facebook
Logo Diva CHANNEL

Detaylı bilgi için

sizi arayalım

Detaylı bilgi için Sizi Arayalım.

Telefonunuza doğrulama kodu gönderilecektir.

Aydınlatma Metni’ni okudum, onaylıyorum.

Perakende Satış Kanal Yönetimi

Logo Diva CHANNEL

Logo Diva CHANNEL kanal yönetimi yapan perakende şirketlerinde, merkez ile şubeler arasında kasa işlemlerini senkronize edip tüm mağazacılık süreçlerinin hızlı ve kolaylıkla takip edilmesini ve yönetilmesini sağlıyor.

Kanal aracılığıyla perakende satış yapıyorsanız, merkez ile şubeler arasındaki iletişimi ve kanal yönetimini Logo Diva CHANNEL üzerinden buluta taşıyın. Kanal satışlarınızı Logo ile yönetin, bulutun gücünden faydalanın.
BULUT

Güncel mevzuata uyumluluk

Etkin kanal yönetimi

Kapsamlı ödeme sistemi seçenekleri

Kaliteli hizmet ile müşteri memnuniyeti

Yatırım gerektirmeyen bulut teknolojisi

Merkez ile bayi/şube arasında gerçek zamanlı iletişim

Kanal yapısına özel teknoloji 

Çok sayıda bayi ya da şube yapısıyla faaliyet gösteren perakende işletmeleri açısından kanalın etkin yönetimi en zorlu süreçlerden birini oluşturuyor. Stok yönetiminden optimizasyonuna, kanaldaki tüm şubelerin ya da bayilerin anlık kontrolünden raporlamalara, mağazalar arası ürün transferinden şube bazlı kampanya planlamaya, lojistik süreçlerinden müşteri memnuniyeti çalışmalarına kadar uzanan kapsamlı kanal yönetimi uygulamaları, Logo Diva CHANNEL ile buluta taşınıyor. Kolayca devreye alınan Logo Diva CHANNEL ile kanal yönetimi hızlı ve sorunsuz bir şekilde gerçekleştirilirken, merkez ile tüm şubeler ya da bayiler arasında güçlü bir entegrasyon kurularak satış kanalı maksimum verimlilikle yönetilebiliyor.

Uyumlu Olduğu Cihazlar

El Terminali

Tablet

Bilgisayar

Cep Telefonu

Uygulama Alanları

Elektrik ve elektronik
Perakende ticaret
e-Ticaret
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Elektrik ve elektronik
Perakende ticaret
e-Ticaret
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
Elektrik ve elektronik
Perakende ticaret
e-Ticaret
Tekstil, hazır giyim ve deri üretimi
0/7

Yatırım gerektirmeyen bulut teknolojisi

Logo Diva CHANNEL’ın kanal yapısıyla çalışan perakende şirketlerine sağladığı en büyük avantaj, yatırım gerektirmeyen bulut teknolojisi. Bu teknoloji sayesinde merkezde ya da şubelerde/bayilerde terminal, sunucu, güvenlik yazılımı, yedekleme, veritabanı kurulumu, bakım destek hizmeti, çeşitli yazılım lisansları gibi yatırımlara gerek kalmıyor. Sisteme girilen tüm bilgiler bulut ortamında güvenle kaydediliyor, korunuyor ve yedekleniyor. Ayrıca kurulum ve uygulama için bir uzmana da ihtiyaç bulunmuyor. İnternet bağlantısı ve Logo Diva CHANNEL üzerinde tanımlanmış bir hesap olduğu sürece, sistem doğrudan bulut üzerinden çalıştırılabiliyor.

Kanal genelinde kaliteli hizmet ve müşteri memnuniyeti

Logo Diva CHANNEL, kanalın tamamındaki entegre yapı sayesinde müşterilere kaliteli ön ofis/kasa hizmetleri sunmanın yanı sıra, arka ofis uygulamalarında da işletmelerin süreçlerini kolaylaştırıyor. Yüzlerce şubeli yapılarda bile bulut tabanlı ortak müşteri veritabanı üzerinden anlık işlem yapan Logo Diva CHANNEL, böylece her noktada hızlı ve kesintisiz hizmet imkanı sağlıyor. Bu sayede müşterilere özel teklifler, kampanyalar, hediye ve promosyon programları uygulanabiliyor. Üstelik kanal yapısı içindeki farklı mağazalar için farklı kampanyalar ve promosyonlar da kolayca kurgulanabiliyor. Bütün bu süreçte, Kişisel Verileri Koruma Kanunu’na (KVKK) uygun hareket ediliyor ve sistem mevzuat değişikliklerine göre düzenli olarak güncelleniyor.

