facebook
Logo CRM

Detaylı bilgi için

sizi arayalım

Detaylı bilgi için Sizi Arayalım.

Telefonunuza doğrulama kodu gönderilecektir.

Aydınlatma Metni’ni okudum, onaylıyorum.

CRM Programı - Müşteri İlişkileri Yönetimi

Logo CRM

İşletmelerin satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en etkili şekilde iletişim kurmasına odaklanan Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.

Potansiyel ve mevcut müşterilerinizi Logo CRM üzerinde dijital olarak yönetin. Aday müşteriden satışa giden yolda Logo CRM ile ilerleyin. Satış sürecini ilk aşamadan itibaren takip ederek şirketinizin satış gelirlerini ve müşterilerinizin memnuniyetini artırın.

ON-PREMISE

Uyarlanabilir esnek altyapı

Satış süreçlerinin etkin yönetimi

Mobil uygulama üzerinden kesintisiz erişim, tam kontrol

Logo ERP ürünleriyle entegrasyon

Her ölçekten şirketin ihtiyacı 

Hangi ölçekten olursa olsun, tüm şirketler mevcut müşterilerinin sadakatini artırmayı, potansiyel müşterilerine erişebilmeyi ve müşterilerle doğru iletişimi kurmayı hedefliyor. Bu süreci otomatize ederek kolaylaştıran Logo CRM sayesinde doğru müşteri ile doğru zamanda, doğru iletişimi kurmak mümkün oluyor.

Entegre yapı, güçlü kurumsal hafıza 

Müşteri ile tüm temas noktalarında hızlı ve etkin yönetim sağlayan Logo CRM, aynı zamanda Logo ERP çözümleriyle de entegre çalışıyor. Böylece işletmedeki tüm veriler birbirini besleyip destekliyor ve satış ve pazarlama süreçleri kontrol altına alınarak güçlü ve güvenilir bir kurumsal hafıza oluşturuluyor.

Uyumlu Olduğu Cihazlar

Google Play

Bilgisayar

Cep Telefonu

App Store

Tablet

Uygulama Alanları

Havacılık
Finans - sigorta
Sağlık - spor
Perakende ticaret
Kimya
e-Ticaret
Gıda
Makina ve parça imalatı
Tarım ürünleri - hayvancılık
Metal ürünleri
Dağıtım ve toptan ticaret
Telekomünikasyon
İnşaat
Cam - çimento ve toprak ürünler
Yiyecek - içecek hizmetleri
Eğitim
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Turizm
Elektrik ve elektronik
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi
Medya - iletişim ve yayıncılık
Havacılık
Finans - sigorta
Sağlık - spor
Perakende ticaret
Kimya
e-Ticaret
Gıda
Makina ve parça imalatı
Tarım ürünleri - hayvancılık
Metal ürünleri
Dağıtım ve toptan ticaret
Telekomünikasyon
İnşaat
Cam - çimento ve toprak ürünler
Yiyecek - içecek hizmetleri
Eğitim
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Turizm
Elektrik ve elektronik
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi
Medya - iletişim ve yayıncılık
Havacılık
Finans - sigorta
Sağlık - spor
Perakende ticaret
Kimya
e-Ticaret
Gıda
Makina ve parça imalatı
Tarım ürünleri - hayvancılık
Metal ürünleri
Dağıtım ve toptan ticaret
Telekomünikasyon
İnşaat
Cam - çimento ve toprak ürünler
Yiyecek - içecek hizmetleri
Eğitim
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Turizm
Elektrik ve elektronik
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi
Medya - iletişim ve yayıncılık
0/13

Satış ve pazarlama süreçlerinin etkin yönetimi

Mevcut ve potansiyel müşterilere yönelik tüm verileri ve aksiyonları aynı çatı altında toplayarak bütüncül bir bakış açısı sunan Logo CRM, satış ve pazarlama süreçlerinin daha iyi planlanmasını sağlıyor. Böylece daha fazla müşteri memnuniyeti, daha çok sayıda yeni müşteri ve daha fazla kârlılık için gerekli zemin oluşturuluyor. Diğer bir deyişle siparişler hızla satışa dönebiliyor.

