Logo onaylı ekosistem çözümlerinden yapay zekâ tabanlı Masraff, şirketlerin masraf süreçlerini tek platformda uçtan uca yönetmelerini ve giderlerini kontrol altında tutmalarını sağlıyor.
Otomatik ve hızlı masraf girişi
Mobil onay akışı ve gelişmiş onay modülü
Masraff Logo entegrasyonu ve bakım (Logo GO ve Tiger, Netsis ERP)
Kategori / departman / proje bazlı anlık yönetim raporları
Şirket gider kurallarına uyum ve denetim modülü
QR kod ile kolay belge teslim yönetimi
Logo onaylı ekosistem ürünü Masraff, masraf yönetimi süreçlerindeki rutin ve katma değer sunmayan görevleri yapay zekânın gücüyle dijitalleştirerek size zaman kazandırıyor. Uçtan uca, verimli bir yönetim sağlarken, tüm işlemlerinizi şirket politikalarına ve yasal mevzuatlara uyumlu şekilde yapmanızı sağlıyor.
Kurumsal kaynak planlamada kritik bir yeri olan masraf yönetimi işlemlerinizi, dijitale taşıyarak hızlandıran ve kolaylaştıran Masraff, masraf süreçlerine dahil olan tüm ekiplerinizin işlerini sorunsuzca yürütmesini sağlayan olanaklar sunuyor. Örneğin, CEO, CFO gibi üst düzey yöneticiler Masraff ile işlemleri anlık olarak takip edebiliyor ve düzenli dahili rapor kontrolü ile nakit akışını kontrol altına alabiliyor. Dijital ortamın ve araçların yardımıyla tüm masrafları kolay bir şekilde analiz edebilmeniz, maliyetleri düşürme fırsatlarını keşfetmenize yardımcı oluyor. Fiziksel onay formlarının yol açtığı yükü ve karmaşayı ortadan kaldıran Masraff ile yöneticiler de kendilerine bağlı çalışanların masraflarını kolayca mobil uygulama veya web üzerinden esnek bir şekilde takip edebiliyor; masraf formlarını anında inceleyip onaylayabiliyor.
Masraff ayrıca şirketlerin muhasebe ve finans departmanları için de önemli kolaylıklar sağlıyor. Her bir masraf kaydı için ayrı muhasebe ve KDV hesap kodları girme gerekliliğini ortadan kaldırıyor. Masraff ile ay boyunca oluşan masrafları tek tuşla sisteme aktarabilmeniz, size 3 iş gününe varan zaman tasarrufu sağlayabilir. Satış ekiplerini işle ilgili masrafları için veri girişi, onay bekleme ve ödeme takibi gibi zaman alıcı adımlardan da kurtaran Masraff sayesinde satış ekipleriniz, katma değeri daha yüksek işlere ayırabilecekleri zamanı geri kazanıyor.
Dijital dönüşümde fark yaratarak işletmelerin ihtiyaçlarına özel olarak geliştirilen Logo onaylı ekosistem çözümleri veri yedekleme, kafe ve restoran yönetimi, banka hesap yönetimi, firmalar arası veri aktarımı, depo süreçleri yönetimi, teknik servis, e-ticaret ve pazaryeri entegrasyonu, doküman yönetimi, akaryakıt istasyonları ve perakende satış yönetimi gibi birçok farklı çözüm sunar. Kullanıcılara sektörlerinde hız, kolaylık, verimlilik ve rekabette öne çıkmalarını sağlayarak katma değer yaratır.
Masraff, kullanıcı sayısına göre lisanslandırılıyor.
Evet, tekrarlayan fiş girişleri gibi anormal durumlar onay formuna ve entegrasyona yönlendirilmiyor. Bu sayede güvenli bir kullanım sunularak suistimallerin önüne geçiliyor.
Sürekli güncellenen ve son derece kullanıcı dostu bir platform sunan Masraff, Google Play ve App Store üzerinden indirilebiliyor.
Mobil uygulamada Masraff’a giriş yaptıktan sonra ana ekran üzerindeki “Onaylar” bölümüne gelerek “Bekleyenler” kısmı açılır. Bu alanda bekleyen formlara tıklanıp toplu bir şekilde ya da belli bir masraf seçilerek onaylanabiliyor.
Masraf formlarını inceleyecek onaylayıcı kişi değişirse, formun iptal edilip tekrar onaya gönderilmesi yeterli olur.
Masraff, fotoğrafı çekilen masraf fişinin üzerindeki verileri yapay zekâ desteğiyle sisteme işleyerek, masrafın oluşturulmasını sağlıyor. Otomatik olarak girilen veriler manuel olarak düzenlenebiliyor. Masrafların tek bir form altında toplanmasını sağlayarak dijital onaya gönderilebiliyor. Statü kısmından form onay süreçleri takip edilebiliyor.
Masraff admin panelinde yer alan “Masraf Formları” sekmesine gelerek tüm formları Excel ve CSV seçenekleri ile dışa aktarılabiliyor ve Excel, PDF ve CSV formatında e-mail olarak gönderimi sağlanabiliyor. Ayrıca, kullanılan entegrasyonlara göre değişen farklı seçenekler de bulunuyor.
Yapay zekâ tabanlı Masraff, şirketlerin masraf süreçlerini tek platformda uçtan uca yönetmelerini ve kontrol altında tutmalarını sağlıyor. İşletmelerin masraf bütçelerini anlık takip eden platform, otomatik ve hızlı masraf girişi, mobilden onay gibi birçok kolaylık sunarken zaman tasarrufu yaratıyor. Sistem üzerinden sunulan masrafların anlık takibi ve raporlanması sayesinde şirketler gelecek mali durumlarına dair iç görü elde ederek, doğru stratejilerle gider tasarrufu ve denetimi yapabiliyor.
Evet. Masraff’ın Merkez Bankası kur entegrasyonu sayesinde TL/döviz dönüşümünü gerçekleştirebiliyor.
Masraff ürününün kullanımı, minimum on kullanıcı ile başlıyor ve kullanımda üst sınır bulunmuyor.
Masraff ile şirket masraflarına dair her tür fiş sisteme aktarılıp kategori bazında düzenlenebiliyor.
Masraff ürününe logo.cloud sayfasının “Servisler” kısmından ulaşılarak tüm özellikleriyle 14 gün ücretsiz olarak denenebiliyor.
Masraff’ı satın almak isteyen müşterileriniz kullanıcı sayısı seçimini yaptıktan sonra aboneliklerini yıllık olarak, logo.cloud web sitesi üzerinden başlatabilir. Kullanıcı sayısı seçimi yapıldıktan sonra, ödeme adımında ilgili alana iş ortağı kodu girildiğinde abonelik başlatılır.
Logo GO, Tiger ve Netsis ERP ürünleri ile entegrasyonu bulunuyor. Özel entegrasyon adaptörü sayesinde masraf girişi için sadece fotoğraf çekmek yeterli oluyor. Ardından tüm bilgiler, Muhasebe Hesap Kodları ile Logo GO, Tiger ve Netsis ERP ürünlerine aktarılıyor.