Merkez ile bayi/şube arasında kesintisiz ve gerçek zamanlı iletişim

Logo Diva CHANNEL kanal yapısıyla faaliyet gösteren tüm perakende şirketlerinde, tüm noktalar arasında anlık etkileşim ve kontrol sağlıyor. Her mağazadaki satış işlemleri anlık olarak görüntülenebiliyor, istendiği anda satış raporları alınabiliyor, ürün fiyatlarındaki değişiklikler ya da kampanyalar tüm mağazalara veya sadece belirli noktalara kolayca uygulanabiliyor. Açılan her yeni mağaza sisteme anında eklenebiliyor, mağazalar gruplanabiliyor, mağaza bazında ödeme seçenekleri belirlenebiliyor ve depolar arası transfer yapabilecek mağazalar seçilebiliyor. Ayrıca e-ticaret siteleriyle de ortak platform oluşturulabilmesi sayesinde hem geleneksel mağazalar hem de online ticaret ortamları bir araya getirilebiliyor. Diğer bir deyişle, farklı kanalların bir araya geldiği omnichannel perakende anlayışı, Logo Diva CHANNEL ile sorunsuz hayata geçiyor.

Kanal genelinde etkin stok yönetimi

Çok sayıda şube ya da bayi aracılığıyla çalışan perakende firmaları açısından en yoğun süreçlerden biri de tüm birimlerdeki stokların güncel, doğru ve etkin şekilde yönetimi oluyor. Logo Diva CHANNEL, sunduğu anlık stok takibi ve stok optimizasyonu avantajlarıyla, stokların kanal içindeki hareketlerini en verimli şekilde yönetmesini sağlıyor. Böylece her şube ya da bayinin stok durumları her zaman optimum seviyede oluyor ve bu stoklara özel kampanyalar kurgulamak kolaylaşıyor. Ayrıca mağazalar arasında yetkilendirme yapılarak diğer mağazalardaki stoklar görülebiliyor ve böylece müşterilere doğru yönlendirmeler yapılabiliyor. Stok transfer özelliğiyle, mağazalar arasında stok transferi yapılıp takip edilebiliyor. Aynı zamanda geçmişe yönelik tüm stok hareketlerinin incelenebilmesini sağlayan yapı sayesinde satın alma süreçleri planlanabiliyor ve maliyet takibi yapılabiliyor.

Güncel ödeme ve faturalama sistemleri ile uyumluluk

Logo Diva CHANNEL, mobil ödeme ve kampanya sistemleri de dahil olmak üzere tüm güncel ödeme sistemleriyle entegre çalışabiliyor. Eklentilerle geliştirilebilen esnek yapısı sayesinde, yeni sistemlere de uyumlu hale getirilebiliyor. Ayrıca senetli satış süreçleri de Logo Diva CHANNEL üzerinden kolayca yönetilebiliyor. Logo Diva CHANNEL ile yapılan satış işlemlerinde sistem üzerinden sadece fiş ya da fatura değil, dijital dönüşümün önemli bileşenlerinden biri olan e-faturaları düzenlemek de mümkün oluyor. Logo e-Fatura, e-Arşiv Fatura ve e-İrsaliye çözümleriyle tam entegre çalışan Logo Diva CHANNEL sayesinde e-faturalar sistem üzerinden alınarak tüketiciye sunulduğunda, anlık olarak entegratöre de gönderilebiliyor. Aylık kasa işlemi raporları da yine entegratör üzerinden Gelir İdaresi Başkanlığına iletilebiliyor.

Mobil ödeme

Logo Diva CHANNEL ile kasa işlemleri sadece kasalarda değil, Logo Diva MOBILE ile mağaza içinde farklı noktalarda gerçekleştirilebiliyor. Bu sayede müşteriler mağaza içerisinde özgürce alışveriş yapabilirken, kasa kuyrukları da azalıyor.

