200.000'den fazla müşterimizle beraber büyüyoruz.
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi sektörü, farklı ölçeklerden çok sayıda işletmeyi barındırıyor; dolayısıyla rekabet de yoğun yaşanıyor. Üretim süreçlerinin sadeleştirilmesi, kalite yönetiminin iyileştirilmesi, insan kaynağının verimli yönetilmesi, mevzuata tam uyumluluk gibi konular, sektör işletmelerine rekabet avantajı sağlayan unsurlar oluyor.
Logo'nun ERP'den depo yönetimi ve CRM çözümlerine uzanan kapsamlı portföyü, ister üretici, ister bayi konumunda olsun, tüm sektör işletmelerine rekabet gücü kazandırıyor.
Logo ERP programı, her ölçekten ve her sektörden işletmenin tüm verileri ve iş süreçlerini merkezi bir şekilde uçtan uca yönetmesini sağlıyor. Üretimden satın almaya, dış ticaretten satışa kadar tüm operasyonlarda görünürlük, etkin kontrol ve veri güvenilirliği sağlayan Logo ERP kurumsal kaynak planlama çözümü ile daha fazla verimlilik elde ediliyor. Operasyonel süreçleri otomatik hale getiren küçük ölçekli işletmeler için ERP programı iş yükünü de önemli ölçüde azaltarak zaman ve maliyet tasarrufu kazandırıyor. Logo ERP programları ile daha verimli iş süreçleri çalışan memnuniyetini, süreçlerin daha etkin yönetimi de müşteri memnuniyetini artırıyor.
ERP çözümleri, en dinamik sektörlerden biri olan otomotiv sektöründe süreçlerin planlı şekilde yönetilmesini ve hata oranının en aza indirilmesini sağlıyor.
Ürün reçetelerinin ERP çözümüne kolay ve hızlı bir şekilde aktarımını sağlayan Solidworks entegrasyonu kullanıcıların iş yükünü azaltıyor. Netsis ERP’de yer alan ileri üretim planlama modülü tüm üretim süreçlerini uçtan uca planlamayı mümkün kılıyor. Hangi mamulün hangi gün ve saatte, hangi makinede, hangi sırada, hangi kaynaklar kullanılarak, hangi operatörler tarafından üretileceği detaylarının tümü kontrol edilebiliyor. Bu sayede verimlilik artıyor.
Logo Tiger ERP’nin Talep Tahminleme modülü sayesinde gelecekte oluşacak olan talebin, geçmiş veriler üzerinden analiz edilerek en doğru ve hatasız şekilde hesaplanması mümkün oluyor. Malzeme ihtiyaç planlama modülü ile tam zamanında üretim yapmak için gerekli olan hammadde ve üretim emirlerinin planlanmasına olanak tanıyan Logo Tiger ERP, Kaynak Çizelgeleme ile kaynakların değişen üretim ihtiyaçlarına göre etkin şekilde planlanabilmesini sağlıyor. Kalite Kontrol modülü sayesinde üretimde hata en aza indirilebiliyor. Otomotiv sektörü için kritik öneme sahip olan bakım yönetimi sorunsuz şekilde gerçekleştirilebiliyor.
Logo Netsis ERP, kalite kontrolünde temel yardımcı işlevi gören İstatistiksel Proses Kontrol ile kritik süreçleri kontrol altına alma imkânı sağlarken, ölçüm sonuçlarını grafiksel olarak izleme imkanı getiriyor.
Kurumsal Kaynak Planlama (ERP) ile entegre Araç Bayi Yönetimi Çözümü (DMS), verilerin anlamlı bilgiye dönüşmesini sağlayarak müşterilere en iyi deneyimi sunmaya olanak tanıyor.
Basit, etkili ve kolay raporlanabilirliği ile öne çıkan Sipariş Yönetimi modülü tüm sipariş sürecinin sorunsuz yönetilmesini sağlıyor.
Logo Netsis ERP’nin KVKK desteği sayesinde tüm kişisel veriler kaydedilip yönetilebiliyor. Kanuni süresi dolmuş olan kişisel veriler Zamanlanmış Görevler uygulamasına bağlanıp otomatik olarak anonimleştirilebiliyor. İletişim izni ve aydınlatma metni iletim süreçleri de Netsis üzerinden yönetilebiliyor. Online onay sistemi ile tüm kampanya bilgilendirme onayları program üzerinden alınabiliyor. Aydınlatma metinleri müşterilere program üzerinden iletilebiliyor.
