıca ikinci hesap planı oluşturulabiliyor ve kurumlar arası konsolidasyon tam olarak sağlanabiliyor.

Modüler yapıyla gelen esneklik

Modüler yapıyla gelen esneklik Logo j-Platform; finans yönetimi, satın alma, bütçe yönetimi, proje yönetimi, satış ve dağıtım, varlık ve bakım gibi pek çok farklı fonksiyonu kapsayan ve hepsi birbiriyle entegre çalışan geniş bir modüler çözüm yelpazesi sunuyor.

Uluslararası kullanım imkanı

Logo j-Platform'un; çoklu döviz, çoklu dil seçenekleri ve farklı ülkelerdeki mevzuata uyum özellikleri sayesinde sadece Türkiye'de değil, yurt dışında da faaliyet gösteren işletmeler için de ideal bir çözüm oluşturuyor. Böylece uluslararası operasyonları destekliyor ve farklı lokasyonlarda birimleri bulanan işletmelere internet/intranet üzerinden güvenli ve etkin veri paylaşımı ile konsolidasyon hizmetleri sunuyor.

Esnek lisanslama ve barındırma seçenekleri

Logo j-Platform çözümü, tek seferlik lisans bedeli veya kiralama modeli ile alınabiliyor. Çözüm, işletmelerin kendi bünyelerindeki sunucularda devreye alınabiliyor ya da firma dışında özel bir barındırma servisinden yararlanılabiliyor. Dışarıda barındırma servisinin seçilmesi, çözümün kurulum maliyetlerini de düşürüyor.

Logo j-Platform ile e-dönüşüm

“e-Fatura”, “e-Defter”, “e-Arşiv”, “e-İrsaliye”, “e-Ekstre”, “e-Mutabakat” gibi elektronik süreçler direkt j-Platform çözümünün içerisinden kolaylıkla yönetilebiliyor.
1/9

Hızlı implementasyon, her yerden erişim

Web tabanlı yapısı ve kolay implementasyon imkanıyla Logo j-Platform, minimum teknoloji yatırımıyla kurulabiliyor. Farklı çözümlerle entegrasyon ve ek modüllerle özelleştirme süreçleri de hızla tamamlanarak çözüm kısa sürede devreye alınabiliyor. Yine web tabanlı yapı sayesinde, Logo j-Platform'a her an ve her yerden erişim sağlamak mümkün oluyor.

2/9

HTML5 ile mobil cihazlarda kullanım kolaylığı

En güncel sürüm olan HTML5, bünyesinde sunduğu fonksiyon kümesi ile mobil cihazlar için kullanım kolaylığı sağlıyor. Kullanıcıların farklı ekran çözünürlüklerinde, en iyi şekilde çalışmasını destekleyen esnek form tasarımları sunuyor.

3/9

Dağıtım ağlarında merkezi yönetim

Logo j-Platform, bir işletmedeki tüm süreçleri merkezi şekilde yönetmenin yanı sıra, dağıtım ağı bulunan işletmelerin de tüm bayilerindeki projeleri, kayıtları ve ana verileri tek merkezden kontrol edip yönetebilmelerini sağlıyor.

4/9

Zengin entegrasyon teknolojisi

Logo j-Platform, sadece Logo çözümleriyle değil, Web Servisler sayesinde üçüncü parti çözümler ve uygulamalarla da sorunsuz entegrasyon sağlıyor.

5/9

Mevzuata ve uluslararası muhasebe standartlarına tam uyum

Güncel mevzuatlara ve uluslararası muhasebe standartlarına tam uyumlu çalışan Logo j-Platform, standartlara uygun finansal ve mali raporlama imkanı sunuyor. Önceden tanımlanmış finansal tablolar ihtiyaçlar doğrultusunda kişiselleştirilebiliyor, fiş kayıtları üzerinden işlemlere ulaşılabiliyor ve tüm döviz kurları Logo portalından kolayca indirilebiliyor. Ayrıca ikinci hesap planı oluşturulabiliyor ve kurumlar arası konsolidasyon tam olarak sağlanabiliyor.

