Yapay zeka aracı ile özetlenmiştir
Şirketlerin büyümesi için tanıtım ve reklam faaliyetlerinin önemi büyük. Bu yazıda, reklam ve tanıtım faaliyetlerinin şirketin hedefleri doğrultusunda nasıl planlanması gerektiği ele alınıyor. Reklamın kurumsal kimliğe ve satışlara etkisi vurgulanıyor. Düşük bütçelerle dijital dünyadan yararlanarak etkili tanıtım yapmak mümkün. Sosyal medya ve internet reklamcılığı konusunda uzman dijital ajanslarla işbirliği yaparak hedef kitlenize ulaşabilirsiniz.
İçindekiler
1. Az parayla çok iş
Her markanın hedefleri doğrultusunda büyümesi veya kârlılığını artırması için potansiyel müşterisine satış kanalları haricinde de ulaşması gerekir. Marka ve ürünlerinin güvenini göstermenin en önemli yollarından biri, tanıtım ve reklam faaliyetleridir. Bu yazımızda şirketiniz için tanıtım ve reklam faaliyetlerini planlarken bilmeniz gereken temel bazı noktalara değiniyoruz.
Genel tanımıyla reklam ve tanıtım faaliyetleri; TV, basın, internet, broşür, katalog gibi basılı materyaller ve çeşitli iletişim araçlarıyla, şirketlerin kendini hedef kitleye tanıtması, pazarlaması ve yeni pazarlar yaratmasıdır.
Ülkemizde genellikle zorlu ekonomik koşullar sebebiyle KOBİ’ler reklam ve tanıtım faaliyetlerini, “lüks” harcama olarak değerlendiriyor. Halbuki şirketlerin kurumsal kimlikleri ve satışlarına katkı konusunda tanıtım ve reklam çok önemli rol oynuyor.
Düşük bütçelerle bile önemli bazı reklam ve tanıtım faaliyetleri gerçekleştirmek günümüzde mümkün hale gelmiş durumda. Bunda elbette dijital dünyanın payı büyük.
Örneğin web ve sosyal medya kanallarını kullanarak bile firmanızın tanıtımını etkin biçimde yapabilirsiniz. Facebook, Twitter ve Instagram’da paylaşımlarınızı küçük bütçelerle öne çıkartarak milyonlarca insana ulaşabilirsiniz.
Bu tanıtımlar için kendi ekibinizi kurmanın yanı sıra, işleri tamamen dijital reklam ve tanıtım gerçekleştirmek olan ajanslarla işbirliği yapmanız mümkün. Dijital ajansların sosyal medya ve internet reklamcılığı konusunda uzman ekipleri size en uygun stratejiyi ve uygulamaları geliştirecektir.
Bu internet sitesinde yer alan tüm içerikler, ziyaretçilere bilgi verilmesi amacıyla hazırlanmış olup tavsiye amacı taşımaz. Logo sitede yer alan bilgilerin doğruluğu, güncelliği ve kullanılması konusunda herhangi bir güvence sunmaz. İlgili bilgiler kullanılmadan önce ilgili konu hakkında bir profesyonelle ile görüşülmesi tavsiye edilir. Logo bu sitede yer alan içerikler sebebiyle doğabilecek zararlar bakımından sorumluluk kabul etmez. Lütfen siteyi ve sitedeki bilgileri kullanmadan önce Kullanım Koşulları’nı okuduğunuzdan emin olunuz.
Ürünler hakkında bilgi isteyebilir, demo talebinde bulunabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi ihtiyacınıza göre en doğru çözüme yönlendirecektir.