Otomotiv ve otomotiv yan sanayi

Otomotiv sektöründeki yoğun rekabette öne çıkmak için ERP'den insan kaynaklarına kadar tüm süreçlerde Logo uzmanlığından faydalanın!

Otomotiv ve otomotiv yan sanayi sektörü, farklı ölçeklerden çok sayıda işletmeyi barındırıyor; dolayısıyla rekabet de yoğun yaşanıyor. Üretim süreçlerinin sadeleştirilmesi, kalite yönetiminin iyileştirilmesi, insan kaynağının verimli yönetilmesi, mevzuata tam uyumluluk gibi konular, sektör işletmelerine rekabet avantajı sağlayan unsurlar oluyor.

Logo'nun ERP'den depo yönetimi ve CRM çözümlerine uzanan kapsamlı portföyü, ister üretici, ister bayi konumunda olsun, tüm sektör işletmelerine rekabet gücü kazandırıyor.

ERP Programı

​Logo ERP programı, her ölçekten ve her sektörden işletmenin tüm verileri ve iş süreçlerini merkezi bir şekilde uçtan uca yönetmesini sağlıyor. Üretimden satın almaya, dış ticaretten satışa kadar tüm operasyonlarda görünürlük, etkin kontrol ve veri güvenilirliği sağlayan Logo ERP kurumsal kaynak planlama çözümü ile daha fazla verimlilik elde ediliyor. Operasyonel süreçleri otomatik hale getiren küçük ölçekli işletmeler için ERP programı iş yükünü de önemli ölçüde azaltarak zaman ve maliyet tasarrufu kazandırıyor. Logo ERP programları ile daha verimli iş süreçleri çalışan memnuniyetini, süreçlerin daha etkin yönetimi de müşteri memnuniyetini artırıyor.

ERP Programı'nın Otomotivde Avantajları

ERP çözümleri, en dinamik sektörlerden biri olan otomotiv sektöründe süreçlerin planlı şekilde yönetilmesini ve hata oranının en aza indirilmesini sağlıyor.

Ürün reçetelerinin ERP çözümüne kolay ve hızlı bir şekilde aktarımını sağlayan Solidworks entegrasyonu kullanıcıların iş yükünü azaltıyor. Netsis ERP’de yer alan ileri üretim planlama modülü tüm üretim süreçlerini uçtan uca planlamayı mümkün kılıyor. Hangi mamulün hangi gün ve saatte, hangi makinede, hangi sırada, hangi kaynaklar kullanılarak, hangi operatörler tarafından üretileceği detaylarının tümü kontrol edilebiliyor. Bu sayede verimlilik artıyor.

Logo Tiger ERP’nin Talep Tahminleme modülü sayesinde gelecekte oluşacak olan talebin, geçmiş veriler üzerinden analiz edilerek en doğru ve hatasız şekilde hesaplanması mümkün oluyor. Malzeme ihtiyaç planlama modülü ile tam zamanında üretim yapmak için gerekli olan hammadde ve üretim emirlerinin planlanmasına olanak tanıyan Logo Tiger ERP, Kaynak Çizelgeleme ile kaynakların değişen üretim ihtiyaçlarına göre etkin şekilde planlanabilmesini sağlıyor. Kalite Kontrol modülü sayesinde üretimde hata en aza indirilebiliyor. Otomotiv sektörü için kritik öneme sahip olan bakım yönetimi sorunsuz şekilde gerçekleştirilebiliyor.

Logo Netsis ERP, kalite kontrolünde temel yardımcı işlevi gören İstatistiksel Proses Kontrol ile kritik süreçleri kontrol altına alma imkânı sağlarken, ölçüm sonuçlarını grafiksel olarak izleme imkanı getiriyor.

Kurumsal Kaynak Planlama (ERP) ile entegre Araç Bayi Yönetimi Çözümü (DMS), verilerin anlamlı bilgiye dönüşmesini sağlayarak müşterilere en iyi deneyimi sunmaya olanak tanıyor.

Basit, etkili ve kolay raporlanabilirliği ile öne çıkan Sipariş Yönetimi modülü tüm sipariş sürecinin sorunsuz yönetilmesini sağlıyor.

Logo Netsis ERP’nin KVKK desteği sayesinde tüm kişisel veriler kaydedilip yönetilebiliyor. Kanuni süresi dolmuş olan kişisel veriler Zamanlanmış Görevler uygulamasına bağlanıp otomatik olarak anonimleştirilebiliyor. İletişim izni ve aydınlatma metni iletim süreçleri de Netsis üzerinden yönetilebiliyor. Online onay sistemi ile tüm kampanya bilgilendirme onayları program üzerinden alınabiliyor. Aydınlatma metinleri müşterilere program üzerinden iletilebiliyor.

Departmanlar arasında veri koordinasyonu sağlayarak iş birimlerinin ihtiyaçlarını çok daha hızlı karşılayabilmesini mümkün hale getiriyor. Farklı departmanlara ait finansal bilgilerin bir arada bulunduğu sistem, satış ve satış sonrası operasyonların verimliliğinin artırılmasına yardımcı oluyor. j-Platform, kalite kontrol süreçlerini kolaylaştırarak üretimin yüksek adetlerde olduğu otomotiv sektörü ile ilgili ürünlerin ISO 16949 Otomotiv Sektörü Kalite Yönetim Sistemi ile uyumlu olmasını sağlıyor.

j-Platform otomotiv sektörünün birçok özel ihtiyacına cevap verebilmektedir. Bunlar;

  • J-Platform DMS uygulaması ile %100 entegre çalışması
  • Şasi ve Motor numarası ile birlikte otomatik stok aktarımı
  • Grup Şirket - Holding yapısının kurulabilmesi sayesinde konsolide raporlar oluşturulması
  • Excel aktarımları ve kullanıcı müdahalesi olmadan sistem yönetimi
  • Giderlerin dağılımlarının otomatize edilmesi
  • Şube maliyet ve giderlerinin takibi
  • Bayilerin şubeleri ile konsolide çalışma ve raporlama ihtiyacının karşılanması

j- Platform’un otomotiv sektöründe muhasebe süreçlerini kolaylaştıran uygulamaları;

  • Kampanya ve prim faturaları şasi numarası bazında otomatik olarak muhasebe sistemine aktarımı
  • Muhasebe ve finans için farklı bir sistem kullanma isteği/zorunluluğu bulunmaması
  • Satılan malın maliyetinin tek tuş ile hesaplanabilir ve muhasebeye kaydedilebilir olması
  • Yeni ve kullanılmış araçların stok, satın alma ve satış faturalarının anlık muhasebeye kaydedilebilmesi
  • E-fatura mükellefi olan carilerin entegrasyon sırasında faturaları e-fatura olarak gelmesi
  • Binek ve Ticari araç için yapılan giderlerin KKEG kısmının otomatik olarak ayrıştırılması

Kurumsal kaynak planlama çözümleri

Logo Mali Müşavir 3

Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler için özel olarak tasarlanan Logo Mali Müşavir 3, sunduğu tam çözüm kümesiyle mükelleflerin e-devlet süreçlerine hızla katılımını sağlarken, beyannamelerden bordrolara, defter beyan süreçlerinden büro yönetimine kadar çok sayıda modülle de iş yükünü azaltıp zaman tasarrufu kazandırıyor.

