Köfteci Yusuf, Logo Tiger 3 Enterprise ile iş süreçlerindeki verimliliği %80 oranında artırdı
1996 yılında İznik’te başladığı faaliyetlerini bugün 41 noktada, 6 farklı marka ve 7.000’i aşkın çalışanla sürdüren Köfteci Yusuf, üretimden lojistiğe kadar olan tüm süreçlerini Logo’nun Tiger 3 Enterprise kurumsal kaynak planlama çözümü sayesinde entegre şekilde yönetiyor. Böylece şirket genelindeki iş süreçlerinde verimlilik artarken, özellikle üretimde kayıpların azaltılmasıyla maliyet avantajı sağlanıyor. İş yükünü de azaltarak hem çalışan hem de müşteri memnuniyeti sağlayan Köfteci Yusuf, 2008 yılından beri Logo'nun farklı çözümlerinden yararlanıyor ve kesintisiz büyümeye devam ediyor.
Kapsamlı üretim faaliyetleri olan orta ve büyük ölçekli işletmelere yönelik Logo Tiger 3 Enterprise, süreçleri kolaylaştırıp geniş fonksiyon yelpazesiyle üretim süreçlerindeki ihtiyaçları etkili şekilde karşılayarak üretimde sürdürülebilir verimlilik sağlıyor.
Ürünü İnceleKapsamlı üretim faaliyetleri olan orta ve büyük ölçekli işletmelere yönelik Logo Tiger 3 Enterprise, süreçleri kolaylaştırıp geniş fonksiyon yelpazesiyle üretim süreçlerindeki ihtiyaçları etkili şekilde karşılayarak üretimde sürdürülebilir verimlilik sağlıyor.
Ürünü İnceleAltınkılıç Gıda, Çanakkale Ezine’de toplam 20 bin metrekare arsa ve 6 bin metrekare kapalı alanda başlayan süt ve süt ürünleri üretimini katma değerli mamullerle sürekli olarak geliştiriyor. Üretim tesislerine Balıkesir’de 4 bin 800 metrekarelik arsa üzerine kurduğu 3 bin metrekarelik kapalı alanı da ekleyen Altınkılıç Gıda, genişleyen ürün gamını 30 binden fazla noktaya ulaştırıyor. Büyüme yolculuğuna 3 kuşaktır devam eden Altınkılıç, kurumsal kaynak planlama süreçlerinde üretimden dağıtıma birçok operasyonu için Logo Tiger Wings Enterprise kullanıyor.
Altınkılıç Gıda’nde üretim ve pazarlama gibi birçok maliyet unsurunun, müşteri, ürün ve ürün grubu bazlı kârlılıklarının raporlanabilmesi önemli gündem maddeleri arasında yer alıyordu. Buna ek olarak satış ve dağıtım gider kalemlerinin raporlanması, izlenebilmesi, üretim, satış ve dağıtıma dair içgörüler oluşturulması beklentiler arasındaydı. Tüm bu süreçlerde yapılacak etkin bir planlamanın sonucunda, risklerin öngörülüp minimuma indirilerek hatasız bir finansal yönetim hedefleniyordu.
Operasyonların iyileşmesi, kayıpların ve hataların azalması, satış verilerine göre üretim planlaması için etkin bir raporlama gerekliydi. Öte yandan verilere daha hızlı erişim, verilerin doğru işlenmesi ve görüntülenmesi, veri analizinin iyileşmesi, maliyetlerin doğru görüntülenebilmesi de Altınkılıç Gıda’nin öncelikli ihtiyaçları arasındaydı.
Logo Yazılım iş ortağı ARS Yazılım’ın ,proje sürecinde yerinde detaylı analizler gerçekleştirmesinin ardından, Altınkılıç Gıda’nin tercihi Logo Tiger Wings Enterprise çözümü oldu. ARS Yazılım, ihtiyaçları değerlendirip öncelikle maliyet bazlı raporlamaların yeniden kurgulanmasını sağladı. Maliyetle ilgili sistemi kurarak, düzenli olarak ürün birim maliyetlerinin doğru yürütülmesi adımlarını uyguladı. Firmada proje sonucunda fabrika üretim maliyetleri çalıştırıldığında diğer raporların da otomatik olarak çalışmasına olanak verildi. Mağaza bazlı fiyat tespiti ve fiyat karşılaştırması yapabilir hale geldi.
Üretim öncesi ham madde tedariğine dair Logo Objects ile ihtiyaca yönelik ek yazılım geliştirilerek otomatik irsaliye oluşturuldu.
