Logo müşterileri, kullandıkları Logo ürünlerine dair soru, yardım veya bilgi talepleri için Logo destek hattı hizmeti ile güvenilir ve verimli bir destek almanın rahatlığını yaşıyor.
Logo Destek hattı hizmeti kapsamında telefonla destek hattı 444 56 46 ve Logo Portal üzerinden Logo Destek ekiplerine iletilen konular aynı zamanda Logo Portal üzerinden izlenebiliyor. Böylece, Logo kullanıcısı ilettiği talebe ait durum bilgisini ve detayları takip edebiliyor.
444 56 46 Logo telefonla destek hattı, üzerinden Logo kullanıcıları ve Logo iş ortakları, destek uzmanlarımızla birebir iletişime geçebiliyor.
Mobil erişim imkânı da sunan Logo Portal üzerinde hem Logo Portal’den hem de diğer tüm kanallardan Destek ekibimize gelen talepler, iletildiği andan sonuçlanana kadar tüm aşamaları ve detayları ile takip edilebiliyor.
Yeni ürün alımlarında ve üst ürüne geçişlerde Destek Hattı Hizmeti’nden 3 ya da 6 ay süreyle ücretsiz olarak faydalanma imkânı.
Destek Hattı Hizmetimiz ile tüm sorularınızı yanıtlamaya, taleplerinize çözüm sunmaya ve önerilerinizi dinlemeye hazırız.
ERP Programı
ERP Programı
WMS - Depo Yönetim Sistemi
Bütçe Programı
Veri Analizi ve İş Analitiği Programları
CRM Programı - Müşteri İlişkileri Yönetimi
İş Akış Programı
ERP Programı
WMS - Depo Yönetim Sistemi
ERP Programı
Bordro Programı
Saha Satış Programı
Veri Analizi ve İş Analitiği Programları
ERP Programı
ERP Programı
Doküman Yönetimi
ERP Programı
ERP Programı
ERP Programı
ERP Programı
ERP Programı
ERP Programı
İSG-İş Sağlığı ve Güvenliği