Destek Hizmeti

Logo Diva Destek ekipleri hafta içi her gün 08:00-22:00, hafta sonu ve resmi tatillerde de 10:00-22:00 arasında hizmet veriyor. Teknik desteğe ihtiyaç duyulduğu anda, Logo Diva Destek sisteminde kaydınız açılıyor ve sorun hızla çözülüyor.
1/7

Yatırım gerektirmeyen bulut teknolojisi

Logo Diva CHANNEL’ın kanal yapısıyla çalışan perakende şirketlerine sağladığı en büyük avantaj, yatırım gerektirmeyen bulut teknolojisi. Bu teknoloji sayesinde merkezde ya da şubelerde/bayilerde terminal, sunucu, güvenlik yazılımı, yedekleme, veritabanı kurulumu, bakım destek hizmeti, çeşitli yazılım lisansları gibi yatırımlara gerek kalmıyor. Sisteme girilen tüm bilgiler bulut ortamında güvenle kaydediliyor, korunuyor ve yedekleniyor. Ayrıca kurulum ve uygulama için bir uzmana da ihtiyaç bulunmuyor. İnternet bağlantısı ve Logo Diva CHANNEL üzerinde tanımlanmış bir hesap olduğu sürece, sistem doğrudan bulut üzerinden çalıştırılabiliyor.

2/7

Kanal genelinde kaliteli hizmet ve müşteri memnuniyeti

Logo Diva CHANNEL, kanalın tamamındaki entegre yapı sayesinde müşterilere kaliteli ön ofis/kasa hizmetleri sunmanın yanı sıra, arka ofis uygulamalarında da işletmelerin süreçlerini kolaylaştırıyor. Yüzlerce şubeli yapılarda bile bulut tabanlı ortak müşteri veritabanı üzerinden anlık işlem yapan Logo Diva CHANNEL, böylece her noktada hızlı ve kesintisiz hizmet imkanı sağlıyor. Bu sayede müşterilere özel teklifler, kampanyalar, hediye ve promosyon programları uygulanabiliyor. Üstelik kanal yapısı içindeki farklı mağazalar için farklı kampanyalar ve promosyonlar da kolayca kurgulanabiliyor. Bütün bu süreçte, Kişisel Verileri Koruma Kanunu’na (KVKK) uygun hareket ediliyor ve sistem mevzuat değişikliklerine göre düzenli olarak güncelleniyor.

3/7

Merkez ile bayi/şube arasında kesintisiz ve gerçek zamanlı iletişim

Logo Diva CHANNEL kanal yapısıyla faaliyet gösteren tüm perakende şirketlerinde, tüm noktalar arasında anlık etkileşim ve kontrol sağlıyor. Her mağazadaki satış işlemleri anlık olarak görüntülenebiliyor, istendiği anda satış raporları alınabiliyor, ürün fiyatlarındaki değişiklikler ya da kampanyalar tüm mağazalara veya sadece belirli noktalara kolayca uygulanabiliyor. Açılan her yeni mağaza sisteme anında eklenebiliyor, mağazalar gruplanabiliyor, mağaza bazında ödeme seçenekleri belirlenebiliyor ve depolar arası transfer yapabilecek mağazalar seçilebiliyor. Ayrıca e-ticaret siteleriyle de ortak platform oluşturulabilmesi sayesinde hem geleneksel mağazalar hem de online ticaret ortamları bir araya getirilebiliyor. Diğer bir deyişle, farklı kanalların bir araya geldiği omnichannel perakende anlayışı, Logo Diva CHANNEL ile sorunsuz hayata geçiyor.

4/7

Kanal genelinde etkin stok yönetimi

Çok sayıda şube ya da bayi aracılığıyla çalışan perakende firmaları açısından en yoğun süreçlerden biri de tüm birimlerdeki stokların güncel, doğru ve etkin şekilde yönetimi oluyor. Logo Diva CHANNEL, sunduğu anlık stok takibi ve stok optimizasyonu avantajlarıyla, stokların kanal içindeki hareketlerini en verimli şekilde yönetmesini sağlıyor. Böylece her şube ya da bayinin stok durumları her zaman optimum seviyede oluyor ve bu stoklara özel kampanyalar kurgulamak kolaylaşıyor. Ayrıca mağazalar arasında yetkilendirme yapılarak diğer mağazalardaki stoklar görülebiliyor ve böylece müşterilere doğru yönlendirmeler yapılabiliyor. Stok transfer özelliğiyle, mağazalar arasında stok transferi yapılıp takip edilebiliyor. Aynı zamanda geçmişe yönelik tüm stok hareketlerinin incelenebilmesini sağlayan yapı sayesinde satın alma süreçleri planlanabiliyor ve maliyet takibi yapılabiliyor.