Kurumsal hafıza

Müşteri, bayi, tedarikçi gibi tüm paydaşların bilgileri Logo CRM üzerinde kolayca tanımlanıp gruplanabiliyor. Böylece oluşturulan kurumsal hafıza, sonraki süreçlerde sunulacak tekliflerin ya da hazırlanacak kampanyaların da daha verimli şekilde tasarlanmasını sağlıyor. Ayrıca Logo CRM'de potansiyel müşteriler hakkında tutulan bilgiler de yeni satış imkanları oluşturabilecek teklifler hazırlamayı kolaylaştırıyor.

Müşteri segmentasyonuyla zaman tasarrufu

Müşteri ile ilgili tüm veriler, yazışmalar, telefon kayıtları, faturalar ve şikayetler Logo CRM üzerinde toplanarak etkin bir müşteri yönetimi elde ediliyor. Tüm bilgiler müşterinin ihtiyacına uygun olarak sınıflandırıldığından, özellikle satış ve pazarlama personeli önemli ölçüde zaman tasarrufu sağlıyor.

Doküman yönetimi

Logo CRM'de oluşturulan her müşteri klasörü altında istendiği kadar belge toplanıp alt klasörlerde gruplandırılabiliyor. Bu klasörlerin daha sonra oluşabilecek sıcak satış fırsatları ile otomatik eşleştirilmesiyle satış performansı yükseliyor.

Outlook eklentisiyle zaman tasarrufu

Logo CRM yazılımı ile e-posta uygulamasının entegre çalışması sayesinde, mail gönderen müşterinin, tedarikçinin ya da bayinin kayıtlarına da hızlıca erişmek mümkün oluyor. Outlook Add-in ile farklı uygulamalar arasında geçiş yapmadan verilere hızla ulaşılabiliyor.

Mobil uygulama üzerinden kesintisiz erişim, tam kontrol

Logo CRM, web tabanlı yapısı sayesinde her an her yerden erişilebilen bir çözüm sunuyor. Logo CRM'in mobil uygulaması da ürünün web arayüzünde yer alan tüm modül ve fonksiyonlarını kapsıyor. Ayrıca mobil uygulamadaki Yakınımdakiler özelliği, bulunulan bölgedeki müşterileri ve açık fırsatları harita üzerinde gösteriyor. Check-in/Check-out özelliği de saha çalışanlarının sistem üzerinden takibini ve rota optimizasyonu sağlıyor.

Tüm ihale ve fırsatlar tek ekranda

Logo CRM satış fırsatlarını, proje ve ihale takiplerini tüm geçmiş süreçleriyle birlikte tek ekrandan takip etmeyi sağlıyor. Bu sayede; fırsatlarla ilgili hangi tarihte, kim tarafından ne işlemler yapıldığı, neler görüşüldüğü, hangi tekliflerin verildiği gibi konular, ilişkili belgeler ve e-postalarla birlikte görülerek daha güvenli adımlar atılabiliyor.

Teklif yönetimi

Logo CRM Teklif Yönetimi modülü, teklif süreçlerine özel tanımlanabilen alanlar, görünümler ve şablonlarla daha hızlı teklif hazırlamaya yardımcı oluyor. Geçmiş fiyat kontrolü, Opsiyonel Teklif, Alternatif Teklif ve Ürün İlişkilendirme özellikleri de daha esnek bir teklif süreci sağlıyor. İhtiyaç doğrultusunda birkaç farklı şekilde kurgulanabilen teklif onay süreçleri ve Logo CRM veritabanından otomatik yapılan anlık cari hesap risk limiti ve stok kalan miktarı kontrolleriyle, teklif süreçlerinde insan kaynaklı hatalar en aza indiriliyor.