Departmanlar arasında veri koordinasyonu sağlayarak iş birimlerinin ihtiyaçlarını çok daha hızlı karşılayabilmesini mümkün hale getiriyor. Farklı departmanlara ait finansal bilgilerin bir arada bulunduğu sistem, satış ve satış sonrası operasyonların verimliliğinin artırılmasına yardımcı oluyor. j-Platform, kalite kontrol süreçlerini kolaylaştırarak üretimin yüksek adetlerde olduğu otomotiv sektörü ile ilgili ürünlerin ISO 16949 Otomotiv Sektörü Kalite Yönetim Sistemi ile uyumlu olmasını sağlıyor.
j-Platform otomotiv sektörünün birçok özel ihtiyacına cevap verebilmektedir. Bunlar;
j- Platform’un otomotiv sektöründe muhasebe süreçlerini kolaylaştıran uygulamaları;
Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler için özel olarak tasarlanan Logo Mali Müşavir 3, sunduğu tam çözüm kümesiyle mükelleflerin e-devlet süreçlerine hızla katılımını sağlarken, beyannamelerden bordrolara, defter beyan süreçlerinden büro yönetimine kadar çok sayıda modülle de iş yükünü azaltıp zaman tasarrufu kazandırıyor.
Özellikle büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarını web üzerinden çalışan alt yapısı ile karşılamak üzere tasarlanan Logo Tiger Wings Enterprise, zengin iş fonksiyonları ve geliştirilebilir yapısıyla tam kapsamlı bir çözüm sunuyor.
Orta ve büyük ölçekli işletmelerin ihtiyaçları doğrultusunda tasarlanan Logo Tiger 3, veri yönetiminden satış operasyonlarına kadar tüm iş süreçlerini verimli ve etkin şekilde yöneterek zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyor.
Logo’nun teknolojik bilgi birikimi ile inovasyon yeteneğini bir araya getirerek geliştirdiği web üzerinden kullanılabilen Logo Netsis Wings Entegre ile KOBİ'ler üretimden siparişe, muhasebe kayıtlarından banka verilerine kadar tüm iş süreçlerini her an her yerden anlık bir şekilde yönetiyor.
Kapsamlı üretim faaliyetleri olan orta ve büyük ölçekli işletmelere yönelik Logo Tiger 3 Enterprise, süreçleri kolaylaştırıp geniş fonksiyon yelpazesiyle üretim süreçlerindeki ihtiyaçları etkili şekilde karşılayarak üretimde sürdürülebilir verimlilik sağlıyor.
Orta ölçekli işletmelerde finans-muhasebe, üretim, tedarik zinciri, satış, stok gibi uygulamaların merkezi yönetimi için geliştirilen Logo Netsis 3 Standard, ölçeklendirilebilir yapısıyla, zaman içinde değişen gereksinimlere de kolayca uyum sağlıyor.
Zengin iş fonksiyonlarına sahip kurumsal ERP ürünü Logo Netsis 3 Enterprise; büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarına uygun kapsamlı çözümler sunarak işletmelerin verimliliğini destekliyor.
Ön muhasebe programı Logo Start 3 ile tüm mikro işletmeler stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, ödeme ve tahsilat takibi, banka ve müşteri bilgilerinin yönetimi işlemlerini tek noktadan yapabiliyor. Böylece banka hesaplarından aylık ödemelere, stok bilgilerinden e-Fatura kesimine kadar her noktada kontrol ve verimlilik artışı sağlanıyor.
Logo Tiger Wings ERP, geniş modüler yapısı ve zengin fonksiyonlarıyla orta ve büyük ölçekli işletmelerin iş süreçlerini iyileştirmenin yanı sıra web üzerinden kullanım sayesinde sürdürülebilir verimliliği her an, her yerde destekliyor.
Ön muhasebe işlemlerine her an, her yerden kolayca ulaşmayı sağlayan online ön muhasebe programı Logo İşbaşı ile mikro ölçekli şirketler işlerini sürekli kontrol altında tutabiliyor.
Orta ve büyük ölçekli işletmelerin tüm iş süreçlerinin uçtan uca, verimli ve etkin yönetilmesini sağlayan Logo j-Platform ERP, her an, her yerden erişilebilirken HTML5 web teknolojisiyle kullanıcı deneyimini en üst seviyeye taşıyor.
Bulut ERP ile muhasebeden satışa, üretimden bütçelemeye kadar tüm fonksiyonlar bulut teknolojisi ile sunuluyor. İşlerinize istediğiniz yerden ve istediğiniz zamanda erişmenizi sağlayan Logo bulut ERP'yi, ihtiyaçlarınıza göre kolayca ve hızlı bir şekilde kullanmaya başlayabilirsiniz.
Geniş modüler yapısı ve zengin fonksiyonlarıyla orta ve büyük ölçekli işletmelerin iş süreçlerini iyileştiren Logo Netsis Wings ERP, web üzerinden kullanım özelliği sayesinde de sürdürülebilir verimliliği her an, her yerde destekliyor.
Logo’nun teknolojik bilgi birikimi ile inovasyon yeteneğini bir araya getirerek geliştirdiği web üzerinden kullanılabilen Logo GO Wings ile, KOBİ’lerin siparişten muhasebeye kadar uzanan iş süreçleri her an her yerden anlık olarak yönetiliyor.
