facebook
Gastropos

Detaylı bilgi için

sizi arayalım

Detaylı bilgi için sizi arayalım
Telefonunuza doğrulama kodu gönderilecektir.

Aydınlatma Metni’ni okudum, onaylıyorum.

LOGO ONAYLI EKOSİSTEM ÇÖZÜMLERİ

Gastropos

GastroPos Kafe ve Restoran Yönetimi çözümü ile kafe veya restoranlarda takip edilmesi güç süreçler kolay ve esnek bir şekilde yönetilebiliyor.

Kafe/Restoran Yönetimi
Geliştirici:
Zensoft

Çevre birimleri ile entegrasyon

Sosyal medya sipariş yönetimi

Masa takibi

Zengin fonksiyon yapısı

Akıllı masa teknolojisi

Uçtan uca çözüm

Temassız işlem

Tüm cihazlarda çalışabilme esnekliği

Mobil Servis Modülü

Logo çözüm geliştirme iş ortaklarından Zensoft Yazılım tarafından geliştirilen GastroPos, kafe veya restoranlardaki süreçler için kapsamlı bir çözüm sunuyor. İşletmenin tüm ihtiyaçlarına uçtan uca yanıt veren GastroPos, iş akışlarında kontrollü bir süreç yönetimi sağlıyor. Temassız ve interaktif özellikleri sayesinde verimliliği ve müşteri memnuniyetini artırıyor, maliyetleri düşürüyor. 

Uygulama Alanları

Havacılık
Kimya
e-Ticaret
Gıda
Telekomünikasyon
Turizm
Eğitim
İnşaat
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Perakende ticaret
Tarım ürünleri - hayvancılık
Metal ürünleri
Medya - iletişim ve yayıncılık
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi
Finans - sigorta
Sağlık - spor
Dağıtım ve toptan ticaret
Cam - çimento ve toprak ürünler
Makina ve parça imalatı
Yiyecek - içecek hizmetleri
Elektrik ve elektronik
Havacılık
Kimya
e-Ticaret
Gıda
Telekomünikasyon
Turizm
Eğitim
İnşaat
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Perakende ticaret
Tarım ürünleri - hayvancılık
Metal ürünleri
Medya - iletişim ve yayıncılık
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi
Finans - sigorta
Sağlık - spor
Dağıtım ve toptan ticaret
Cam - çimento ve toprak ürünler
Makina ve parça imalatı
Yiyecek - içecek hizmetleri
Elektrik ve elektronik
Havacılık
Kimya
e-Ticaret
Gıda
Telekomünikasyon
Turizm
Eğitim
İnşaat
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Perakende ticaret
Tarım ürünleri - hayvancılık
Metal ürünleri
Medya - iletişim ve yayıncılık
Otomotiv ve otomotiv yan sanayi
Finans - sigorta
Sağlık - spor
Dağıtım ve toptan ticaret
Cam - çimento ve toprak ürünler
Makina ve parça imalatı
Yiyecek - içecek hizmetleri
Elektrik ve elektronik
0/18

Uçtan uca çözüm

GastroPos; masa takibi, paket servis, self-servis, kurye yönetimi, tezgâhtan satış ve akıllı masa teknolojisi ile işletmelerdeki süreçleri esnek ve kolay şekilde yönetmeyi sağlıyor. Rapor ve analiz yapısı ile işletme, anlık olarak mobil cihazlar üzerinden ve mekândan bağımsız olarak takip edilebiliyor. Mali yazar kasa entegrasyonu ile mevzuat zorunluluklarına yönelik ihtiyaçları karşılamaya yardımcı oluyor.

Masa Takibi

GastroPos ile bir işletme için sınırsız sayıda bölge, bölüm ve masa tanımlanabiliyor; bölge, bölüm ve kullanıcı ilişkilendirmeleri kolayca yapılabiliyor. Tanımlı olan masalara gelen müşteri için talebe göre sipariş girilebiliyor, girilen siparişlerin mutfaklara hızlı şekilde gönderilmesi sağlanabiliyor. Masalara müşteri bilgisi ile rezervasyon yapılabiliyor. Masa süre hesaplama özellikleri ile işgal edilen masa durumları analiz edilebiliyor.

