facebook

Medya - iletişim ve yayıncılık

Yazılı ya da dijital tüm iletişim ve yayın ortamlarında verimli iş süreçlerini Logo ile yakalayın!

Radyo-televizyon yayıncılığından basın-yayına ve yayınevlerine kadar geniş bir yelpazeyi kapsayan Medya, İletişim ve Yayıncılık sektörü özellikle dijitalleşmeyle birlikte bir dönüşüm sürecine girmiş bulunuyor.

Bu dönüşümü en etkili şekilde gerçekleştirmek ve iş süreçlerini dijital çağın gerekliliklerine uyumlu hale getirmek isteyen sektör işletmeleri, Logo'nun ERP'den insan kaynaklarına uzanan kapsamlı portföyünden yararlanıyor.

İSG-İş Sağlığı ve Güvenliği

İş Sağlığı ve Güvenliği (İSG) süreçlerinin hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirilebilmesi için geliştirilen ve Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı tarafından onaylanmış olan eLogo İSG, web tabanlı yapısı ve kapsamlı ürün özellikleriyle İş sağlığı ve güvenliği yazılımı ile süreçlerin yönetimini kolaylaştırıyor.

Neden İş sağlığı ve güvenliği yazılımı kullanmanız gerektiğine dair detaylı bilgi almak için blog sayfamızdaki İş sağlığı ve güvenliği nedir yazımızı inceleyin!

İSG-İş Sağlığı ve Güvenliği'nin Medya - İletişim ve Yayıncılıkta Avantajları

6331 sayılı İş Güvenliği Kanununa uygun olarak geliştirilen eLogo İSG yazılımı; iş güvenliği ve iş sağlığı (revir ve e-Reçete işlemleri) ile ilgili tüm işlemlerin dijital ortamda, web tabanlı tek bir platformda yönetilebilmesini sağlıyor.

eLogo İSG çözümü bulut üzerinde ya da yerleşik olarak kullanılabiliyor.

Tüm İş Sağlığı ve Güvenliği yazılımı süreçlerini uçtan uca yöneten eLogo İSG, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığına gönderilmesi zorunlu olan verilerin iletimini ve 10 yıl boyunca saklanması süreçlerini de gerçekleştiriyor. Bakanlıktan entegratörlük onayı alan bu çözümle e-Reçeteler de kolayca hazırlanıp gönderilebiliyor.

Aynı zamanda iş kazası bildirimi ile ilgili merak ettiklerinizi derlediğimiz blog yazımızı da inceleyebilirsiniz!

İş sağlığı ve güvenliği çözümleri

eLogo İSG

Her ölçekten işletmenin İş Sağlığı ve Güvenliği süreçlerini yasal mevzuata uygun şekilde yönetmeyi sağlayan eLogo İSG ürünü, gerek iş güvenliği uzmanları gerekse iş yeri hekimlerinin iş yükünü azaltıyor.

İş Akış Programı

İşletmenize ait tüm iş süreçlerini İş Akış Yönetimi ile tek noktadan yönetebileceğinizi biliyor muydunuz? Firmanıza ait farklı departmanlarda yer alan iş süreçlerini tek noktadan yönetebilirsiniz. Böylece dijital iş takip programlarıyla süreci çok daha pratik bir hale getirebilmeniz mümkün oluyor. İş takip programları sayesinde dijitale taşıdığınız iş akış yönetimi süreçleri ile zaman ve maliyet tasarrufu sağlayabilir; böylece süreç takibini daha verimli ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebilir, aynı zamanda iş gücünden ve zamandan da tasarruf edebilirsiniz.

İş Akış Yönetimi'nin Medya - İletişim ve Yayıncılıkta Avantajları

İş süreçlerine dair yetkilendirme ya da yetkiyi devretme işlemini Logo İş Akış yönetimi çözümü ile sağlayabilirsiniz.

Logo’nun İş Akış Yönetimi çözümü olarak geliştirdiği Logo Flow ile ekip, departman ya da personel atamalarını otomatik olarak yapabilirsiniz.

Logo Flow kullanıcıları eLogo entegrasyonu sayesinde e-Fatura, e-Arşiv Fatura gibi belgelere daha rahat ulaşarak tek tıkla onay verebiliyor.

İş akış yönetimi, iş süreçlerini standart bir hale getirerek yeniden yapılandırmanızı sağlayan ve yönetimini merkezileştiren yapılardır. İş akış planı oluşturarak iş süreçlerinizi uçtan uca kolayca takip edip yönetebileceğiniz Logo yazılımları ile akışı hızlandırabilir, yönetim sürecini çok daha kaliteli bir hale getirebilirsiniz. Her çalışanın görev tanımlarının net bir şekilde belirlendiği bu sistemde işlerin tamamlanma süreci de daha kolay hale geliyor. Verimliliği de artan iş süreçleri ise zaman ve maliyetten tasarruf etmenizi sağlıyor. Firmanıza ait verimlilik ve kârlılığı artırmak için Logo iş takip yazılımı ile iş süreçlerinizi en etkin şekilde yönetebilirsiniz.

Logo Flow ve DocPlace entegrasyonu ile kullanıcılar süreç işlerken eklenen dokümanları otomatik olarak sisteme aktarabiliyor. Bu avantaj sayesinde kurumsal hafıza süreç içinde iş akış planlaması kendiliğinden oluşabiliyor.

İş süreç yönetimi sağlayacağınız Logo çözümü ile kodlama yapma ihtiyacı duymadan yalnızca sürükle bırak yöntemini kullanarak süreci tasarlayabilirsiniz.

Logo İş Akış Yönetimi çözümü, mail dinleme özelliği ile mail üzerinden iş akışı başlatmanızı sağlıyor. Böylece, önceden kağıt üzerinde yürüttüğünüz tüm iş akış süreçlerini dijital ortama taşıyarak zaman ve iş gücünden tasarruf etmenize olanak tanıyor.

Logo iş akış ve süreç yönetimi çözümünün ayrıntılı yönetim ekranı sayesinde atanan işlerin ve zaman aşımı gibi durumların kontrolünü rahatlıkla yapabilirsiniz. Anlık bilgilendirme sistemi sayesinde planlamada meydana gelen değişiklikler hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

İş akış yönetimi çözümleri

Logo Flow

İş akış yönetimi ürünü Logo Flow, işletmelerin kağıt üzerinde yürüttükleri iş akış uygulamalarını elektronik ortama taşıyarak süreçlerin sorunsuz işlemesini, zaman ve iş gücü tasarrufu elde edilmesini sağlıyor.

ERP Programı

Logo ERP programı, her ölçekten ve her sektörden işletmenin tüm verileri ve iş süreçlerini merkezi bir şekilde uçtan uca yönetmesini sağlıyor. Üretimden satın almaya, dış ticaretten satışa kadar tüm operasyonlarda görünürlük, etkin kontrol ve veri güvenilirliği sağlayan Logo ERP kurumsal kaynak planlama çözümü ile daha fazla verimlilik elde ediliyor. Operasyonel süreçleri otomatik hale getiren küçük ölçekli işletmeler için ERP programı iş yükünü de önemli ölçüde azaltarak zaman ve maliyet tasarrufu kazandırıyor. Logo ERP programları ile daha verimli iş süreçleri çalışan memnuniyetini, süreçlerin daha etkin yönetimi de müşteri memnuniyetini artırıyor.

ERP Programı'nın Medya - İletişim ve Yayıncılıkta Avantajları

İş süreçlerini çok daha kolay, pratik, uygun maliyetli ve etkin bir şekilde yönetmeyi sağlayan Logo ERP programı, kalite ve verimlilik anlayışını, çalışan düzeyinden başlayarak tüm süreçlere yaygınlaştırıyor. Böylece işletmenin tamamında karmaşık iş süreçleri kurumsal kaynak planlama sayesinde sadeleşiyor ve iyileştiriliyor.

Yerleşik ya da web üzerinden çalışan alt yapı kullanım seçenekleri de sunan Logo ERP programı portföyündeki kapsamlı çözümler, her işletmenin ihtiyacına göre seçilip şekillendirilebiliyor. Bu süreçte Logo'nun güçlü iş ve çözüm ortakları ağından da destek alınarak projeler en verimli şekilde sonuçlandırılıyor.

Hangi ERP programlarını seçmeliyim? ERP programı seçerken nelere dikkat edilmeli? gibi sorularınız varsa, blog'umuzda derlediğimiz yazıyı hemen inceleyin!

Üstelik, Logo ERP programı ile bulut teknolojisinin avantajlarıyla faydalanmak da mümkün. Bulut ERP servisi ile muhasebeden satışa, üretimden bütçelemeye kadar tüm süreçler bulutta yönetilebiliyor. Kurulum ve yatırım masrafı olmadan kolay ve hızlı bir şekilde kullanıma alınabilen Logo bulut ERP ile kullanıcılar, işlerine istedikleri yerden ve istedikleri zamanda erişebiliyor. İhtiyaçlara uygun şekilde özelleştirilip ölçeklendirilebilen Bulut ERP'de veriler her zaman güvenle korunurken sistemin sunucu ve güvenlik maliyetleri de Logo tarafından karşılanıyor. Bununla birlikte, bulut teknolojisi sayesinde her zaman güncel olarak kullanılabildiği için ERP programı gerekli değişikliklere ve yeniliklere anlık olarak uyum sağlıyor. Orta ölçekli işletmeler ve büyük ölçekli işletmeler için de çeşitli ERP yazılımı ve ERP sistemi ürünlerinden faydalanabilirsiniz.