Özellikle büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarını web üzerinden çalışan altyapısı ile karşılamak üzere tasarlanan Logo Netsis Wings Enterprise, zengin iş fonksiyonları ve geliştirilebilir yapısıyla kapsamlı bir çözüm sunuyor.
Tedarik zincirinin özellikle son 10 yılda hızlı bir şekilde değişmesi, işçilik maliyetlerini ve kaliteyi kontrol edebilmek için Depo Yönetimi Sistemleri (WMS) çözümleri kullanmayı neredeyse zorunlu hale getiriyor. İster bir e-ticaret sitesi veya perakende zinciri yönetin, ister bir üretici veya distribütör olun; bu sistemler, depolama, sevkiyat ve iş gücü süreçlerinde pek çok avantaj sunuyor. Teknolojinin gelişmesi ve yazılımların Android işletim sistemli donanımlar üzerinden yürütülmesi, WMS - Depo Yönetimi gibi uygulamaların yalnızca büyük değil; orta ve küçük işletmeler tarafından da tercih edilmesini sağlıyor. Siz de WMS depo yönetimi yazılım çözümlerini ve faydalarını keşfederek işletmenizin operasyonlarını daha etkin ve verimli şekilde yürütebilirsiniz.
Aynı zamanda depo yönetiminde dikkat edilmesi gerekenler yazımızı incelemeden geçmeyin!
Üretim için gereken hammadde reçetelere uygun şekilde temin edilebiliyor.
Otomotiv sektöründe ihtiyaca göre uyarlanabilen depo yönetim sistemleri sevkiyatlardaki hızlılık ve doğruluk oranını artırdığı gibi farklı avantajlarıyla da rekabet avantajı getiriyor. Logo WMS Platform ve Logo WMS ile;
Otomotiv sektöründe lojistik ve tedarik zinciri yönetiminde hassasiyet taşıyan yedek parça için takım toplama ayrıştırma, paketleme süreçleri verimli şekilde yönetilebiliyor.
Malın kabul edilmesinden sevkiyatına kadar tüm süreçleri kolaylaştırıyor.
B2B sipariş sistemi sayesinde siparişleri sağlıklı, hızlı ve etkili şekilde yönetmek mümkün oluyor.
Yazlık kışlık lastiklerin lokasyon bazlı takibi sayesinde lastik sektöründe takip süreci hızlanıyor.
Küçük ve orta büyüklükteki işletmelere yönelik depo yönetim sistemi ürünü Logo WMS; Android işletim sistemli cihazların sisteme entegrasyonu, günümüzde kullanılan barkod yapıları ile farklı modüllerin kullanılabilmesi sayesinde, depo süreçlerinde maliyetleri düşürürken verimliliği artırıyor.
Logo WMS Platform, büyük ve orta ölçekli işletmelerde bütünleşik ve otomatize depo yönetimi sağlayarak maliyetleri düşürürken süreçlerin etkili kontrolünü, kârlılığı ve verimliliği artırıyor.
İşletmenize dair satış operasyonlarını etkili bir şekilde yönetmek için Logo Saha Satış Yönetimi’ni kullanabilirsiniz. Logo saha satış programları sayesinde işletmeler satışa dair operasyonel süreçlerini etkili bir şekilde yönetebiliyor ve şirketin kâr oranını önemli derecelerde artırabiliyor. Sıcak satış programı olarak da adlandırılan Logo Saha Satış programları, müşteri talepleri ve operasyonel sürecin tek noktadan etkin şekilde yönetimini sağlıyor.
Otomotiv sektöründe saha satış yönetimi, saha satış operasyonlarını uçtan uca yönetmeyi olanaklı hale getiriyor. Depo ile satış ekipleri arasında etkili koordinasyon sağlama amacıyla geliştirilen Logo Mobile Sales Saha Satış Yönetimi çözümü şu avantajları sunuyor:
Ürünün görsellerinin kolaylıkla yüklenip müşteriyle paylaşılabilmesi ürünün fiziki özelliklerinin daha iyi anlaşılmasını sağlayarak satış sürecini de hızlandırıyor.
Sahada oluşturulan siparişlere ilişkin bilgiler anlık olarak merkeze iletilebiliyor ve tüm işlemler anında raporlanabiliyor.
Yan sanayi ürünlerine anlık kampanya uygulanıp indirim oranı değişikliği yapılabilmesi saha ekibine kolaylık sağlıyor. Saha ekibi, güncel stok ve fiyat bilgisine hızlı bir şekilde ulaşıp hızlıca fatura kesebiliyor.
Satış ekiplerinin sıcak ve soğuk satış süreçlerini telefon, tablet, mobil el terminali gibi mobil cihazlar üzerinden yönetmesini sağlayan Logo Mobile Sales saha satış yönetimi çözümü, satış verimliliğini artırırken müşteri taleplerinin de en iyi şekilde karşılanmasını mümkün kılıyor.