Logo Tiger Wings Enterprise

Özellikle büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarını web üzerinden çalışan alt yapısı ile karşılamak üzere tasarlanan Logo Tiger Wings Enterprise, zengin iş fonksiyonları ve geliştirilebilir yapısıyla tam kapsamlı bir çözüm sunuyor.

Logo Tiger 3

Orta ve büyük ölçekli işletmelerin ihtiyaçları doğrultusunda tasarlanan Logo Tiger 3, veri yönetiminden satış operasyonlarına kadar tüm iş süreçlerini verimli ve etkin şekilde yöneterek zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyor.

Logo Netsis Wings Entegre

Logo’nun teknolojik bilgi birikimi ile inovasyon yeteneğini bir araya getirerek geliştirdiği web üzerinden kullanılabilen Logo Netsis Wings Entegre ile KOBİ'ler üretimden siparişe, muhasebe kayıtlarından banka verilerine kadar tüm iş süreçlerini her an her yerden anlık bir şekilde yönetiyor.

Logo Tiger 3 Enterprise

Kapsamlı üretim faaliyetleri olan orta ve büyük ölçekli işletmelere yönelik Logo Tiger 3 Enterprise, süreçleri kolaylaştırıp geniş fonksiyon yelpazesiyle üretim süreçlerindeki ihtiyaçları etkili şekilde karşılayarak üretimde sürdürülebilir verimlilik sağlıyor.

Logo Netsis 3 Standard

Orta ölçekli işletmelerde finans-muhasebe, üretim, tedarik zinciri, satış, stok gibi uygulamaların merkezi yönetimi için geliştirilen Logo Netsis 3 Standard, ölçeklendirilebilir yapısıyla, zaman içinde değişen gereksinimlere de kolayca uyum sağlıyor.

Logo Netsis 3 Enterprise

Zengin iş fonksiyonlarına sahip kurumsal ERP ürünü Logo Netsis 3 Enterprise; büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarına uygun kapsamlı çözümler sunarak işletmelerin verimliliğini destekliyor.

Logo Start 3

Ön muhasebe programı Logo Start 3 ile tüm mikro işletmeler stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, ödeme ve tahsilat takibi, banka ve müşteri bilgilerinin yönetimi işlemlerini tek noktadan yapabiliyor. Böylece banka hesaplarından aylık ödemelere, stok bilgilerinden e-Fatura kesimine kadar her noktada kontrol ve verimlilik artışı sağlanıyor.

Logo Tiger Wings

Logo Tiger Wings ERP, geniş modüler yapısı ve zengin fonksiyonlarıyla orta ve büyük ölçekli işletmelerin iş süreçlerini iyileştirmenin yanı sıra web üzerinden kullanım sayesinde sürdürülebilir verimliliği her an, her yerde destekliyor.

Logo İşbaşı

Ön muhasebe işlemlerine her an, her yerden kolayca ulaşmayı sağlayan online ön muhasebe programı Logo İşbaşı ile mikro ölçekli şirketler işlerini sürekli kontrol altında tutabiliyor.

Logo j-Platform

Orta ve büyük ölçekli işletmelerin tüm iş süreçlerinin uçtan uca, verimli ve etkin yönetilmesini sağlayan Logo j-Platform ERP, her an, her yerden erişilebilirken HTML5 web teknolojisiyle kullanıcı deneyimini en üst seviyeye taşıyor.

Logo Bulut ERP

Bulut ERP ile muhasebeden satışa, üretimden bütçelemeye kadar tüm fonksiyonlar bulut teknolojisi ile sunuluyor. İşlerinize istediğiniz yerden ve istediğiniz zamanda erişmenizi sağlayan Logo bulut ERP'yi, ihtiyaçlarınıza göre kolayca ve hızlı bir şekilde kullanmaya başlayabilirsiniz.

Logo Netsis Wings

Geniş modüler yapısı ve zengin fonksiyonlarıyla orta ve büyük ölçekli işletmelerin iş süreçlerini iyileştiren Logo Netsis Wings ERP, web üzerinden kullanım özelliği sayesinde de sürdürülebilir verimliliği her an, her yerde destekliyor.

Logo GO Wings

Logo’nun teknolojik bilgi birikimi ile inovasyon yeteneğini bir araya getirerek geliştirdiği web üzerinden kullanılabilen Logo GO Wings ile, KOBİ’lerin siparişten muhasebeye kadar uzanan iş süreçleri her an her yerden anlık olarak yönetiliyor.

Logo Netsis Wings Enterprise

Özellikle büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarını web üzerinden çalışan altyapısı ile karşılamak üzere tasarlanan Logo Netsis Wings Enterprise, zengin iş fonksiyonları ve geliştirilebilir yapısıyla kapsamlı bir çözüm sunuyor.

WMS - Depo Yönetim Sistemi

Tedarik zincirinin özellikle son 10 yılda hızlı bir şekilde değişmesi, işçilik maliyetlerini ve kaliteyi kontrol edebilmek için Depo Yönetimi Sistemleri (WMS) çözümleri kullanmayı neredeyse zorunlu hale getiriyor. İster bir e-ticaret sitesi veya perakende zinciri yönetin, ister bir üretici veya distribütör olun; bu sistemler, depolama, sevkiyat ve iş gücü süreçlerinde pek çok avantaj sunuyor. Teknolojinin gelişmesi ve yazılımların Android işletim sistemli donanımlar üzerinden yürütülmesi, WMS - Depo Yönetimi gibi uygulamaların yalnızca büyük değil; orta ve küçük işletmeler tarafından da tercih edilmesini sağlıyor. Siz de WMS depo yönetimi yazılım çözümlerini ve faydalarını keşfederek işletmenizin operasyonlarını daha etkin ve verimli şekilde yürütebilirsiniz.

Aynı zamanda depo yönetiminde dikkat edilmesi gerekenler yazımızı incelemeden geçmeyin!

WMS - Depo Yönetim Sistemi'nin Otomotivde Avantajları

Üretim için gereken hammadde reçetelere uygun şekilde temin edilebiliyor.

Otomotiv sektöründe ihtiyaca göre uyarlanabilen depo yönetim sistemleri sevkiyatlardaki hızlılık ve doğruluk oranını artırdığı gibi farklı avantajlarıyla da rekabet avantajı getiriyor. Logo WMS Platform ve Logo WMS ile;

Otomotiv sektöründe lojistik ve tedarik zinciri yönetiminde hassasiyet taşıyan yedek parça için takım toplama ayrıştırma, paketleme süreçleri verimli şekilde yönetilebiliyor.

