Yapay zeka aracı ile özetlenmiştir
Brand Finance tarafından yapılan araştırmaya göre Logo Yazılım, Türkiye'nin en değerli bilişim markası olarak belirlendi. Marka Gücü Endeksi'nde ürün geliştirme, pazarlama yatırımları, paydaş ilişkileri ve finansal sonuçlarıyla öne çıktı. Brand Finance, markaların finansal performansını değerlendiren köklü bir kuruluştur ve Logo Yazılım'ın başarısını detaylı olarak incelemektedir.
İçindekiler
1. Logo Yazılım neleri daha iyi yaptı?
2. Brand Finance’ı tanıyalım
En değerli marka sıralamaları her sektör için büyük önem taşıyor. Marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’in yaptığı araştırmaya göre Türkiye’nin en değerli bilişim markası Logo Yazılım. Son iki yıl içinde 93’üncü sıradan 67’nci sıraya yükselen Logo Yazılım, Bilişim kategorisinde de 1’inciliğini korudu. Logo Yazılım, Türkiye’nin en değerli 100 markası arasında da 67. Sıraya yükseldi.
Bağımsız Marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’in Türkiye’nin En Değerli Markaları 2018 araştırmasına göre Logo Yazılım, bir önceki yıla göre 5 sıra daha yükselerek 67’inci sıraya yükseldi. Son iki yıl içinde 93’üncü sıradan 67’nci sıraya yükselen Logo Yazılım, Bilişim kategorisinde de 1’inciliğini korudu.
Marka Gücü Endeksi 3 ana bölümden oluşuyor. Ürün geliştirme yatırımı, dağıtım, internetteki mevcudiyet, görsel kimlik tutarlılığı, pazarlama/reklam harcamaları gibi bir başlık bulunuyor.
Markanın Göreceli Ağırlığı bölümü, markanın paydaşlarının marka hakkında neler hissettiğiyle ilgili. Paydaşlar dört ana grupta değerlendiriliyor: Tüketici, şirket çalışanları, finans çevresi ve dahil olunan topluluk.
Üçüncü başlığı ise “Çıktı” oluşturuyor. Bu bölümde marka yatırımları sonucu tüketicide sağlanan etkinin finansal sonuçlara yansıması irdeleniyor. Hasılat artış oranı, büyüme oranı, kâr marjlarında artış gibi başlıklara dikkat ediliyor.
Dünyanın en önemli bağımsız marka değerleme ve strateji danışmanlık şirketleri arasında yer alan Brand Finance, 1996 yılında “finans ile pazarlama arasında köprü kurmak” amacıyla kuruldu. Geçen 20 yıldan daha uzun süre içerisinde her sektörden şirket ve organizasyona markaları ile finansal sonuçlar arasında ilişki kurmaları için yardımcı oldu. Temel ilkelerini bağımsızlık, güvenilirlik, şeffaflık ve bilirkişilik olarak belirleyen Brand Finance, dünyanın binlerce büyük markasını her yıl gözden geçirerek en güçlü ve en değerli olanlarını belirliyor.
Bu internet sitesinde yer alan tüm içerikler, ziyaretçilere bilgi verilmesi amacıyla hazırlanmış olup tavsiye amacı taşımaz. Logo sitede yer alan bilgilerin doğruluğu, güncelliği ve kullanılması konusunda herhangi bir güvence sunmaz. İlgili bilgiler kullanılmadan önce ilgili konu hakkında bir profesyonelle ile görüşülmesi tavsiye edilir. Logo bu sitede yer alan içerikler sebebiyle doğabilecek zararlar bakımından sorumluluk kabul etmez. Lütfen siteyi ve sitedeki bilgileri kullanmadan önce Kullanım Koşulları’nı okuduğunuzdan emin olunuz.
Ürünler hakkında bilgi isteyebilir, demo talebinde bulunabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi ihtiyacınıza göre en doğru çözüme yönlendirecektir.