İşletmenize ait tüm iş süreçlerini İş Akış Yönetimi ile tek noktadan yönetebileceğinizi biliyor muydunuz? Firmanıza ait farklı departmanlarda yer alan iş süreçlerini tek noktadan yönetebilirsiniz. Böylece dijital iş takip programlarıyla süreci çok daha pratik bir hale getirebilmeniz mümkün oluyor. İş takip programları sayesinde dijitale taşıdığınız iş akış yönetimi süreçleri ile zaman ve maliyet tasarrufu sağlayabilir; böylece süreç takibini daha verimli ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebilir, aynı zamanda iş gücünden ve zamandan da tasarruf edebilirsiniz.
Araç servis işleminde hangi süreçlerin işletildiğine dair rapor alınabiliyor.
İş akışı yönetimi sayesinde süreçlerin şeffaflaşmasıyla iş akışı verimli ve sorunsuz gerçekleşebiliyor.
Yedek parça satın alma sürecinin tüm detayları kolaylıkla yönetilebiliyor.
Ürünün tasarımından üretimine, stok yönetiminden düzeltici önleyici faaliyetlere tüm süreçler takip edilebiliyor.
Nesnelerin interneti teknolojisinden faydalanılarak sağlanan veriler makine bakım sürecinin proaktif şekilde yönetilmesini sağlıyor.
İş akış yönetimi ürünü Logo Flow, işletmelerin kağıt üzerinde yürüttükleri iş akış uygulamalarını elektronik ortama taşıyarak süreçlerin sorunsuz işlemesini, zaman ve iş gücü tasarrufu elde edilmesini sağlıyor.
İşletmenin operasyonları sırasında oluşan, fakat tek başlarına bir anlam ifade etmeyen veriler, iş analitiği çözümleri sayesinde anlamlı ve faydalı bilgilere dönüşüyor. Logo'nun sunduğu İş Analitiği Çözümleri portföyü, işletmelerin topladığı tüm verilerin görselleştirilerek analiz edilmesini ve raporlanmasını sağlıyor. Bu portföyde aynı zamanda veriye dayalı bütçeleme çözümü de yer alıyor. Böylece, Logo İş Analitiği Çözümlerinden yararlanan işletmeler, veriye dayalı kararlar ile geleceğe daha güvenle bakıyor.
Otomotiv sektörünün pazara ilişkin öngörü geliştirmeleri ve iş stratejileri uygulayabilmesi için verileri anlamlı bilgilere dönüştürmesi gerekiyor.
Logo ERP ve SCM çözümleriyle de entegrasyon sağlayarak bu veri kaynaklarıyla bağlantı kurulabiliyor ve web ya da mobil uygulama üzerinden rapor ve analizlere ulaşılabiliyor.
Üretim, satış, tedarik, satış sonrası ürün ve hizmet ile ilgili tüm operasyonlar ve verimlilik gerçek zamanlı raporlar üzerinden takip edilebiliyor.
Şirketin tüm birimleri, servis ve bayileri verilerin anlamlı bilgiye dönüştürülmesi sayesinde ölçülebilir KPI'lara erişip hedefin gerçekleşme durumunu takip edebiliyor ve detaylı rapor ve analizler üzerinden incelenebiliyor.
Mevcut ya da potansiyel müşteri fark etmeksizin, tüm etkileşim sürecini ve operasyonel süreçlerinizi Logo CRM programı ile tek noktadan kolayca yönetebilirsiniz. Saha personelinin faaliyet süreçleri, kurumsal hafıza, müşteri ilişkilerinin planlanması ve memnuniyet ölçümleri gibi pek çok işleve sahip Logo CRM programı, süreci en sağlıklı şekilde yönetmenizi sağlıyor.
CRM nedir, ne işe yarar? gibi daha detaylı bilgilere blog yazımızdan ulaşabilirsiniz. Aynı zamanda Analitik CRM, turizm sektöründe CRM, en iyi CRM yazılımı gibi yazılarımızı da inceleyebilirsiniz.
Müşterilerin araç bakımlarına ilişkin parça değişim ve onarım işlemleri kayıt altına alınıyor ve araç parçalarıyla ilgili seri no, model gibi özellikler takip edilebiliyor.
Test sürüşü planlama süreçleri kolaylıkla yönetilebiliyor.
Bir yazılım olmasının ötesinde strateji olarak ifade edebileceğimiz CRM, en dinamik sektörlerin başında gelen ve daha iyi hizmetler ve servisler sunması gereken otomotiv sektörüne rekabet gücü kazandırıyor. Müşteri ilişkilerine ait tüm verileri bir arada tutan Logo CRM, şu avantajları sunuyor:
Otomobil galerisini ziyaret eden müşterilerin kayıtları CRM üzerinde tutulup bu müşterilere yönelik pazarlama faaliyetleri yönetilebiliyor.