Malın kabul edilmesinden sevkiyatına kadar tüm süreçleri kolaylaştırıyor.

B2B sipariş sistemi sayesinde siparişleri sağlıklı, hızlı ve etkili şekilde yönetmek mümkün oluyor.

Yazlık kışlık lastiklerin lokasyon bazlı takibi sayesinde lastik sektöründe takip süreci hızlanıyor.

Depo yönetim sistemi çözümleri

Logo WMS

Küçük ve orta büyüklükteki işletmelere yönelik depo yönetim sistemi ürünü Logo WMS; Android işletim sistemli cihazların sisteme entegrasyonu, günümüzde kullanılan barkod yapıları ile farklı modüllerin kullanılabilmesi sayesinde, depo süreçlerinde maliyetleri düşürürken verimliliği artırıyor.

Logo WMS Platform

Logo WMS Platform, büyük ve orta ölçekli işletmelerde bütünleşik ve otomatize depo yönetimi sağlayarak maliyetleri düşürürken süreçlerin etkili kontrolünü, kârlılığı ve verimliliği artırıyor.

Saha Satış Programı

İşletmenize dair satış operasyonlarını etkili bir şekilde yönetmek için Logo Saha Satış Yönetimi’ni kullanabilirsiniz. Logo saha satış programları sayesinde işletmeler satışa dair operasyonel süreçlerini etkili bir şekilde yönetebiliyor ve şirketin kâr oranını önemli derecelerde artırabiliyor. Sıcak satış programı olarak da adlandırılan Logo Saha Satış programları, müşteri talepleri ve operasyonel sürecin tek noktadan etkin şekilde yönetimini sağlıyor.

Saha Satış Yönetimi'nin Otomotivde Avantajları

Otomotiv sektöründe saha satış yönetimi, saha satış operasyonlarını uçtan uca yönetmeyi olanaklı hale getiriyor. Depo ile satış ekipleri arasında etkili koordinasyon sağlama amacıyla geliştirilen Logo Mobile Sales Saha Satış Yönetimi çözümü şu avantajları sunuyor:

Ürünün görsellerinin kolaylıkla yüklenip müşteriyle paylaşılabilmesi ürünün fiziki özelliklerinin daha iyi anlaşılmasını sağlayarak satış sürecini de hızlandırıyor.

Sahada oluşturulan siparişlere ilişkin bilgiler anlık olarak merkeze iletilebiliyor ve tüm işlemler anında raporlanabiliyor.

Yan sanayi ürünlerine anlık kampanya uygulanıp indirim oranı değişikliği yapılabilmesi saha ekibine kolaylık sağlıyor. Saha ekibi, güncel stok ve fiyat bilgisine hızlı bir şekilde ulaşıp hızlıca fatura kesebiliyor.

Saha satış programı çözümleri

Logo Mobile Sales

Satış ekiplerinin sıcak ve soğuk satış süreçlerini telefon, tablet, mobil el terminali gibi mobil cihazlar üzerinden yönetmesini sağlayan Logo Mobile Sales saha satış yönetimi çözümü, satış verimliliğini artırırken müşteri taleplerinin de en iyi şekilde karşılanmasını mümkün kılıyor.

İş Akış Programı

İşletmenize ait tüm iş süreçlerini İş Akış Yönetimi ile tek noktadan yönetebileceğinizi biliyor muydunuz? Firmanıza ait farklı departmanlarda yer alan iş süreçlerini tek noktadan yönetebilirsiniz. Böylece dijital iş takip programlarıyla süreci çok daha pratik bir hale getirebilmeniz mümkün oluyor. İş takip programları sayesinde dijitale taşıdığınız iş akış yönetimi süreçleri ile zaman ve maliyet tasarrufu sağlayabilir; böylece süreç takibini daha verimli ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebilir, aynı zamanda iş gücünden ve zamandan da tasarruf edebilirsiniz.

İş Akış Yönetimi'nin Otomotivde Avantajları

Araç servis işleminde hangi süreçlerin işletildiğine dair rapor alınabiliyor.

İş akışı yönetimi sayesinde süreçlerin şeffaflaşmasıyla iş akışı verimli ve sorunsuz gerçekleşebiliyor.

Yedek parça satın alma sürecinin tüm detayları kolaylıkla yönetilebiliyor.

Ürünün tasarımından üretimine, stok yönetiminden düzeltici önleyici faaliyetlere tüm süreçler takip edilebiliyor.

Nesnelerin interneti teknolojisinden faydalanılarak sağlanan veriler makine bakım sürecinin proaktif şekilde yönetilmesini sağlıyor.

İş akış yönetimi çözümleri

Logo Flow

İş akış yönetimi ürünü Logo Flow, işletmelerin kağıt üzerinde yürüttükleri iş akış uygulamalarını elektronik ortama taşıyarak süreçlerin sorunsuz işlemesini, zaman ve iş gücü tasarrufu elde edilmesini sağlıyor.

Veri Analizi ve İş Analitiği Programları

İşletmenin operasyonları sırasında oluşan, fakat tek başlarına bir anlam ifade etmeyen veriler, veri analizi ve raporlama sayesinde anlamlı ve faydalı bilgilere dönüşüyor. Logo'nun sunduğu Veri Analizi ve Raporlama çözümleri portföyü, işletmelerin topladığı tüm verilerin görselleştirilerek analiz edilmesini ve raporlanmasını sağlıyor. Bu portföyde aynı zamanda veriye dayalı bütçeleme çözümü de yer alıyor. Böylece, Logo Veri Analizi ve Raporlama çözümlerinden yararlanan işletmeler, veriye dayalı kararlar ile geleceğe daha güvenle bakıyor.

Veri analizi ve iş analitiği programları

Logo Mind Insight

Logo Mind Insight İş Analitiği ürünü, self-servis veri keşfi ve analizi süreçlerini kolaylaştırarak verilerin işletmelere değer katan, anlamlı, aksiyon odaklı bilgilere dönüştürülmesini sağlıyor.

Logo Veri Toplama ve Entegrasyon

Merkezi ERP ürünleriyle entegre çalışan Logo Veri Toplama ve Entegrasyon ürünü, sahada operasyon ile ilgili dağıtım kanallarında oluşan tüm verilerin (fatura, sipariş, stok, müşteri bilgileri) tek merkezde toplanmasını sağlayarak veri tutarlılığı kazandırmanın yanı sıra, Logo’nun inovatif teknolojileri ile Qlik altyapısını bir araya getiren Logo Mind Insight iş analitiği çözümü ile olan entegrasyonu sayesinde de, satış ekiplerine kendi müşterilerini ve bölgelerini analiz edebilme imkanı sunuyor.