Saha satış süreçlerinin takibi ve yönetimi

Satış ve satış sonrası hizmet ekiplerinin müşteri faaliyetleri, rotaları, görüşme ve ziyaret planları Logo CRM üzerinden merkezi şekilde takip edilebiliyor. Böylece ekiplerin faaliyetleri zaman ve maliyet tasarrufu sağlayacak şekilde düzenlenebilirken, etkin bir yönetim ve raporlama mekanizması da oluşturulabiliyor. Bu çerçevede sunulan Logo CRM Aktivite Yönetimi modülü, satış veya satış sonrası ekiplerin tüm potansiyel veya mevcut müşteri ziyaretlerini, görüşmelerini, toplantı notlarını detaylı bir şekilde kayıt altında tutarak pivot tablo özelliğiyle raporlamayı sağlıyor.

Detaylı rapor ve dashboard tasarlama

Logo CRM'in farklı modüllerindeki Satış, Fırsat ve Aktivite gibi raporların yanı sıra, ihtiyaca göre özelleştirilebilen raporlar ve dashboard'lar da hazırlanabiliyor.

Satış sonrası süreç yönetimi

Satış sonrası süreçleri ihtiyaca göre özelleştirebilen Destek Logo CRM Merkezi sayesinde müşteri memnuniyet/şikayet süreçleri, teknik destek süreçleri veya işletmenin IP santrali ile entegre çalışan çağrı merkezi süreçleri tek noktadan yönetilebiliyor.

Logo ERP ürünleriyle entegrasyon

Logo CRM'in Logo ERP ürünleriyle anlık entegrasyonu; müşterilerin cari hesap ekstrelerini, sipariş ekstrelerini ve risk limitlerini takip etmeye olanak veriyor. Ürünlerin anlık stok miktarlarının kontrolü ve satışa dönüşen tekliflerin ERP çözümlerine sipariş veya irsaliye olarak otomatik aktarılması da bu entegrasyon sayesinde gerçekleşiyor.

Kullanımı kolay arayüzler

Yeni nesil teknolojilerle geliştirilen Logo CRM; göz yormayan, estetik tasarımı ile modern ve kullanıcı dostu bir arayüz sunuyor.
1/13

Satış ve pazarlama süreçlerinin etkin yönetimi

Mevcut ve potansiyel müşterilere yönelik tüm verileri ve aksiyonları aynı çatı altında toplayarak bütüncül bir bakış açısı sunan Logo CRM, satış ve pazarlama süreçlerinin daha iyi planlanmasını sağlıyor. Böylece daha fazla müşteri memnuniyeti, daha çok sayıda yeni müşteri ve daha fazla kârlılık için gerekli zemin oluşturuluyor. Diğer bir deyişle siparişler hızla satışa dönebiliyor.

2/13

Kurumsal hafıza

Müşteri, bayi, tedarikçi gibi tüm paydaşların bilgileri Logo CRM üzerinde kolayca tanımlanıp gruplanabiliyor. Böylece oluşturulan kurumsal hafıza, sonraki süreçlerde sunulacak tekliflerin ya da hazırlanacak kampanyaların da daha verimli şekilde tasarlanmasını sağlıyor. Ayrıca Logo CRM'de potansiyel müşteriler hakkında tutulan bilgiler de yeni satış imkanları oluşturabilecek teklifler hazırlamayı kolaylaştırıyor.

3/13

Müşteri segmentasyonuyla zaman tasarrufu

Müşteri ile ilgili tüm veriler, yazışmalar, telefon kayıtları, faturalar ve şikayetler Logo CRM üzerinde toplanarak etkin bir müşteri yönetimi elde ediliyor. Tüm bilgiler müşterinin ihtiyacına uygun olarak sınıflandırıldığından, özellikle satış ve pazarlama personeli önemli ölçüde zaman tasarrufu sağlıyor.

4/13

Doküman yönetimi

Logo CRM'de oluşturulan her müşteri klasörü altında istendiği kadar belge toplanıp alt klasörlerde gruplandırılabiliyor. Bu klasörlerin daha sonra oluşabilecek sıcak satış fırsatları ile otomatik eşleştirilmesiyle satış performansı yükseliyor.