Aracına periyodik bakım yaptıran müşterilere CRM üzerinden SMS ve mail yoluyla ulaşarak bilgilendirme yapılabiliyor.
Bakım sonrasında müşteri, yapılan işlemle ilgili olarak rapor ile bilgilendiriliyor.
İşletmelerin satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en etkili şekilde iletişim kurmasına odaklanan Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.
Logo ERP programı, her ölçekten ve her sektörden işletmenin tüm verileri ve iş süreçlerini merkezi bir şekilde uçtan uca yönetmesini sağlıyor. Üretimden satın almaya, dış ticaretten satışa kadar tüm operasyonlarda görünürlük, etkin kontrol ve veri güvenilirliği sağlayan Logo ERP kurumsal kaynak planlama çözümü ile daha fazla verimlilik elde ediliyor. Operasyonel süreçleri otomatik hale getiren küçük ölçekli işletmeler için ERP programı iş yükünü de önemli ölçüde azaltarak zaman ve maliyet tasarrufu kazandırıyor. Logo ERP programları ile daha verimli iş süreçleri çalışan memnuniyetini, süreçlerin daha etkin yönetimi de müşteri memnuniyetini artırıyor.
ERP çözümleri, en dinamik sektörlerden biri olan otomotiv sektöründe süreçlerin planlı şekilde yönetilmesini ve hata oranının en aza indirilmesini sağlıyor.
Ürün reçetelerinin ERP çözümüne kolay ve hızlı bir şekilde aktarımını sağlayan Solidworks entegrasyonu kullanıcıların iş yükünü azaltıyor. Netsis ERP’de yer alan ileri üretim planlama modülü tüm üretim süreçlerini uçtan uca planlamayı mümkün kılıyor. Hangi mamulün hangi gün ve saatte, hangi makinede, hangi sırada, hangi kaynaklar kullanılarak, hangi operatörler tarafından üretileceği detaylarının tümü kontrol edilebiliyor. Bu sayede verimlilik artıyor.
Logo Tiger ERP’nin Talep Tahminleme modülü sayesinde gelecekte oluşacak olan talebin, geçmiş veriler üzerinden analiz edilerek en doğru ve hatasız şekilde hesaplanması mümkün oluyor. Malzeme ihtiyaç planlama modülü ile tam zamanında üretim yapmak için gerekli olan hammadde ve üretim emirlerinin planlanmasına olanak tanıyan Logo Tiger ERP, Kaynak Çizelgeleme ile kaynakların değişen üretim ihtiyaçlarına göre etkin şekilde planlanabilmesini sağlıyor. Kalite Kontrol modülü sayesinde üretimde hata en aza indirilebiliyor. Otomotiv sektörü için kritik öneme sahip olan bakım yönetimi sorunsuz şekilde gerçekleştirilebiliyor.
Logo Netsis ERP, kalite kontrolünde temel yardımcı işlevi gören İstatistiksel Proses Kontrol ile kritik süreçleri kontrol altına alma imkânı sağlarken, ölçüm sonuçlarını grafiksel olarak izleme imkanı getiriyor.
Kurumsal Kaynak Planlama (ERP) ile entegre Araç Bayi Yönetimi Çözümü (DMS), verilerin anlamlı bilgiye dönüşmesini sağlayarak müşterilere en iyi deneyimi sunmaya olanak tanıyor.
Basit, etkili ve kolay raporlanabilirliği ile öne çıkan Sipariş Yönetimi modülü tüm sipariş sürecinin sorunsuz yönetilmesini sağlıyor.
Logo Netsis ERP’nin KVKK desteği sayesinde tüm kişisel veriler kaydedilip yönetilebiliyor. Kanuni süresi dolmuş olan kişisel veriler Zamanlanmış Görevler uygulamasına bağlanıp otomatik olarak anonimleştirilebiliyor. İletişim izni ve aydınlatma metni iletim süreçleri de Netsis üzerinden yönetilebiliyor. Online onay sistemi ile tüm kampanya bilgilendirme onayları program üzerinden alınabiliyor. Aydınlatma metinleri müşterilere program üzerinden iletilebiliyor.
Departmanlar arasında veri koordinasyonu sağlayarak iş birimlerinin ihtiyaçlarını çok daha hızlı karşılayabilmesini mümkün hale getiriyor. Farklı departmanlara ait finansal bilgilerin bir arada bulunduğu sistem, satış ve satış sonrası operasyonların verimliliğinin artırılmasına yardımcı oluyor. j-Platform, kalite kontrol süreçlerini kolaylaştırarak üretimin yüksek adetlerde olduğu otomotiv sektörü ile ilgili ürünlerin ISO 16949 Otomotiv Sektörü Kalite Yönetim Sistemi ile uyumlu olmasını sağlıyor.
j-Platform otomotiv sektörünün birçok özel ihtiyacına cevap verebilmektedir. Bunlar;
j- Platform’un otomotiv sektöründe muhasebe süreçlerini kolaylaştıran uygulamaları;
Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler için özel olarak tasarlanan Logo Mali Müşavir 3, sunduğu tam çözüm kümesiyle mükelleflerin e-devlet süreçlerine hızla katılımını sağlarken, beyannamelerden bordrolara, defter beyan süreçlerinden büro yönetimine kadar çok sayıda modülle de iş yükünü azaltıp zaman tasarrufu kazandırıyor.
