facebook
Satış Pazarlama

Teknik servis süreçlerine özel bulut çözümü: Fixidesk

Yapay zeka aracı ile özetlenmiştir

Fixidesk çözümü, küçük ve orta ölçekli işletmelere satış sonrası teknik servis süreçlerinde tam verimlilik ve müşteri memnuniyeti sağlama imkânı tanır. Logo Yazılım’ın bulut tabanlı bu çözümü, internet erişimi olan her yerden kullanılabilir ve ERP sistemleriyle entegre çalışarak teknik servis süreçlerini otomatikleştirir. Randevu planlaması, müşteri kaydı, servis yönlendirmesi gibi işlemleri kolaylaştırır; yedek parça, garanti, seri numarası takibini tek noktadan sağlar. Fixidesk, kullanıcı dostu ekran tasarımı ve hızlı devreye alınabilme özellikleriyle işletmelere ölçeklenebilir bir çözüm sunar, böylece müşteri memnuniyetini artırır.

İçindekiler

1. Fixidesk nedir?

2. Fixidesk hangi teknik servis süreçlerinde kullanılabiliyor?

3. Fixidesk kullanan işletmeler ne gibi avantajlar elde ediyor?

Satış sonrası teknik servis hizmetlerinin sunumu gerek marka imajı gerekse müşteri memnuniyeti açısından en kritik noktalardan biri. Bu bağlamda teknik servis süreçlerine odaklı teknoloji çözümlerinden yararlanmak, servis sunan işletmeler açısından önemli bir fark yaratıyor. Logo Yazılım’ın ekosistem çözümlerinden bulut tabanlı Fixidesk Servis Çözüm Bulutu, teknik servis süreçlerinin tamamını uçtan uca yönetmeyi, böylece müşteri memnuniyetini artırmayı sağlıyor.

Fixidesk nedir?

Logo Yazılım’ın geniş çözüm ortağı ekosistemi tarafından geliştirilmiş çözümlerden biri olan Fixidesk Servis Çözüm Bulutu, satış sonrası servis süreçlerinin tamamını dijital ortamda yönetmeyi sağlıyor. Bulut üzerinde çalıştığı için internet bağlantısı olan her yerden erişimin sağlanabildiği Fixidesk Logo GO ve Logo Tiger ERP gibi ürün aileleriyle entegre çalışarak teknik servis süreçlerini maksimum verimliliğe ulaştırıyor.

Fixidesk hangi teknik servis süreçlerinde kullanılabiliyor?

Satış sonrası servis sürecinin uçtan uca verimli ve kolayca yönetilmesini sağlayan Fixidesk, özellikle servis yönetimi, görev yönetimi, müşteri ve kişi yönetimi, ürün ve hizmet yönetimi, müşteri-ilişkisi alanlarında benzersiz faydalar sağlıyor.

Fixidesk kullanan işletmeler ne gibi avantajlar elde ediyor?

FixideskServis Çözüm Bulutu herhangi bir donanım yatırımına gerek kalmaksızın doğrudan bulut üzerinde kullanılabiliyor. Hızla devreye alınan bu teknik servis yönetimi çözümünün kullanımı için hemen hemen hiçbir eğitim gerekmiyor. Kullanıcı dostu ekran tasarımları ve belirli Logo Yazılım ERP ürünleriyle tam entegrasyon sayesinde, teknik servis süreçlerinin tamamı hızla Fixidesk ile yönetilmeye başlıyor. Üstelik internet bağlantısı olan her ortamda ve her cihazda...

Fixidesk’in bulut tabanlı yapısı aynı zamanda kolay ölçeklendirilebilirlik anlamına da geliyor. İhtiyaca göre ürün paketlerinin kapsamı daraltılıp genişletilebiliyor.

Teknik servis hizmetleri sunan işletmelerde süreç servis kayıtlarıyla başlıyor. İşlemlerin ilk andan itibaren sorunsuz ilerlemesi açısından kayıt işleminin doğruluğu büyük önem taşıyor. Servis kayıtları için uçtan uca çözümler sunan Fixidesk, servis talepleri doğrultusunda randevu planlama, müşterilere randevunun hatırlatılması için SMS veya e-posta gönderme, mobil cihazlar üzerinden servis kayıtları oluşturma gibi avantajlar sağlıyor. Ayrıca teknik ekibin incelemesi doğrultusunda oluşturulan yedek parça taleplerinin; teklif, sipariş ve faturaların; garanti ve seri numaralarının takibi de Fixidesk ile tek noktadan kolayca yapılabiliyor.