5/13

Outlook eklentisiyle zaman tasarrufu

Logo CRM yazılımı ile e-posta uygulamasının entegre çalışması sayesinde, mail gönderen müşterinin, tedarikçinin ya da bayinin kayıtlarına da hızlıca erişmek mümkün oluyor. Outlook Add-in ile farklı uygulamalar arasında geçiş yapmadan verilere hızla ulaşılabiliyor.

6/13

Mobil uygulama üzerinden kesintisiz erişim, tam kontrol

Logo CRM, web tabanlı yapısı sayesinde her an her yerden erişilebilen bir çözüm sunuyor. Logo CRM'in mobil uygulaması da ürünün web arayüzünde yer alan tüm modül ve fonksiyonlarını kapsıyor. Ayrıca mobil uygulamadaki Yakınımdakiler özelliği, bulunulan bölgedeki müşterileri ve açık fırsatları harita üzerinde gösteriyor. Check-in/Check-out özelliği de saha çalışanlarının sistem üzerinden takibini ve rota optimizasyonu sağlıyor.

7/13

Tüm ihale ve fırsatlar tek ekranda

Logo CRM satış fırsatlarını, proje ve ihale takiplerini tüm geçmiş süreçleriyle birlikte tek ekrandan takip etmeyi sağlıyor. Bu sayede; fırsatlarla ilgili hangi tarihte, kim tarafından ne işlemler yapıldığı, neler görüşüldüğü, hangi tekliflerin verildiği gibi konular, ilişkili belgeler ve e-postalarla birlikte görülerek daha güvenli adımlar atılabiliyor.

8/13

Teklif yönetimi

Logo CRM Teklif Yönetimi modülü, teklif süreçlerine özel tanımlanabilen alanlar, görünümler ve şablonlarla daha hızlı teklif hazırlamaya yardımcı oluyor. Geçmiş fiyat kontrolü, Opsiyonel Teklif, Alternatif Teklif ve Ürün İlişkilendirme özellikleri de daha esnek bir teklif süreci sağlıyor. İhtiyaç doğrultusunda birkaç farklı şekilde kurgulanabilen teklif onay süreçleri ve Logo CRM veritabanından otomatik yapılan anlık cari hesap risk limiti ve stok kalan miktarı kontrolleriyle, teklif süreçlerinde insan kaynaklı hatalar en aza indiriliyor.

9/13

Saha satış süreçlerinin takibi ve yönetimi

Satış ve satış sonrası hizmet ekiplerinin müşteri faaliyetleri, rotaları, görüşme ve ziyaret planları Logo CRM üzerinden merkezi şekilde takip edilebiliyor. Böylece ekiplerin faaliyetleri zaman ve maliyet tasarrufu sağlayacak şekilde düzenlenebilirken, etkin bir yönetim ve raporlama mekanizması da oluşturulabiliyor. Bu çerçevede sunulan Logo CRM Aktivite Yönetimi modülü, satış veya satış sonrası ekiplerin tüm potansiyel veya mevcut müşteri ziyaretlerini, görüşmelerini, toplantı notlarını detaylı bir şekilde kayıt altında tutarak pivot tablo özelliğiyle raporlamayı sağlıyor.

10/13

Detaylı rapor ve dashboard tasarlama

Logo CRM'in farklı modüllerindeki Satış, Fırsat ve Aktivite gibi raporların yanı sıra, ihtiyaca göre özelleştirilebilen raporlar ve dashboard'lar da hazırlanabiliyor.

11/13

Satış sonrası süreç yönetimi

Satış sonrası süreçleri ihtiyaca göre özelleştirebilen Destek Logo CRM Merkezi sayesinde müşteri memnuniyet/şikayet süreçleri, teknik destek süreçleri veya işletmenin IP santrali ile entegre çalışan çağrı merkezi süreçleri tek noktadan yönetilebiliyor.