Özellikle büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarını web üzerinden çalışan alt yapısı ile karşılamak üzere tasarlanan Logo Tiger Wings Enterprise, zengin iş fonksiyonları ve geliştirilebilir yapısıyla tam kapsamlı bir çözüm sunuyor.
Orta ve büyük ölçekli işletmelerin ihtiyaçları doğrultusunda tasarlanan Logo Tiger 3, veri yönetiminden satış operasyonlarına kadar tüm iş süreçlerini verimli ve etkin şekilde yöneterek zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyor.
Logo’nun teknolojik bilgi birikimi ile inovasyon yeteneğini bir araya getirerek geliştirdiği web üzerinden kullanılabilen Logo Netsis Wings Entegre ile KOBİ'ler üretimden siparişe, muhasebe kayıtlarından banka verilerine kadar tüm iş süreçlerini her an her yerden anlık bir şekilde yönetiyor.
Kapsamlı üretim faaliyetleri olan orta ve büyük ölçekli işletmelere yönelik Logo Tiger 3 Enterprise, süreçleri kolaylaştırıp geniş fonksiyon yelpazesiyle üretim süreçlerindeki ihtiyaçları etkili şekilde karşılayarak üretimde sürdürülebilir verimlilik sağlıyor.
Orta ölçekli işletmelerde finans-muhasebe, üretim, tedarik zinciri, satış, stok gibi uygulamaların merkezi yönetimi için geliştirilen Logo Netsis 3 Standard, ölçeklendirilebilir yapısıyla, zaman içinde değişen gereksinimlere de kolayca uyum sağlıyor.
Zengin iş fonksiyonlarına sahip kurumsal ERP ürünü Logo Netsis 3 Enterprise; büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarına uygun kapsamlı çözümler sunarak işletmelerin verimliliğini destekliyor.
Ön muhasebe programı Logo Start 3 ile tüm mikro işletmeler stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, ödeme ve tahsilat takibi, banka ve müşteri bilgilerinin yönetimi işlemlerini tek noktadan yapabiliyor. Böylece banka hesaplarından aylık ödemelere, stok bilgilerinden e-Fatura kesimine kadar her noktada kontrol ve verimlilik artışı sağlanıyor.
Logo Tiger Wings ERP, geniş modüler yapısı ve zengin fonksiyonlarıyla orta ve büyük ölçekli işletmelerin iş süreçlerini iyileştirmenin yanı sıra web üzerinden kullanım sayesinde sürdürülebilir verimliliği her an, her yerde destekliyor.
Ön muhasebe işlemlerine her an, her yerden kolayca ulaşmayı sağlayan online ön muhasebe programı Logo İşbaşı ile mikro ölçekli şirketler işlerini sürekli kontrol altında tutabiliyor.
Orta ve büyük ölçekli işletmelerin tüm iş süreçlerinin uçtan uca, verimli ve etkin yönetilmesini sağlayan Logo j-Platform ERP, her an, her yerden erişilebilirken HTML5 web teknolojisiyle kullanıcı deneyimini en üst seviyeye taşıyor.
Bulut ERP ile muhasebeden satışa, üretimden bütçelemeye kadar tüm fonksiyonlar bulut teknolojisi ile sunuluyor. İşlerinize istediğiniz yerden ve istediğiniz zamanda erişmenizi sağlayan Logo bulut ERP'yi, ihtiyaçlarınıza göre kolayca ve hızlı bir şekilde kullanmaya başlayabilirsiniz.
Geniş modüler yapısı ve zengin fonksiyonlarıyla orta ve büyük ölçekli işletmelerin iş süreçlerini iyileştiren Logo Netsis Wings ERP, web üzerinden kullanım özelliği sayesinde de sürdürülebilir verimliliği her an, her yerde destekliyor.
Logo’nun teknolojik bilgi birikimi ile inovasyon yeteneğini bir araya getirerek geliştirdiği web üzerinden kullanılabilen Logo GO Wings ile, KOBİ’lerin siparişten muhasebeye kadar uzanan iş süreçleri her an her yerden anlık olarak yönetiliyor.
Özellikle büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarını web üzerinden çalışan altyapısı ile karşılamak üzere tasarlanan Logo Netsis Wings Enterprise, zengin iş fonksiyonları ve geliştirilebilir yapısıyla kapsamlı bir çözüm sunuyor.