Logo Mind Navigator

İşletmelerin ihtiyaç ve taleplerine kolaylıkla uyum sağlayabilen Logo Mind Navigator, üretilen tüm karmaşık verileri süzüp çok boyutlu analizlerle stratejik açıdan önemli bilgilere dönüştürüyor.

CRM Programı - Müşteri İlişkileri Yönetimi

Mevcut ya da potansiyel müşteri fark etmeksizin, tüm etkileşim sürecini ve operasyonel süreçlerinizi Logo CRM programı ile tek noktadan kolayca yönetebilirsiniz. Saha personelinin faaliyet süreçleri, kurumsal hafıza, müşteri ilişkilerinin planlanması ve memnuniyet ölçümleri gibi pek çok işleve sahip Logo CRM programı, süreci en sağlıklı şekilde yönetmenizi sağlıyor.

CRM nedir, ne işe yarar? gibi daha detaylı bilgilere blog yazımızdan ulaşabilirsiniz. Aynı zamanda Analitik CRM, turizm sektöründe CRM, en iyi CRM yazılımı gibi yazılarımızı da inceleyebilirsiniz.

CRM Programı'nın Otomotivde Avantajları

Müşterilerin araç bakımlarına ilişkin parça değişim ve onarım işlemleri kayıt altına alınıyor ve araç parçalarıyla ilgili seri no, model gibi özellikler takip edilebiliyor.

Test sürüşü planlama süreçleri kolaylıkla yönetilebiliyor.

Bir yazılım olmasının ötesinde strateji olarak ifade edebileceğimiz CRM, en dinamik sektörlerin başında gelen ve daha iyi hizmetler ve servisler sunması gereken otomotiv sektörüne rekabet gücü kazandırıyor. Müşteri ilişkilerine ait tüm verileri bir arada tutan Logo CRM, şu avantajları sunuyor:

Otomobil galerisini ziyaret eden müşterilerin kayıtları CRM üzerinde tutulup bu müşterilere yönelik pazarlama faaliyetleri yönetilebiliyor.

Aracına periyodik bakım yaptıran müşterilere CRM üzerinden SMS ve mail yoluyla ulaşarak bilgilendirme yapılabiliyor.

Bakım sonrasında müşteri, yapılan işlemle ilgili olarak rapor ile bilgilendiriliyor.

Müşteri ilişkileri yönetimi çözümleri

Logo CRM

İşletmelerin satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en etkili şekilde iletişim kurmasına odaklanan Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.

Logo Yazılım
ERP Programı

Logo Yazılım

​Logo ERP programı, her ölçekten ve her sektörden işletmenin tüm verileri ve iş süreçlerini merkezi bir şekilde uçtan uca yönetmesini sağlıyor. Üretimden satın almaya, dış ticaretten satışa kadar tüm operasyonlarda görünürlük, etkin kontrol ve veri güvenilirliği sağlayan Logo ERP kurumsal kaynak planlama çözümü ile daha fazla verimlilik elde ediliyor. Operasyonel süreçleri otomatik hale getiren küçük ölçekli işletmeler için ERP programı iş yükünü de önemli ölçüde azaltarak zaman ve maliyet tasarrufu kazandırıyor. Logo ERP programları ile daha verimli iş süreçleri çalışan memnuniyetini, süreçlerin daha etkin yönetimi de müşteri memnuniyetini artırıyor.

ERP Programı'nın Otomotivde Avantajları

ERP çözümleri, en dinamik sektörlerden biri olan otomotiv sektöründe süreçlerin planlı şekilde yönetilmesini ve hata oranının en aza indirilmesini sağlıyor.

Ürün reçetelerinin ERP çözümüne kolay ve hızlı bir şekilde aktarımını sağlayan Solidworks entegrasyonu kullanıcıların iş yükünü azaltıyor. Netsis ERP’de yer alan ileri üretim planlama modülü tüm üretim süreçlerini uçtan uca planlamayı mümkün kılıyor. Hangi mamulün hangi gün ve saatte, hangi makinede, hangi sırada, hangi kaynaklar kullanılarak, hangi operatörler tarafından üretileceği detaylarının tümü kontrol edilebiliyor. Bu sayede verimlilik artıyor.

Logo Tiger ERP’nin Talep Tahminleme modülü sayesinde gelecekte oluşacak olan talebin, geçmiş veriler üzerinden analiz edilerek en doğru ve hatasız şekilde hesaplanması mümkün oluyor. Malzeme ihtiyaç planlama modülü ile tam zamanında üretim yapmak için gerekli olan hammadde ve üretim emirlerinin planlanmasına olanak tanıyan Logo Tiger ERP, Kaynak Çizelgeleme ile kaynakların değişen üretim ihtiyaçlarına göre etkin şekilde planlanabilmesini sağlıyor. Kalite Kontrol modülü sayesinde üretimde hata en aza indirilebiliyor. Otomotiv sektörü için kritik öneme sahip olan bakım yönetimi sorunsuz şekilde gerçekleştirilebiliyor.

Logo Netsis ERP, kalite kontrolünde temel yardımcı işlevi gören İstatistiksel Proses Kontrol ile kritik süreçleri kontrol altına alma imkânı sağlarken, ölçüm sonuçlarını grafiksel olarak izleme imkanı getiriyor.

Kurumsal Kaynak Planlama (ERP) ile entegre Araç Bayi Yönetimi Çözümü (DMS), verilerin anlamlı bilgiye dönüşmesini sağlayarak müşterilere en iyi deneyimi sunmaya olanak tanıyor.

Basit, etkili ve kolay raporlanabilirliği ile öne çıkan Sipariş Yönetimi modülü tüm sipariş sürecinin sorunsuz yönetilmesini sağlıyor.

Logo Netsis ERP’nin KVKK desteği sayesinde tüm kişisel veriler kaydedilip yönetilebiliyor. Kanuni süresi dolmuş olan kişisel veriler Zamanlanmış Görevler uygulamasına bağlanıp otomatik olarak anonimleştirilebiliyor. İletişim izni ve aydınlatma metni iletim süreçleri de Netsis üzerinden yönetilebiliyor. Online onay sistemi ile tüm kampanya bilgilendirme onayları program üzerinden alınabiliyor. Aydınlatma metinleri müşterilere program üzerinden iletilebiliyor.