Logo ERP programı standart kurulumların yanı sıra geliştirmeye açık, modüler yapılar da sunuluyor. İsteğe ve ihtiyaca göre eklenebilen modüllerle tüm işletmeler, kendileri için en uygun ERP programı paketini oluşturabiliyor. Modüllerin yanı sıra app-in-app teknolojisiyle yeni uygulamalar sisteme entegre edilebiliyor; widget'lar ile de kullanım kolaylığı artırılabiliyor.

Kurumsal kaynak planlama çözümleri

Logo Mali Müşavir 3

Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler için özel olarak tasarlanan Logo Mali Müşavir 3, sunduğu tam çözüm kümesiyle mükelleflerin e-devlet süreçlerine hızla katılımını sağlarken, beyannamelerden bordrolara, defter beyan süreçlerinden büro yönetimine kadar çok sayıda modülle de iş yükünü azaltıp zaman tasarrufu kazandırıyor.

Logo Tiger Wings Enterprise

Özellikle büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarını web üzerinden çalışan alt yapısı ile karşılamak üzere tasarlanan Logo Tiger Wings Enterprise, zengin iş fonksiyonları ve geliştirilebilir yapısıyla tam kapsamlı bir çözüm sunuyor.

Logo Tiger 3

Orta ve büyük ölçekli işletmelerin ihtiyaçları doğrultusunda tasarlanan Logo Tiger 3, veri yönetiminden satış operasyonlarına kadar tüm iş süreçlerini verimli ve etkin şekilde yöneterek zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyor.

Logo Netsis Wings Entegre

Logo’nun teknolojik bilgi birikimi ile inovasyon yeteneğini bir araya getirerek geliştirdiği web üzerinden kullanılabilen Logo Netsis Wings Entegre ile KOBİ'ler üretimden siparişe, muhasebe kayıtlarından banka verilerine kadar tüm iş süreçlerini her an her yerden anlık bir şekilde yönetiyor.

Logo Tiger 3 Enterprise

Kapsamlı üretim faaliyetleri olan orta ve büyük ölçekli işletmelere yönelik Logo Tiger 3 Enterprise, süreçleri kolaylaştırıp geniş fonksiyon yelpazesiyle üretim süreçlerindeki ihtiyaçları etkili şekilde karşılayarak üretimde sürdürülebilir verimlilik sağlıyor.

Logo Netsis 3 Standard

Orta ölçekli işletmelerde finans-muhasebe, üretim, tedarik zinciri, satış, stok gibi uygulamaların merkezi yönetimi için geliştirilen Logo Netsis 3 Standard, ölçeklendirilebilir yapısıyla, zaman içinde değişen gereksinimlere de kolayca uyum sağlıyor.

Logo Netsis 3 Enterprise

Zengin iş fonksiyonlarına sahip kurumsal ERP ürünü Logo Netsis 3 Enterprise; büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarına uygun kapsamlı çözümler sunarak işletmelerin verimliliğini destekliyor.

Logo Start 3

Ön muhasebe programı Logo Start 3 ile tüm mikro işletmeler stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, ödeme ve tahsilat takibi, banka ve müşteri bilgilerinin yönetimi işlemlerini tek noktadan yapabiliyor. Böylece banka hesaplarından aylık ödemelere, stok bilgilerinden e-Fatura kesimine kadar her noktada kontrol ve verimlilik artışı sağlanıyor.

Logo Tiger Wings

Logo Tiger Wings ERP, geniş modüler yapısı ve zengin fonksiyonlarıyla orta ve büyük ölçekli işletmelerin iş süreçlerini iyileştirmenin yanı sıra web üzerinden kullanım sayesinde sürdürülebilir verimliliği her an, her yerde destekliyor.

Logo İşbaşı

Ön muhasebe işlemlerine her an, her yerden kolayca ulaşmayı sağlayan online ön muhasebe programı Logo İşbaşı ile mikro ölçekli şirketler işlerini sürekli kontrol altında tutabiliyor.

Logo j-Platform

Orta ve büyük ölçekli işletmelerin tüm iş süreçlerinin uçtan uca, verimli ve etkin yönetilmesini sağlayan Logo j-Platform ERP, her an, her yerden erişilebilirken HTML5 web teknolojisiyle kullanıcı deneyimini en üst seviyeye taşıyor.

Logo Bulut ERP

Bulut ERP ile muhasebeden satışa, üretimden bütçelemeye kadar tüm fonksiyonlar bulut teknolojisi ile sunuluyor. İşlerinize istediğiniz yerden ve istediğiniz zamanda erişmenizi sağlayan Logo bulut ERP'yi, ihtiyaçlarınıza göre kolayca ve hızlı bir şekilde kullanmaya başlayabilirsiniz.

Logo Netsis Wings

Geniş modüler yapısı ve zengin fonksiyonlarıyla orta ve büyük ölçekli işletmelerin iş süreçlerini iyileştiren Logo Netsis Wings ERP, web üzerinden kullanım özelliği sayesinde de sürdürülebilir verimliliği her an, her yerde destekliyor.

Logo GO Wings

Logo’nun teknolojik bilgi birikimi ile inovasyon yeteneğini bir araya getirerek geliştirdiği web üzerinden kullanılabilen Logo GO Wings ile, KOBİ’lerin siparişten muhasebeye kadar uzanan iş süreçleri her an her yerden anlık olarak yönetiliyor.

Logo Netsis Wings Enterprise

Özellikle büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarını web üzerinden çalışan altyapısı ile karşılamak üzere tasarlanan Logo Netsis Wings Enterprise, zengin iş fonksiyonları ve geliştirilebilir yapısıyla kapsamlı bir çözüm sunuyor.

İş Analitiği

İşletmenin operasyonları sırasında oluşan, fakat tek başlarına bir anlam ifade etmeyen veriler, iş analitiği çözümleri sayesinde anlamlı ve faydalı bilgilere dönüşüyor. Logo'nun sunduğu İş Analitiği Çözümleri portföyü, işletmelerin topladığı tüm verilerin görselleştirilerek analiz edilmesini ve raporlanmasını sağlıyor. Bu portföyde aynı zamanda veriye dayalı bütçeleme çözümü de yer alıyor. Böylece, Logo İş Analitiği Çözümlerinden yararlanan işletmeler, veriye dayalı kararlar ile geleceğe daha güvenle bakıyor.

İş Analitiği'nin Medya - İletişim ve Yayıncılıkta Avantajları

Logo'nun İş Analitiği çözümleri portföyü, işletmelerin topladığı tüm verilerin görselleştirilerek analiz edilmesini ve raporlanmasını sağlıyor. Web ya da mobil uygulama üzerinden de kullanılabilen bu çözümlerle işletmeler gelecek dönem planlarını daha güvenle yapabiliyor.

İş analitiği çözümleri yatırımlarından maksimum fayda sağlanmasını hedefleyen Logo, bu alanda dünyanın lider İş Analitiği çözümleri üreticilerinden Qlik ile iş birliği yapıyor.

Bütçeleme süreçlerinin otomasyonunu da sağlayan bu portföy, veri analizi ve raporlama programları gibi ayrıca bütçe yönetimi programları ile ve finansal sonuçları da iyileştiriyor. İşletmeler, otomasyonun ve iş analitiğinin gücünden yararlanarak geleceğe çok daha güvenle bakıyor.

e-Dönüşüm

Türkiye'nin gelecek vizyonunun en kritik bileşenlerinden biri, dijital dönüşüm. Bu süreçte işletmelerin e-Fatura, e-Arşiv, e-Defter, e-Mutabakat gibi uygulamalarını dijital ortama taşımaları da hem yasal uyumluluk hem de iş süreçlerinde verimlilik açısından büyük önem taşıyor. Gelir İdaresi Başkanlığı onaylı e-Çözümler, kapsamlı dijital uygulamalarla işletmelere zaman, maliyet ve iş gücü tasarrufu sağlıyor.

e-Çözümler'in Medya - İletişim ve Yayıncılıkta Avantajları

Logo; e-Fatura'dan e-İrsaliye'ye, bankacılık çözümlerinden yapay zeka tabanlı inovatif ürünlere kadar uzanan geniş e-Çözümler yelpazesiyle dijital dönüşümdeki gelişmeleri ve mevzuatı yakından takip ederek ihtiyaç duyulan çözümleri işletmelerin hizmetine sunuyor. Bu çözümlerin gerek Logo ürünleri gerekse Logo harici ERP yazılımlarıyla tam entegre çalışabilmesi de e-Çözümlerin sunduğu bir başka avantaj oluyor.

