facebook

Barilla, Logo Depo Yönetim Sistemleri ile sipariş hazırlama süresini %20 oranında kısalttı

Barilla, Logo Depo Yönetim Sistemleri ile sipariş hazırlama süresini %20 oranında kısalttı

140 yıllık bir marka olarak makarna sektörünün global lideri konumunda bulunan Barilla, her saniye 120 adet ürünü tüketicilerle buluşturuyor. 1994 yılından bu yana Türkiye’de de faaliyet gösteren şirket, Barilla, Filiz, Wasa, Gran Pavesi ve Mulino Bianco markalarıyla ülkemizin lider gıda firmalarından biri olarak konumlanıyor. Bolu’da 17 bin palet kapasiteli 11 bin metrekarelik bir deposu bulunan Barilla, yarı otomatik olarak tasarlanan bu deposunu en yeni teknolojilerle donatıp süreçlerini en verimli şekilde yürütmek üzere Logo depo otomasyon çözümünden faydalanıyor. Logo Depo Yönetim Sistemleri sayesinde Barilla, sipariş hazırlama sürelerini %20 oranında kısaltırken, yaşlanmış ürün stoklarında %50’ye varan iyileşme kaydediyor

Tercih edilen ürünler

ON-PREMISE

Logo WMS Platform

Logo WMS Platform, büyük ve orta ölçekli işletmelerde bütünleşik ve otomatize depo yönetimi sağlayarak maliyetleri düşürürken süreçlerin etkili kontrolünü, kârlılığı ve verimliliği artırıyor.

Ürünü İncele
ON-PREMISE

Logo WMS Platform

Logo WMS Platform, büyük ve orta ölçekli işletmelerde bütünleşik ve otomatize depo yönetimi sağlayarak maliyetleri düşürürken süreçlerin etkili kontrolünü, kârlılığı ve verimliliği artırıyor.

Ürünü İncele

Başarı hikayesini izleyin

Barilla başarı hikayesi broşürü

Diğer başarı hikayeleri

İtal Makina, depo yönetimi süreçlerinde Logo Neon ile uçtan uca verimlilik elde etti

1990 yılında kurulan İtal Makina, Gebze’de toplam 7.000 metrekarelik iki ayrı deposu ve 10 bini aşkın ürün kalemiyle, tarım ve bahçe makineleri ile bunların yedek parça ve aksesuarları alanında faaliyet gösteriyor. İtal Makina, ürün ve kalem sayısının artmasıyla birlikte insan kaynaklı stok ve sevkiyat hatalarının çoğalması sonucunda, kullanmakta olduğu Tiger 3 ERP çözümüyle tam entegre çalışan Logo Neon depo otomasyon çözümüne geçti. Şirket, bu çözüm sayesinde depo yönetimi süreçlerini iyileştirdi ve sevkiyatlarında yüzde 99’a varan başarı oranı elde etti.

Devamını Oku
MOPAŞ, depo ve sevkiyat süreçlerini Logo Depo Yönetim Sistemleri ile yöneterek müşterilerine daha kaliteli hizmet sunuyor

1996 yılında kurulan MOPAŞ, halen İstanbul, Kocaeli ve Yalova’da 105 mağazası ve yaklaşık 3 bin personeliyle tüketicilere hizmet veriyor. Perakende sektörünün önde gelen markalarından olan MOPAŞ’ta tüm stok ve sevkiyat süreçleri 15 bin metrekarelik lojistik merkezi üzerinden gerçekleştiriliyor. Bu merkezde devreye alınan Logo Depo Yönetim Sistemleri çözümüyle, stok kontrolünden ürün sevkine ve sayımına kadar tüm süreçler en verimli şekilde yönetiliyor ve daha iyi hizmet kalitesiyle daha yüksek düzeyde müşteri memnuniyeti elde ediliyor.

Devamını Oku
Spor Dünyası, Logo Depo Yönetim Sistemleri ile personel sayısını yarıya indirirken iş verimliliğini iki kat artırdı

Spor malzemelerinden küçük ev aletlerine kadar pek çok farklı ürün ailesinin ithalat ve satışını yapan Spor Dünyası, 30.000 metrekarelik deposunda 10.000 kalem ürün barındırıyor. Spor Dünyası, bu geniş alanda ve yüksek hacimli iş süreçlerinde insan kaynaklı sevkiyat sorunlarını önlemek üzere kendisine ait bir depo otomasyonu çözümüne ihtiyaç duydu. Uzun yıllardır Logo çözümlerinden yararlanan şirket, kullanmakta olduğu Tiger 3 ERP çözümüyle de tam entegre çalışan Logo depo otomasyon çözümüne geçti. Spor Dünyası, bu çözüm sayesinde depoda çalışan insan kaynağını yarı yarıya azaltırken iş süreçlerinde verimliliği iki kat artırmayı başardı.

Devamını Oku