facebook

Detaylı bilgi için

sizi arayalım

CRM Programı - Müşteri İlişkileri Yönetimi

Potansiyel ve mevcut müşterilerinizi Logo CRM üzerinde dijital olarak yönetin. Aday müşteriden satışa giden yolda Logo CRM ile ilerleyin. Satış sürecini ilk aşamadan itibaren takip ederek şirketinizin satış gelirlerini ve müşterilerinizin memnuniyetini artırın.

CRM Programı ile ilgili detaylı bilgi için sizi arayalım.

Telefonunuza doğrulama kodu gönderilecektir.

Aydınlatma Metni’ni okudum, onaylıyorum.

ON-PREMISE
Logo CRM

İşletmelerin satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en etkili şekilde iletişim kurmasına odaklanan Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.

Ürünü incele

Yeni Başlayanlar İçin

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM programı) nedir?

Küçük, orta ya da büyük ölçekli tüm firmaların başvurabileceği Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM programı); potansiyel müşteriye ulaşarak yeni müşteriler kazanılmasını ve mevcut müşteri kitlesini elde tutmayı amaçlar. Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM programı) ile işletmenizde verimlilik ve etkinliği sağlayabilir, müşterinin ihtiyaçlarını anlayabilir ve bu doğrultuda bir satış stratejisi oluşturarak ürünler geliştirebilirsiniz.


Hangi işletmeler CRM programı kullanabiliyor?

Mikro işletmelerden büyük ölçekli işletmelere kadar her ölçekten firma CRM programı ile müşteri ilişkilerini düzenleyip daha kaliteli hizmet sunarak markaya bağlılık oranlarında artış elde edebiliyor.


CRM programı seçerken nelere dikkat edilmelidir?

CRM programı seçerken, ERP programı ile entegre çalışabilen, mevcut ihtiyaçları karşılamanın yanı sıra, gelecekte oluşabilecek ihtiyaçları da karşılayabilecek esneklikte bir yapının tercih edilmesi önemlidir. Uygulamanın mobil ortamda da kullanılabilmesi, satış ekiplerinin müşteri ihtiyaçlarına anlık cevap vermesini sağlayacaktır.


01

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM programı) nedir?

CRM programları, işletmelerde müşteri ilişkileri, satış, pazarlama ve diğer operasyonel süreçlerin yönetildiği yazılımlardır. Bir işletmenin Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) süreci dijital ortamda bir yazılım vasıtası ile takip edilebiliyor.

Logo CRM programı; satış, pazarlama ve müşteri ilişkileri yönetimi gibi birbiriyle ilişkili ekiplerin randevu, görüşme, satış, teklif, iş süreçleri ve satış sonrası süreçlerinin düzenlenmesini sağlıyor. Farklı Logo çözümleri ile entegre çalışabilen yapısı sayesinde pek çok veriyi tek çatı altında buluşturuyor.

02

CRM programının avantajları nelerdir?

Mevcut ya da potansiyel müşteri fark etmeksizin, tüm etkileşim sürecini ve operasyonel süreçlerinizi Logo CRM programı ile tek noktadan kolayca yönetebilirsiniz. Saha personelinin faaliyet süreçleri, kurumsal hafıza, müşteri ilişkilerinin planlanması ve memnuniyet ölçümleri gibi pek çok işleve sahip Logo CRM programı, süreci en sağlıklı şekilde yönetmenizi sağlıyor.

  • Logo CRM programı ile müşteri ilişkileri yönetiminde verimliliği artırırken yatırım maliyetlerini en az seviyede tutabilirsiniz. Esnek yazılım mimarisi ile karşınıza çıkan Logo CRM programı, donanım maliyetlerini azaltıyor. Böylece, işletmelerin uygun maliyetler ile sisteme bağlanabileceği, operasyonel süreçlerin tek merkez üzerinden kolayca yönetilebileceği bir yapı inşa ediyor.
  • Geniş konfigürasyon seçenekleri ile Logo CRM programı, iş süreçlerine destek ile müşteri ilişkileri yönetimi konusunda ihtiyaçlara göre yapılanma sağlıyor.
  • Logo Yazılım, sunduğu Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM programı) ile her ölçekteki işletmenin ihtiyaçlarına cevap verir. Logo CRM programı sayesinde işletmeniz adına müşteriler ile doğru iletişimi kurabilir, müşteri adaylarını tespit ederek doğru hamlede bulunabilirsiniz.
  • CRM programı ile güçlü bir kurumsal hafızaya sahip olabilir, yazılımın entegre yapısı ile diğer çözümler ile ortak bir çalışma deneyimi sağlayabilirsiniz. Bu sayede, işletmede kullandığınız tüm sistemler bir bütün halinde çalışarak birbirini besliyor. Bu da, güvenilir ve güçlü bir kurumsal hafızaya sahip olmanızı sağlıyor.​

Uyarlanabilir esnek altyapı

İhtiyacınıza uygun özelleştirilebilen raporlar ve dashboard’lar hazırlayabilirsiniz.