Alanında lider konumda bulunan Logo, Özel Entegratörlük iznine sahip eLogo markasıyla 7/24 çalışan, hızlı ve güvenli bir sistemi işletmelerin hizmetine e-fatura uygulaması, e-arşiv programı gibi ürünler sunuyor. Böylece tüm elektronik fatura işlemleri eLogo'nun bilgi-işlem sistemi üzerinden güvenle gerçekleştirilebiliyor.

e-Çözümler

e-Serbest Meslek Makbuzu

Gelir İdaresi Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak geliştirilen e-Serbest Meslek Makbuzu ürünüyle, serbest meslek erbabları işlerini dijitalin rahatlığını yaşıyor.

e-İrsaliye

Sevk irsaliyelerini dijital ortamda oluşturarak sevkiyat süreçlerini ve ticareti hızlandırmayı sağlayan e-İrsaliye, işletmelerin verimliliğini artırıyor.

e-Mutabakat

Firmaların mutabakat süreçlerini kolayca yönetebilmeleri için geliştirilen e-Mutabakat uygulaması BA, BS, Cari Ekstre ve Cari Bakiye mutabakatlarının elektronik ortamda hızla ve güvenle yapılmasını sağlıyor.

e-Müstahsil Makbuzu

Logo e-Müstahsil Makbuzu (e-MM) uygulaması, müstahsil makbuzlarının Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından belirlenen standartlara uygun şekilde elektronik ortamda oluşturulması ve raporlanmasının yanı sıra hem kağıt hem de elektronik ortamda muhafazası ve ibrazını sağlıyor.

e-Fatura

Gelir İdaresi Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak geliştirilen e-Fatura ürünleri, faturaların dolaşımının dijital ortamda güvenle ve hızla gerçekleşmesini sağlıyor.

e-Defter

e-Defter uygulaması, Yevmiye Defteri ve Defter-i Kebir belgelerinin, belirlenen standartlara uygun şekilde dijital ortamda hazırlanarak Gelir İdaresi Başkanlığı'na kolay ve hızlı bir şekilde gönderilmesini sağlıyor.

e-Arşiv

e-Arşiv fatura programı, e-Fatura kapsamında olan ya da olmayan işletmelere ve nihai tüketicilere e-Fatura düzenlenmesini, faturanın ikinci nüshasının elektronik olarak korunmasını ve ibraz edilmesini sağlıyor.

Connect Banka

Connect Banka, bir işletmenin hesaplarını ve çalıştığı banka şubelerini ERP üzerinde bir araya getirerek banka işlemlerinin güvenli, hızlı ve kolay bir şekilde, mükerrer giriş yapmadan gerçekleştirilebilmesini sağlıyor.

GİB e-Arşiv Fatura

GİB e-Arşiv Fatura uygulaması ile müşteri bilgilerine kolayca erişebilir, e-Arşiv Faturalarınızı hızlıca oluşturup gönderebilirsiniz.

eLogo e-Tahsilat

eLogo e-Tahsilat ödemelerin zamanında alınmasını sağlayarak tahsilat süreçlerinin verimli bir şekilde yönetilmesine olanak tanır, nakit akışını iyileştirir.

CRM Programı - Müşteri İlişkileri Yönetimi

Mevcut ya da potansiyel müşteri fark etmeksizin, tüm etkileşim sürecini ve operasyonel süreçlerinizi Logo CRM programı ile tek noktadan kolayca yönetebilirsiniz. Saha personelinin faaliyet süreçleri, kurumsal hafıza, müşteri ilişkilerinin planlanması ve memnuniyet ölçümleri gibi pek çok işleve sahip Logo CRM programı, süreci en sağlıklı şekilde yönetmenizi sağlıyor.

CRM nedir, ne işe yarar? gibi daha detaylı bilgilere blog yazımızdan ulaşabilirsiniz. Aynı zamanda Analitik CRM, turizm sektöründe CRM, en iyi CRM yazılımı gibi yazılarımızı da inceleyebilirsiniz.

CRM Programı'nın Medya - İletişim ve Yayıncılıkta Avantajları

Logo CRM programı; satış, pazarlama ve müşteri ilişkileri yönetimi gibi birbiriyle ilişkili ekiplerin randevu, görüşme, satış, teklif, iş süreçleri ve satış sonrası süreçlerinin düzenlenmesini sağlıyor. Farklı Logo çözümleri ile entegre çalışabilen yapısı sayesinde pek çok veriyi tek çatı altında buluşturuyor.

CRM programı ile güçlü bir kurumsal hafızaya sahip olabilir, yazılımın entegre yapısı ile diğer çözümler ile ortak bir çalışma deneyimi sağlayabilirsiniz. Bu sayede, işletmede kullandığınız tüm sistemler bir bütün halinde çalışarak birbirini besliyor. Bu da, güvenilir ve güçlü bir kurumsal hafızaya sahip olmanızı sağlıyor.

Potansiyel ya da mevcut müşterilerinize dair verileri ve aksiyonları tek noktada bulundurmanızı ve takip edebilmenizi sağlıyor. Böylece, pazarlama ve satış süreçlerinizi de daha iyi planlamanızı ve organize etmenizi kolaylaştırıyor.

Logo CRM programları; bayi, müşteri, tedarikçi gibi paydaşlara ait bilgileri programa tanımlayarak gruplandırmanızı sağlıyor. Böylece bir kurumsal hafızaya sahip olmanızı ve süreci daha verimli şekilde kullanmanıza olanak tanıyor.

Logo Yazılım, sunduğu Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM programı) ile her ölçekteki işletmenin ihtiyaçlarına cevap verir. Logo CRM programı sayesinde işletmeniz adına müşteriler ile doğru iletişimi kurabilir, müşteri adaylarını tespit ederek doğru hamlede bulunabilirsiniz.

Geniş konfigürasyon seçenekleri ile Logo CRM programı, iş süreçlerine destek ile müşteri ilişkileri yönetimi konusunda ihtiyaçlara göre yapılanma sağlıyor.

Logo CRM programı ilemüşteri ilişkileri yönetiminde verimliliği artırırken yatırım maliyetlerini en az seviyede tutabilirsiniz. Esnek yazılım mimarisi ile karşınıza çıkan Logo CRM programı, donanım maliyetlerini azaltıyor. Böylece, işletmelerin uygun maliyetler ile sisteme bağlanabileceği, operasyonel süreçlerin tek merkez üzerinden kolayca yönetilebileceği bir yapı inşa ediyor.

CRM programları, işletmelerde müşteri ilişkileri, satış, pazarlama ve diğer operasyonel süreçlerin yönetildiği yazılımlardır. Bir işletmenin Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) süreci dijital ortamda bir yazılım vasıtası ile takip edilebiliyor.

Müşteri ilişkileri yönetimi çözümleri

Logo CRM

İşletmelerin satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en etkili şekilde iletişim kurmasına odaklanan Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.

WMS - Depo Yönetim Sistemi

​Tedarik zincirinin özellikle son 10 yılda hızlı bir şekilde değişmesi, işçilik maliyetlerini ve kaliteyi kontrol edebilmek için Depo Yönetimi Sistemleri (WMS) çözümleri kullanmayı neredeyse zorunlu hale getiriyor. İster bir e-ticaret sitesi veya perakende zinciri yönetin, ister bir üretici veya distribütör olun; bu sistemler, depolama, sevkiyat ve iş gücü süreçlerinde pek çok avantaj sunuyor. Teknolojinin gelişmesi ve yazılımların Android işletim sistemli donanımlar üzerinden yürütülmesi, WMS - Depo Yönetimi gibi uygulamaların yalnızca büyük değil; orta ve küçük işletmeler tarafından da tercih edilmesini sağlıyor. Siz de WMS depo yönetimi yazılım çözümlerini ve faydalarını keşfederek işletmenizin operasyonlarını daha etkin ve verimli şekilde yürütebilirsiniz.

Aynı zamanda depo yönetiminde dikkat edilmesi gerekenler yazımızı incelemeden geçmeyin!

WMS - Depo Yönetim Sistemi'nin Medya - İletişim ve Yayıncılıkta Avantajları

WMS; ambar çalışanları, işçilik maliyetleri, yanıt süreleri, üretkenlik boşlukları, planlanacak eğitimler ve daha fazlası hakkında gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak işletmelerin iş gücü yönetimlerine destek oluyor. Böylece işletmeler, ihtiyaca uygun personel görev ve sorumlulukların atanması, performans izleme ve yönetim operasyonlarını daha etkin bir şekilde yürütebiliyor.

Stok takip programıStok takip programı, nakliye ve mağazalardaki mallar dahil olmak üzere herhangi bir konumdaki bir kuruluşun stoklarına gerçek zamanlı görünürlük sağlıyor. Stok programı çözümleri; seri/lot takibi, palet takibi, raf takibi, hasarlı, red ve bloke edilmiş malların takibi, ürün ve satıcı performansına ilişkin gelişmiş analitik ve öngörüleri kullanarak stok sayımını ve talep tahminini destekliyor.