Akıllı Masa Teknolojisi

GastroPos Enterprise ile akıllı bir işletmeye dönüşmeye yardımcı oluyor. Örneğin kafe veya restoran müşterisi, masadaki bir QR kodu okutarak ürünlere ve ürün fiyatlarına ulaşabiliyor, bu ürünlere yönelik yorumları görebiliyor ve tercih ettiği ürünler için online sipariş verebiliyor. Siparişini onayladığında temassız ödeme yapabiliyor, istek ve şikayetlerini anında bildirebiliyor. Aynı şekilde işletmenin wi-fi şifresini görüntüleyebiliyor, aynı zamanda işletmenin sosyal medya hesaplarına da doğrudan erişebiliyor. Bu sayede normalde birçok farklı kanalda ve süreçte yürütülen işlemlerin tamamı tek bir çözüm üzerinden yapılabiliyor. Bu da işletmenin verimliliğine ve müşteri memnuniyetine olumlu katkıda bulunuyor.

Temassız işlem

GastroPos Enterprise paketindeki akıllı masa teknolojisi ile birlikte çalışan temassız ödeme özelliği sayesinde müşteriler hesaplarını kredi kartlarından ödeyebiliyor. Ödemelerin başarılı şekilde alınmasıyla masa otomatik olarak kapanıyor.

Mobil Servis Modülü

GastroPos’un mobil cihazlarda kullanılması için tasarlanan Mobil Servis Modülü sayesinde, garsonlar müşteri siparişlerini telefon, tablet ya da el terminallerinden alabiliyor. Alınan siparişler ister mutfak yazıcılarına ister mutfak tabletlerine otomatik aktarılıyor. Mutfaklara gönderilen siparişlerde sorun olması durumunda mobil cihazlara geri bildirim yapılabiliyor. Geniş alanlarda mobil cihazlara verilecek tahsilat yetkisi sayesinde garsonlar, kasa işlemlerini de mobil olarak yapabiliyor. Her kasiyerin veya garsonun hesabı ayrı olarak tanımlanabiliyor.

Paket Servis

GastroPos, caller-id ve sanal santral ile entegre çalışıyor. Sipariş veren müşteriler, kolayca sisteme kaydedildikleri için sonraki aramalarında isimleri ile karşılanarak daha önce verdikleri siparişler üzerinden önerilerle yönlendirilebiliyor. Sanal santral sistemi sayesinde işletme telefonunun meşgul çalması engellenmiş oluyor. Aynı zamanda görüşmeler kayıt altına alınabiliyor. Yemek siparişi web sayfası kurulabiliyor, paket serviste çalışan kuryelerin hesapları sorunsuz yönetilebiliyor.

Sosyal medya sipariş yönetimi

GastroPos Enterprise paketi ile gelen net paket özelliği ile hiçbir ek ücret ödemeden ve yapılandırmaya gerek kalmadan siparişler, işletmeye özel bir web sayfasından alınabiliyor. Sosyal medya gönderilerine eklenen linkler aracılığıyla sipariş alınabilmesi sağlanıyor. Facebook’taki yemek siparişi özelliği aktif kullanılabiliyor. Gelen siparişler hızlıca onaylanarak hazırlama talimatı mutfaklara gönderilebiliyor, hazırlanan paket servisler kuryeye atanabiliyor ve takip edilebiliyor.

Kurye yönetimi

GastroPos’un kurye yönetimi özelliği ile toplanan paket siparişler hazırlandıktan sonra ister sipariş bazında ister barkod okuyucu ile hızlı bir şekilde okutarak kuryelere teslim edilebiliyor. Kuryelere teslim edilen ürünlerin tutarları kurye carisinde tutuluyor. Kuryelerin ne kadar paket teslim ettiği ve ödemekle mükellef oldukları hesap bilgilerine kurye yönetim ekranından ulaşılabiliyor.