12/13

Logo ERP ürünleriyle entegrasyon

Logo CRM'in Logo ERP ürünleriyle anlık entegrasyonu; müşterilerin cari hesap ekstrelerini, sipariş ekstrelerini ve risk limitlerini takip etmeye olanak veriyor. Ürünlerin anlık stok miktarlarının kontrolü ve satışa dönüşen tekliflerin ERP çözümlerine sipariş veya irsaliye olarak otomatik aktarılması da bu entegrasyon sayesinde gerçekleşiyor.

13/13

Kullanımı kolay arayüzler

Yeni nesil teknolojilerle geliştirilen Logo CRM; göz yormayan, estetik tasarımı ile modern ve kullanıcı dostu bir arayüz sunuyor.

Logo CRM

Logo CRM şirketlerin satış öncesi, satış ve sonrasındaki süreçlerini hızlı, esnek ve kontrollü bir şekilde yönetmelerini sağlayan bir CRM çözümüdür.

Tercih Edenler Logo CRM

200.000'den fazla müşterimizle beraber büyüyoruz.

Çuhadaroğlu, Logo CRM ile kontrol edilebilir bir kurumsal hafızaya sahip oldu

Türkiye alüminyum sektörünün en güçlü üreticilerinden olan Çuhadaroğlu, 70 bin metrekarelik alüminyum entegre tesisiyle dünyada da sektöründe ilk üç marka arasında yer alıyor. Kullanmakta olduğu Logo Tiger 3 Enterprise kurumsal kaynak planlama çözümüyle tam entegre çalışacak bir müşteri ilişkileri yönetimi çözümü arayışına giren şirket, Logo CRM’i tercih etti. Logo CRM sayesinde proje aşamasından lojistiğe kadar, müşterilerle bağlantılı tüm süreçleri uçtan uca kontrol edebilen Çuhadaroğlu, aynı zamanda da hızlı erişilebilir, entegre bir kurumsal hafıza oluşturdu.

Devamını Oku
A Yangın, Logo CRM ile yaptığı analizler sayesinde pazardaki rekabet gücünü artırıyor

2001 yılında İzmir’de kurulan A Yangın Güvenlik Sistemleri, 22 farklı kategorideki ürünleriyle Türkiye’nin en kapsamlı yangın söndürme ve güvenlik ekipmanları portföyünü sunuyor. Pazarı daha iyi analiz ederek satış fırsatlarını daha doğru şekilde değerlendirmeyi ve satış ekibinin hizmet kalitesini artırmayı hedefleyen şirket, bu doğrultuda Logo CRM çözümünü devreye aldı. Böylece ulusal ve uluslararası pazarda rekabet gücünü artıran A Yangın, satış ve müşteri odaklı yaklaşımını daha da geliştirerek müşteri memnuniyetinde önemli düzeyde artış elde etti.

Devamını Oku
Kar Group, Logo CRM ile kurumsal hafızasını güçlendirerek satış operasyonlarını iyileştirdi

1969 yılından bu yana faaliyet gösteren Kar Group halen agrega, kireç, hazır beton, asfalt, prefabrik beton elemanları, yapı kimyasalları, inşaat gibi alanlarda yedi farklı markayla hizmet veriyor. Grup, müşteri ilişkileri yönetimi süreçlerini iyileştirmek üzere öncelikle KarKim yapı kimyasalları şirketinde Logo CRM çözümünü hayata geçirdi. Bu sayede satış ekibinin elindeki tüm veriler kayıt altına alınarak kurumsal hafıza oluşturuldu ve satış süreçleri daha verimli hale geldi. Logo CRM çözümü, kısa süre sonra yine Kar Group bünyesindeki KarBeton’da da hayata geçecek.

Devamını Oku

Sıkça Sorulan Sorular

Logo Yazılım’ın sunduğu çözümler, ürünler ve servislerle ilgili sorularınız mı var? En sık karşılaştığımız soruların cevaplarını burada bulabilirsiniz.

01

Logo CRM Basic, Logo CRM Standard ve Logo CRM Enterprise paketleri arasındaki temel farklılıklar nelerdir?

Logo CRM Basic, Logo CRM Standard ve Logo CRM Enterprise çözümleri özellik karşılaştırması için ilgili linke tıklayabilirsiniz.

