facebook

Medicall Biomedikal, Logo Mind Insight ile analizin gücünü satışlarına yansıttı

Medicall Biomedikal, Logo Mind Insight ile analizin gücünü satışlarına yansıttı

1994 yılından bu yana kardiyoloji, kardiyovasküler cerrahi, nöroloji, radyoloji ve tıbbi cihaz alanlarında dünyaca ünlü markaların Türkiye distribütörlüğünü yapan Medicall Biomedikal, özellikle ithalat süreçlerinde oluşan verilerini anlamlı bilgilere dönüştürmeyi hedefliyordu. Bu hedefine ulaşmak için bir iş analitiği uygulamasına ihtiyaç duyan şirket, Logo Mind Insight çözümünü tercih etti. Kurumsal Kaynak Planlama, Depo Yönetimi ve e-Çözümler uygulamalarında da Logo’nun çözümlerini kullanan Medicall Biomedikal, bu sayede veri analizi ve raporlama süreçlerini iyileştirdi ve planlama, satış, lojistik ve destek faaliyetlerinde daha başarılı sonuçlara ulaştı.

Tercih edilen ürünler

ON-PREMISE

Logo Mind Insight

Logo Mind Insight İş Analitiği ürünü, self-servis veri keşfi ve analizi süreçlerini kolaylaştırarak verilerin işletmelere değer katan, anlamlı, aksiyon odaklı bilgilere dönüştürülmesini sağlıyor.

Ürünü İncele
ON-PREMISE

Logo Mind Insight

Logo Mind Insight İş Analitiği ürünü, self-servis veri keşfi ve analizi süreçlerini kolaylaştırarak verilerin işletmelere değer katan, anlamlı, aksiyon odaklı bilgilere dönüştürülmesini sağlıyor.

Ürünü İncele

Başarı hikayesini izleyin

Medicall Biomedikal başarı hikayesi broşürü

Diğer başarı hikayeleri

Kar Group, Logo Mind Insight iş analitiği çözümüyle güvenilir verilere dayalı kararlar alıyor

1969 yılından bu yana faaliyet gösteren Kar Group halen agrega, kireç, hazır beton, asfalt, prefabrik beton elemanları, yapı kimyasalları, inşaat gibi alanlarda yedi farklı markayla hizmet veriyor. Grup genelinde toplanan verilerin anlamlı bilgilere dönüştürülmesi ve yönetim kademesine anlık raporlanabilmesi için bir iş analitiği çözümüne ihtiyaç duyan Kar Group, bellek-içi teknolojiden yararlanan Logo Mind Insight ürününü tercih etti. Bu sayede daha hızlı ve güvenilir raporlar hazırlanmaya başladı

Devamını Oku
Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, Logo Mind Insight iş analitiği çözümüyle saniyeler içinde rapor alabiliyor

1956 yılında kurulan Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, çocuk kitaplarından modern klasiklere, biyografilerden nehir söyleşilere kadar pek çok farklı alanda kitabı okurlarla buluşturuyor. 2017 itibarıyla 1.600’den fazla başlıkta 7,5 milyonu aşkın kitap yayımlayan Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, kurumsal kaynak planlama (ERP) sisteminde ve kendi özel sistemlerinde oluşan büyük miktarda veriyi analiz etmek ve raporlamak için Logo Mind Insight iş analitiği çözümünden yararlanıyor.

Devamını Oku
Lucky Fish, Logo Mind Insight ile doğru bilgiye kısa zamanda ulaşabilir hale geldi

1986 yılından bu yana su ürünleri sektöründe hizmet veren Lucky Fish, özellikle işlenmiş ve dondurulmuş balık alanında ağırlıklı olarak ihracat odaklı faaliyet gösteriyor. Lucky Fish, Logo'nun Netsis 3 Enterprise kurumsal kaynak planlama çözümü ile elde ettiği güvenilir verileri en hızlı şekilde analiz ederek raporlara dönüştürmek üzere Logo Mind Insight iş analitiği çözümünü kullanıyor. Logo iş ortağı Apeks Teknoloji danışmanlığında hayata geçirilen bu çözümle Lucky Fish ihtiyaç duyduğu tüm raporlara hızlı bir şekilde ulaşabiliyor

Devamını Oku