facebook

Çuhadaroğlu, Logo CRM ile kontrol edilebilir bir kurumsal hafızaya sahip oldu

Çuhadaroğlu, Logo CRM ile kontrol edilebilir bir kurumsal hafızaya sahip oldu

Türkiye alüminyum sektörünün en güçlü üreticilerinden olan Çuhadaroğlu, 70 bin metrekarelik alüminyum entegre tesisiyle dünyada da sektöründe ilk üç marka arasında yer alıyor. Kullanmakta olduğu Logo Tiger 3 Enterprise kurumsal kaynak planlama çözümüyle tam entegre çalışacak bir müşteri ilişkileri yönetimi çözümü arayışına giren şirket, Logo CRM’i tercih etti. Logo CRM sayesinde proje aşamasından lojistiğe kadar, müşterilerle bağlantılı tüm süreçleri uçtan uca kontrol edebilen Çuhadaroğlu, aynı zamanda da hızlı erişilebilir, entegre bir kurumsal hafıza oluşturdu.

Tercih edilen ürünler

ON-PREMISE

Logo CRM

İşletmelerin satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en etkili şekilde iletişim kurmasına odaklanan Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.

Ürünü İncele
ON-PREMISE

Logo CRM

İşletmelerin satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en etkili şekilde iletişim kurmasına odaklanan Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.

Ürünü İncele

Başarı hikayesini izleyin

Çuhadaroğlu başarı hikayesi broşürü

Diğer başarı hikayeleri

A Yangın, Logo CRM ile yaptığı analizler sayesinde pazardaki rekabet gücünü artırıyor

2001 yılında İzmir’de kurulan A Yangın Güvenlik Sistemleri, 22 farklı kategorideki ürünleriyle Türkiye’nin en kapsamlı yangın söndürme ve güvenlik ekipmanları portföyünü sunuyor. Pazarı daha iyi analiz ederek satış fırsatlarını daha doğru şekilde değerlendirmeyi ve satış ekibinin hizmet kalitesini artırmayı hedefleyen şirket, bu doğrultuda Logo CRM çözümünü devreye aldı. Böylece ulusal ve uluslararası pazarda rekabet gücünü artıran A Yangın, satış ve müşteri odaklı yaklaşımını daha da geliştirerek müşteri memnuniyetinde önemli düzeyde artış elde etti.

Devamını Oku
Kar Group, Logo CRM ile kurumsal hafızasını güçlendirerek satış operasyonlarını iyileştirdi

1969 yılından bu yana faaliyet gösteren Kar Group halen agrega, kireç, hazır beton, asfalt, prefabrik beton elemanları, yapı kimyasalları, inşaat gibi alanlarda yedi farklı markayla hizmet veriyor. Grup, müşteri ilişkileri yönetimi süreçlerini iyileştirmek üzere öncelikle KarKim yapı kimyasalları şirketinde Logo CRM çözümünü hayata geçirdi. Bu sayede satış ekibinin elindeki tüm veriler kayıt altına alınarak kurumsal hafıza oluşturuldu ve satış süreçleri daha verimli hale geldi. Logo CRM çözümü, kısa süre sonra yine Kar Group bünyesindeki KarBeton’da da hayata geçecek.

Devamını Oku