200.000'den fazla müşterimizle beraber büyüyoruz.
Detaylı bilgi için
Logo Netsis 3 Enterprise ile ilgili detaylı bilgi için Sizi Arayalım.
Zengin iş fonksiyonlarına sahip kurumsal ERP ürünü Logo Netsis 3 Enterprise; büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarına uygun kapsamlı çözümler sunarak işletmelerin verimliliğini destekliyor.
Büyük ölçekli bir işletme olarak özellikle üretim ve planlama açısından kaynaklarınızı daha verimli yönetmek istiyorsanız yerleşik Logo Netsis 3 Enterprise ERP’nin avantajlarından faydalanın.
İhtiyaca göre özelleştirme ve geliştirme
Güvenilir altyapı ile doğru stratejik kararlar
Üretim süreçlerinde uçtan uca optimizasyon
Dinamik Depo, stok, ve tedarik ile verimlilik artışı
Ticari faaliyetlerde tam denetim
Merkezi yönetim kolaylığı
İhtiyaca uygun app ve widget’lar
Logo Netsis 3 Enterprise, iş süreçlerini çok daha düşük maliyetlerle, pratik ve etkin bir şekilde yönetmeyi sağlıyor. Böylece, çalışan düzeyinden başlayarak tüm işletme genelinde kalite ve verimlilik artıyor.
İş birimleri arasında güncel bilgi akışı sağlayan Logo Netsis 3 Enterprise, karmaşık iş süreçlerini düzenliyor ve müşteri ilişkilerini etkin şekilde yönetmeye olanak tanıyor. Sisteme bilgi girişi olduğunda tüm bölümler yetkileri dahilinde doğrudan güncel bilgiye ulaşabiliyor. Kullanıcılar arasında eş zamanlı iletişim sağlanmasıyla, zamandan ve gereksiz iletişim trafiğinden tasarruf ediliyor.
Logo Netsis 3 Enterprise, işletmelerin farklı ihtiyaçları düşünülerek hazırlanmış standart modüllerin yanı sıra, sonradan eklenebilen özel çözümler de sunuyor. Böylece işletmelerin kendilerine özgü ihtiyaçlarına en uygun ERP paketi kullanıma hazır hale geliyor.
Bilgisayar
İşletmelere çalışanları bazında ve tüm iş süreçlerinde uçtan uca verimlilik ve etkin bir maliyet yönetimi gerçekleştirme fırsatı sunan Netsis 3 ERP ürünleri, rekabet odaklı kurumların yerel ve uluslararası standartlara uyum sağlamasını kolaylaştırırken, güncel mevzuatlar ile gündeme gelen değişiklikler için de hazır bir altyapı sunmaktadır.
200.000'den fazla müşterimizle beraber büyüyoruz.
Logo Yazılım’ın sunduğu çözümler, ürünler ve servislerle ilgili sorularınız mı var? En sık karşılaştığımız soruların cevaplarını burada bulabilirsiniz.
Logo Bulut Doküman Yönetimi, kurulum ve ek maliyet gerektirmeyen yapısı, doküman arama ve paylaşma fonksiyonları, verileri Türkiye'deki bulut üzerinde güvenle saklama gibi özellikleri sayesinde doküman yönetimini güvenle kolaylaştırıp hızlandırıyor.
Detaylı İnceleBulut tabanlı çalışan Logo Diva SERVICE, perakende şirketlerinin tamirden yedek parça teminine kadar bütün satış sonrası servis süreçlerini en çevik ve verimli şekilde yönetmesini sağlıyor.
Detaylı İnceleLogo Diva SHOP, tek mağazalı ya da birkaç şubeli perakende işletmelerinde, kasa işlemlerinden stok, satın alma ve ön muhasebeye kadar pek çok farklı ön ofis ve arka ofis sürecini hızlı ve güvenilir bir şekilde, bulut üzerinde yönetmeyi sağlıyor.
Detaylı İnceleGelir İdaresi Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak geliştirilen e-Fatura ürünleri, faturaların dolaşımının dijital ortamda güvenle ve hızla gerçekleşmesini sağlıyor.
Detaylı İnceleLogo Mind Insight İş Analitiği ürünü, self-servis veri keşfi ve analizi süreçlerini kolaylaştırarak verilerin işletmelere değer katan, anlamlı, aksiyon odaklı bilgilere dönüştürülmesini sağlıyor.
Detaylı İncelee-Arşiv fatura programı, e-Fatura kapsamında olan ya da olmayan işletmelere ve nihai tüketicilere e-Fatura düzenlenmesini, faturanın ikinci nüshasının elektronik olarak korunmasını ve ibraz edilmesini sağlıyor.
Detaylı İncele