Koşulsuz müşteri mutluluğu odağıyla hizmet veren Boyner, Türkiye’nin 40 ilinde 110’dan fazla mağazası, 250 bin metrekarenin üstünde satış alanı, 12 kategori ve 600’den fazla marka seçeneği ile sadece ürün değil bir yaşam tarzı, mutluluk ve iyilik sunmayı amaçlıyor. Müşterilerine Boyner ve YKM, Boyner Sports, Boyner Dynamic, Boyner Active, Boyner Outlet, boyner.com.tr, Boyner mobil uygulaması ve Boyner Now satış kanalları aracılığıyla ulaşan Boyner’in mağazaları 120 milyonun, online satış kanalları ise 500 milyonun üzerinde trafik alıyor.
Beklenti ve Hedefler
Müşteri deneyim ve mutluluğunu odağına alan Boyner, mağazalarında müşteri deneyimini farklılaştıracak, müşterilerin mağazalarına tekrar gelmelerini sağlayacak bir teknolojik dönüşüm gerçekleştirmeyi amaçladı. Değişen müşteri alışkanlıklarını göz önüne alarak alışverişte ödeme sürecini daha pratik hâle getirmek amacıyla, Logo Yazılım, PayCore ve Boyner iş birliğiyle, mağazada mobil satış ve ödeme hizmeti sunma projesi hayata geçirildi.
Logo Diva Retail Mobil Satış Uygulaması
Perakende sektörünün öncü markalarından Boyner, müşterileriyle buluşturduğu Boyner Pass Kasa ve Boyner Now uygulamalarını Logo Diva Retail Mobil Satış Uygulaması üzerinden bulutta birleştirdi.
Müşterilerin bulamadıkları ürünlerin ödemesini mağazada yaparak siparişlerini verebildikleri “Seç Gelsin” altyapısına da sahip olan Boyner Pass Kasa, Boyner’in omnichannel kurgularını güçlendirdi. Boyner Now ise müşterilere evden sipariş ve kapıda ödeme imkânı verirken, 90 dakika gibi son derece kısa sürede teslimat sağlayabilir hâle geldi.
Sonuçlar ve Elde Edilen Faydalar
- Logo Diva Retail Bulut Mobil Satış Uygulaması sayesinde Boyner mağazalarındaki kasa satış işlemleri sabit kasalardan bağımsız hâle geldi.
- Boyner mağazalarında projenin ilk 3 ayında, ciro bazında %5 oranında artış sağlandı.
- Boyner Pass Mobil Kasa Projesi ile mağazalarda, müşteriden ödeme alınabilecek cihaz sayısı 2 katına çıkarılarak daha hızlı alışveriş deneyimi sunulmaya başlandı.
- Özel günlerde ise kasa arkasında oluşan yoğunluk ciddi oranda azaldı ve mobil kasalar sayesinde %8 ek ciro artışı elde edildi.
- Bulut tabanlı uygulama üzerinden sunulan Boyner Pass Kasa ve Boyner Now deneyimi yaşayan müşterilerin %95’i bu deneyimden çok memnun kaldıklarını iletti.
- Seç Gelsin seçeneği sayesinde Boyner müşterileri, bulamadıkları renk ve bedendeki ürünlerin ödemesini mağazada yaparak siparişlerini verebilir, belirttikleri adresten ya da kendilerine en uygun Boyner mağazasından teslim alabilir hâle geldi.
- Logo Diva Retail bulut platformunda çalışan Boyner Pass Kasa ve Boyner Now’ın kapıda ödeme seçenekleri Türkiye genelinde 80 Boyner mağazasında ve 810 cihazda kullanıma alındı.
- Tüm satış kanalları düşünüldüğünde, ödemelerin %20'si, özel günlerde ise %30’u mobil kasa sistemiyle yapılmaya başlandı.
- Tüm Boyner mağazalarında yaygınlık sağlanarak müşteri deneyimi, müşteri sadakati, çalışan deneyimi ve ciro başlıklarında sürdürülebilir artış sağlandı.
Devamını Oku