5/7

Güncel ödeme ve faturalama sistemleri ile uyumluluk

Logo Diva CHANNEL, mobil ödeme ve kampanya sistemleri de dahil olmak üzere tüm güncel ödeme sistemleriyle entegre çalışabiliyor. Eklentilerle geliştirilebilen esnek yapısı sayesinde, yeni sistemlere de uyumlu hale getirilebiliyor. Ayrıca senetli satış süreçleri de Logo Diva CHANNEL üzerinden kolayca yönetilebiliyor. Logo Diva CHANNEL ile yapılan satış işlemlerinde sistem üzerinden sadece fiş ya da fatura değil, dijital dönüşümün önemli bileşenlerinden biri olan e-faturaları düzenlemek de mümkün oluyor. Logo e-Fatura, e-Arşiv Fatura ve e-İrsaliye çözümleriyle tam entegre çalışan Logo Diva CHANNEL sayesinde e-faturalar sistem üzerinden alınarak tüketiciye sunulduğunda, anlık olarak entegratöre de gönderilebiliyor. Aylık kasa işlemi raporları da yine entegratör üzerinden Gelir İdaresi Başkanlığına iletilebiliyor.

6/7

Mobil ödeme

Logo Diva CHANNEL ile kasa işlemleri sadece kasalarda değil, Logo Diva MOBILE ile mağaza içinde farklı noktalarda gerçekleştirilebiliyor. Bu sayede müşteriler mağaza içerisinde özgürce alışveriş yapabilirken, kasa kuyrukları da azalıyor.

7/7

Destek Hizmeti

Logo Diva Destek ekipleri hafta içi her gün 08:00-22:00, hafta sonu ve resmi tatillerde de 10:00-22:00 arasında hizmet veriyor. Teknik desteğe ihtiyaç duyulduğu anda, Logo Diva Destek sisteminde kaydınız açılıyor ve sorun hızla çözülüyor.

Logo Diva CHANNEL

Logo Diva CHANNEL; perakende sektörü için özel olarak tasarlanmış yapısıyla, işletmelerin merkez ve merkeze bağlı mağazaları arasındaki tüm perakende satış kanal yönetimi süreçlerinin tek bir noktadan etkin yönetimini ve otomasyonunu sağlar.

Tercih Edenler Logo Diva CHANNEL

200.000'den fazla müşterimizle beraber büyüyoruz.

Groupe SEB İstanbul, Logo Diva çözümleriyle müşteri memnuniyetini artırdı

Dünya genelinde 150’den fazla ülkede, 20 ayrı markayla hizmet veren Groupe SEB, toplam 25 bin çalışanı ve yıllık 4 milyar avroyu aşan cirosuyla dünya lideri küçük ev aletleri şirketi olarak tanınıyor. Bünyesinde Tefal, Rowenta, Krups gibi dünyaca ünlü markaları barındıran Groupe SEB, 1993 yılından bu yana İstanbul'da faaliyet göstererek başarılı ve istikrarlı bir şekilde varlığını sürdürüyor. Şirket bugün yaklaşık 200 çalışanı ile Tefal, Rowenta, Lagostina, Krups ve Moulinex'in satış ve satış sonrası hizmetlerini yürütüyor. Çok kısa sürede sektöründe Türkiye’nin bir numaralı markasına dönüşen grup, Tefal Shop’lar ile de Grup içinde bir ilke imza atmış bulunuyor.

Devamını Oku
Vestel, müşterilerine verdiği “24 saatte teslim” sözünü bulut tabanlı Logo Diva Channel ile gerçekleştiriyor

Vestel Şirketler Grubu 15’i yurt dışında olmak üzere toplam 25 şirketten oluşuyor. Dünya standardındaki üretim anlayışı, yenilikçi ve kaliteli ürünleri ve geniş vizyonuyla sadece ülkemizde değil küresel piyasalarda da pazarı yönlendiren Vestel, dünyaya teknoloji ihracı alanında da Türkiye’nin en önemli markalarından biri olarak dikkat çekiyor. Bugün bir televizyon ve beyaz eşya üreticisi olmanın ötesinde uluslararası bir teknoloji şirketi konumunda olan Vestel, 164 ülkeye gerçekleştirdiği ihracat ile elektronik sektöründe yaklaşık 26 yıldır Türkiye’nin ihracat şampiyonu konumunda bulunuyor.

