facebook
Logo Diva SHOP

Detaylı bilgi için

sizi arayalım

Detaylı bilgi için Sizi Arayalım.

Telefonunuza doğrulama kodu gönderilecektir.

Aydınlatma Metni’ni okudum, onaylıyorum.

Perakende Satış Yönetimi

Logo Diva SHOP

Logo Diva SHOP, tek mağazalı ya da birkaç şubeli perakende işletmelerinde, kasa işlemlerinden stok, satın alma ve ön muhasebeye kadar pek çok farklı ön ofis ve arka ofis sürecini hızlı ve güvenilir bir şekilde, bulut üzerinde yönetmeyi sağlıyor.

İster tek mağaza ister birkaç şubeyle faaliyet gösteriyor olun, perakende operasyonlarınızda Logo Diva SHOP ile bulut esnekliğinden yararlanın. Ön ofis ve arka ofis süreçlerinizi buluta taşıyarak hız ve çeviklik kazanın.
BULUT

Mağazacılık yönetiminde verimlilik

Kaliteli hizmet ile müşteri memnuniyeti

Yatırım gerektirmeyen bulut teknolojisi

Etkin kampanya yönetimi

Verimli ön muhasebe sistemi yönetimi

Güncel mevzuata uyumluluk

Perakendeye özel teknoloji 

Perakende artık sadece ürün sergileyip satmak anlamına gelmiyor. Müşteri yönetimi, ön ofis-arka ofis uygulamalarının entegrasyonu, hızlı ve sorunsuz hizmet, müşteri memnuniyeti gibi alanlarda perakende şirketlerinin daha teknoloji odaklı hareket etmesi gerekiyor. İşte bu ihtiyaca yönelik olarak geliştirilen Logo Diva SHOP, perakende mağazalarındaki ön ofis ve arka ofis işlemlerini gerçek-zamanlı yönetmeyi sağlıyor.

Bulut teknolojisiyle gelen hız 

Bulut tabanlı yapısıyla hiçbir yatırım gerektirmeden kolayca devreye alınan Logo Diva SHOP ile satış faturalarından iadelere, kampanyalardan fiyat yönetimine, stok kontrolünden müşteri kayıtlarına, satın almadan ödeme sistemlerine ve kampanya kurgularına kadar tüm süreçler hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirilebiliyor.

Uyumlu Olduğu Cihazlar

Tablet

El Terminali

Bilgisayar

Cep Telefonu

Uygulama Alanları

Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
e-Ticaret
Perakende ticaret
Elektrik ve elektronik
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
e-Ticaret
Perakende ticaret
Elektrik ve elektronik
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
e-Ticaret
Perakende ticaret
Elektrik ve elektronik
0/8

Yatırım gerektirmeyen bulut teknolojisi

Logo Diva SHOP, yatırım gerektirmeyen bulut teknolojisinin avantajlarını perakende şirketlerine sunuyor. Bu teknoloji sayesinde terminal, sunucu, güvenlik yazılımı, yedekleme, veritabanı kurulumu, bakım destek hizmeti, çeşitli yazılım lisansları gibi yatırımlara gerek kalmıyor. Sisteme girilen tüm bilgiler bulut ortamında güvenle kaydediliyor, korunuyor ve yedekleniyor. Ayrıca kurulum ve uygulama için bir uzmana da ihtiyaç bulunmuyor. İnternet bağlantısı ve Logo Diva SHOP üzerinde tanımlanmış bir hesap olduğu sürece, sistem doğrudan bulut üzerinden çalıştırılabiliyor.

Kaliteli hizmet ile müşteri memnuniyeti

Logo Diva SHOP, iş süreçleri açısından kritik önemdeki ön muhasebe işlemlerinin yanı sıra arka ofis uygulamalarında da süreçleri kolaylaştırıyor. Bulut tabanlı yapısıyla anlık işlem yapan Logo Diva SHOP, böylece hızlı ve kesintisiz hizmet imkanı sağlıyor. Logo Diva SHOP üzerinde oluşturulan müşteri veritabanındaki bilgiler Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) uygulamaları için de değerli girdiler oluşturuyor. Bu bilgiler kullanılarak müşterilere özel teklifler, kampanyalar, hediye ve promosyon programları uygulanabiliyor. Bütün bu süreçte, Kişisel Verileri Koruma Kanunu’na (KVKK) uygun hareket ediliyor ve sistem mevzuat değişikliklerine göre düzenli olarak güncelleniyor.