Tezgâh Satışı Modülü

Müşterilerine masa ve paket servisiyle birlikte tezgâhtan da satış yapan işletmeler için tasarlanan Tezgâh Satışı Modülü ile POS PC veya tabletlerden hızlı ve kolay şekilde satış yapılabiliyor. Barkod okuyucu, fiş yazıcı ve tartım terazileri ile entegre çalışabilen bu modül, son derece kolay bir kullanım sunuyor.

Mutfak sipariş ekranı

GastroPos’un sunduğu yenilikçi uygulamalardan biri de mutfak ekran teknolojisi. Mutfaklarda kullanılan yazıcı teknolojisine alternatif olan mutfak ekran teknolojisi ile garsonların aldığı siparişler, anlık bildirimle mutfaklara gönderiliyor. Mutfaklara gönderilen siparişlerin hazırlanamaması durumunda mutfak çalışanları, siparişi gönderen garsona geri bildirimde bulunabiliyor. Ürün servis edilmeye hazır olduğunda yapılan bildirimler sayesinde müşteriye daha hızlı ulaştırılabiliyor. Ayrıca bu sürecin her bir aşamasında harcanan zaman da kayıt altına alınıyor. Mutfak ekran teknolojisi, kablolama ve kâğıt ihtiyaçlarından kaynaklanan maliyetleri de ortadan kaldırıyor.

Anlık bildirim

GastroPos, anlık bildirim özelliği içeriyor. Bu sayede işletmedeki iş akışlarında, kullanıcılara otomatik bildirimler gönderiliyor. Kurallara uygun olmayan davranışlar da şef ve yöneticilere anında bildirilerek işletme imajına zarar verecek girişimler önlenebiliyor. Ürün iadesi, iptali ya da ürün silme gibi işlemler, yetkili kişilerin onayına sunuluyor. İlgili işlemler onaylandıktan sonra müşteriye yansıtılıyor. Yapılan indirim, iade ve sipariş silme gibi tüm işlemler kayıt altına alınarak rapor ve analizlere yansıtılıyor.

Rapor ve analizler

GastroPos’un sunduğu dinamik raporlama özelliği ile işletmeye özel raporlar tasarlanabiliyor. Uygulama içerisinde hazır olan rapor ve analizler ile gün sonu, ürün satış, silinen kayıt, kategori bazlı satış, personel satış performansı gibi birçok işlem türüne tüm cihazlardan ulaşılabiliyor. Çok şubeli işletmelerde, işletme bazında raporlar alınabileceği gibi merkezi veri tabanına gönderilen kayıtlar için iş zekâsı çözümleriyle desteklenen grafiksel kıyaslamaların olduğu rapor ve analizler de alınabiliyor.

Yazdırma yönetimi

GastroPos, kapsamlı ve geniş alanlarda kullanılabiliyor. Ürün yazdırma rotası özelliği sayesinde siparişler otomatik parçalanarak ilgili mutfağa iletilebiliyor. Bölge ve bölüm bağlantı rotası özelliği, çok bölgeli işletmelerde sipariş edilen ürünün, sipariş bölgesine göre uygun bölüme gönderilmesini mümkün kılıyor.

Yazdırma yönetimi

GastroPos’un sunduğu dinamik raporlama özelliği ile işletmeye özel raporlar tasarlanabiliyor. Uygulama içerisinde hazır olan rapor ve analizler ile gün sonu, ürün satış, silinen kayıt, kategori bazlı satış, personel satış performansı gibi birçok işlem türüne tüm cihazlardan ulaşılabiliyor. Çok şubeli işletmelerde, işletme bazında raporlar alınabileceği gibi merkezi veri tabanına gönderilen kayıtlar için iş zekâsı çözümleriyle desteklenen grafiksel kıyaslamaların olduğu rapor ve analizler de alınabiliyor.

Yetki ve güvenlik

GastroPos, kullanıcı grubu bazında yetki seviyesi ile çalışıyor. Böylece yetki grubunda yer alan kullanıcı, sistemi kendisine verilen yetkiler sınırında kullanabiliyor. Bir kullanıcının hangi modülleri ve modül içerisindeki hangi yetkileri kullanabileceği belirlenebiliyor. Bu sayede kullanıcıların yetki alanları dışında işlemler yapması engelleniyor ve güvenlik artıyor. Mobil kullanıcılar için ise sistemin kullanım dışı yapılmasıyla sisteme erişim tamamen engelleniyor.