Beklenti ve Hedefler

Vestel’in kanal yapısı genel anlamda geleneksel ve kurumsal olmak üzere iki ana hattan oluşuyor. Geleneksel perakende kanalında, Türkiye genelinde yaklaşık 1500 satış noktasına sahip 1000’e yakın Vestel iş ortağı ve sayıları 200’ü geçen Vestel mağazaları yer alıyor.

Her zaman yeniliklerin ve ilklerin peşinde olan Vestel, bu geniş kapsamlı kanal yapısını daha verimli şekilde yönetebilmek, bayilerinin dijital dönüşüm yolculuğuna destek olmak, tüm satış süreçlerini standartlaştırarak perakende operasyonlarını hızlandırmak ve müşteri deneyimini artırmak üzere bir teknolojik dönüşüm gerçekleştirmeyi amaçladı. Tüm ihtiyaçlara tek bir noktadan anlık olarak cevap veren bulut tabanlı Logo Diva Channel çözümü ile 2009 yılında Vestel Satış Kanal Yönetimi Projesi başlatıldı.

Logo Diva Channel ile Sürekli Geliştirilen Bir Perakende Ekosistemi

Perakendede ilk veya tek olma özelliğine sahip projelerin getirdiği avantajlardan yararlanmak isteyen Vestel, Logo Yazılım ile iş birliği içinde büyük bir teknoloji yatırımı hamlesi başlattı. Perakendeyi daha verimli yönetebilmek için sahanın sesine kulak veren Vestel, ihtiyaçları etkili bir şekilde tespit etti. Özellikle mağazaların ve bayilerin stok, sipariş, fatura yönetimlerini daha verimli yapabilecekleri bir sistem kurulması için Logo Diva Channel çözümü devreye alındı.

Logo Diva Channel ile tüm kanaldaki satış operasyonlarını tek bir platform üzerinden bulutta birleştiren Vestel, süreçleri anlık olarak yönetebileceği bir sistemi hayata geçirdi. Bu sistemde özellikle merkez ve bayi arasında gerçek zamanlı iletişim kurularak merkeze anlık ve kesintisiz veri akışı sağlanmasına yönelik çalışmalar yapıldı.

Kanalın tamamında stok takibi, kampanya yönetimi, e-ticaret ve mağaza satış işlemleri Logo Diva Channel ile yönetilmeye başladı. Lojistik, montaj, garanti ve bakım gibi satış sonrası hizmetler de uçtan uca çalışacak şekilde sisteme entegre edildi.

Özellikle pandemi sonrasında çok yaygınlaşan uzaktan satış ve e-ticaret uygulamaları, bundan çok daha erken bir dönemde Vestel’de devreye alındı. Üçüncü parti lojistik firmalarıyla da entegre şekilde kurgulanan sistem, ürün teslimat süreçlerini otomatize etmeye odaklandı.

Vestel’in Logo Diva Channel merkezli perakende altyapısı, farklı uygulamalarla entegre edilebilen ve ihtiyaca göre yenilenip geliştirilebilen bir ekosistem kurmayı sağladı.

Vestel dijitalleşen perakende satış süreçleri sayesinde operasyonlarında hız kazandı, bu sayede müşterilerine ‘24 saatte teslim sözü’ vermeye başladı.

Sonuçlar ve Elde Edilen Faydalar
  • Tüm satış noktaları merkez tarafından anlık ve uçtan uca yönetilebilir hâle geldi.
  • Satış noktalarındaki stokların ortaklaştırılmasıyla kaçan satışta %83 iyileşme sağlandı, stok devir hızı ise %92 arttı.
  • Satış adetlerinin analizi ve gerçek zamanlı stok planlaması sağlandı.
  • Barkod ve el terminallerinin kullanılmasıyla bayilerde stok giriş ve sayım süreçleri daha doğru ve hızlı gerçekleştirilmeye başladı.
  • Merkez ile bayiler arasında kesintisiz veri akışıyla teslimat süreleri kısaldı.
  • Gelişmiş kampanya modülüyle satış kanalına ve müşterilere özel kampanyalar otomatik olarak tanımlanmaya başladı.
  • Satın alma esnasında müşterilere ihtiyaca göre V taksit ve tüketici kredisi seçenekleri otomatik olarak sunulabilir hâle geldi.
  • Pazarlama süreçlerinin KVKK mevzuatına uygun şekilde yönetimi sağlandı.
  • Uzaktan satış özelliğiyle, mağazaya gitmeden ürün satın alma imkânı müşteriye sunuldu.
  • Çok kanallı satış özelliğiyle online satışlarda stoğu bulunan en yakın bayiden ürünün müşteriye gönderimi yapılabilir hâle geldi.
  • Entegre satış sonrası hizmetlerdeki anlık yanıt süreleri sayesinde müşteri memnuniyeti artırıldı.
  • Bulut tabanlı bir yapı kurulduğu için tüm satış sisteminin işletimi, yedeklemesi, kurulum ve güncellemesi, güncel mevzuata uyumluluğu gibi konular Logo Yazılım tarafından yönetilmeye başladı, böylece Vestel ana faaliyet alanına odaklanarak iş gücü verimliliğini artırdı.

