facebook

Satış desteği

01

Bulut tabanlı ürünlerinizdeki ödeme seçenekleri nelerdir?

Ödeme seçeneklerini https://logo.cloud/servisler/erp-yonetimi#price sayfamızdan inceleyebilirsiniz.


02

Bulut tabanlı ön muhasebe programınız var mı?

Bulut tabanlı ön muhasebe ürünümüz Logo İşbaşı'nı https://isbasi.com sayfamızdan inceleyebilirsiniz.


03

Uygun fiyatlı ön muhasebe programınız var mıdır?

Ön muhasebe işlemlerine her an, her yerden kolayca ulaşmayı sağlayan online ön muhasebe programı Logo İşbaşı ürünümüzü inceleyebilirsiniz. Tüm mikro işletmeler, ön muhasebe programı olan Start 3 ürünümüz ile stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, ödeme ve tahsilat takibi, banka ve müşteri bilgilerinin yönetimi işlemlerini tek noktadan yapabilir.


04

Programın lisans ücreti haricinde herhangi bir ek ödemesi var mıdır?

İş Ortağımız, eğitim ve uyarlama hizmetlerini ücretlendirerek sunuyor.


05

Ürünlerimizi barkod sistemi ile entegre edebiliyor muyuz?

Barkod sistemiyle entegrasyon için İş Ortağımızın sunacağı ek hizmetten faydalanabilirsiniz.


06

Ürünü güncel haliyle kullanabilmek için ne yapılmalıdır?

Güncel Logo ürün kullanıcılarının, yeni geliştirilen ve ayrı modül olarak satılmayan özelliklerden ve değişikliklerden 1 yıl boyunca bedelsiz olarak yararlanmalarını sağlayan LEM abonelik sistemimize üye olabilirsiniz. LEM sayesinde, kullanılan ürünlerin en güncel sürümlerine, bu kapsamda eklenen yeni özelliklere ve performans iyileştirmelerine sahip olabilir; satın almak istediğiniz kullanıcı, çalışan, firma artırımları ve modüller için özel fiyatlardan faydalanabilirsiniz.


07

Şirket çalışanları ve maaş bilgilerinin tutulabilmesi için hangi ürünleriniz kullanılabilir?

İK departmanlarının bordro işlemlerini hızlı ve hatasız gerçekleştirmelerine olanak tanıyan Logo Bordro Plus ürünümüzü https://www.logo.com.tr/urun/logo-bordro-plus üzerinden inceleyebilirsiniz.


08

Firma unvanı ve/veya nevi değişikliği durumu olduğunda Logo Yazılım'a hangi evraklar ile bilgi verilmelidir?

Firma unvanı ve/veya nevi değişikliğinizde talep formu, değişikliğin olduğunu gösteren sicil gazetesi, imza sirküleri ve vergi levhası belgelerini [email protected] adresimize iletebilirsiniz.


09

Ürünlerin kullanıcı dokümanına nereden ulaşabilirim?

Ürünlerimize ait bilgilendirici dokümanlara, videolara ve sürüm yenilikleri dokümanlarına https://docs.logo.com.tr sayfamızdan ulaşabilirsiniz.


10

Logo ürünlerinin eğitimi nasıl alınabilir?

Logo kullanıcıları, yetkili Logo iş ortaklarından Logo ürünleri hakkında ücretli eğitim alabilir. Yetkili İş Ortaklarımıza https://www.logo.com.tr/logo-is-ortaklari sayfamızdan ulaşabilirsiniz.


11

Logo İş Ortaklarına ve iletişim bilgilerine nasıl ulaşılabilir?

https://www.logo.com.tr/logo-is-ortaklari sayfamızdan Ülke, Şehir, İlçe seçimi yaparak size en yakın İş Ortakları bilgisine erişebilirsiniz.


12

Ödemesinin aylık veya yıllık periyotlarda yapılabilen muhasebe programınız var mıdır?