Departmanlar arasında veri koordinasyonu sağlayarak iş birimlerinin ihtiyaçlarını çok daha hızlı karşılayabilmesini mümkün hale getiriyor. Farklı departmanlara ait finansal bilgilerin bir arada bulunduğu sistem, satış ve satış sonrası operasyonların verimliliğinin artırılmasına yardımcı oluyor. j-Platform, kalite kontrol süreçlerini kolaylaştırarak üretimin yüksek adetlerde olduğu otomotiv sektörü ile ilgili ürünlerin ISO 16949 Otomotiv Sektörü Kalite Yönetim Sistemi ile uyumlu olmasını sağlıyor.

j-Platform otomotiv sektörünün birçok özel ihtiyacına cevap verebilmektedir. Bunlar;

  • J-Platform DMS uygulaması ile %100 entegre çalışması
  • Şasi ve Motor numarası ile birlikte otomatik stok aktarımı
  • Grup Şirket - Holding yapısının kurulabilmesi sayesinde konsolide raporlar oluşturulması
  • Excel aktarımları ve kullanıcı müdahalesi olmadan sistem yönetimi
  • Giderlerin dağılımlarının otomatize edilmesi
  • Şube maliyet ve giderlerinin takibi
  • Bayilerin şubeleri ile konsolide çalışma ve raporlama ihtiyacının karşılanması

j- Platform’un otomotiv sektöründe muhasebe süreçlerini kolaylaştıran uygulamaları;

  • Kampanya ve prim faturaları şasi numarası bazında otomatik olarak muhasebe sistemine aktarımı
  • Muhasebe ve finans için farklı bir sistem kullanma isteği/zorunluluğu bulunmaması
  • Satılan malın maliyetinin tek tuş ile hesaplanabilir ve muhasebeye kaydedilebilir olması
  • Yeni ve kullanılmış araçların stok, satın alma ve satış faturalarının anlık muhasebeye kaydedilebilmesi
  • E-fatura mükellefi olan carilerin entegrasyon sırasında faturaları e-fatura olarak gelmesi
  • Binek ve Ticari araç için yapılan giderlerin KKEG kısmının otomatik olarak ayrıştırılması

Kurumsal kaynak planlama çözümleri

Logo Mali Müşavir 3

Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler için özel olarak tasarlanan Logo Mali Müşavir 3, sunduğu tam çözüm kümesiyle mükelleflerin e-devlet süreçlerine hızla katılımını sağlarken, beyannamelerden bordrolara, defter beyan süreçlerinden büro yönetimine kadar çok sayıda modülle de iş yükünü azaltıp zaman tasarrufu kazandırıyor.

Logo Tiger Wings Enterprise

Özellikle büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarını web üzerinden çalışan alt yapısı ile karşılamak üzere tasarlanan Logo Tiger Wings Enterprise, zengin iş fonksiyonları ve geliştirilebilir yapısıyla tam kapsamlı bir çözüm sunuyor.

Logo Tiger 3

Orta ve büyük ölçekli işletmelerin ihtiyaçları doğrultusunda tasarlanan Logo Tiger 3, veri yönetiminden satış operasyonlarına kadar tüm iş süreçlerini verimli ve etkin şekilde yöneterek zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyor.

Logo Netsis Wings Entegre

Logo’nun teknolojik bilgi birikimi ile inovasyon yeteneğini bir araya getirerek geliştirdiği web üzerinden kullanılabilen Logo Netsis Wings Entegre ile KOBİ'ler üretimden siparişe, muhasebe kayıtlarından banka verilerine kadar tüm iş süreçlerini her an her yerden anlık bir şekilde yönetiyor.

Logo Tiger 3 Enterprise

Kapsamlı üretim faaliyetleri olan orta ve büyük ölçekli işletmelere yönelik Logo Tiger 3 Enterprise, süreçleri kolaylaştırıp geniş fonksiyon yelpazesiyle üretim süreçlerindeki ihtiyaçları etkili şekilde karşılayarak üretimde sürdürülebilir verimlilik sağlıyor.

Logo Netsis 3 Standard

Orta ölçekli işletmelerde finans-muhasebe, üretim, tedarik zinciri, satış, stok gibi uygulamaların merkezi yönetimi için geliştirilen Logo Netsis 3 Standard, ölçeklendirilebilir yapısıyla, zaman içinde değişen gereksinimlere de kolayca uyum sağlıyor.

Logo Netsis 3 Enterprise

Zengin iş fonksiyonlarına sahip kurumsal ERP ürünü Logo Netsis 3 Enterprise; büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarına uygun kapsamlı çözümler sunarak işletmelerin verimliliğini destekliyor.

Logo Start 3

Ön muhasebe programı Logo Start 3 ile tüm mikro işletmeler stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, ödeme ve tahsilat takibi, banka ve müşteri bilgilerinin yönetimi işlemlerini tek noktadan yapabiliyor. Böylece banka hesaplarından aylık ödemelere, stok bilgilerinden e-Fatura kesimine kadar her noktada kontrol ve verimlilik artışı sağlanıyor.

Logo Tiger Wings

Logo Tiger Wings ERP, geniş modüler yapısı ve zengin fonksiyonlarıyla orta ve büyük ölçekli işletmelerin iş süreçlerini iyileştirmenin yanı sıra web üzerinden kullanım sayesinde sürdürülebilir verimliliği her an, her yerde destekliyor.

Logo İşbaşı

Ön muhasebe işlemlerine her an, her yerden kolayca ulaşmayı sağlayan online ön muhasebe programı Logo İşbaşı ile mikro ölçekli şirketler işlerini sürekli kontrol altında tutabiliyor.

Logo j-Platform

Orta ve büyük ölçekli işletmelerin tüm iş süreçlerinin uçtan uca, verimli ve etkin yönetilmesini sağlayan Logo j-Platform ERP, her an, her yerden erişilebilirken HTML5 web teknolojisiyle kullanıcı deneyimini en üst seviyeye taşıyor.

Logo Bulut ERP

Bulut ERP ile muhasebeden satışa, üretimden bütçelemeye kadar tüm fonksiyonlar bulut teknolojisi ile sunuluyor. İşlerinize istediğiniz yerden ve istediğiniz zamanda erişmenizi sağlayan Logo bulut ERP'yi, ihtiyaçlarınıza göre kolayca ve hızlı bir şekilde kullanmaya başlayabilirsiniz.

Logo Netsis Wings

Geniş modüler yapısı ve zengin fonksiyonlarıyla orta ve büyük ölçekli işletmelerin iş süreçlerini iyileştiren Logo Netsis Wings ERP, web üzerinden kullanım özelliği sayesinde de sürdürülebilir verimliliği her an, her yerde destekliyor.

Logo GO Wings

Logo’nun teknolojik bilgi birikimi ile inovasyon yeteneğini bir araya getirerek geliştirdiği web üzerinden kullanılabilen Logo GO Wings ile, KOBİ’lerin siparişten muhasebeye kadar uzanan iş süreçleri her an her yerden anlık olarak yönetiliyor.

Logo Netsis Wings Enterprise

Özellikle büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarını web üzerinden çalışan altyapısı ile karşılamak üzere tasarlanan Logo Netsis Wings Enterprise, zengin iş fonksiyonları ve geliştirilebilir yapısıyla kapsamlı bir çözüm sunuyor.