Devamını Oku

Sıkça Sorulan Sorular

Logo Yazılım’ın sunduğu çözümler, ürünler ve servislerle ilgili sorularınız mı var? En sık karşılaştığımız soruların cevaplarını burada bulabilirsiniz.

01

Logo Diva CHANNEL’a giriş için temel şartlar nelerdir?

Diva’yı kullanabilmek için internet erişimini olan Windows işletim sistemli bir bilgisayar, Internet Explorer 10 ve üstü tarayıcı yeterli olacaktır.
02

Server bakımı ve maliyeti ile uğraşmak istemiyorum, Logo Diva CHANNEL uygun bir çözüm müdür?

Logo Diva CHANNEL bulutta çalışan bir ürün olduğu için server bakımı ve yönetimi konusunda herhangi bir yatırım yapmanıza gerek kalmaz.
03

Logo Diva CHANNEL için gerekli donanım şartı nedir?

Logo Diva CHANNEL platform olarak web tabanlı bir üründür ve donanım bağımsızdır. Windows işletim sistemli bir bilgisayarı veya şık bir tableti kasa olarak kullanabilirsiniz. Web tabanlı olduğu için herhangi bir kurulum gerektirmez. Detaylı bilgi için için Satış Ekibimiz ile iletişime geçebilirsiniz: [email protected]
04

Logo Diva CHANNEL'ın aynı zamanda bulutta kullanılmasının avantajları nelerdir?

Bulut tabanlı olması sayesinde tüm kanallarınızda anlık satış, stok, kampanya, sipariş, satın alma takibini merkezi olarak yapabilmenizi, bunları raporlayabilmenizi ve tüm noktalarınızı uçtan uca yönetebilmenizi sağlar.
05

Logo Diva CHANNEL Destek ekibi hangi saatlerde hizmet veriyor?

Haftanın 7 günü; hafta içi 08:00-22:00, hafta sonu ve resmi tatil günlerinde 10:00-22:00 arasında hizmet vermektedir.
06

Logo Diva CHANNEL Destek ekibine nasıl ulaşabilirim?

+90 (262) 679 89 09 nolu telefondan ve [email protected] e-posta yoluyla ulaşabilirsiniz.
07

Logo Diva CHANNEL’da yedek almam gerekiyor mu?

Hayır; Logo Diva CHANNEL bakım, güncelleme ve yedeklemeyi sizin adınıza otomatik olarak gerçekleştirmektedir.

Uyumlu Logo On-Premise Ürünleri

İş süreçlerinizi kolay, pratik ve etkin bir şekilde yönetin.

ON-PREMISE

Logo Mind Insight

Logo Mind Insight İş Analitiği ürünü, self-servis veri keşfi ve analizi süreçlerini kolaylaştırarak verilerin işletmelere değer katan, anlamlı, aksiyon odaklı bilgilere dönüştürülmesini sağlıyor.

Detaylı İncele
ON-PREMISE

Logo Tiger Wings

Logo Tiger Wings ERP, geniş modüler yapısı ve zengin fonksiyonlarıyla orta ve büyük ölçekli işletmelerin iş süreçlerini iyileştirmenin yanı sıra web üzerinden kullanım sayesinde sürdürülebilir verimliliği her an, her yerde destekliyor.

Detaylı İncele
ON-PREMISE

e-Fatura

Gelir İdaresi Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak geliştirilen e-Fatura ürünleri, faturaların dolaşımının dijital ortamda güvenle ve hızla gerçekleşmesini sağlıyor.

Detaylı İncele
ON-PREMISE
Farklı ihtiyaçlarınıza yönelik en uygun ürünler için Logo ürünlerimizi inceleyin.

Hepsini İncele