Birçok depo sistemi, teslimat sürecini hızlandırmak için nakliye yönetimi ve lojistik yazılımı ile entegre oluyor. Gerçek zamanlı depo takip programı ile işletmeler, ürünlerin zamanında ve doğru varış noktasına ulaşıp ulaşmadığını kontrol edebiliyor. Ayrıca, FIFO/FEFO’ya göre yükleme ve hatalı kamyon yüklemelerinin önlenmesi gibi çözümler sevkiyat süreçlerini daha verimli hale getiriyor.

WMS, işletmelerin iş kurallarına ve depo akışına dayalı olarak malları en verimli şekilde almasına, işlemesine ve yerine koymasına yardımcı oluyor. Ayrıca ERP yazılım çözümleriyle entegrasyonu da desteklediği için tüm operasyon sürecinin verimliliğini artırıyor.

Gerçek zamanlı veriler, manuel veri toplama yöntemlerinden daha güvenilir depo düzeni çözümleri sunarak hataları ortadan kaldırıyor ve süreci büyük ölçüde hızlandırıyor. Bu veriler ayrıca, zamanında sevkiyat, stok doğruluğu, dağıtım maliyetleri, sipariş döngü süresi ve diğer önemli metrikleri izlemek için data deposu yardımıyla görsel raporlar oluşturuyor.

WMS depo yazılımları, tüm sayım süreçlerinin maksimum verimlilikle gerçekleşmesi için bir dizi çözüm sunuyor. El terminalleriyle sayım, anlık stok takip etme ve seri/lot bazında karşılaştırma yapma gibi uygulamalar tüm operasyonların kontrolünü ve yürütülmesini kolaylaştırarak hataları minimuma indiriyor.

Depo Yönetimi Sistemi - WMS, bir depodaki günlük işlemleri destekleyen bir yazılım uygulamasıdır. Depo takip programı olarak da bilinen WMS; toptan ve perakende satış alanında yer alan, üretici konumunda bulunan ve dağıtım yapan işletmelerin sıkça karşılaştığı birçok zorluğun çözülmesine yardımcı oluyor. WMS, stok seviyelerinin ve konumlarının takibi gibi görevlerin merkezî şekilde yönetimini sağlıyor. Depo stok takip programı, ayrıca tüm LOGO ERP çözümlerine entegre olarak bütünleşik bir şekilde çalışabiliyor. Böylece işletme genelindeki tüm süreçler birbirine bağlı, sorunsuz ve akıcı hale geliyor. Tedarik zinciri, çoğu işletme için büyük bir maliyet merkezi olduğundan stok takip otomasyonu, bu adımların her birini daha verimli hale getirerek zaman, maliyet ve iş gücünden tasarruf sağlıyor.

Depo sistemleri ve depo yönetimi, genel olarak ham maddeleri nihaî ürünlere dönüştürmek için gereken adımlar ve süreçler olarak tanımlanan tedarik zinciri yönetiminde (SCM) çok önemli bir rol oynuyor. Depo yazılımı, ihtiyaç duyulan malların (ham maddeler, bitmiş ürünler ve diğer stok) depolanmasını verimli bir şekilde yöneterek tüm süreçlerin sorunsuz çalışmasını sağlamada önemli bir görev üstleniyor. Kaliteden ödün vermeden, hızlı ve verimli şekilde operasyonları yürütmeyi sağlayan depo programı; verimliliğe fayda sağlayarak işletmelerin, ortakları ve müşterileri ile uzun vadeli ilişkiler kurmasına ve rekabet avantajı elde etmesine yardımcı oluyor.

Depo yönetim sistemi çözümleri

Logo WMS

Küçük ve orta büyüklükteki işletmelere yönelik depo yönetim sistemi ürünü Logo WMS; Android işletim sistemli cihazların sisteme entegrasyonu, günümüzde kullanılan barkod yapıları ile farklı modüllerin kullanılabilmesi sayesinde, depo süreçlerinde maliyetleri düşürürken verimliliği artırıyor.

Logo WMS Platform

Logo WMS Platform, büyük ve orta ölçekli işletmelerde bütünleşik ve otomatize depo yönetimi sağlayarak maliyetleri düşürürken süreçlerin etkili kontrolünü, kârlılığı ve verimliliği artırıyor.

Saha Satış Yönetimi

İşletmenize dair satış operasyonlarını etkili bir şekilde yönetmek için Logo Saha Satış Yönetimi’ni kullanabilirsiniz. Logo saha satış programları sayesinde işletmeler satışa dair operasyonel süreçlerini etkili bir şekilde yönetebiliyor ve şirketin kâr oranını önemli derecelerde artırabiliyor. Sıcak satış programı olarak da adlandırılan Logo Saha Satış programları, müşteri talepleri ve operasyonel sürecin tek noktadan etkin şekilde yönetimini sağlıyor.

Saha Satış Yönetimi'nin Medya - İletişim ve Yayıncılıkta Avantajları

Logo saha satış programları, sahip oldukları GPS özelliği ile saha satış ekiplerinin konumlarına ulaşabilmenizi sağlıyor. Görüşme süreleri, müşteri koordinatları, duraklama süreleri gibi bilgileri bu özellik sayesinde net bir şekilde ölçümleyebilirsiniz. Böylece yakıt tasarrufu sağlayarak maliyetlerde iyileştirme yapabilirken satış ekiplerinin verimliliğinin artmasına da yardımcı olabilirsiniz.

Logo saha satış programları, Bluetooth bağlantılı yazıcılar ile bağlantı kurabildiği için araç içinde bile fatura, sipariş, tahsilat makbuzu basma işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

Logo Mobile Sales bünyesindeki tasarım aracı ile işletmenin kendi ihtiyaçlarına uygun kişiselleştirilmiş rapor hazırlayabilmeniz mümkün. Bu raporları hızlı bir şekilde oluşturduktan sonra müşteriye sunabilirsiniz. Yine Logo Mobile Sales üzerinden işletmeye ait ürünler ile rakiplerin ürünleri hakkında bulunurluk, raftaki ya da stoktaki ürün miktarı ve fiyat bilgilerine ulaşıp raporlayabilirsiniz.

Özelleştirilen raporlama yeteneği sayesinde Logo saha satış programları aracılığıyla ekiplerle iletişim halindeyken satış raporu hazırlama özelliğini kullanabilirsiniz. Saha satış programları sayesinde anlık stok bilgilerine de ulaşabilirsiniz. Ayrıca dilediğiniz yerde fatura basım işlemi yapabilmenize de imkan tanıyor. Araç takibi özelliği sayesinde satış yetkililerinin konum bilgilerini de takip edebilmeniz mümkün hale geliyor. Logo Saha Satış programı ile operasyon maliyetlerini de düşürebilirsiniz. Tüm bunların yanında müşteriye özel ya da anlık indirim ve kampanya imkanlarından da faydalanabilirsiniz.

Logo’nun kolay arayüze sahip Saha Satış programı’nı kullanarak işletme bünyesinde yer alan ilgili ekiplerin saha yönetimi süreçlerine çok daha hızlı adapte olmasını sağlayabilirsiniz.

Satış ekipleri ile depo arasındaki koordinasyonu sağlayan saha satış programları, süreçlerin anlık stok bilgilerine göre daha sağlıklı ve kolay yürütülmesine yardımcı oluyor. Ekiplere dair rota belirleme işlemini merkezden yönetebilir, bu şekilde etkili araç takibi yapabilirsiniz. Bu sayede saha satış operasyonlarındaki maliyetler de azalıyor ve ekip daha verimli yönetilebiliyor.

Logo’nun kolay arayüze sahip Saha Satış programı’nı kullanarak işletme bünyesinde yer alan ilgili ekiplerin saha yönetimi süreçlerine çok daha hızlı adapte olmasını sağlayabilirsiniz.

Logo Saha Satış programları, sahada yer alan ekipler ve satış yapan işletmeler arasındaki süreci merkezi olarak kontrol etmenizi sağlayan bir yönetim şeklidir. Müşteriden alınan siparişler, yapılan tahsilatlar gibi satışa yönelik tüm yönetim süreçlerini Saha Satış programları çözümleri sayesinde kolay bir şekilde sürdürebilirsiniz. Saha satış otomasyonuyla da tüm saha yönetimi süreçlerinizi dijital ortamda gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıcasatışta başarı için dikkat edilmesi gerekenler başlıklı yazımızı incelemeden geçmeyin!

Saha satış yönetimi çözümleri

Logo Mobile Sales

Satış ekiplerinin sıcak ve soğuk satış süreçlerini telefon, tablet, mobil el terminali gibi mobil cihazlar üzerinden yönetmesini sağlayan Logo Mobile Sales saha satış yönetimi çözümü, satış verimliliğini artırırken müşteri taleplerinin de en iyi şekilde karşılanmasını mümkün kılıyor.