Mağazacılık işlemleri üzerinde kontrol

Logo Diva SHOP, küçük ve orta ölçekli perakende şirketlerindeki satış işlemleri üzerinde kontrol imkanı sağlıyor. Her işlem anlık olarak görüntülenebiliyor, istendiği anda satış raporları alınabiliyor, ürün fiyatlarındaki değişiklikler ya da kampanyalar kolayca uygulanabiliyor. Yeni şube açılması durumunda, bu mağaza da sisteme anında eklenebiliyor.

Güncel ödeme ve faturalama sistemleri ile uyumluluk

Logo Diva SHOP, mobil ödeme ve kampanya sistemleri de dahil olmak üzere tüm güncel ödeme sistemleriyle entegre çalışabiliyor. Eklentilerle geliştirilebilen esnek yapısı sayesinde, yeni sistemlere de uyumlu hale getirilebiliyor. Logo Diva SHOP ile yapılan satış işlemlerinde sistem üzerinden sadece fiş ya da fatura değil, e-faturaları düzenlemek de mümkün oluyor. Logo e-Fatura, e-Arşiv Fatura ve e-İrsaliye çözümleriyle tam entegre çalışan Logo Diva SHOP sayesinde e-Faturalar sistem üzerinden alınarak tüketiciye sunulduğunda, anlık olarak entegratöre de gönderilebiliyor. Aylık kasa işlemi raporları da yine entegratör üzerinden Gelir İdaresi Başkanlığına iletilebiliyor. Logo Diva SHOP ile ödeme ve faturalama süreçlerinin tüm evreleri tek noktadan, kolayca yönetilebiliyor.

Ön muhasebe sisteminde güvenli yönetim

Logo Diva SHOP, sunduğu güçlü arka ofis uygulamalarıyla banka işlemleri, çek-senet takibi, fatura takibi, stok işlemleri gibi süreçleri tek noktadan takip etmeyi sağlıyor. Böylece ön ofis-arka ofis süreçler uyumlu bir şekilde çalışırken, işletmenin kârlılığını ve iş süreçlerinin verimliliğini de Logo Diva SHOP üzerinden takip etmek mümkün oluyor.

Mobil ödeme imkanı

Logo Diva SHOP ile satış işlemleri sadece kasalarda değil, Logo Diva MOBILE ile mağaza içinde farklı noktalarda gerçekleştirilebiliyor. Bu sayede müşteriler mağaza içerisinde özgürce alışveriş yaparken, kasa kuyrukları da azalıyor.

Stok durumu kontrolü

Logo Diva SHOP ile güncel stok bilgilerine her an ulaşabiliyor. Mağazalar arasında yetkilendirme yapılarak diğer mağazalardaki stokların gözlemlenmesi sağlanabiliyor ve bu sayede ürün stokları ile ilgili müşterilere doğru yönlendirmeler yapılabiliyor. Stok transfer özelliği ile mağazalar arasında stok transferi yapılabiliyor ve takibi yürütülebiliyor. Aynı zamanda minimum stok seviyesi kontrol edilebiliyor; bu sayede etkin stok yönetimini gerçekleştirilerek mağazalardaki stok miktarına göre anlık satış stratejileri kurgulanabiliyor.

7/14 Destek Hizmeti

Logo Diva Destek ekipleri hafta içi her gün 08:00-22:00, hafta sonu ve resmi tatillerde de 10:00-22:00 arasında hizmet veriyor. Teknik desteğe ihtiyaç duyulduğu anda, Logo Diva Destek sisteminde kaydınız açılıyor ve sorun hızla çözülüyor.
1/8

Yatırım gerektirmeyen bulut teknolojisi

Logo Diva SHOP, yatırım gerektirmeyen bulut teknolojisinin avantajlarını perakende şirketlerine sunuyor. Bu teknoloji sayesinde terminal, sunucu, güvenlik yazılımı, yedekleme, veritabanı kurulumu, bakım destek hizmeti, çeşitli yazılım lisansları gibi yatırımlara gerek kalmıyor. Sisteme girilen tüm bilgiler bulut ortamında güvenle kaydediliyor, korunuyor ve yedekleniyor. Ayrıca kurulum ve uygulama için bir uzmana da ihtiyaç bulunmuyor. İnternet bağlantısı ve Logo Diva SHOP üzerinde tanımlanmış bir hesap olduğu sürece, sistem doğrudan bulut üzerinden çalıştırılabiliyor.