02

Raporlar ve ekranlar üzerinde ihtiyaçlara yönelik değişiklik yapmak mümkün müdür?

Logo CRM Standard ve Logo CRM Enterprise paketine sahipseniz, raporlar ve ekranlar üzerinde değişiklikler yapabilirsiniz.
03

Logo CRM, Logo ERP ürünleri ile aynı sunucu üzerinde mi olmalıdır?

Hayır, böyle bir zorunluluk bulunmamaktadır. Logo CRM'de’ performans kaybı ve kurulum sorunları yaşamamak için, uygulamanın farklı bir sunucuya (tercihen sadece bu uygulamaya ayrılmış bir sunucuya) kurulması önerilir.
04

Ürünün lisans kullanım yapısı nasıldır?

Kullanıcının adına atanan lisans yapısı söz konusudur. Bir lisans yalnızca bir kullanıcının kullanımına uygundur. Aynı kullanıcı adı ile farklı oturumlar yönetilemez.
05

Logo CRM hangi dilleri destekliyor?

Logo CRM Türkçe ve İngilizce kullanılabilir.
06

Logo CRM ürününde kendi ihtiyaçlarım doğrultusunda geliştirme yapabilir miyim?

Logo CRM Enterprise paketinde bulunan ek yazılım desteğiyle kendi geliştirmelerinizi yapabilirsiniz.
07

Ürünle ilgili detaylı bilgiyi nasıl alabilirim?

Logo CRM ile ilgili bilgi edinmek için ürün tanıtım broşürünü inceleyebilir, ürün videosunu izleyebilir ya da Logo iş ortaklarıyla iletişime geçebilirsiniz. Ayrıca linkte de yer alan ürün dokümanlarını inceleyebilirsiniz.

08

Uygulamaya mobil cihazlardan erişebilir miyim?

Evet, Logo CRM'e hem iOS, hem de Android işletim sistemli cihazlardan da erişebilirsiniz. Mobil uyguluma ilk yüklendiğinde, Logo CRM ana sunucusunun IP adresi tanımlanması gerekmektedir. (Daha fazla bilgi için iş ortağınızla irtibata geçebilirsiniz)
09

Logo CRM'i kullanabilmek için minimum sistem gereksinimleri nelerdir?

Logo CRM Basic,Logo CRM Standard ve Logo CRM Enterprise ürünlerinin Microsoft® SQL Server® 2008 R2 ve üzeri veritabanı ile kullanılması tavsiye edilir. Microsoft® SQL Server® ihtiyaçları için lütfen yetkili Logo iş ortaklarına danışınız. Minimum sistem gereksinimleri kullanıcı sayısına bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.

Uyumlu Logo On-Premise Ürünleri

İş süreçlerinizi kolay, pratik ve etkin bir şekilde yönetin.

ON-PREMISE

Logo Tiger 3 Enterprise

Kapsamlı üretim faaliyetleri olan orta ve büyük ölçekli işletmelere yönelik Logo Tiger 3 Enterprise, süreçleri kolaylaştırıp geniş fonksiyon yelpazesiyle üretim süreçlerindeki ihtiyaçları etkili şekilde karşılayarak üretimde sürdürülebilir verimlilik sağlıyor.

Detaylı İncele
ON-PREMISE

Logo Tiger 3

Orta ve büyük ölçekli işletmelerin ihtiyaçları doğrultusunda tasarlanan Logo Tiger 3, veri yönetiminden satış operasyonlarına kadar tüm iş süreçlerini verimli ve etkin şekilde yöneterek zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyor.

Detaylı İncele
ON-PREMISE

Logo Mind Insight

Logo Mind Insight İş Analitiği ürünü, self-servis veri keşfi ve analizi süreçlerini kolaylaştırarak verilerin işletmelere değer katan, anlamlı, aksiyon odaklı bilgilere dönüştürülmesini sağlıyor.

Detaylı İncele
ON-PREMISE
Farklı ihtiyaçlarınıza yönelik en uygun ürünler için Logo ürünlerimizi inceleyin.

Hepsini İncele