Tüm cihazlarda çalışabilme esnekliği

GastroPos, hibrit bir çözüm olarak geliştirildiği için mobil bir çözüm olarak Android, iOS, Web ve Windows ile bulut ortamında kullanılabiliyor. GastroPos çözümü telefon, tablet ve bilgisayar gibi cihazlara uygulama mağazalarından indirilerek yüklenebiliyor.

Zengin fonksiyon yapısı

GastroPos, Logo ürünleriyle Rest Servis aracılığıyla tam entegre çalışıyor. GastroPos, Logo’dan bağımsız satın alınabildiği gibi, merkezi yönetim, üretim işlemleri, e-dönüşüm süreç yönetimi ve iş zekâsı uygulamaları kullanmak isteyen daha büyük ölçekli işletmelerin ihtiyacına cevap veren Logo ürünlerinin bir parçası olarak da kullanılabiliyor.

Çevre birimleri ile entegrasyon

GastroPos, işletmelerde çevre birimi olarak kullanılan dokunmatik ekranlar, bilgisayarlar, fiş yazıcılar, barkod yazıcılar, tartım terazileri, ödeme kaydedici cihazlar ve caller-id çağrı cihazları ile entegre çalışıyor. GastoPos, yüksek maliyetli donanımlara olan ihtiyacı ortadan kaldırıyor. Sanal santral altyapı desteğiyle telefon meşgul çalmadan, aynı anda birden çok çağrı alınabiliyor. Caller-id cihaza gerek kalmadan gelen çağrılar, GastroPos’a aktarılabiliyor.
1/18

Uçtan uca çözüm

GastroPos; masa takibi, paket servis, self-servis, kurye yönetimi, tezgâhtan satış ve akıllı masa teknolojisi ile işletmelerdeki süreçleri esnek ve kolay şekilde yönetmeyi sağlıyor. Rapor ve analiz yapısı ile işletme, anlık olarak mobil cihazlar üzerinden ve mekândan bağımsız olarak takip edilebiliyor. Mali yazar kasa entegrasyonu ile mevzuat zorunluluklarına yönelik ihtiyaçları karşılamaya yardımcı oluyor.

2/18

Masa Takibi

GastroPos ile bir işletme için sınırsız sayıda bölge, bölüm ve masa tanımlanabiliyor; bölge, bölüm ve kullanıcı ilişkilendirmeleri kolayca yapılabiliyor. Tanımlı olan masalara gelen müşteri için talebe göre sipariş girilebiliyor, girilen siparişlerin mutfaklara hızlı şekilde gönderilmesi sağlanabiliyor. Masalara müşteri bilgisi ile rezervasyon yapılabiliyor. Masa süre hesaplama özellikleri ile işgal edilen masa durumları analiz edilebiliyor.

3/18

Akıllı Masa Teknolojisi

GastroPos Enterprise ile akıllı bir işletmeye dönüşmeye yardımcı oluyor. Örneğin kafe veya restoran müşterisi, masadaki bir QR kodu okutarak ürünlere ve ürün fiyatlarına ulaşabiliyor, bu ürünlere yönelik yorumları görebiliyor ve tercih ettiği ürünler için online sipariş verebiliyor. Siparişini onayladığında temassız ödeme yapabiliyor, istek ve şikayetlerini anında bildirebiliyor. Aynı şekilde işletmenin wi-fi şifresini görüntüleyebiliyor, aynı zamanda işletmenin sosyal medya hesaplarına da doğrudan erişebiliyor. Bu sayede normalde birçok farklı kanalda ve süreçte yürütülen işlemlerin tamamı tek bir çözüm üzerinden yapılabiliyor. Bu da işletmenin verimliliğine ve müşteri memnuniyetine olumlu katkıda bulunuyor.