Logo Yazılım
İSG-İş Sağlığı ve Güvenliği

Logo Yazılım

İş Sağlığı ve Güvenliği (İSG) süreçlerinin hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirilebilmesi için geliştirilen ve Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı tarafından onaylanmış olan eLogo İSG, web tabanlı yapısı ve kapsamlı ürün özellikleriyle İş sağlığı ve güvenliği yazılımı ile süreçlerin yönetimini kolaylaştırıyor.

Neden İş sağlığı ve güvenliği yazılımı kullanmanız gerektiğine dair detaylı bilgi almak için blog sayfamızdaki İş sağlığı ve güvenliği nedir yazımızı inceleyin!

İSG-İş Sağlığı ve Güvenliği'nin Medya - İletişim ve Yayıncılıkta Avantajları

6331 sayılı İş Güvenliği Kanununa uygun olarak geliştirilen eLogo İSG yazılımı; iş güvenliği ve iş sağlığı (revir ve e-Reçete işlemleri) ile ilgili tüm işlemlerin dijital ortamda, web tabanlı tek bir platformda yönetilebilmesini sağlıyor.

eLogo İSG çözümü bulut üzerinde ya da yerleşik olarak kullanılabiliyor.

Tüm İş Sağlığı ve Güvenliği yazılımı süreçlerini uçtan uca yöneten eLogo İSG, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığına gönderilmesi zorunlu olan verilerin iletimini ve 10 yıl boyunca saklanması süreçlerini de gerçekleştiriyor. Bakanlıktan entegratörlük onayı alan bu çözümle e-Reçeteler de kolayca hazırlanıp gönderilebiliyor.

Aynı zamanda iş kazası bildirimi ile ilgili merak ettiklerinizi derlediğimiz blog yazımızı da inceleyebilirsiniz!

İş sağlığı ve güvenliği çözümleri

eLogo İSG

Her ölçekten işletmenin İş Sağlığı ve Güvenliği süreçlerini yasal mevzuata uygun şekilde yönetmeyi sağlayan eLogo İSG ürünü, gerek iş güvenliği uzmanları gerekse iş yeri hekimlerinin iş yükünü azaltıyor.


Logo Yazılım
İş Akış Programı

Logo Yazılım

İşletmenize ait tüm iş süreçlerini İş Akış Yönetimi ile tek noktadan yönetebileceğinizi biliyor muydunuz? Firmanıza ait farklı departmanlarda yer alan iş süreçlerini tek noktadan yönetebilirsiniz. Böylece dijital iş takip programlarıyla süreci çok daha pratik bir hale getirebilmeniz mümkün oluyor. İş takip programları sayesinde dijitale taşıdığınız iş akış yönetimi süreçleri ile zaman ve maliyet tasarrufu sağlayabilir; böylece süreç takibini daha verimli ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebilir, aynı zamanda iş gücünden ve zamandan da tasarruf edebilirsiniz.

İş Akış Yönetimi'nin Medya - İletişim ve Yayıncılıkta Avantajları

İş süreçlerine dair yetkilendirme ya da yetkiyi devretme işlemini Logo İş Akış yönetimi çözümü ile sağlayabilirsiniz.

Logo’nun İş Akış Yönetimi çözümü olarak geliştirdiği Logo Flow ile ekip, departman ya da personel atamalarını otomatik olarak yapabilirsiniz.

Logo Flow kullanıcıları eLogo entegrasyonu sayesinde e-Fatura, e-Arşiv Fatura gibi belgelere daha rahat ulaşarak tek tıkla onay verebiliyor.

İş akış yönetimi, iş süreçlerini standart bir hale getirerek yeniden yapılandırmanızı sağlayan ve yönetimini merkezileştiren yapılardır. İş akış planı oluşturarak iş süreçlerinizi uçtan uca kolayca takip edip yönetebileceğiniz Logo yazılımları ile akışı hızlandırabilir, yönetim sürecini çok daha kaliteli bir hale getirebilirsiniz. Her çalışanın görev tanımlarının net bir şekilde belirlendiği bu sistemde işlerin tamamlanma süreci de daha kolay hale geliyor. Verimliliği de artan iş süreçleri ise zaman ve maliyetten tasarruf etmenizi sağlıyor. Firmanıza ait verimlilik ve kârlılığı artırmak için Logo iş takip yazılımı ile iş süreçlerinizi en etkin şekilde yönetebilirsiniz.

Logo Flow ve DocPlace entegrasyonu ile kullanıcılar süreç işlerken eklenen dokümanları otomatik olarak sisteme aktarabiliyor. Bu avantaj sayesinde kurumsal hafıza süreç içinde iş akış planlaması kendiliğinden oluşabiliyor.

İş süreç yönetimi sağlayacağınız Logo çözümü ile kodlama yapma ihtiyacı duymadan yalnızca sürükle bırak yöntemini kullanarak süreci tasarlayabilirsiniz.

Logo İş Akış Yönetimi çözümü, mail dinleme özelliği ile mail üzerinden iş akışı başlatmanızı sağlıyor. Böylece, önceden kağıt üzerinde yürüttüğünüz tüm iş akış süreçlerini dijital ortama taşıyarak zaman ve iş gücünden tasarruf etmenize olanak tanıyor.

Logo iş akış ve süreç yönetimi çözümünün ayrıntılı yönetim ekranı sayesinde atanan işlerin ve zaman aşımı gibi durumların kontrolünü rahatlıkla yapabilirsiniz. Anlık bilgilendirme sistemi sayesinde planlamada meydana gelen değişiklikler hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

İş akış yönetimi çözümleri

Logo Flow

İş akış yönetimi ürünü Logo Flow, işletmelerin kağıt üzerinde yürüttükleri iş akış uygulamalarını elektronik ortama taşıyarak süreçlerin sorunsuz işlemesini, zaman ve iş gücü tasarrufu elde edilmesini sağlıyor.


Logo Yazılım
ERP Programı

Logo Yazılım

Logo ERP programı, her ölçekten ve her sektörden işletmenin tüm verileri ve iş süreçlerini merkezi bir şekilde uçtan uca yönetmesini sağlıyor. Üretimden satın almaya, dış ticaretten satışa kadar tüm operasyonlarda görünürlük, etkin kontrol ve veri güvenilirliği sağlayan Logo ERP kurumsal kaynak planlama çözümü ile daha fazla verimlilik elde ediliyor. Operasyonel süreçleri otomatik hale getiren küçük ölçekli işletmeler için ERP programı iş yükünü de önemli ölçüde azaltarak zaman ve maliyet tasarrufu kazandırıyor. Logo ERP programları ile daha verimli iş süreçleri çalışan memnuniyetini, süreçlerin daha etkin yönetimi de müşteri memnuniyetini artırıyor.

ERP Programı'nın Medya - İletişim ve Yayıncılıkta Avantajları

İş süreçlerini çok daha kolay, pratik, uygun maliyetli ve etkin bir şekilde yönetmeyi sağlayan Logo ERP programı, kalite ve verimlilik anlayışını, çalışan düzeyinden başlayarak tüm süreçlere yaygınlaştırıyor. Böylece işletmenin tamamında karmaşık iş süreçleri kurumsal kaynak planlama sayesinde sadeleşiyor ve iyileştiriliyor.

Yerleşik ya da web üzerinden çalışan alt yapı kullanım seçenekleri de sunan Logo ERP programı portföyündeki kapsamlı çözümler, her işletmenin ihtiyacına göre seçilip şekillendirilebiliyor. Bu süreçte Logo'nun güçlü iş ve çözüm ortakları ağından da destek alınarak projeler en verimli şekilde sonuçlandırılıyor.

Hangi ERP programlarını seçmeliyim? ERP programı seçerken nelere dikkat edilmeli? gibi sorularınız varsa, blog'umuzda derlediğimiz yazıyı hemen inceleyin!

Üstelik, Logo ERP programı ile bulut teknolojisinin avantajlarıyla faydalanmak da mümkün. Bulut ERP servisi ile muhasebeden satışa, üretimden bütçelemeye kadar tüm süreçler bulutta yönetilebiliyor. Kurulum ve yatırım masrafı olmadan kolay ve hızlı bir şekilde kullanıma alınabilen Logo bulut ERP ile kullanıcılar, işlerine istedikleri yerden ve istedikleri zamanda erişebiliyor. İhtiyaçlara uygun şekilde özelleştirilip ölçeklendirilebilen Bulut ERP'de veriler her zaman güvenle korunurken sistemin sunucu ve güvenlik maliyetleri de Logo tarafından karşılanıyor. Bununla birlikte, bulut teknolojisi sayesinde her zaman güncel olarak kullanılabildiği için ERP programı gerekli değişikliklere ve yeniliklere anlık olarak uyum sağlıyor. Orta ölçekli işletmeler ve büyük ölçekli işletmeler için de çeşitli ERP yazılımı ve ERP sistemi ürünlerinden faydalanabilirsiniz.

Logo ERP programı standart kurulumların yanı sıra geliştirmeye açık, modüler yapılar da sunuluyor. İsteğe ve ihtiyaca göre eklenebilen modüllerle tüm işletmeler, kendileri için en uygun ERP programı paketini oluşturabiliyor. Modüllerin yanı sıra app-in-app teknolojisiyle yeni uygulamalar sisteme entegre edilebiliyor; widget'lar ile de kullanım kolaylığı artırılabiliyor.