6/9

Modüler yapıyla gelen esneklik

Modüler yapıyla gelen esneklik Logo j-Platform; finans yönetimi, satın alma, bütçe yönetimi, proje yönetimi, satış ve dağıtım, varlık ve bakım gibi pek çok farklı fonksiyonu kapsayan ve hepsi birbiriyle entegre çalışan geniş bir modüler çözüm yelpazesi sunuyor.

7/9

Uluslararası kullanım imkanı

Logo j-Platform'un; çoklu döviz, çoklu dil seçenekleri ve farklı ülkelerdeki mevzuata uyum özellikleri sayesinde sadece Türkiye'de değil, yurt dışında da faaliyet gösteren işletmeler için de ideal bir çözüm oluşturuyor. Böylece uluslararası operasyonları destekliyor ve farklı lokasyonlarda birimleri bulanan işletmelere internet/intranet üzerinden güvenli ve etkin veri paylaşımı ile konsolidasyon hizmetleri sunuyor.

8/9

Esnek lisanslama ve barındırma seçenekleri

Logo j-Platform çözümü, tek seferlik lisans bedeli veya kiralama modeli ile alınabiliyor. Çözüm, işletmelerin kendi bünyelerindeki sunucularda devreye alınabiliyor ya da firma dışında özel bir barındırma servisinden yararlanılabiliyor. Dışarıda barındırma servisinin seçilmesi, çözümün kurulum maliyetlerini de düşürüyor.

9/9

Logo j-Platform ile e-dönüşüm

“e-Fatura”, “e-Defter”, “e-Arşiv”, “e-İrsaliye”, “e-Ekstre”, “e-Mutabakat” gibi elektronik süreçler direkt j-Platform çözümünün içerisinden kolaylıkla yönetilebiliyor.

Logo J-Platform

Logo’nun yeni nesil teknolojilerle geliştirdiği j-Platform; yaygın dağıtım ağına sahip işletmelerden inşaat/taahhüt ve proje şirketlerine kadar farklı yapıdaki birçok firma ve holdingin süreçlerinin yönetilebileceği, özelleştirilebilir, kapsamlı bir iş çözümü sunarken; rol bazlı kişiselleştirilebilir masaüstü, ürün içi arama motoru gibi özellikleri ve app-in-app yaklaşımını estetik tasarımla buluşturup kullanıcı deneyimini bambaşka bir boyuta taşıyor.

Tercih Edenler Logo j-Platform

200.000'den fazla müşterimizle beraber büyüyoruz.

Uluslararası bir şirket olan Unilever, 400’den fazla markayla 190 ülkede sürdürülebilirlik hedefleri doğrultusunda faaliyet gösteriyor. Şirket, Türkiye'de de 142 lokasyondaki 195 distribütörü aracılığıyla sürdürdüğü faaliyetlerini tek merkezden yönetebilmek için esnek, mobil ve entegre bir kurumsal kaynak planlama çözümüne ihtiyaç duydu. 2002 yılından bu yana Logo çözümlerini kullanan Unilever, web tabanlı ERP uygulaması için de Logo j-Platform çözümünü tercih etti. Bu çözüm sayesinde verilerin tek noktada birleştirilmesi, hem operasyonları hem de veri güvenilirliğini artırdı.

Devamını Oku

1976 yılında perakende sektöründe faaliyetlerine başlayan Oto Doğu, 1994’ten itibaren de otomotiv yedek parçalarının toptan satış ve dağıtım hizmetlerini sunuyor. 1995’ten bu yana Logo çözümleri kullanan Oto Doğu, 2000 yılında toptan uygulamalar için raf numarası, barkod gibi teknolojileri Logo çözümleriyle entegre etti. Oto Doğu, halen tüm toptan iş süreçlerini, Logo’nun web tabanlı ERP çözümü olan j-Platform ile yürütüyor.

Devamını Oku

Garanti BBVA hakkında kısa bilgi, faaliyet alanı:

1946 yılında Ankara’da kurulan Garanti BBVA, 31 Aralık 2023 tarihi itibarıyla 2 trilyon 202 milyar Türk lirasına ulaşan konsolide aktif büyüklüğü ile Türkiye'nin en büyük ikinci özel bankası konumunda.

