200.000'den fazla müşterimizle beraber büyüyoruz.
Detaylı bilgi için
Detaylı bilgi için Sizi Arayalım.
Orta ölçekli işletmelerde finans-muhasebe, üretim, tedarik zinciri, satış, stok gibi uygulamaların merkezi yönetimi için geliştirilen Logo Netsis 3 Standard, ölçeklendirilebilir yapısıyla, zaman içinde değişen gereksinimlere de kolayca uyum sağlıyor.
Orta ve büyük ölçekli işletmeler için tasarlanan Logo Netsis 3 Standard ile üretim ve tedarikçi yönetimi de dâhil pek çok iş sürecinizi verimli ve etkili bir şekilde yönetin.
Verimli üretim ve planlama süreçleri
İhtiyaca göre özelleştirmeler ve entegrasyonlar
Güçlü finansal veriler
Kullanıcı odaklı tasarım
Daha kontrollü ticari faaliyetler
Maliyet Muhasebesi modülüyle etkin kontrol
Orta ölçekli işletmelerin süreçlerini çok daha düşük maliyetlerle, pratik ve etkin bir şekilde yönetmesini sağlayan Logo Netsis 3 Standard, işletme genelinde süreç standardizasyonu sağlıyor. Birimler arası bilgi akışının güncel ve verimli şekilde yürütülmesi, karmaşık iş süreçlerinin düzenlenmesi ve müşteri ilişkilerinin etkin yönetimi de Logo Netsis 3 Standard'ın sunduğu avantajlar arasında yer alıyor.
Logo Netsis 3 Standard'a bilgi girişi olduğunda tüm bölümler yetkileri dahilinde doğrudan güncel bilgiye ulaşabiliyor. Kullanıcılar arasında eş zamanlı iletişim sağlanıyor, böylece zamandan ve gereksiz iletişim trafiğinden tasarruf ediliyor.
Tüm ihtiyaçlar düşünülerek hazırlanmış standart modüllerin yanı sıra, işletmelere özel çözümler de Logo Netsis 3 Standard'a opsiyonel olarak eklenebiliyor. Böylece her işletme için kişiselleştirilmiş bir ERP paketi kullanıma hazır hale geliyor.
Bilgisayar
İşletmelere çalışanları bazında ve tüm iş süreçlerinde uçtan uca verimlilik ve etkin bir maliyet yönetimi gerçekleştirme fırsatı sunan Netsis 3 ERP çözümleri, rekabet odaklı kurumların yerel ve uluslararası standartlara uyum sağlamasını kolaylaştırırken, güncel mevzuatlar ile gündeme gelen değişiklikler için de hazır bir altyapı sunmaktadır.
200.000'den fazla müşterimizle beraber büyüyoruz.
Logo Yazılım’ın sunduğu çözümler, ürünler ve servislerle ilgili sorularınız mı var? En sık karşılaştığımız soruların cevaplarını burada bulabilirsiniz.
Bulut tabanlı çalışan Logo Diva SERVICE, perakende şirketlerinin tamirden yedek parça teminine kadar bütün satış sonrası servis süreçlerini en çevik ve verimli şekilde yönetmesini sağlıyor.
Detaylı İnceleFirmaların mutabakat süreçlerini kolayca yönetebilmeleri için geliştirilen e-Mutabakat uygulaması BA, BS, Cari Ekstre ve Cari Bakiye mutabakatlarının elektronik ortamda hızla ve güvenle yapılmasını sağlıyor.
Detaylı İnceleLogo Yazılım güvencesiyle sunulan Bulut ERP’nin küçük ölçekli işletmelere özel, gelişmiş ön muhasebe paketi Lite ile şirketinizi buluta taşıyın, işinizde verimlilik ve esneklik kazanın.
Detaylı İnceleSevk irsaliyelerini dijital ortamda oluşturarak sevkiyat süreçlerini ve ticareti hızlandırmayı sağlayan e-İrsaliye, işletmelerin verimliliğini artırıyor.
Detaylı İncelee-Defter uygulaması, Yevmiye Defteri ve Defter-i Kebir belgelerinin, belirlenen standartlara uygun şekilde dijital ortamda hazırlanarak Gelir İdaresi Başkanlığı'na kolay ve hızlı bir şekilde gönderilmesini sağlıyor.
Detaylı İnceleGelir İdaresi Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak geliştirilen e-Fatura ürünleri, faturaların dolaşımının dijital ortamda güvenle ve hızla gerçekleşmesini sağlıyor.
Detaylı İncele