2/8

Kaliteli hizmet ile müşteri memnuniyeti

Logo Diva SHOP, iş süreçleri açısından kritik önemdeki ön muhasebe işlemlerinin yanı sıra arka ofis uygulamalarında da süreçleri kolaylaştırıyor. Bulut tabanlı yapısıyla anlık işlem yapan Logo Diva SHOP, böylece hızlı ve kesintisiz hizmet imkanı sağlıyor. Logo Diva SHOP üzerinde oluşturulan müşteri veritabanındaki bilgiler Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) uygulamaları için de değerli girdiler oluşturuyor. Bu bilgiler kullanılarak müşterilere özel teklifler, kampanyalar, hediye ve promosyon programları uygulanabiliyor. Bütün bu süreçte, Kişisel Verileri Koruma Kanunu’na (KVKK) uygun hareket ediliyor ve sistem mevzuat değişikliklerine göre düzenli olarak güncelleniyor.

3/8

Mağazacılık işlemleri üzerinde kontrol

Logo Diva SHOP, küçük ve orta ölçekli perakende şirketlerindeki satış işlemleri üzerinde kontrol imkanı sağlıyor. Her işlem anlık olarak görüntülenebiliyor, istendiği anda satış raporları alınabiliyor, ürün fiyatlarındaki değişiklikler ya da kampanyalar kolayca uygulanabiliyor. Yeni şube açılması durumunda, bu mağaza da sisteme anında eklenebiliyor.

4/8

Güncel ödeme ve faturalama sistemleri ile uyumluluk

Logo Diva SHOP, mobil ödeme ve kampanya sistemleri de dahil olmak üzere tüm güncel ödeme sistemleriyle entegre çalışabiliyor. Eklentilerle geliştirilebilen esnek yapısı sayesinde, yeni sistemlere de uyumlu hale getirilebiliyor. Logo Diva SHOP ile yapılan satış işlemlerinde sistem üzerinden sadece fiş ya da fatura değil, e-faturaları düzenlemek de mümkün oluyor. Logo e-Fatura, e-Arşiv Fatura ve e-İrsaliye çözümleriyle tam entegre çalışan Logo Diva SHOP sayesinde e-Faturalar sistem üzerinden alınarak tüketiciye sunulduğunda, anlık olarak entegratöre de gönderilebiliyor. Aylık kasa işlemi raporları da yine entegratör üzerinden Gelir İdaresi Başkanlığına iletilebiliyor. Logo Diva SHOP ile ödeme ve faturalama süreçlerinin tüm evreleri tek noktadan, kolayca yönetilebiliyor.

5/8

Ön muhasebe sisteminde güvenli yönetim

Logo Diva SHOP, sunduğu güçlü arka ofis uygulamalarıyla banka işlemleri, çek-senet takibi, fatura takibi, stok işlemleri gibi süreçleri tek noktadan takip etmeyi sağlıyor. Böylece ön ofis-arka ofis süreçler uyumlu bir şekilde çalışırken, işletmenin kârlılığını ve iş süreçlerinin verimliliğini de Logo Diva SHOP üzerinden takip etmek mümkün oluyor.

6/8

Mobil ödeme imkanı

Logo Diva SHOP ile satış işlemleri sadece kasalarda değil, Logo Diva MOBILE ile mağaza içinde farklı noktalarda gerçekleştirilebiliyor. Bu sayede müşteriler mağaza içerisinde özgürce alışveriş yaparken, kasa kuyrukları da azalıyor.

7/8

Stok durumu kontrolü

Logo Diva SHOP ile güncel stok bilgilerine her an ulaşabiliyor. Mağazalar arasında yetkilendirme yapılarak diğer mağazalardaki stokların gözlemlenmesi sağlanabiliyor ve bu sayede ürün stokları ile ilgili müşterilere doğru yönlendirmeler yapılabiliyor. Stok transfer özelliği ile mağazalar arasında stok transferi yapılabiliyor ve takibi yürütülebiliyor. Aynı zamanda minimum stok seviyesi kontrol edilebiliyor; bu sayede etkin stok yönetimini gerçekleştirilerek mağazalardaki stok miktarına göre anlık satış stratejileri kurgulanabiliyor.