Kurumsal, ticari, KOBİ, bireysel, özel ve yatırım bankacılığı, ödeme sistemleri dahil olmak üzere bankacılık sektörünün tüm iş kollarında faaliyet gösteren Garanti BBVA, Hollanda ve Romanya’daki uluslararası iştiraklerinin yanı sıra bireysel emeklilik ve hayat sigortası, finansal kiralama, faktoring, yatırım ve portföy yönetimi alanlarındaki finansal iştirakleri ile entegre bir finansal hizmetler grubu.

Beklenti ve Hedefler

Garanti BBVA iştiraklerinin iş süreçlerini entegre edebileceği bir sisteme ve böylece kaynaklarını merkezî olarak yöneterek operasyonel iyileşme sağlayabileceği bir web tabanlı ERP çözümüne ihtiyacı bulunuyordu. Böylece, zaman ve maliyet avantajından yararlanabilecek, verilerine daha hızlı ve lokasyon bağımsız bir şekilde erişebileceklerdi.

Bununla beraber artan iş hacmini yeni iştiraklerin sisteme hızlıca dahil edilmesi ile yönetebilmek ve ihtiyaca göre şekillendirilebilen esnek bir sisteme geçmek hedefleniyordu.

Kullanılan Çözümler ve Dijital Dönüşüm Hizmetleri ile Proje Uygulaması

Logo dijital dönüşüm hizmetleri ekibi ile proje sürecinde iştiraklerin mevcut yapısı incelendi ve yeni yapıya geçiş sürecinde özellikle satış, satın alma, finans tarafındaki ihtiyaçlar belirlendi. Analiz aşaması ardından iş süreçleri otomatize edilerek kurulumlar hızlıca tamamlandı. Yapılan uyarlamalarla birlikte verilerin daha doğru işlenmesi ve görüntülenmesi sağlandı. Bunun yanı sıra dijital dönüşüm sürecinde Logo e-Dönüşüm çözümleri kapsamında yer alan e-Fatura, e-Arşiv, e-Defter uygulamalarının entegrasyonları da yapıldı.

Proje Sonuçları ve Elde Edilen Faydalar
  • Garanti BBVA, Logo j-Platform proje süreci sonucunda temel ihtiyacı olan iştiraklerinin merkezi yönetilmesi ve tek yerden destek alınabilmesiyle verimlilik artışı elde etti. Satış, satın alma ve finans süreçlerinde operasyonel iyileşmelerle birlikte iş süreçleri de dijitalleşti.
  • Garanti BBVA’nın alanında ilk sayılabilecek projelerinde, ihtiyaçlara uygun çözümler sunularak başarıya ulaşılmasına katkıda bulunuldu.
  • Garanti BBVA iştiraklerinin bankacılık işlemlerinin otomatik olarak Logo j-Platform çözümüne aktarımı, standart dosya formatı uyumluluğuyla gerçekleştirildi.
  • e-Dönüşüm çözümlerinin başarılı entegrasyonu sayesinde, iş süreçlerinde dijitalleşme, verimlilik, optimizasyon, mevzuat değişikliklerine hızlı uyum, süreç yönetimi ve maliyet tasarrufu konularında kazanç sağlandı.

Devamını Oku

50 yılı aşkın süredir otomotiv satış sonrası sektörünün en güçlü distribütör firmalarından olan Motor Aşin, dünyaca ünlü 200’den fazla yedek parça markasının ürünlerini geniş ekosistemiyle Türkiye’ye ve dünya pazarına sunuyor. 8 lokasyonda 350’yi aşkın çalışanıyla Türkiye’nin 81 iline ve 70’ten fazla ülkeye ulaşan Motor Aşin, 100 bini aşkın üründen oluşan zengin bir portföye sahiptir.

Böylesine kapsamlı bir ekosistemi daha verimli yönetmek için teknolojiyi etkin şekilde kullanan Motor Aşin, başlattığı dijital dönüşüm hamlesiyle sektörünün bu anlamda da lider firmalarından biri olarak faaliyet göstermeyi sürdürüyor.

Beklenti ve Hedefler

Motor Aşin, dijital dönüşüm projesiyle yalnızca kurumsal kaynak planlamaya (ERP) odaklanan bir yapıdan çok daha fazlasını hedefliyordu. İş süreçlerini, Logo ekosistemindeki çeşitli uygulamalar ve entegrasyonlarla bütünleşik bir dijital sistem üzerinden yönetmek için yola çıkan Motor Aşin, bu vizyonuyla sektörde örnek teşkil edecek bir dönüşümün temelini atmayı planladı.