Kurumsal kaynak planlama çözümleri

Logo Mali Müşavir 3

Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler için özel olarak tasarlanan Logo Mali Müşavir 3, sunduğu tam çözüm kümesiyle mükelleflerin e-devlet süreçlerine hızla katılımını sağlarken, beyannamelerden bordrolara, defter beyan süreçlerinden büro yönetimine kadar çok sayıda modülle de iş yükünü azaltıp zaman tasarrufu kazandırıyor.

Logo Tiger Wings Enterprise

Özellikle büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarını web üzerinden çalışan alt yapısı ile karşılamak üzere tasarlanan Logo Tiger Wings Enterprise, zengin iş fonksiyonları ve geliştirilebilir yapısıyla tam kapsamlı bir çözüm sunuyor.

Logo Tiger 3

Orta ve büyük ölçekli işletmelerin ihtiyaçları doğrultusunda tasarlanan Logo Tiger 3, veri yönetiminden satış operasyonlarına kadar tüm iş süreçlerini verimli ve etkin şekilde yöneterek zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyor.

Logo Netsis Wings Entegre

Logo’nun teknolojik bilgi birikimi ile inovasyon yeteneğini bir araya getirerek geliştirdiği web üzerinden kullanılabilen Logo Netsis Wings Entegre ile KOBİ'ler üretimden siparişe, muhasebe kayıtlarından banka verilerine kadar tüm iş süreçlerini her an her yerden anlık bir şekilde yönetiyor.

Logo Tiger 3 Enterprise

Kapsamlı üretim faaliyetleri olan orta ve büyük ölçekli işletmelere yönelik Logo Tiger 3 Enterprise, süreçleri kolaylaştırıp geniş fonksiyon yelpazesiyle üretim süreçlerindeki ihtiyaçları etkili şekilde karşılayarak üretimde sürdürülebilir verimlilik sağlıyor.

Logo Netsis 3 Standard

Orta ölçekli işletmelerde finans-muhasebe, üretim, tedarik zinciri, satış, stok gibi uygulamaların merkezi yönetimi için geliştirilen Logo Netsis 3 Standard, ölçeklendirilebilir yapısıyla, zaman içinde değişen gereksinimlere de kolayca uyum sağlıyor.

Logo Netsis 3 Enterprise

Zengin iş fonksiyonlarına sahip kurumsal ERP ürünü Logo Netsis 3 Enterprise; büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarına uygun kapsamlı çözümler sunarak işletmelerin verimliliğini destekliyor.

Logo Start 3

Ön muhasebe programı Logo Start 3 ile tüm mikro işletmeler stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, ödeme ve tahsilat takibi, banka ve müşteri bilgilerinin yönetimi işlemlerini tek noktadan yapabiliyor. Böylece banka hesaplarından aylık ödemelere, stok bilgilerinden e-Fatura kesimine kadar her noktada kontrol ve verimlilik artışı sağlanıyor.

Logo Tiger Wings

Logo Tiger Wings ERP, geniş modüler yapısı ve zengin fonksiyonlarıyla orta ve büyük ölçekli işletmelerin iş süreçlerini iyileştirmenin yanı sıra web üzerinden kullanım sayesinde sürdürülebilir verimliliği her an, her yerde destekliyor.

Logo İşbaşı

Ön muhasebe işlemlerine her an, her yerden kolayca ulaşmayı sağlayan online ön muhasebe programı Logo İşbaşı ile mikro ölçekli şirketler işlerini sürekli kontrol altında tutabiliyor.

Logo j-Platform

Orta ve büyük ölçekli işletmelerin tüm iş süreçlerinin uçtan uca, verimli ve etkin yönetilmesini sağlayan Logo j-Platform ERP, her an, her yerden erişilebilirken HTML5 web teknolojisiyle kullanıcı deneyimini en üst seviyeye taşıyor.

Logo Bulut ERP

Bulut ERP ile muhasebeden satışa, üretimden bütçelemeye kadar tüm fonksiyonlar bulut teknolojisi ile sunuluyor. İşlerinize istediğiniz yerden ve istediğiniz zamanda erişmenizi sağlayan Logo bulut ERP'yi, ihtiyaçlarınıza göre kolayca ve hızlı bir şekilde kullanmaya başlayabilirsiniz.

Logo Netsis Wings

Geniş modüler yapısı ve zengin fonksiyonlarıyla orta ve büyük ölçekli işletmelerin iş süreçlerini iyileştiren Logo Netsis Wings ERP, web üzerinden kullanım özelliği sayesinde de sürdürülebilir verimliliği her an, her yerde destekliyor.

Logo GO Wings

Logo’nun teknolojik bilgi birikimi ile inovasyon yeteneğini bir araya getirerek geliştirdiği web üzerinden kullanılabilen Logo GO Wings ile, KOBİ’lerin siparişten muhasebeye kadar uzanan iş süreçleri her an her yerden anlık olarak yönetiliyor.

Logo Netsis Wings Enterprise

Özellikle büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarını web üzerinden çalışan altyapısı ile karşılamak üzere tasarlanan Logo Netsis Wings Enterprise, zengin iş fonksiyonları ve geliştirilebilir yapısıyla kapsamlı bir çözüm sunuyor.


Logo Yazılım
İş Analitiği

Logo Yazılım

İşletmenin operasyonları sırasında oluşan, fakat tek başlarına bir anlam ifade etmeyen veriler, iş analitiği çözümleri sayesinde anlamlı ve faydalı bilgilere dönüşüyor. Logo'nun sunduğu İş Analitiği Çözümleri portföyü, işletmelerin topladığı tüm verilerin görselleştirilerek analiz edilmesini ve raporlanmasını sağlıyor. Bu portföyde aynı zamanda veriye dayalı bütçeleme çözümü de yer alıyor. Böylece, Logo İş Analitiği Çözümlerinden yararlanan işletmeler, veriye dayalı kararlar ile geleceğe daha güvenle bakıyor.

İş Analitiği'nin Medya - İletişim ve Yayıncılıkta Avantajları

Logo'nun İş Analitiği çözümleri portföyü, işletmelerin topladığı tüm verilerin görselleştirilerek analiz edilmesini ve raporlanmasını sağlıyor. Web ya da mobil uygulama üzerinden de kullanılabilen bu çözümlerle işletmeler gelecek dönem planlarını daha güvenle yapabiliyor.

İş analitiği çözümleri yatırımlarından maksimum fayda sağlanmasını hedefleyen Logo, bu alanda dünyanın lider İş Analitiği çözümleri üreticilerinden Qlik ile iş birliği yapıyor.

Bütçeleme süreçlerinin otomasyonunu da sağlayan bu portföy, veri analizi ve raporlama programları gibi ayrıca bütçe yönetimi programları ile ve finansal sonuçları da iyileştiriyor. İşletmeler, otomasyonun ve iş analitiğinin gücünden yararlanarak geleceğe çok daha güvenle bakıyor.


Logo Yazılım
e-Dönüşüm

Logo Yazılım

Türkiye'nin gelecek vizyonunun en kritik bileşenlerinden biri, dijital dönüşüm. Bu süreçte işletmelerin e-Fatura, e-Arşiv, e-Defter, e-Mutabakat gibi uygulamalarını dijital ortama taşımaları da hem yasal uyumluluk hem de iş süreçlerinde verimlilik açısından büyük önem taşıyor. Gelir İdaresi Başkanlığı onaylı e-Çözümler, kapsamlı dijital uygulamalarla işletmelere zaman, maliyet ve iş gücü tasarrufu sağlıyor.

e-Çözümler'in Medya - İletişim ve Yayıncılıkta Avantajları

Logo; e-Fatura'dan e-İrsaliye'ye, bankacılık çözümlerinden yapay zeka tabanlı inovatif ürünlere kadar uzanan geniş e-Çözümler yelpazesiyle dijital dönüşümdeki gelişmeleri ve mevzuatı yakından takip ederek ihtiyaç duyulan çözümleri işletmelerin hizmetine sunuyor. Bu çözümlerin gerek Logo ürünleri gerekse Logo harici ERP yazılımlarıyla tam entegre çalışabilmesi de e-Çözümlerin sunduğu bir başka avantaj oluyor.