4/18

Temassız işlem

GastroPos Enterprise paketindeki akıllı masa teknolojisi ile birlikte çalışan temassız ödeme özelliği sayesinde müşteriler hesaplarını kredi kartlarından ödeyebiliyor. Ödemelerin başarılı şekilde alınmasıyla masa otomatik olarak kapanıyor.

5/18

Mobil Servis Modülü

GastroPos’un mobil cihazlarda kullanılması için tasarlanan Mobil Servis Modülü sayesinde, garsonlar müşteri siparişlerini telefon, tablet ya da el terminallerinden alabiliyor. Alınan siparişler ister mutfak yazıcılarına ister mutfak tabletlerine otomatik aktarılıyor. Mutfaklara gönderilen siparişlerde sorun olması durumunda mobil cihazlara geri bildirim yapılabiliyor. Geniş alanlarda mobil cihazlara verilecek tahsilat yetkisi sayesinde garsonlar, kasa işlemlerini de mobil olarak yapabiliyor. Her kasiyerin veya garsonun hesabı ayrı olarak tanımlanabiliyor.

6/18

Paket Servis

GastroPos, caller-id ve sanal santral ile entegre çalışıyor. Sipariş veren müşteriler, kolayca sisteme kaydedildikleri için sonraki aramalarında isimleri ile karşılanarak daha önce verdikleri siparişler üzerinden önerilerle yönlendirilebiliyor. Sanal santral sistemi sayesinde işletme telefonunun meşgul çalması engellenmiş oluyor. Aynı zamanda görüşmeler kayıt altına alınabiliyor. Yemek siparişi web sayfası kurulabiliyor, paket serviste çalışan kuryelerin hesapları sorunsuz yönetilebiliyor.

7/18

Sosyal medya sipariş yönetimi

GastroPos Enterprise paketi ile gelen net paket özelliği ile hiçbir ek ücret ödemeden ve yapılandırmaya gerek kalmadan siparişler, işletmeye özel bir web sayfasından alınabiliyor. Sosyal medya gönderilerine eklenen linkler aracılığıyla sipariş alınabilmesi sağlanıyor. Facebook’taki yemek siparişi özelliği aktif kullanılabiliyor. Gelen siparişler hızlıca onaylanarak hazırlama talimatı mutfaklara gönderilebiliyor, hazırlanan paket servisler kuryeye atanabiliyor ve takip edilebiliyor.

8/18

Kurye yönetimi

GastroPos’un kurye yönetimi özelliği ile toplanan paket siparişler hazırlandıktan sonra ister sipariş bazında ister barkod okuyucu ile hızlı bir şekilde okutarak kuryelere teslim edilebiliyor. Kuryelere teslim edilen ürünlerin tutarları kurye carisinde tutuluyor. Kuryelerin ne kadar paket teslim ettiği ve ödemekle mükellef oldukları hesap bilgilerine kurye yönetim ekranından ulaşılabiliyor.

9/18

Tezgâh Satışı Modülü

Müşterilerine masa ve paket servisiyle birlikte tezgâhtan da satış yapan işletmeler için tasarlanan Tezgâh Satışı Modülü ile POS PC veya tabletlerden hızlı ve kolay şekilde satış yapılabiliyor. Barkod okuyucu, fiş yazıcı ve tartım terazileri ile entegre çalışabilen bu modül, son derece kolay bir kullanım sunuyor.

10/18

Mutfak sipariş ekranı

GastroPos’un sunduğu yenilikçi uygulamalardan biri de mutfak ekran teknolojisi. Mutfaklarda kullanılan yazıcı teknolojisine alternatif olan mutfak ekran teknolojisi ile garsonların aldığı siparişler, anlık bildirimle mutfaklara gönderiliyor. Mutfaklara gönderilen siparişlerin hazırlanamaması durumunda mutfak çalışanları, siparişi gönderen garsona geri bildirimde bulunabiliyor. Ürün servis edilmeye hazır olduğunda yapılan bildirimler sayesinde müşteriye daha hızlı ulaştırılabiliyor. Ayrıca bu sürecin her bir aşamasında harcanan zaman da kayıt altına alınıyor. Mutfak ekran teknolojisi, kablolama ve kâğıt ihtiyaçlarından kaynaklanan maliyetleri de ortadan kaldırıyor.