Proje kapsamında, 100 bini aşkın üründen oluşan 2 milyon adetten fazla stoğun, depolama ve sevkiyat süreçlerinin yanı sıra binek, ticari araç ve ağır vasıta yedek parça üreticileriyle olan iş akışlarının tek bir platform üzerinden, daha kontrollü ve verimli bir şekilde yönetilmesini amaçlıyordu.

Aynı zamanda, çalışan yönetimi, müşteri ilişkileri süreçleri ve ihracat operasyonlarının dijital dönüşümün sunduğu imkanlarla geliştirilmesi, operasyonel verimliliğin artırılması ve müşterilere daha hızlı, kaliteli hizmet sunulması hedeflendi.

ERP’yi Merkeze Alan, B2B Odaklı Yeni Bir Dijital Ekosistem

1990 yılından bu yana ERP başta olmak üzere farklı Logo Yazılım ürünlerini kullanan Motor Aşin, hedeflediği dijital dönüşüm sürecine adım atarken yıllara dayanan iş birliğinin getirdiği güvenle birlikte, geliştirilebilir bir sistem kurmaya yönelik ortak bakış açısıyla, yerli yazılım geliştiren Logo Yazılım ile yola devam etme kararı aldı.

Motor Aşin, projenin ilk adımı atıldığında kullanılmakta olan sektörel çözümler yerine Logo j-Platform, CRM, B2B, j-HR, WMS Platform, Flow, Hazine Sihirbazı ve Mind Insight çözümlerini devreye alarak entegre bir sistem kurdu. Proje aşamasında, ihtiyaçlara göre özelleştirilebilir bir yapı oluşturmak için Logo Yazılım proje ekipleri ve Logo iş ortağı Netline, Motor Aşin’in sektörel bilgisinden faydalanarak beklentileri daha net bir şekilde analiz etti. Bu süreçte, Motor Aşin ekipleri de teknik becerilerini geliştirerek “dijital yakalı” çalışanlar hâline geldi.

Motor Aşin’in operasyonlarının aksatılmadan dijital dönüşümün uygulanabilmesi için farklı ürünler eş zamanlı olarak devreye alınarak sistem bütünlüğü sağlandı. Proje sırasında tespit edilen iyileştirme alanları üzerinde ek çalışmalar yapıldı ve ortaya çıkan ihtiyaçlara uygun çeşitli uyarlamalar hayata geçirildi.

Elde Edilen Faydalar

Logo j-Platform:

  • Masraf faturalarının analizi ve doğru bütçe kalemine otomatik yansıtılma süresi %67 kısaldı.
  • Analiz Boyutu, Cari Hesap, Masraf Boyutu gibi uyarlamalarla sistemde %35 performans artışı ve zaman kazanımı sağlandı.


Logo B2B:

  • Kullanıcıların Logo B2B’ye günlük giriş sayıları %50 artarken, ürün arama sayılarında ise %60’lık bir artış yaşandı.
  • Esnek ve hızlı arama, global yedek parça sistemiyle entegrasyon gibi avantajlar sayesinde aranan ürünün bulunma süresi ortalama 10 milisaniye oldu.


Logo WMS Platform:

  • Çoklu sayım ve ürün grubu bazında karşılaştırmalı sayım işlemleri sistem üzerinden yapılmaya başladı; sayım süresi 3 günden 1 güne düştü bu sayede depolarda veri tutarlılığı elde edildi.
  • Siparişlerin toplanma sırası ve rotası otomatik belirlenebilir hâle geldi; depo personelinin sipariş toplama süresiyle birlikte ürünlerin depodan çıkarılma süresi de %25 kısaldı.
  • Öncelikli teslimatlar için özel planlamalar yapılabilir hâle gelirken, elden teslim alacak müşterilerin ürünleri 15 dakika içinde sevke hazır duruma getirilmeye başlandı.
  • Kargo entegrasyonları sayesinde etiketlerin anında basılmasıyla zaman ve kaynak kullanımı optimize edildi, kargo ve sevkiyat maliyetleri düştü.
  • Manuel iş takibinin ortadan kalkmasıyla %15 zaman tasarrufu sağlandı.
  • Sipariş iptal süreçleri sistem üzerinden daha hızlı yönetilmeye başladı.