Alanında lider konumda bulunan Logo, Özel Entegratörlük iznine sahip eLogo markasıyla 7/24 çalışan, hızlı ve güvenli bir sistemi işletmelerin hizmetine e-fatura uygulaması, e-arşiv programı gibi ürünler sunuyor. Böylece tüm elektronik fatura işlemleri eLogo'nun bilgi-işlem sistemi üzerinden güvenle gerçekleştirilebiliyor.

e-Çözümler

e-Serbest Meslek Makbuzu

Gelir İdaresi Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak geliştirilen e-Serbest Meslek Makbuzu ürünüyle, serbest meslek erbabları işlerini dijitalin rahatlığını yaşıyor.

e-İrsaliye

Sevk irsaliyelerini dijital ortamda oluşturarak sevkiyat süreçlerini ve ticareti hızlandırmayı sağlayan e-İrsaliye, işletmelerin verimliliğini artırıyor.

e-Mutabakat

Firmaların mutabakat süreçlerini kolayca yönetebilmeleri için geliştirilen e-Mutabakat uygulaması BA, BS, Cari Ekstre ve Cari Bakiye mutabakatlarının elektronik ortamda hızla ve güvenle yapılmasını sağlıyor.

e-Müstahsil Makbuzu

Logo e-Müstahsil Makbuzu (e-MM) uygulaması, müstahsil makbuzlarının Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından belirlenen standartlara uygun şekilde elektronik ortamda oluşturulması ve raporlanmasının yanı sıra hem kağıt hem de elektronik ortamda muhafazası ve ibrazını sağlıyor.

e-Fatura

Gelir İdaresi Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak geliştirilen e-Fatura ürünleri, faturaların dolaşımının dijital ortamda güvenle ve hızla gerçekleşmesini sağlıyor.

e-Defter

e-Defter uygulaması, Yevmiye Defteri ve Defter-i Kebir belgelerinin, belirlenen standartlara uygun şekilde dijital ortamda hazırlanarak Gelir İdaresi Başkanlığı'na kolay ve hızlı bir şekilde gönderilmesini sağlıyor.

e-Arşiv

e-Arşiv fatura programı, e-Fatura kapsamında olan ya da olmayan işletmelere ve nihai tüketicilere e-Fatura düzenlenmesini, faturanın ikinci nüshasının elektronik olarak korunmasını ve ibraz edilmesini sağlıyor.

Connect Banka

Connect Banka, bir işletmenin hesaplarını ve çalıştığı banka şubelerini ERP üzerinde bir araya getirerek banka işlemlerinin güvenli, hızlı ve kolay bir şekilde, mükerrer giriş yapmadan gerçekleştirilebilmesini sağlıyor.

GİB e-Arşiv Fatura

GİB e-Arşiv Fatura uygulaması ile müşteri bilgilerine kolayca erişebilir, e-Arşiv Faturalarınızı hızlıca oluşturup gönderebilirsiniz.

eLogo e-Tahsilat

eLogo e-Tahsilat ödemelerin zamanında alınmasını sağlayarak tahsilat süreçlerinin verimli bir şekilde yönetilmesine olanak tanır, nakit akışını iyileştirir.


Logo Yazılım
CRM Programı - Müşteri İlişkileri Yönetimi

Logo Yazılım

Mevcut ya da potansiyel müşteri fark etmeksizin, tüm etkileşim sürecini ve operasyonel süreçlerinizi Logo CRM programı ile tek noktadan kolayca yönetebilirsiniz. Saha personelinin faaliyet süreçleri, kurumsal hafıza, müşteri ilişkilerinin planlanması ve memnuniyet ölçümleri gibi pek çok işleve sahip Logo CRM programı, süreci en sağlıklı şekilde yönetmenizi sağlıyor.

CRM nedir, ne işe yarar? gibi daha detaylı bilgilere blog yazımızdan ulaşabilirsiniz. Aynı zamanda Analitik CRM, turizm sektöründe CRM, en iyi CRM yazılımı gibi yazılarımızı da inceleyebilirsiniz.

CRM Programı'nın Medya - İletişim ve Yayıncılıkta Avantajları

Logo CRM programı; satış, pazarlama ve müşteri ilişkileri yönetimi gibi birbiriyle ilişkili ekiplerin randevu, görüşme, satış, teklif, iş süreçleri ve satış sonrası süreçlerinin düzenlenmesini sağlıyor. Farklı Logo çözümleri ile entegre çalışabilen yapısı sayesinde pek çok veriyi tek çatı altında buluşturuyor.

CRM programı ile güçlü bir kurumsal hafızaya sahip olabilir, yazılımın entegre yapısı ile diğer çözümler ile ortak bir çalışma deneyimi sağlayabilirsiniz. Bu sayede, işletmede kullandığınız tüm sistemler bir bütün halinde çalışarak birbirini besliyor. Bu da, güvenilir ve güçlü bir kurumsal hafızaya sahip olmanızı sağlıyor.

Potansiyel ya da mevcut müşterilerinize dair verileri ve aksiyonları tek noktada bulundurmanızı ve takip edebilmenizi sağlıyor. Böylece, pazarlama ve satış süreçlerinizi de daha iyi planlamanızı ve organize etmenizi kolaylaştırıyor.

Logo CRM programları; bayi, müşteri, tedarikçi gibi paydaşlara ait bilgileri programa tanımlayarak gruplandırmanızı sağlıyor. Böylece bir kurumsal hafızaya sahip olmanızı ve süreci daha verimli şekilde kullanmanıza olanak tanıyor.

Logo Yazılım, sunduğu Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM programı) ile her ölçekteki işletmenin ihtiyaçlarına cevap verir. Logo CRM programı sayesinde işletmeniz adına müşteriler ile doğru iletişimi kurabilir, müşteri adaylarını tespit ederek doğru hamlede bulunabilirsiniz.

Geniş konfigürasyon seçenekleri ile Logo CRM programı, iş süreçlerine destek ile müşteri ilişkileri yönetimi konusunda ihtiyaçlara göre yapılanma sağlıyor.

Logo CRM programı ilemüşteri ilişkileri yönetiminde verimliliği artırırken yatırım maliyetlerini en az seviyede tutabilirsiniz. Esnek yazılım mimarisi ile karşınıza çıkan Logo CRM programı, donanım maliyetlerini azaltıyor. Böylece, işletmelerin uygun maliyetler ile sisteme bağlanabileceği, operasyonel süreçlerin tek merkez üzerinden kolayca yönetilebileceği bir yapı inşa ediyor.

CRM programları, işletmelerde müşteri ilişkileri, satış, pazarlama ve diğer operasyonel süreçlerin yönetildiği yazılımlardır. Bir işletmenin Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) süreci dijital ortamda bir yazılım vasıtası ile takip edilebiliyor.

Müşteri ilişkileri yönetimi çözümleri

Logo CRM

İşletmelerin satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en etkili şekilde iletişim kurmasına odaklanan Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.


Logo Yazılım
WMS - Depo Yönetim Sistemi

Logo Yazılım

​Tedarik zincirinin özellikle son 10 yılda hızlı bir şekilde değişmesi, işçilik maliyetlerini ve kaliteyi kontrol edebilmek için Depo Yönetimi Sistemleri (WMS) çözümleri kullanmayı neredeyse zorunlu hale getiriyor. İster bir e-ticaret sitesi veya perakende zinciri yönetin, ister bir üretici veya distribütör olun; bu sistemler, depolama, sevkiyat ve iş gücü süreçlerinde pek çok avantaj sunuyor. Teknolojinin gelişmesi ve yazılımların Android işletim sistemli donanımlar üzerinden yürütülmesi, WMS - Depo Yönetimi gibi uygulamaların yalnızca büyük değil; orta ve küçük işletmeler tarafından da tercih edilmesini sağlıyor. Siz de WMS depo yönetimi yazılım çözümlerini ve faydalarını keşfederek işletmenizin operasyonlarını daha etkin ve verimli şekilde yürütebilirsiniz.

Aynı zamanda depo yönetiminde dikkat edilmesi gerekenler yazımızı incelemeden geçmeyin!

WMS - Depo Yönetim Sistemi'nin Medya - İletişim ve Yayıncılıkta Avantajları

WMS; ambar çalışanları, işçilik maliyetleri, yanıt süreleri, üretkenlik boşlukları, planlanacak eğitimler ve daha fazlası hakkında gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak işletmelerin iş gücü yönetimlerine destek oluyor. Böylece işletmeler, ihtiyaca uygun personel görev ve sorumlulukların atanması, performans izleme ve yönetim operasyonlarını daha etkin bir şekilde yürütebiliyor.

Stok takip programıStok takip programı, nakliye ve mağazalardaki mallar dahil olmak üzere herhangi bir konumdaki bir kuruluşun stoklarına gerçek zamanlı görünürlük sağlıyor. Stok programı çözümleri; seri/lot takibi, palet takibi, raf takibi, hasarlı, red ve bloke edilmiş malların takibi, ürün ve satıcı performansına ilişkin gelişmiş analitik ve öngörüleri kullanarak stok sayımını ve talep tahminini destekliyor.

Birçok depo sistemi, teslimat sürecini hızlandırmak için nakliye yönetimi ve lojistik yazılımı ile entegre oluyor. Gerçek zamanlı depo takip programı ile işletmeler, ürünlerin zamanında ve doğru varış noktasına ulaşıp ulaşmadığını kontrol edebiliyor. Ayrıca, FIFO/FEFO’ya göre yükleme ve hatalı kamyon yüklemelerinin önlenmesi gibi çözümler sevkiyat süreçlerini daha verimli hale getiriyor.