Logo Yazılım
WMS - Depo Yönetim Sistemi

Logo Yazılım

Tedarik zincirinin özellikle son 10 yılda hızlı bir şekilde değişmesi, işçilik maliyetlerini ve kaliteyi kontrol edebilmek için Depo Yönetimi Sistemleri (WMS) çözümleri kullanmayı neredeyse zorunlu hale getiriyor. İster bir e-ticaret sitesi veya perakende zinciri yönetin, ister bir üretici veya distribütör olun; bu sistemler, depolama, sevkiyat ve iş gücü süreçlerinde pek çok avantaj sunuyor. Teknolojinin gelişmesi ve yazılımların Android işletim sistemli donanımlar üzerinden yürütülmesi, WMS - Depo Yönetimi gibi uygulamaların yalnızca büyük değil; orta ve küçük işletmeler tarafından da tercih edilmesini sağlıyor. Siz de WMS depo yönetimi yazılım çözümlerini ve faydalarını keşfederek işletmenizin operasyonlarını daha etkin ve verimli şekilde yürütebilirsiniz.

Aynı zamanda depo yönetiminde dikkat edilmesi gerekenler yazımızı incelemeden geçmeyin!

WMS - Depo Yönetim Sistemi'nin Otomotivde Avantajları

Üretim için gereken hammadde reçetelere uygun şekilde temin edilebiliyor.

Otomotiv sektöründe ihtiyaca göre uyarlanabilen depo yönetim sistemleri sevkiyatlardaki hızlılık ve doğruluk oranını artırdığı gibi farklı avantajlarıyla da rekabet avantajı getiriyor. Logo WMS Platform ve Logo WMS ile;

Otomotiv sektöründe lojistik ve tedarik zinciri yönetiminde hassasiyet taşıyan yedek parça için takım toplama ayrıştırma, paketleme süreçleri verimli şekilde yönetilebiliyor.

Malın kabul edilmesinden sevkiyatına kadar tüm süreçleri kolaylaştırıyor.

B2B sipariş sistemi sayesinde siparişleri sağlıklı, hızlı ve etkili şekilde yönetmek mümkün oluyor.

Yazlık kışlık lastiklerin lokasyon bazlı takibi sayesinde lastik sektöründe takip süreci hızlanıyor.

Depo yönetim sistemi çözümleri

Logo WMS

Küçük ve orta büyüklükteki işletmelere yönelik depo yönetim sistemi ürünü Logo WMS; Android işletim sistemli cihazların sisteme entegrasyonu, günümüzde kullanılan barkod yapıları ile farklı modüllerin kullanılabilmesi sayesinde, depo süreçlerinde maliyetleri düşürürken verimliliği artırıyor.

Logo WMS Platform

Logo WMS Platform, büyük ve orta ölçekli işletmelerde bütünleşik ve otomatize depo yönetimi sağlayarak maliyetleri düşürürken süreçlerin etkili kontrolünü, kârlılığı ve verimliliği artırıyor.


Logo Yazılım
Saha Satış Programı

Logo Yazılım

İşletmenize dair satış operasyonlarını etkili bir şekilde yönetmek için Logo Saha Satış Yönetimi’ni kullanabilirsiniz. Logo saha satış programları sayesinde işletmeler satışa dair operasyonel süreçlerini etkili bir şekilde yönetebiliyor ve şirketin kâr oranını önemli derecelerde artırabiliyor. Sıcak satış programı olarak da adlandırılan Logo Saha Satış programları, müşteri talepleri ve operasyonel sürecin tek noktadan etkin şekilde yönetimini sağlıyor.

Saha Satış Yönetimi'nin Otomotivde Avantajları

Otomotiv sektöründe saha satış yönetimi, saha satış operasyonlarını uçtan uca yönetmeyi olanaklı hale getiriyor. Depo ile satış ekipleri arasında etkili koordinasyon sağlama amacıyla geliştirilen Logo Mobile Sales Saha Satış Yönetimi çözümü şu avantajları sunuyor:

Ürünün görsellerinin kolaylıkla yüklenip müşteriyle paylaşılabilmesi ürünün fiziki özelliklerinin daha iyi anlaşılmasını sağlayarak satış sürecini de hızlandırıyor.

Sahada oluşturulan siparişlere ilişkin bilgiler anlık olarak merkeze iletilebiliyor ve tüm işlemler anında raporlanabiliyor.

Yan sanayi ürünlerine anlık kampanya uygulanıp indirim oranı değişikliği yapılabilmesi saha ekibine kolaylık sağlıyor. Saha ekibi, güncel stok ve fiyat bilgisine hızlı bir şekilde ulaşıp hızlıca fatura kesebiliyor.

Saha satış programı çözümleri

Logo Mobile Sales

Satış ekiplerinin sıcak ve soğuk satış süreçlerini telefon, tablet, mobil el terminali gibi mobil cihazlar üzerinden yönetmesini sağlayan Logo Mobile Sales saha satış yönetimi çözümü, satış verimliliğini artırırken müşteri taleplerinin de en iyi şekilde karşılanmasını mümkün kılıyor.


Logo Yazılım
İş Akış Programı

Logo Yazılım

İşletmenize ait tüm iş süreçlerini İş Akış Yönetimi ile tek noktadan yönetebileceğinizi biliyor muydunuz? Firmanıza ait farklı departmanlarda yer alan iş süreçlerini tek noktadan yönetebilirsiniz. Böylece dijital iş takip programlarıyla süreci çok daha pratik bir hale getirebilmeniz mümkün oluyor. İş takip programları sayesinde dijitale taşıdığınız iş akış yönetimi süreçleri ile zaman ve maliyet tasarrufu sağlayabilir; böylece süreç takibini daha verimli ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebilir, aynı zamanda iş gücünden ve zamandan da tasarruf edebilirsiniz.

İş Akış Yönetimi'nin Otomotivde Avantajları

Araç servis işleminde hangi süreçlerin işletildiğine dair rapor alınabiliyor.

İş akışı yönetimi sayesinde süreçlerin şeffaflaşmasıyla iş akışı verimli ve sorunsuz gerçekleşebiliyor.

Yedek parça satın alma sürecinin tüm detayları kolaylıkla yönetilebiliyor.

Ürünün tasarımından üretimine, stok yönetiminden düzeltici önleyici faaliyetlere tüm süreçler takip edilebiliyor.

Nesnelerin interneti teknolojisinden faydalanılarak sağlanan veriler makine bakım sürecinin proaktif şekilde yönetilmesini sağlıyor.

İş akış yönetimi çözümleri

Logo Flow

İş akış yönetimi ürünü Logo Flow, işletmelerin kağıt üzerinde yürüttükleri iş akış uygulamalarını elektronik ortama taşıyarak süreçlerin sorunsuz işlemesini, zaman ve iş gücü tasarrufu elde edilmesini sağlıyor.