Logo Flow:

  • İş akış süreçleri Logo Flow’a taşınarak proje bütçeleri de dâhil olmak üzere ilerleme ve onay işlemleri sistem içinde yapılabilir hâle geldi. Böylece onay süreçleri %30 hızlandı.


Logo CRM:

  • Kurumsal hafızanın Logo CRM’e taşınması sağlandı.
  • CRM uygulaması şirket içi disiplin, iç iletişim ve iç analizler için de kullanılacak şekilde kurgulandı.
  • Saha çalışanlarının ziyaretleri, karneleri, ciroları, satış materyallerinin kullanımı gibi konular CRM üzerinden analiz edilmeye başlandı.
  • Dinamik dashboard’lar hazırlanarak yönetici rapor ve analizlerinin kalitesi artırıldı.
  • Her müşteri için 360 derecelik menüler oluşturularak satış temsilcilerinin müşterileri daha iyi tanıması sağlandı.
  • Satış ekiplerinin görev dağılımları CRM üzerinden otomatik olarak yapılmaya başladı.


Logo j-HR:

  • Farklı yerlerde tutulan çalışan bilgileri tek platformda toplanarak sicil yönetimi, puantaj, bordro, izin aktarımları ve çalışan portalına veri girişi gibi operasyonel süreçler hızlandırıldı ve kullanıcı dostu ara yüzlerle çalışan memnuniyeti yükseldi.
  • ERP entegrasyonu sayesinde personel tahakkuklarının muhasebeleştirilme hızı %50 arttı.


Logo Mind Insight:

  • Logo Mind Insight’ın merkeze alındığı bir iş analitiği departmanı kuruldu ve tüm verilerin sistem üzerinde analiz edilerek yönetim raporlarına dönüştürülmesi için çalışmalar başlatıldı.


Logo Hazine Sihirbazı:

  • Logo Hazine Sihirbazı ile banka işlemleri ERP’ye entegre edilerek, finansal işlemler tek bir uygulamadan yönetilebildi ve tedarikçi ödemeleri hatasız ve zamanında gerçekleştirilebildi; bu sayede operasyonel iş yükü azalırken, verimlilik de artmış oldu.


Devamını Oku

1954 yılında temelleri atılan YDA Group halen yurt içi ve yurt dışında, inşaat başta olmak üzere pek çok farklı sektörde 100’ü aşkın firma ve iştirakle faaliyet gösteriyor. Tüm firmaların merkez ile kesintisiz iletişimini sağlamak üzere web tabanlı kurumsal kaynak planlama çözümü Logo j-Platform’u tercih eden YDA Group, ihtiyaca göre genişletilebilen, esnek bir yapıya kavuştu. Logo j-Platform ile veri güvenilirliğini yüzde 90 oranında artıran YDA Group, finansal raporlamalarda da hem yerel hem de uluslararası standartlara tam uyumluluk elde etti.

Devamını Oku

Sıkça Sorulan Sorular

Logo Yazılım’ın sunduğu çözümler, ürünler ve servislerle ilgili sorularınız mı var? En sık karşılaştığımız soruların cevaplarını burada bulabilirsiniz.

01

Logo j-Platform ile kullanıcı bazında yetkilendirme yapılabilir mi?

Evet, j-Platform'da kullanıcı bazında detaylı yetkilendirme yapabilir, işlem ve seçeneklerin yetkilendirilmesinin yanı sıra formlar üzerindeki alanlara kadar detaylı yetkilendirme yapabilirsiniz.
02

j-Platform özelleştirilebilir bir yapıya sahip midir?

Evet, j-Platform iki şekilde özelleştirilebilir. Kolay uyarlama özelleği sayesinde kısıtlı değişiklikler yapılabilir. Logo Platform Tailor (LPT) özelliği sayesinde ise ileri seviye değişiklikler yapabilirsiniz.
03

Logo j-Platform hangi dilleri destekliyor?

Logo j-Platform Türkçe ve İngilizce kullanılabilir. Dilerseniz, diğer dil seçeneklerini de satın alarak kullanabilirsiniz.