Tedarik zincirinin özellikle son 10 yılda hızlı bir şekilde değişmesi, işçilik maliyetlerini ve kaliteyi kontrol edebilmek için Depo Yönetimi Sistemleri (WMS) çözümleri kullanmayı neredeyse zorunlu hale getiriyor. İster bir e-ticaret sitesi veya perakende zinciri yönetin, ister bir üretici veya distribütör olun; bu sistemler, depolama, sevkiyat ve iş gücü süreçlerinde pek çok avantaj sunuyor. Teknolojinin gelişmesi ve yazılımların Android işletim sistemli donanımlar üzerinden yürütülmesi, WMS - Depo Yönetimi gibi uygulamaların yalnızca büyük değil; orta ve küçük işletmeler tarafından da tercih edilmesini sağlıyor. Siz de WMS depo yönetimi yazılım çözümlerini ve faydalarını keşfederek işletmenizin operasyonlarını daha etkin ve verimli şekilde yürütebilirsiniz.
Aynı zamanda depo yönetiminde dikkat edilmesi gerekenler yazımızı incelemeden geçmeyin!
Üretim için gereken hammadde reçetelere uygun şekilde temin edilebiliyor.
Otomotiv sektöründe ihtiyaca göre uyarlanabilen depo yönetim sistemleri sevkiyatlardaki hızlılık ve doğruluk oranını artırdığı gibi farklı avantajlarıyla da rekabet avantajı getiriyor. Logo WMS Platform ve Logo WMS ile;
Otomotiv sektöründe lojistik ve tedarik zinciri yönetiminde hassasiyet taşıyan yedek parça için takım toplama ayrıştırma, paketleme süreçleri verimli şekilde yönetilebiliyor.
Malın kabul edilmesinden sevkiyatına kadar tüm süreçleri kolaylaştırıyor.
B2B sipariş sistemi sayesinde siparişleri sağlıklı, hızlı ve etkili şekilde yönetmek mümkün oluyor.
Yazlık kışlık lastiklerin lokasyon bazlı takibi sayesinde lastik sektöründe takip süreci hızlanıyor.
Küçük ve orta büyüklükteki işletmelere yönelik depo yönetim sistemi ürünü Logo WMS; Android işletim sistemli cihazların sisteme entegrasyonu, günümüzde kullanılan barkod yapıları ile farklı modüllerin kullanılabilmesi sayesinde, depo süreçlerinde maliyetleri düşürürken verimliliği artırıyor.
Logo WMS Platform, büyük ve orta ölçekli işletmelerde bütünleşik ve otomatize depo yönetimi sağlayarak maliyetleri düşürürken süreçlerin etkili kontrolünü, kârlılığı ve verimliliği artırıyor.
İşletmenize dair satış operasyonlarını etkili bir şekilde yönetmek için Logo Saha Satış Yönetimi’ni kullanabilirsiniz. Logo saha satış programları sayesinde işletmeler satışa dair operasyonel süreçlerini etkili bir şekilde yönetebiliyor ve şirketin kâr oranını önemli derecelerde artırabiliyor. Sıcak satış programı olarak da adlandırılan Logo Saha Satış programları, müşteri talepleri ve operasyonel sürecin tek noktadan etkin şekilde yönetimini sağlıyor.
Otomotiv sektöründe saha satış yönetimi, saha satış operasyonlarını uçtan uca yönetmeyi olanaklı hale getiriyor. Depo ile satış ekipleri arasında etkili koordinasyon sağlama amacıyla geliştirilen Logo Mobile Sales Saha Satış Yönetimi çözümü şu avantajları sunuyor:
Ürünün görsellerinin kolaylıkla yüklenip müşteriyle paylaşılabilmesi ürünün fiziki özelliklerinin daha iyi anlaşılmasını sağlayarak satış sürecini de hızlandırıyor.
Sahada oluşturulan siparişlere ilişkin bilgiler anlık olarak merkeze iletilebiliyor ve tüm işlemler anında raporlanabiliyor.
Yan sanayi ürünlerine anlık kampanya uygulanıp indirim oranı değişikliği yapılabilmesi saha ekibine kolaylık sağlıyor. Saha ekibi, güncel stok ve fiyat bilgisine hızlı bir şekilde ulaşıp hızlıca fatura kesebiliyor.
Satış ekiplerinin sıcak ve soğuk satış süreçlerini telefon, tablet, mobil el terminali gibi mobil cihazlar üzerinden yönetmesini sağlayan Logo Mobile Sales saha satış yönetimi çözümü, satış verimliliğini artırırken müşteri taleplerinin de en iyi şekilde karşılanmasını mümkün kılıyor.
İşletmenize ait tüm iş süreçlerini İş Akış Yönetimi ile tek noktadan yönetebileceğinizi biliyor muydunuz? Firmanıza ait farklı departmanlarda yer alan iş süreçlerini tek noktadan yönetebilirsiniz. Böylece dijital iş takip programlarıyla süreci çok daha pratik bir hale getirebilmeniz mümkün oluyor. İş takip programları sayesinde dijitale taşıdığınız iş akış yönetimi süreçleri ile zaman ve maliyet tasarrufu sağlayabilir; böylece süreç takibini daha verimli ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebilir, aynı zamanda iş gücünden ve zamandan da tasarruf edebilirsiniz.