11/18

Anlık bildirim

GastroPos, anlık bildirim özelliği içeriyor. Bu sayede işletmedeki iş akışlarında, kullanıcılara otomatik bildirimler gönderiliyor. Kurallara uygun olmayan davranışlar da şef ve yöneticilere anında bildirilerek işletme imajına zarar verecek girişimler önlenebiliyor. Ürün iadesi, iptali ya da ürün silme gibi işlemler, yetkili kişilerin onayına sunuluyor. İlgili işlemler onaylandıktan sonra müşteriye yansıtılıyor. Yapılan indirim, iade ve sipariş silme gibi tüm işlemler kayıt altına alınarak rapor ve analizlere yansıtılıyor.

12/18

Rapor ve analizler

GastroPos’un sunduğu dinamik raporlama özelliği ile işletmeye özel raporlar tasarlanabiliyor. Uygulama içerisinde hazır olan rapor ve analizler ile gün sonu, ürün satış, silinen kayıt, kategori bazlı satış, personel satış performansı gibi birçok işlem türüne tüm cihazlardan ulaşılabiliyor. Çok şubeli işletmelerde, işletme bazında raporlar alınabileceği gibi merkezi veri tabanına gönderilen kayıtlar için iş zekâsı çözümleriyle desteklenen grafiksel kıyaslamaların olduğu rapor ve analizler de alınabiliyor.

13/18

Yazdırma yönetimi

GastroPos, kapsamlı ve geniş alanlarda kullanılabiliyor. Ürün yazdırma rotası özelliği sayesinde siparişler otomatik parçalanarak ilgili mutfağa iletilebiliyor. Bölge ve bölüm bağlantı rotası özelliği, çok bölgeli işletmelerde sipariş edilen ürünün, sipariş bölgesine göre uygun bölüme gönderilmesini mümkün kılıyor.

14/18

Yazdırma yönetimi

GastroPos’un sunduğu dinamik raporlama özelliği ile işletmeye özel raporlar tasarlanabiliyor. Uygulama içerisinde hazır olan rapor ve analizler ile gün sonu, ürün satış, silinen kayıt, kategori bazlı satış, personel satış performansı gibi birçok işlem türüne tüm cihazlardan ulaşılabiliyor. Çok şubeli işletmelerde, işletme bazında raporlar alınabileceği gibi merkezi veri tabanına gönderilen kayıtlar için iş zekâsı çözümleriyle desteklenen grafiksel kıyaslamaların olduğu rapor ve analizler de alınabiliyor.

15/18

Yetki ve güvenlik

GastroPos, kullanıcı grubu bazında yetki seviyesi ile çalışıyor. Böylece yetki grubunda yer alan kullanıcı, sistemi kendisine verilen yetkiler sınırında kullanabiliyor. Bir kullanıcının hangi modülleri ve modül içerisindeki hangi yetkileri kullanabileceği belirlenebiliyor. Bu sayede kullanıcıların yetki alanları dışında işlemler yapması engelleniyor ve güvenlik artıyor. Mobil kullanıcılar için ise sistemin kullanım dışı yapılmasıyla sisteme erişim tamamen engelleniyor.

16/18

Tüm cihazlarda çalışabilme esnekliği

GastroPos, hibrit bir çözüm olarak geliştirildiği için mobil bir çözüm olarak Android, iOS, Web ve Windows ile bulut ortamında kullanılabiliyor. GastroPos çözümü telefon, tablet ve bilgisayar gibi cihazlara uygulama mağazalarından indirilerek yüklenebiliyor.

17/18

Zengin fonksiyon yapısı

GastroPos, Logo ürünleriyle Rest Servis aracılığıyla tam entegre çalışıyor. GastroPos, Logo’dan bağımsız satın alınabildiği gibi, merkezi yönetim, üretim işlemleri, e-dönüşüm süreç yönetimi ve iş zekâsı uygulamaları kullanmak isteyen daha büyük ölçekli işletmelerin ihtiyacına cevap veren Logo ürünlerinin bir parçası olarak da kullanılabiliyor.