Muhasebe, finans ve satın alma süreçlerine dair talep bazlı detaylı raporlar geliştirilerek, operasyonlara dair anlık kontrol ve planlama sağlandı. Logo Tiger Wings Enterprise çözümü ile Altınkılıç Gıda, maliyet muhasebesi ve kârlılık analizleri başta olmak üzere tüm kurumsal kaynak planlama ihtiyaçlarını merkezi bir yerden yönetebilir hale geldi.
Altınkılıç Gıda’nin Logo Yazılım ile hayata geçirdiği proje, ürünler bazında karlılığın her adımda görülmesini sağladı. Böylece, satış ve pazarlama faaliyetlerinde hangi ürüne odaklanılacağı konusunda veri bazlı bir içgörü elde edilerek, gelecek dönem planları bu yönde şekillendirildi. Bu süreç, genel kârlılık ve iş verimliliğini beraberinde getirdi.
Gürsoy Tarımsal Ürünler, fındığın ana vatanı Karadeniz'de, 1933'ten beri en kaliteli, doğal ve işlenmiş fındıkları Türkiye'ye ve dünyaya sunuyor.
Ordu’da faaliyetlerini sürdüren Gürsoy Tarımsal Ürünler, küresel ticaretteki gelişmeleri yakından takip ederek üretim sistemlerine yansıtıyor. Müşteri odaklı bir üretim ve satış politikası ile çalışan Gürsoy Tarımsal Ürünler, Türkiye'nin ve dünyanın en büyük gıda markalarının ve dağıtıcılarının tedarikçisi konumunda bulunuyor.
Gürsoy Tarımsal Ürünler, tüm iş ve operasyon süreçlerini entegre bir yapıda yöneterek verimliliği artırmayı, elde ettiği zaman ve maliyet tasarrufu sayesinde de büyüme hedeflerine odaklanabilmeyi amaçlıyordu. Bunun için üretim planlama başta olmak üzere tüm operasyonların verimli bir şekilde işlemesi, hataların azaltılması ve etkin stok takibi önceliklendirildi. Ek olarak izlenebilirliği kolaylaştırma, raporlama ve karar alma süreçlerini hızlandırma konuları da proje hedefleri arasında yer aldı. Artan iş hacmini yönetebilecek üretim, satın alma ve sevkiyat yönetimi çözümlerine de ihtiyaç duyuldu. Tüm bu süreçlerin etkin bir şekilde merkezî olarak yönetimini sağlamak üzere kurumsal ölçekte bir teknoloji çözümünün devreye alınması hedeflendi.
Gürsoy Tarımsal Ürünler, standart bir kurumsal teknoloji çözümünden beklenenin çok ötesinde, işletmenin üretim sürecine, gıda sektörüne özgü gereksinimlere ve iç operasyonlarının işleyişine uygun olarak tasarlanmış ve özelleştirilebilir ekranlara, raporlara ve adımlara ihtiyaç duyuyordu. Logo Yazılım iş ortağı SUMO iş birliğiyle, öncelikle muhasebeden finansa, üretimden planlamaya, satın almadan sevkiyata kadar tüm adımlar detaylı olarak analiz edildi ve yerinde incelemeyle uçtan uca bir proje kurgulandı.
Logo Netsis 3 Enterprise çözümünün uyarlanabilir yapısı sayesinde, SUMO özelleştirilmiş ekranlarla üretim süreçleri otomasyonlarını tasarladı. Böylece Gürsoy Tarımsal Ürünler’in ihtiyaç duyduğu birçok özelliği, firmanın işleyişine en uygun şekilde kullanabilmesine imkân sağladı. Firmada üretim safhaları, giren-çıkan yarı mamuller ve son ürünler standart reçeteli üretimden farklı olduğu için terzi işi bir çalışma gerçekleştirildi. Özellikle de iç operasyonel işleyiş, izlenebilirlik, süreç akışı adımlarında detaylı çalışmalar yapıldı ve firmanın ihtiyaçları eksiksiz karşılandı.
Sabiha Gökçen Havalimanı’nın Meydan Otoritesi olarak faaliyet gösteren HEAŞ, farklı noktalardaki verileri tek merkezde toplamak ve bu sayede hem veri güvenilirliğini artırıp hem de iş süreçlerini daha etkili bir şekilde yönetmek üzere Logo’nun Netsis 3 Enterprise kurumsal kaynak planlama (ERP) çözümünü tercih etti
Devamını Oku