Araç servis işleminde hangi süreçlerin işletildiğine dair rapor alınabiliyor.
İş akışı yönetimi sayesinde süreçlerin şeffaflaşmasıyla iş akışı verimli ve sorunsuz gerçekleşebiliyor.
Yedek parça satın alma sürecinin tüm detayları kolaylıkla yönetilebiliyor.
Ürünün tasarımından üretimine, stok yönetiminden düzeltici önleyici faaliyetlere tüm süreçler takip edilebiliyor.
Nesnelerin interneti teknolojisinden faydalanılarak sağlanan veriler makine bakım sürecinin proaktif şekilde yönetilmesini sağlıyor.
İş akış yönetimi ürünü Logo Flow, işletmelerin kağıt üzerinde yürüttükleri iş akış uygulamalarını elektronik ortama taşıyarak süreçlerin sorunsuz işlemesini, zaman ve iş gücü tasarrufu elde edilmesini sağlıyor.
İşletmenin operasyonları sırasında oluşan, fakat tek başlarına bir anlam ifade etmeyen veriler, iş analitiği çözümleri sayesinde anlamlı ve faydalı bilgilere dönüşüyor. Logo'nun sunduğu İş Analitiği Çözümleri portföyü, işletmelerin topladığı tüm verilerin görselleştirilerek analiz edilmesini ve raporlanmasını sağlıyor. Bu portföyde aynı zamanda veriye dayalı bütçeleme çözümü de yer alıyor. Böylece, Logo İş Analitiği Çözümlerinden yararlanan işletmeler, veriye dayalı kararlar ile geleceğe daha güvenle bakıyor.
Otomotiv sektörünün pazara ilişkin öngörü geliştirmeleri ve iş stratejileri uygulayabilmesi için verileri anlamlı bilgilere dönüştürmesi gerekiyor.
Logo ERP ve SCM çözümleriyle de entegrasyon sağlayarak bu veri kaynaklarıyla bağlantı kurulabiliyor ve web ya da mobil uygulama üzerinden rapor ve analizlere ulaşılabiliyor.
Üretim, satış, tedarik, satış sonrası ürün ve hizmet ile ilgili tüm operasyonlar ve verimlilik gerçek zamanlı raporlar üzerinden takip edilebiliyor.
Şirketin tüm birimleri, servis ve bayileri verilerin anlamlı bilgiye dönüştürülmesi sayesinde ölçülebilir KPI'lara erişip hedefin gerçekleşme durumunu takip edebiliyor ve detaylı rapor ve analizler üzerinden incelenebiliyor.
Mevcut ya da potansiyel müşteri fark etmeksizin, tüm etkileşim sürecini ve operasyonel süreçlerinizi Logo CRM programı ile tek noktadan kolayca yönetebilirsiniz. Saha personelinin faaliyet süreçleri, kurumsal hafıza, müşteri ilişkilerinin planlanması ve memnuniyet ölçümleri gibi pek çok işleve sahip Logo CRM programı, süreci en sağlıklı şekilde yönetmenizi sağlıyor.
CRM nedir, ne işe yarar? gibi daha detaylı bilgilere blog yazımızdan ulaşabilirsiniz. Aynı zamanda Analitik CRM, turizm sektöründe CRM, en iyi CRM yazılımı gibi yazılarımızı da inceleyebilirsiniz.
Müşterilerin araç bakımlarına ilişkin parça değişim ve onarım işlemleri kayıt altına alınıyor ve araç parçalarıyla ilgili seri no, model gibi özellikler takip edilebiliyor.
Test sürüşü planlama süreçleri kolaylıkla yönetilebiliyor.
Bir yazılım olmasının ötesinde strateji olarak ifade edebileceğimiz CRM, en dinamik sektörlerin başında gelen ve daha iyi hizmetler ve servisler sunması gereken otomotiv sektörüne rekabet gücü kazandırıyor. Müşteri ilişkilerine ait tüm verileri bir arada tutan Logo CRM, şu avantajları sunuyor:
Otomobil galerisini ziyaret eden müşterilerin kayıtları CRM üzerinde tutulup bu müşterilere yönelik pazarlama faaliyetleri yönetilebiliyor.
Aracına periyodik bakım yaptıran müşterilere CRM üzerinden SMS ve mail yoluyla ulaşarak bilgilendirme yapılabiliyor.
Bakım sonrasında müşteri, yapılan işlemle ilgili olarak rapor ile bilgilendiriliyor.
İşletmelerin satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en etkili şekilde iletişim kurmasına odaklanan Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.
200.000'den fazla müşterimizle beraber büyüyoruz.