18/18

Çevre birimleri ile entegrasyon

GastroPos, işletmelerde çevre birimi olarak kullanılan dokunmatik ekranlar, bilgisayarlar, fiş yazıcılar, barkod yazıcılar, tartım terazileri, ödeme kaydedici cihazlar ve caller-id çağrı cihazları ile entegre çalışıyor. GastoPos, yüksek maliyetli donanımlara olan ihtiyacı ortadan kaldırıyor. Sanal santral altyapı desteğiyle telefon meşgul çalmadan, aynı anda birden çok çağrı alınabiliyor. Caller-id cihaza gerek kalmadan gelen çağrılar, GastroPos’a aktarılabiliyor.

Logo onaylı ekosistem çözümleri

Dijital dönüşümde fark yaratarak işletmelerin ihtiyaçlarına özel olarak geliştirilen Logo onaylı ekosistem çözümleri veri yedekleme, kafe ve restoran yönetimi, banka hesap yönetimi, firmalar arası veri aktarımı, depo süreçleri yönetimi, teknik servis, e-ticaret ve pazaryeri entegrasyonu, doküman yönetimi, akaryakıt istasyonları ve perakende satış yönetimi gibi birçok farklı çözüm sunar. Kullanıcılara sektörlerinde hız, kolaylık, verimlilik ve rekabette öne çıkmalarını sağlayarak katma değer yaratır.

Sıkça Sorulan Sorular

01

Küçük bir işletme olarak GastroPos’u Logo ERP olmadan kullanabilir miyim?

GastroPos hem Logo ürünleri ile birlikte hem de Logo ürünlerinden bağımsız kullanılabiliyor.

02

GastroPos, Cloud (bulut) ortamında kullanıma uygun mu?

Evet, web tabanlı çalışma özelliği sayesinde bulutta kullanılabiliyor.

03

GastoPos ile işletmemdeki art niyetli girişimlerden haberdar olabilir miyim?

GastroPos, anlık bildirim teknolojisine sahip olduğu için silme, iade, ikram gibi işlemler yöneticilere anlık olarak iletiliyor.

04

GastroPos’un sunduğu özellikler ile süreçlerimi mobil cihazımdan yönetebilir miyim?

GastroPos hibrit olarak geliştirilen bir üründür. Bu nedenle tüm sistem yönetimi mobil cihazlar ile olduğu gibi web arayüzü üzerinden de yapılabiliyor.

05

GastroPos’un yeni nesil ödeme cihazları ile entegrasyonu var mı?

Evet. GastroPos, yeni nesil Ingenico cihazlar ile entegre çalışıyor.

Logo On-Premise Ürünleri ile

İşinizi Dilediğiniz Zaman, Dilediğiniz Yerden Yönetin.

ON-PREMISE

Logo Netsis Wings

Geniş modüler yapısı ve zengin fonksiyonlarıyla orta ve büyük ölçekli işletmelerin iş süreçlerini iyileştiren Logo Netsis Wings ERP, web üzerinden kullanım özelliği sayesinde de sürdürülebilir verimliliği her an, her yerde destekliyor.

Detaylı Bilgi
ON-PREMISE

Logo Netsis 3 Standard

Orta ölçekli işletmelerde finans-muhasebe, üretim, tedarik zinciri, satış, stok gibi uygulamaların merkezi yönetimi için geliştirilen Logo Netsis 3 Standard, ölçeklendirilebilir yapısıyla, zaman içinde değişen gereksinimlere de kolayca uyum sağlıyor.

Detaylı Bilgi
ON-PREMISE

Logo Tiger Wings Enterprise

Özellikle büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarını web üzerinden çalışan alt yapısı ile karşılamak üzere tasarlanan Logo Tiger Wings Enterprise, zengin iş fonksiyonları ve geliştirilebilir yapısıyla tam kapsamlı bir çözüm sunuyor.

Detaylı Bilgi
ON-PREMISE
Farklı ihtiyaçlarınıza yönelik en uygun ürünler için Logo ürünlerimizi inceleyin.

Hepsini İncele