Servis kayıtlarıyla birlikte müşteri ve kişi kayıtlarının hızlı ve doğru şekilde tutulması da servis kalitesini artıran bir unsur olarak dikkat çekiyor. Fixidesk’in Müşteri ve Kişi Yönetimi özelliği, sınırsız sayıda müşteri kartı oluşturmayı, bu kayıtlarda gerekli değişiklikleri anlık olarak yapabilmeyi ve müşterilerin servis aldıkları cihazların özellikleri ya da müşteri sözleşmeleri gibi detayları görebilmeyi sağlıyor.

Teknik servis hizmetlerinde müşteri memnuniyeti açısından en önemli konulardan biri de teknik personelin hızla yönlendirilmesi ve yapılan işin takibi. Fixidesk sayesinde randevu verilen müşterilere kolayca teknik personel ataması yapılabiliyor. Personelin çalışma süresi, işin sağlıklı bir şekilde tamamlanmasını kontrolü, servis notları gibi detaylar da her an, her yerden takip edilebiliyor. Üstelik servis ekiplerinin ulaşım rotaları ve süreleri de Fixidesk üzerinden izlenebiliyor. Bu sayede herhangi bir gecikme olması durumunda müşteriye doğrudan bilgi verilebiliyor.

Ürün ve Hizmet Yönetimi özelliği, Logo Yazılım ERP’de tutulan ürün, yedek parça ve hizmet kayıtlarına Fixidesk üzerinden anında ulaşmayı sağlıyor. Öte yandan, ERP ile entegrasyon sayesinde, istenirse ERP’ye giriş yapılmadan da yeni kayıtlar oluşturulabiliyor, stok durumları kontrol edilebiliyor ve birim fiyatlar belirlenebiliyor. Barkoda işlem yapılması durumunda barkod kayıtları da yine sistem üzerinden görülebiliyor.

Teknik servis hizmetlerinin kusursuz şekilde sunulabilmesi için servis ve müşteri kayıtları kadar, müşterilerde bulunan ürünler hakkındaki bilgilerin de eksiksiz ve güncel olması gerekiyor. Fixidesk hangi müşterilerde hangi ürünlerin bulunduğunu, bu ürünlerin seri numaralarını, garanti başlangıç ve bitiş tarihlerini kolayca takip edebilme imkânı sunuyor.

Fixidesk sayesinde servis süreçleri yöneticiler tarafından da anlık olarak takip edilebiliyor, kritik durumlarda yöneticilere anlık uyarı gönderilebiliyor. Böylece teknik servis ekibinin performansı sürekli izlenirken sunulan servisin kalitesi de iyileşiyor.

Kısacası Fixidesk, teknik servis hizmeti sunan işletmelere Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) alanında büyük avantajlar kazandırıyor; müşteri memnuniyetinin çok kritik ama bir o kadar da zor olduğu bir alanda fark yaratan bir çözüm sunuyor.

18.10.2024
Detaylı bilgi için Sizi Arayalım.
Telefonunuza doğrulama kodu gönderilecektir.

Aydınlatma Metni’ni okudum, onaylıyorum.

Bu internet sitesinde yer alan tüm içerikler, ziyaretçilere bilgi verilmesi amacıyla hazırlanmış olup tavsiye amacı taşımaz. Logo sitede yer alan bilgilerin doğruluğu, güncelliği ve kullanılması konusunda herhangi bir güvence sunmaz. İlgili bilgiler kullanılmadan önce ilgili konu hakkında bir profesyonelle ile görüşülmesi tavsiye edilir. Logo bu sitede yer alan içerikler sebebiyle doğabilecek zararlar bakımından sorumluluk kabul etmez. Lütfen siteyi ve sitedeki bilgileri kullanmadan önce Kullanım Koşulları’nı okuduğunuzdan emin olunuz.

Logo Yazılım hakkındaki sorularınız ve talepleriniz için

Ürünler hakkında bilgi isteyebilir, demo talebinde bulunabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi ihtiyacınıza göre en doğru çözüme yönlendirecektir.


Bize yazın size biz ulaşalım
Telefonunuza doğrulama kodu gönderilecektir.

Aydınlatma Metni’ni okudum, onaylıyorum.