WMS, işletmelerin iş kurallarına ve depo akışına dayalı olarak malları en verimli şekilde almasına, işlemesine ve yerine koymasına yardımcı oluyor. Ayrıca ERP yazılım çözümleriyle entegrasyonu da desteklediği için tüm operasyon sürecinin verimliliğini artırıyor.

Gerçek zamanlı veriler, manuel veri toplama yöntemlerinden daha güvenilir depo düzeni çözümleri sunarak hataları ortadan kaldırıyor ve süreci büyük ölçüde hızlandırıyor. Bu veriler ayrıca, zamanında sevkiyat, stok doğruluğu, dağıtım maliyetleri, sipariş döngü süresi ve diğer önemli metrikleri izlemek için data deposu yardımıyla görsel raporlar oluşturuyor.

WMS depo yazılımları, tüm sayım süreçlerinin maksimum verimlilikle gerçekleşmesi için bir dizi çözüm sunuyor. El terminalleriyle sayım, anlık stok takip etme ve seri/lot bazında karşılaştırma yapma gibi uygulamalar tüm operasyonların kontrolünü ve yürütülmesini kolaylaştırarak hataları minimuma indiriyor.

Depo Yönetimi Sistemi - WMS, bir depodaki günlük işlemleri destekleyen bir yazılım uygulamasıdır. Depo takip programı olarak da bilinen WMS; toptan ve perakende satış alanında yer alan, üretici konumunda bulunan ve dağıtım yapan işletmelerin sıkça karşılaştığı birçok zorluğun çözülmesine yardımcı oluyor. WMS, stok seviyelerinin ve konumlarının takibi gibi görevlerin merkezî şekilde yönetimini sağlıyor. Depo stok takip programı, ayrıca tüm LOGO ERP çözümlerine entegre olarak bütünleşik bir şekilde çalışabiliyor. Böylece işletme genelindeki tüm süreçler birbirine bağlı, sorunsuz ve akıcı hale geliyor. Tedarik zinciri, çoğu işletme için büyük bir maliyet merkezi olduğundan stok takip otomasyonu, bu adımların her birini daha verimli hale getirerek zaman, maliyet ve iş gücünden tasarruf sağlıyor.

Depo sistemleri ve depo yönetimi, genel olarak ham maddeleri nihaî ürünlere dönüştürmek için gereken adımlar ve süreçler olarak tanımlanan tedarik zinciri yönetiminde (SCM) çok önemli bir rol oynuyor. Depo yazılımı, ihtiyaç duyulan malların (ham maddeler, bitmiş ürünler ve diğer stok) depolanmasını verimli bir şekilde yöneterek tüm süreçlerin sorunsuz çalışmasını sağlamada önemli bir görev üstleniyor. Kaliteden ödün vermeden, hızlı ve verimli şekilde operasyonları yürütmeyi sağlayan depo programı; verimliliğe fayda sağlayarak işletmelerin, ortakları ve müşterileri ile uzun vadeli ilişkiler kurmasına ve rekabet avantajı elde etmesine yardımcı oluyor.

Depo yönetim sistemi çözümleri

Logo WMS

Küçük ve orta büyüklükteki işletmelere yönelik depo yönetim sistemi ürünü Logo WMS; Android işletim sistemli cihazların sisteme entegrasyonu, günümüzde kullanılan barkod yapıları ile farklı modüllerin kullanılabilmesi sayesinde, depo süreçlerinde maliyetleri düşürürken verimliliği artırıyor.

Logo WMS Platform

Logo WMS Platform, büyük ve orta ölçekli işletmelerde bütünleşik ve otomatize depo yönetimi sağlayarak maliyetleri düşürürken süreçlerin etkili kontrolünü, kârlılığı ve verimliliği artırıyor.


Logo Yazılım
Saha Satış Yönetimi

Logo Yazılım

İşletmenize dair satış operasyonlarını etkili bir şekilde yönetmek için Logo Saha Satış Yönetimi’ni kullanabilirsiniz. Logo saha satış programları sayesinde işletmeler satışa dair operasyonel süreçlerini etkili bir şekilde yönetebiliyor ve şirketin kâr oranını önemli derecelerde artırabiliyor. Sıcak satış programı olarak da adlandırılan Logo Saha Satış programları, müşteri talepleri ve operasyonel sürecin tek noktadan etkin şekilde yönetimini sağlıyor.

Saha Satış Yönetimi'nin Medya - İletişim ve Yayıncılıkta Avantajları

Logo saha satış programları, sahip oldukları GPS özelliği ile saha satış ekiplerinin konumlarına ulaşabilmenizi sağlıyor. Görüşme süreleri, müşteri koordinatları, duraklama süreleri gibi bilgileri bu özellik sayesinde net bir şekilde ölçümleyebilirsiniz. Böylece yakıt tasarrufu sağlayarak maliyetlerde iyileştirme yapabilirken satış ekiplerinin verimliliğinin artmasına da yardımcı olabilirsiniz.

Logo saha satış programları, Bluetooth bağlantılı yazıcılar ile bağlantı kurabildiği için araç içinde bile fatura, sipariş, tahsilat makbuzu basma işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

Logo Mobile Sales bünyesindeki tasarım aracı ile işletmenin kendi ihtiyaçlarına uygun kişiselleştirilmiş rapor hazırlayabilmeniz mümkün. Bu raporları hızlı bir şekilde oluşturduktan sonra müşteriye sunabilirsiniz. Yine Logo Mobile Sales üzerinden işletmeye ait ürünler ile rakiplerin ürünleri hakkında bulunurluk, raftaki ya da stoktaki ürün miktarı ve fiyat bilgilerine ulaşıp raporlayabilirsiniz.

Özelleştirilen raporlama yeteneği sayesinde Logo saha satış programları aracılığıyla ekiplerle iletişim halindeyken satış raporu hazırlama özelliğini kullanabilirsiniz. Saha satış programları sayesinde anlık stok bilgilerine de ulaşabilirsiniz. Ayrıca dilediğiniz yerde fatura basım işlemi yapabilmenize de imkan tanıyor. Araç takibi özelliği sayesinde satış yetkililerinin konum bilgilerini de takip edebilmeniz mümkün hale geliyor. Logo Saha Satış programı ile operasyon maliyetlerini de düşürebilirsiniz. Tüm bunların yanında müşteriye özel ya da anlık indirim ve kampanya imkanlarından da faydalanabilirsiniz.

Logo’nun kolay arayüze sahip Saha Satış programı’nı kullanarak işletme bünyesinde yer alan ilgili ekiplerin saha yönetimi süreçlerine çok daha hızlı adapte olmasını sağlayabilirsiniz.

Satış ekipleri ile depo arasındaki koordinasyonu sağlayan saha satış programları, süreçlerin anlık stok bilgilerine göre daha sağlıklı ve kolay yürütülmesine yardımcı oluyor. Ekiplere dair rota belirleme işlemini merkezden yönetebilir, bu şekilde etkili araç takibi yapabilirsiniz. Bu sayede saha satış operasyonlarındaki maliyetler de azalıyor ve ekip daha verimli yönetilebiliyor.

Logo’nun kolay arayüze sahip Saha Satış programı’nı kullanarak işletme bünyesinde yer alan ilgili ekiplerin saha yönetimi süreçlerine çok daha hızlı adapte olmasını sağlayabilirsiniz.

Logo Saha Satış programları, sahada yer alan ekipler ve satış yapan işletmeler arasındaki süreci merkezi olarak kontrol etmenizi sağlayan bir yönetim şeklidir. Müşteriden alınan siparişler, yapılan tahsilatlar gibi satışa yönelik tüm yönetim süreçlerini Saha Satış programları çözümleri sayesinde kolay bir şekilde sürdürebilirsiniz. Saha satış otomasyonuyla da tüm saha yönetimi süreçlerinizi dijital ortamda gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıcasatışta başarı için dikkat edilmesi gerekenler başlıklı yazımızı incelemeden geçmeyin!

Saha satış yönetimi çözümleri

Logo Mobile Sales

Satış ekiplerinin sıcak ve soğuk satış süreçlerini telefon, tablet, mobil el terminali gibi mobil cihazlar üzerinden yönetmesini sağlayan Logo Mobile Sales saha satış yönetimi çözümü, satış verimliliğini artırırken müşteri taleplerinin de en iyi şekilde karşılanmasını mümkün kılıyor.


Medya - iletişim ve yayıncılıkta Logo’yu tercih edenler

200.000'den fazla müşterimizle beraber büyüyoruz.

Bilgi İşlem Destek Uzmanı, Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları

1956 yılında kurulan Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, çocuk kitaplarından modern klasiklere, biyografilerden nehir söyleşilere kadar pek çok farklı alanda kitabı okurlarla buluşturuyor. 2017 itibarıyla 1.600’den fazla başlıkta 7,5 milyonu aşkın kitap yayımlayan Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, kurumsal kaynak planlama (ERP) sisteminde ve kendi özel sistemlerinde oluşan büyük miktarda veriyi analiz etmek ve raporlamak için Logo Mind Insight iş analitiği çözümünden yararlanıyor.

Devamını Oku