04

Ürünle ilgili detaylı bilgiyi nasıl alabilirim?

Logo j-Platform ile ilgili bilgi edinmek için ürün tanıtım broşürünü inceleyebilir, ürün videosunu izleyebilir ya da Logo iş ortaklarıyla iletişime geçebilirsiniz.
05

Ürünün lisans kullanım yapısı ve barındırma hizmeti nasıldır?

Logo j-Platform çözümüne kullandıkça öde veya süresiz lisanlama modeli ile sahip olabilirsiniz. j-Platform'u kendi bünyenizde bulunan bir sunucuda veya kiraladığınız özel bir ortamda kurabilirsiniz. Ayrıca, Logo Yazılım'ın barındırma hizmetini de kullanabilirsiniz.
06

Logo j-Platform'u kullanabilmek için minimum sistem gereksinimleri nelerdir?

Logo j-Platform çözümünü kullanmak için tavsiye edilen sistem gereksinimlerine buradan ulaşabilirsiniz.
07

Logo j-Platform'da e-devlet süreçleri nasıl yönetiliyor?

“e-fatura”, “e-defter”, “e-arşiv”, “e-irsaliye”, “e-ekstre” ve “e-mutabakat” gibi elektronik süreçler direkt j-platform çözümünün içerisinden kolaylıkla yönetilebilir.
08

Logo j-Platform'da projelerimi kolayca yönetebilir miyim?

Logo j-Platform içerisinde yer alan proje modülü sayesinde tüm şirket projelerinizi yönetebilir, zaman ve proje kaynak takibinizi kolayca yapabilirsiniz. Ayrıca "Proje Portalı" ile sahadan hızlı veri girişi sağlayabilirsiniz.
09

Logo j-Platform üzerinden bütçeleri yönetebilir miyim?

Tüm sistem ile çift yönlü entegre olan Bütçe Modülü ile şirket bütçenizi tanımlayabilir, bütçe kontrolü, proje bütçe ilişkilendirmesi ve ödenek takibi gibi süreçlerinizi yönetebilirsiniz.

Uyumlu Logo Bulut Servisleri

Bulut servislerimiz ile ihtiyacınız olan çözümlere ulaşın.

BULUT

e-Mutabakat

Firmaların mutabakat süreçlerini kolayca yönetebilmeleri için geliştirilen e-Mutabakat uygulaması BA, BS, Cari Ekstre ve Cari Bakiye mutabakatlarının elektronik ortamda hızla ve güvenle yapılmasını sağlıyor.

Detaylı İncele
BULUT

Logo Bulut Doküman Yönetimi

Logo Bulut Doküman Yönetimi, kurulum ve ek maliyet gerektirmeyen yapısı, doküman arama ve paylaşma fonksiyonları, verileri Türkiye'deki bulut üzerinde güvenle saklama gibi özellikleri sayesinde doküman yönetimini güvenle kolaylaştırıp hızlandırıyor.

Detaylı İncele
BULUT
Logo Bulut Servisleri, bulut teknolojisinin avantajlarından Logo güvencesiyle faydalanmanızı sağlıyor.

Hepsini İncele

Uyumlu Logo On-Premise Ürünleri

İş süreçlerinizi kolay, pratik ve etkin bir şekilde yönetin.

ON-PREMISE

Logo CRM

İşletmelerin satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en etkili şekilde iletişim kurmasına odaklanan Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.

Detaylı İncele
ON-PREMISE

e-İrsaliye

Sevk irsaliyelerini dijital ortamda oluşturarak sevkiyat süreçlerini ve ticareti hızlandırmayı sağlayan e-İrsaliye, işletmelerin verimliliğini artırıyor.

Detaylı İncele
ON-PREMISE

e-Arşiv

e-Arşiv fatura programı, e-Fatura kapsamında olan ya da olmayan işletmelere ve nihai tüketicilere e-Fatura düzenlenmesini, faturanın ikinci nüshasının elektronik olarak korunmasını ve ibraz edilmesini sağlıyor.

Detaylı İncele
ON-PREMISE
Farklı ihtiyaçlarınıza yönelik en uygun ürünler için Logo ürünlerimizi inceleyin.

Hepsini İncele