8/8

7/14 Destek Hizmeti

Logo Diva Destek ekipleri hafta içi her gün 08:00-22:00, hafta sonu ve resmi tatillerde de 10:00-22:00 arasında hizmet veriyor. Teknik desteğe ihtiyaç duyulduğu anda, Logo Diva Destek sisteminde kaydınız açılıyor ve sorun hızla çözülüyor.

Logo Diva Shop

Logo Diva SHOP; bulut teknolojisi ile işletmelerin bir ve birden fazla mağazası arasındaki tüm stok, satın alma, satış, nakit akışı, kasa ve banka gibi tüm mağazacılık süreçlerinin tek bir yerden etkin yönetimini sağlar.

Sıkça Sorulan Sorular

Logo Yazılım’ın sunduğu çözümler, ürünler ve servislerle ilgili sorularınız mı var? En sık karşılaştığımız soruların cevaplarını burada bulabilirsiniz.

01

Server bakımı ve maliyeti ile uğraşmak istemiyorum, Logo Diva SHOP uygun bir çözüm müdür?

Logo Diva SHOP bulutta çalışan bir ürün olduğu için server bakımı ve yönetimi konusunda herhangi bir yatırım yapmanıza gerek kalmaz.
02

Logo Diva SHOP’a nasıl giriş yapabilirim?

https://divalogin.logo.com.tr/ adresinden kullanıcı adı ve şifrenizi girerek giriş yapabilirsiniz.
03

Logo Diva SHOP Destek ekibine nasıl ulaşabilirim?

+90 (262) 679 89 09 nolu telefondan veya [email protected] e-posta yoluyla ulaşabilirsiniz.
04

Logo Diva SHOP’a giriş için temel şartlar nelerdir?

Logo Diva SHOP’u kullanabilmek için internet erişimi olan Windows işletim sistemli bir bilgisayar, Internet Explorer 10 ve üstü tarayıcı yeterlidir.
05

Logo Diva SHOP’ta yedek almam gerekiyor mu?

Hayır; Logo Diva SHOP bakım, güncelleme ve yedeklemeyi sizin adınıza otomatik olarak gerçekleştirmektedir.
06

Logo Diva SHOP'un aynı zamanda bulutta kullanılmasının avantajları nelerdir?

Bulut tabanlı olması sayesinde mağazalarınızda anlık satış, stok, kampanya, sipariş, satın alma takibi yapabilmenizi, bunları raporlayabilmenizi ve uçtan uca yönetebilmenizi sağlar.
07

Logo Diva SHOP için gerekli donanım şartı nedir?

Logo Diva SHOP platform olarak web tabanlı bir üründür ve donanım bağımsızdır. Windows işletim sistemli bir bilgisayarı veya şık bir tableti kasa olarak kullanabilirsiniz. Web tabanlı olduğu için de herhangi bir kurulum gerektirmez. Detaylı bilgi için için Satış Ekibimiz ile iletişime geçebilirsiniz: [email protected]
08

Logo Diva SHOP Destek ekibi hangi saatlerde hizmet veriyor?

Haftanın 7 günü; hafta içi 08:00-22:00, hafta sonu ve resmi tatil günlerinde 10:00-22:00 arasında hizmet vermektedir.

Uyumlu Logo On-Premise Ürünleri

İş süreçlerinizi kolay, pratik ve etkin bir şekilde yönetin.

ON-PREMISE

Logo Tiger 3

Orta ve büyük ölçekli işletmelerin ihtiyaçları doğrultusunda tasarlanan Logo Tiger 3, veri yönetiminden satış operasyonlarına kadar tüm iş süreçlerini verimli ve etkin şekilde yöneterek zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyor.

Detaylı İncele
ON-PREMISE

Logo Tiger Wings Enterprise

Özellikle büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarını web üzerinden çalışan alt yapısı ile karşılamak üzere tasarlanan Logo Tiger Wings Enterprise, zengin iş fonksiyonları ve geliştirilebilir yapısıyla tam kapsamlı bir çözüm sunuyor.

Detaylı İncele
ON-PREMISE

e-Fatura

Gelir İdaresi Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak geliştirilen e-Fatura ürünleri, faturaların dolaşımının dijital ortamda güvenle ve hızla gerçekleşmesini sağlıyor.

Detaylı İncele
ON-PREMISE
Farklı ihtiyaçlarınıza yönelik en uygun ürünler için Logo ürünlerimizi inceleyin.

Hepsini İncele