Logo Yazılım
Veri Analizi ve İş Analitiği Programları

Logo Yazılım

İşletmenin operasyonları sırasında oluşan, fakat tek başlarına bir anlam ifade etmeyen veriler, veri analizi ve raporlama sayesinde anlamlı ve faydalı bilgilere dönüşüyor. Logo'nun sunduğu Veri Analizi ve Raporlama çözümleri portföyü, işletmelerin topladığı tüm verilerin görselleştirilerek analiz edilmesini ve raporlanmasını sağlıyor. Bu portföyde aynı zamanda veriye dayalı bütçeleme çözümü de yer alıyor. Böylece, Logo Veri Analizi ve Raporlama çözümlerinden yararlanan işletmeler, veriye dayalı kararlar ile geleceğe daha güvenle bakıyor.

Veri analizi ve iş analitiği programları

Logo Mind Insight

Logo Mind Insight İş Analitiği ürünü, self-servis veri keşfi ve analizi süreçlerini kolaylaştırarak verilerin işletmelere değer katan, anlamlı, aksiyon odaklı bilgilere dönüştürülmesini sağlıyor.

Logo Veri Toplama ve Entegrasyon

Merkezi ERP ürünleriyle entegre çalışan Logo Veri Toplama ve Entegrasyon ürünü, sahada operasyon ile ilgili dağıtım kanallarında oluşan tüm verilerin (fatura, sipariş, stok, müşteri bilgileri) tek merkezde toplanmasını sağlayarak veri tutarlılığı kazandırmanın yanı sıra, Logo’nun inovatif teknolojileri ile Qlik altyapısını bir araya getiren Logo Mind Insight iş analitiği çözümü ile olan entegrasyonu sayesinde de, satış ekiplerine kendi müşterilerini ve bölgelerini analiz edebilme imkanı sunuyor.

Logo Mind Navigator

İşletmelerin ihtiyaç ve taleplerine kolaylıkla uyum sağlayabilen Logo Mind Navigator, üretilen tüm karmaşık verileri süzüp çok boyutlu analizlerle stratejik açıdan önemli bilgilere dönüştürüyor.


Logo Yazılım
CRM Programı - Müşteri İlişkileri Yönetimi

Logo Yazılım

Mevcut ya da potansiyel müşteri fark etmeksizin, tüm etkileşim sürecini ve operasyonel süreçlerinizi Logo CRM programı ile tek noktadan kolayca yönetebilirsiniz. Saha personelinin faaliyet süreçleri, kurumsal hafıza, müşteri ilişkilerinin planlanması ve memnuniyet ölçümleri gibi pek çok işleve sahip Logo CRM programı, süreci en sağlıklı şekilde yönetmenizi sağlıyor.

CRM nedir, ne işe yarar? gibi daha detaylı bilgilere blog yazımızdan ulaşabilirsiniz. Aynı zamanda Analitik CRM, turizm sektöründe CRM, en iyi CRM yazılımı gibi yazılarımızı da inceleyebilirsiniz.

CRM Programı'nın Otomotivde Avantajları

Müşterilerin araç bakımlarına ilişkin parça değişim ve onarım işlemleri kayıt altına alınıyor ve araç parçalarıyla ilgili seri no, model gibi özellikler takip edilebiliyor.

Test sürüşü planlama süreçleri kolaylıkla yönetilebiliyor.

Bir yazılım olmasının ötesinde strateji olarak ifade edebileceğimiz CRM, en dinamik sektörlerin başında gelen ve daha iyi hizmetler ve servisler sunması gereken otomotiv sektörüne rekabet gücü kazandırıyor. Müşteri ilişkilerine ait tüm verileri bir arada tutan Logo CRM, şu avantajları sunuyor:

Otomobil galerisini ziyaret eden müşterilerin kayıtları CRM üzerinde tutulup bu müşterilere yönelik pazarlama faaliyetleri yönetilebiliyor.

Aracına periyodik bakım yaptıran müşterilere CRM üzerinden SMS ve mail yoluyla ulaşarak bilgilendirme yapılabiliyor.

Bakım sonrasında müşteri, yapılan işlemle ilgili olarak rapor ile bilgilendiriliyor.

Müşteri ilişkileri yönetimi çözümleri

Logo CRM

İşletmelerin satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en etkili şekilde iletişim kurmasına odaklanan Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.


Otomotiv ve otomotiv yan sanayide Logo’yu tercih edenler

200.000'den fazla müşterimizle beraber büyüyoruz.

Logo Yazılım Motor Aşin’i dijital dünyaya taşıyor.

50 yılı aşkın süredir otomotiv satış sonrası sektörünün en güçlü distribütör firmalarından olan Motor Aşin, dünyaca ünlü 200’den fazla yedek parça markasının ürünlerini geniş ekosistemiyle Türkiye’ye ve dünya pazarına sunuyor. 8 lokasyonda 350’yi aşkın çalışanıyla Türkiye’nin 81 iline ve 70’ten fazla ülkeye ulaşan Motor Aşin, 100 bini aşkın üründen oluşan zengin bir portföye sahiptir.

Böylesine kapsamlı bir ekosistemi daha verimli yönetmek için teknolojiyi etkin şekilde kullanan Motor Aşin, başlattığı dijital dönüşüm hamlesiyle sektörünün bu anlamda da lider firmalarından biri olarak faaliyet göstermeyi sürdürüyor.

Beklenti ve Hedefler

Motor Aşin, dijital dönüşüm projesiyle yalnızca kurumsal kaynak planlamaya (ERP) odaklanan bir yapıdan çok daha fazlasını hedefliyordu. İş süreçlerini, Logo ekosistemindeki çeşitli uygulamalar ve entegrasyonlarla bütünleşik bir dijital sistem üzerinden yönetmek için yola çıkan Motor Aşin, bu vizyonuyla sektörde örnek teşkil edecek bir dönüşümün temelini atmayı planladı.

Proje kapsamında, 100 bini aşkın üründen oluşan 2 milyon adetten fazla stoğun, depolama ve sevkiyat süreçlerinin yanı sıra binek, ticari araç ve ağır vasıta yedek parça üreticileriyle olan iş akışlarının tek bir platform üzerinden, daha kontrollü ve verimli bir şekilde yönetilmesini amaçlıyordu.

Aynı zamanda, çalışan yönetimi, müşteri ilişkileri süreçleri ve ihracat operasyonlarının dijital dönüşümün sunduğu imkanlarla geliştirilmesi, operasyonel verimliliğin artırılması ve müşterilere daha hızlı, kaliteli hizmet sunulması hedeflendi.