Hem masaüstü hem de web üzerinden kullanılabilen hibrit yapıdaki Wings ürünlerimizi aylık ve yıllık ödeme sistemiyle kullanabilirsiniz.


13

Ürünü satın aldıktan sonra garanti kapsamındaki hizmetleriniz nelerdir?

Yeni ürün alımlarında ve üst ürüne geçişlerinde kurulum yapılan tarih itibarıyla Destek Hattı Hizmeti’nden 3 ya da 6 ay süreyle ücretsiz olarak faydalanabilirsiniz. LEM hizmetimiz ile yeni geliştirilen ve ayrı modül olarak satılmayan özelliklerden ve değişikliklerden 1 yıl boyunca bedelsiz olarak yararlanmanızı sağlıyoruz. LEM hizmetimizde fatura tarihi baz alınıyor.


14

Satın alınan üründen bir alt ürüne geçiş nasıl yapılmaktadır?

Kullanılan üst segment üründen alt segment ürüne geçiş yapılamıyor. İlgilendiğiniz ürünü yeni bir ürün olarak satın alabilirsiniz.


15

Satın alınan üründen bir üst ürüne geçiş nasıl yapılmaktadır?

Sahip olduğuz lisansınız güncel sürümde olduğunda mevcut ürününüz ile geçiş yapılacak üst ürün arasındaki fiyat farkı hesaplanır. Sahip olduğunuz lisans güncel sürümde olmadığında ise LEM yenileme ücreti ve geçiş yapılacak üst ürün arasındaki fiyat farkı birlikte hesaplanır.


16

Logo Yazılım ile telefon sözleşmesi yapabilir mi?

Ücretsiz kullanım süreniz sona erdikten sonra Destek Hattı Hizmeti’nden yararlanmak isterseniz 1 yıllık Destek Hattı Hizmeti’ni ayrıca satın alarak bu servisten faydalanmaya devam edebilirsiniz.


17

Eğitim kurumunda Logo ürünlerini eğitim amaçlı kullanımı için nereye başvurabilirim?

Talebinizi [email protected] adresimize iletebilirsiniz.


18

Üretim yapan firmalar için hangi ürünleriniz önerilmektedir?

Üretim yapan firmalar Netsis 3 Standard, Netsis 3 Enterprise, Tiger 3, Tiger 3 Enterprise ürünlerimizden faydalanabilir.


19

Muhasebe programı ile birlikte e-fatura kullanabileceğimiz ürünleriniz hangileridir?

Start 3 (e-devlet içerikli) başlangıç ürünümüz ile birlikte diğer Kobi ve ERP ürünlerimiz için tercih ettiğiniz e-devlet modülünü ek modül şeklinde satın alabilirsiniz.


20

e-İrsaliye, e-Fatura, e-Arşiv, e-Defter gibi e-ürünler hangi ürünlerinizle kullanabilmektedir?

Bu e-ürünleri; Go3, Go Wings, Tiger 3, Tiger 3 Enterprise, Tiger Wings, Tiger Wings Enterprise, Netsis 3 Entegre Pro, Netsis 3 Standard, Netsis Wings, Netsis 3 Enterprise, Netsis Wings Enterprise, Bulut ERP Basic, Bulut ERP Standard ürünlerimizle kullanabilirsiniz.


21

Netsis ürünlerinden Logo ürünlerine ücretsiz geçiş yapılabilir mi?

Netsis ürünlerinden Logo ürünlerine veya Logo ürünlerinden Netsis ürünlerine ücretsiz geçiş yapılamıyor.


22

Kontör alımını nasıl gerçekleştirebilirim?

eLogo sipariş sayfası https://siparis.elogo.com.tr/elogin üzerinden kontör alımı yapabilirsiniz. https://www.youtube.com/watch?v=v67PJTpIuOw&list=PL_Im6y36RbLXxe-TBYkgNlxT2uU4zPhHF üzerinden işlem adımlarını takip edebilirsiniz. Ayrıca, aktif çalıştığınız iş ortağınız aracılığıyla da sipariş için talepte bulunabilirsiniz.