Satış süreçlerinin etkin yönetimi

Teklif yönetimi modülü ile teklif süreçlerinde özel tanımlamalar yapabilir, daha çok teklif hazırlayabilirsiniz.

Logo ERP ürünleriyle entegrasyon

Logo ERP programı ürünleri ile CRM programı entegrasyonu yapabilme imkanı sunuyor.

Mobil uygulama üzerinden kesintisiz erişim, tam kontrol

Logo CRM çözümlerini mobil uygulama üzerinden de kullanabilirsiniz. Böylece zaman ve mekan fark etmeksizin CRM süreçlerini en etkin şekilde yönetebilirsiniz.

03

Müşteri İlişkileri Yönetimi özellikleri nelerdir?

  • Logo CRM programı; bayi, müşteri, tedarikçi gibi paydaşlara ait bilgileri programa tanımlayarak gruplandırmanızı sağlıyor. Böylece bir kurumsal hafızaya sahip olmanızı ve süreci daha verimli şekilde kullanmanıza olanak tanıyor.
  • Potansiyel ya da mevcut müşterilerinize dair verileri ve aksiyonları tek noktada bulundurmanızı ve takip edebilmenizi sağlıyor. Böylece, pazarlama ve satış süreçlerinizi de daha iyi planlamanızı ve organize etmenizi kolaylaştırıyor.
  • Logo CRM programı müşteriye dair verileri tek noktada toplayarak müşteri yönetimini en etkin şekilde gerçekleştirmenizi amaçlıyor. Outlook eklentisine de sahip olan program sayesinde müşteri ihtiyaçlarına uygun sınıflandırmalar yapabilir, iş süreçlerinde önemli ölçüde zaman tasarrufu sağlayabilirsiniz.
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM programı) ile Logo, her müşteri için ayrı bir klasör ve alt gruplama yapma imkanı sunuyor.
04

Ücretsiz Deneyin!

Logo CRM ürünümüzü denemek için demo kullanım taleplerinizi [email protected] e-posta adresine gönderebilir veya sayfadaki formu doldurabilirsiniz.

Logo Yazılım Çözümleri
ON-PREMISE

Logo CRM

Potansiyel ve mevcut müşterilerinizi Logo CRM üzerinde dijital olarak yönetin. Aday müşteriden satışa giden yolda Logo CRM ile ilerleyin. Satış sürecini ilk aşamadan itibaren takip ederek şirketinizin satış gelirlerini ve müşterilerinizin memnuniyetini artırın.

İşletmelerin satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en etkili şekilde iletişim kurmasına odaklanan Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.

Sıkça Sorulan Sorular

01

Satış ve pazarlama hedefleri CRM programları ile geliştirilebilir mi?

Logo CRM, müşterilerin segmentasyonu ve segmentlere göre müşterilere aksiyon alınmasını sağlıyor. Ayrıca müşteri kitlelerine göre kampanya hazırlanabiliyor.

02

Potansiyel ve mevcut müşteri tabanları CRM programı ile nasıl takip ediliyor?

Müşteri ile ilgili tüm veriler, yazışmalar, telefon kayıtları, faturalar ve şikayetler Logo CRM programı üzerinde toplanıyor. Bilgilerin müşterinin ihtiyacına uygun olarak sınıflandırılması satış ve pazarlama personeline zaman kazandırıyor. Logo CRM programı, Logo’nun ERP Çözümleri ile entegre çalışması sayesinde anlık takibe olanak tanıyor.

03

CRM programı ile satış süreçleri nasıl geliştiriliyor?

Logo CRM programı; randevu, görüşme, teklif, satış, iş süreçleri ve satış sonrası süreçlerini düzenlemeye olanak tanıyor. Teklif hazırlama, müşteri ziyareti yönetimi, zaman yönetimi gibi özelliklere de sahip. Mobil cihazlarla uyumlu çalışması sayesinde stok durumuna göre anında sipariş alınabiliyor. Logo CRM programı satış fırsatlarını, proje ve ihale takiplerini tüm geçmiş süreçleriyle birlikte tek ekrandan takip etmeyi sağlıyor. Potansiyel müşteriler hakkında tutulan bilgiler yeni satış imkanları oluşturabilecek teklifler hazırlamayı kolaylaştırıyor.