ERP’yi Merkeze Alan, B2B Odaklı Yeni Bir Dijital Ekosistem

1990 yılından bu yana ERP başta olmak üzere farklı Logo Yazılım ürünlerini kullanan Motor Aşin, hedeflediği dijital dönüşüm sürecine adım atarken yıllara dayanan iş birliğinin getirdiği güvenle birlikte, geliştirilebilir bir sistem kurmaya yönelik ortak bakış açısıyla, yerli yazılım geliştiren Logo Yazılım ile yola devam etme kararı aldı.

Motor Aşin, projenin ilk adımı atıldığında kullanılmakta olan sektörel çözümler yerine Logo j-Platform, CRM, B2B, j-HR, WMS Platform, Flow, Hazine Sihirbazı ve Mind Insight çözümlerini devreye alarak entegre bir sistem kurdu. Proje aşamasında, ihtiyaçlara göre özelleştirilebilir bir yapı oluşturmak için Logo Yazılım proje ekipleri ve Logo iş ortağı Netline, Motor Aşin’in sektörel bilgisinden faydalanarak beklentileri daha net bir şekilde analiz etti. Bu süreçte, Motor Aşin ekipleri de teknik becerilerini geliştirerek “dijital yakalı” çalışanlar hâline geldi.

Motor Aşin’in operasyonlarının aksatılmadan dijital dönüşümün uygulanabilmesi için farklı ürünler eş zamanlı olarak devreye alınarak sistem bütünlüğü sağlandı. Proje sırasında tespit edilen iyileştirme alanları üzerinde ek çalışmalar yapıldı ve ortaya çıkan ihtiyaçlara uygun çeşitli uyarlamalar hayata geçirildi.

Elde Edilen Faydalar

Logo j-Platform:

  • Masraf faturalarının analizi ve doğru bütçe kalemine otomatik yansıtılma süresi %67 kısaldı.
  • Analiz Boyutu, Cari Hesap, Masraf Boyutu gibi uyarlamalarla sistemde %35 performans artışı ve zaman kazanımı sağlandı.


Logo B2B:

  • Kullanıcıların Logo B2B’ye günlük giriş sayıları %50 artarken, ürün arama sayılarında ise %60’lık bir artış yaşandı.
  • Esnek ve hızlı arama, global yedek parça sistemiyle entegrasyon gibi avantajlar sayesinde aranan ürünün bulunma süresi ortalama 10 milisaniye oldu.


Logo WMS Platform:

  • Çoklu sayım ve ürün grubu bazında karşılaştırmalı sayım işlemleri sistem üzerinden yapılmaya başladı; sayım süresi 3 günden 1 güne düştü bu sayede depolarda veri tutarlılığı elde edildi.
  • Siparişlerin toplanma sırası ve rotası otomatik belirlenebilir hâle geldi; depo personelinin sipariş toplama süresiyle birlikte ürünlerin depodan çıkarılma süresi de %25 kısaldı.
  • Öncelikli teslimatlar için özel planlamalar yapılabilir hâle gelirken, elden teslim alacak müşterilerin ürünleri 15 dakika içinde sevke hazır duruma getirilmeye başlandı.
  • Kargo entegrasyonları sayesinde etiketlerin anında basılmasıyla zaman ve kaynak kullanımı optimize edildi, kargo ve sevkiyat maliyetleri düştü.
  • Manuel iş takibinin ortadan kalkmasıyla %15 zaman tasarrufu sağlandı.
  • Sipariş iptal süreçleri sistem üzerinden daha hızlı yönetilmeye başladı.


Logo Flow:

  • İş akış süreçleri Logo Flow’a taşınarak proje bütçeleri de dâhil olmak üzere ilerleme ve onay işlemleri sistem içinde yapılabilir hâle geldi. Böylece onay süreçleri %30 hızlandı.


Logo CRM:

  • Kurumsal hafızanın Logo CRM’e taşınması sağlandı.
  • CRM uygulaması şirket içi disiplin, iç iletişim ve iç analizler için de kullanılacak şekilde kurgulandı.
  • Saha çalışanlarının ziyaretleri, karneleri, ciroları, satış materyallerinin kullanımı gibi konular CRM üzerinden analiz edilmeye başlandı.
  • Dinamik dashboard’lar hazırlanarak yönetici rapor ve analizlerinin kalitesi artırıldı.
  • Her müşteri için 360 derecelik menüler oluşturularak satış temsilcilerinin müşterileri daha iyi tanıması sağlandı.
  • Satış ekiplerinin görev dağılımları CRM üzerinden otomatik olarak yapılmaya başladı.


Logo j-HR:

  • Farklı yerlerde tutulan çalışan bilgileri tek platformda toplanarak sicil yönetimi, puantaj, bordro, izin aktarımları ve çalışan portalına veri girişi gibi operasyonel süreçler hızlandırıldı ve kullanıcı dostu ara yüzlerle çalışan memnuniyeti yükseldi.
  • ERP entegrasyonu sayesinde personel tahakkuklarının muhasebeleştirilme hızı %50 arttı.


Logo Mind Insight:

  • Logo Mind Insight’ın merkeze alındığı bir iş analitiği departmanı kuruldu ve tüm verilerin sistem üzerinde analiz edilerek yönetim raporlarına dönüştürülmesi için çalışmalar başlatıldı.


Logo Hazine Sihirbazı:

  • Logo Hazine Sihirbazı ile banka işlemleri ERP’ye entegre edilerek, finansal işlemler tek bir uygulamadan yönetilebildi ve tedarikçi ödemeleri hatasız ve zamanında gerçekleştirilebildi; bu sayede operasyonel iş yükü azalırken, verimlilik de artmış oldu.


Devamını Oku
BODO BODE DOĞRUSAN, Logo Netsis 3 Enterprise ile ERP altyapısını yeniledi

Otobüslere yönelik pnömatik ve elektrikli kapı sistemleri konusunda Türkiye’nin lider kuruluşu BODO BODE DOĞRUSAN, gerek üretim ihtiyaçlarını gerekse müşteri beklentilerini en iyi şekilde karşılamak üzere Logo’nun Netsis 3 Enterprise kurumsal kaynak planlama (ERP) çözümünü tercih etti.

Devamını Oku
Oto Doğu irsaliye, fatura ve sevkiyat süreçlerinde Logo j-Platform ile daha fazla esneklik ve verimlilik elde etti

1976 yılında perakende sektöründe faaliyetlerine başlayan Oto Doğu, 1994’ten itibaren de otomotiv yedek parçalarının toptan satış ve dağıtım hizmetlerini sunuyor. 1995’ten bu yana Logo çözümleri kullanan Oto Doğu, 2000 yılında toptan uygulamalar için raf numarası, barkod gibi teknolojileri Logo çözümleriyle entegre etti. Oto Doğu, halen tüm toptan iş süreçlerini, Logo’nun web tabanlı ERP çözümü olan j-Platform ile yürütüyor.

Devamını Oku