Kar Group, Logo CRM ile kurumsal hafızasını güçlendirerek satış operasyonlarını iyileştirdi

Kar Group, Logo CRM ile kurumsal hafızasını güçlendirerek satış operasyonlarını iyileştirdi

“Müşteri ilişkileri yönetimi, yani CRM başlı başına bir kültürdür. Logo CRM çözümünü devreye alınca, satış ekibimizin CRM kültürünü benimsemesi için yoğun çalışmalar yaptık. Verilerin sisteme düzgün girilmesi, sahadan doğru veri toplanması gibi süreçler CRM’in verimli kullanımı açısından çok önemliydi. Saha ekiplerimiz Logo CRM’i kullanmaya başladıktan sonra sistemin ne kadar kolay olduğunu, ne kadar verimli çalıştığını ve bu sayede ne kadar hızlı aksiyon alabildiklerini gördüler. Şu anda CRM kültürüne onlar bizden daha çok sahip çıkıyorlar. Logo CRM ile birlikte özellikle zaman anlamında çok önemli faydalar kazandık. Bizim için en önemli maliyet kalemi olan zamanı daha verimli kullanarak satış performansımızı artırdık.”

Serdar Avcı

Bilgi Teknolojileri Müdürü, Kar Group

1969 yılından bu yana faaliyet gösteren Kar Group halen agrega, kireç, hazır beton, asfalt, prefabrik beton elemanları, yapı kimyasalları, inşaat gibi alanlarda yedi farklı markayla hizmet veriyor. Grup, müşteri ilişkileri yönetimi süreçlerini iyileştirmek üzere öncelikle KarKim yapı kimyasalları şirketinde Logo CRM çözümünü hayata geçirdi. Bu sayede satış ekibinin elindeki tüm veriler kayıt altına alınarak kurumsal hafıza oluşturuldu ve satış süreçleri daha verimli hale geldi. Logo CRM çözümü, kısa süre sonra yine Kar Group bünyesindeki KarBeton’da da hayata geçecek.

Tercih edilen ürünler

ON-PREMISE

Logo CRM

İşletmelerin satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en etkili şekilde iletişim kurmasına odaklanan Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.

Ürünü İncele
ON-PREMISE

Logo CRM

İşletmelerin satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en etkili şekilde iletişim kurmasına odaklanan Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.

Ürünü İncele
Kar Group başarı hikayesi broşürü

Diğer başarı hikayeleri

Çuhadaroğlu, Logo CRM ile kontrol edilebilir bir kurumsal hafızaya sahip oldu

Türkiye alüminyum sektörünün en güçlü üreticilerinden olan Çuhadaroğlu, 70 bin metrekarelik alüminyum entegre tesisiyle dünyada da sektöründe ilk üç marka arasında yer alıyor. Kullanmakta olduğu Logo Tiger 3 Enterprise kurumsal kaynak planlama çözümüyle tam entegre çalışacak bir müşteri ilişkileri yönetimi çözümü arayışına giren şirket, Logo CRM’i tercih etti. Logo CRM sayesinde proje aşamasından lojistiğe kadar, müşterilerle bağlantılı tüm süreçleri uçtan uca kontrol edebilen Çuhadaroğlu, aynı zamanda da hızlı erişilebilir, entegre bir kurumsal hafıza oluşturdu.

Devamını Oku
A Yangın, Logo CRM ile yaptığı analizler sayesinde pazardaki rekabet gücünü artırıyor

2001 yılında İzmir’de kurulan A Yangın Güvenlik Sistemleri, 22 farklı kategorideki ürünleriyle Türkiye’nin en kapsamlı yangın söndürme ve güvenlik ekipmanları portföyünü sunuyor. Pazarı daha iyi analiz ederek satış fırsatlarını daha doğru şekilde değerlendirmeyi ve satış ekibinin hizmet kalitesini artırmayı hedefleyen şirket, bu doğrultuda Logo CRM çözümünü devreye aldı. Böylece ulusal ve uluslararası pazarda rekabet gücünü artıran A Yangın, satış ve müşteri odaklı yaklaşımını daha da geliştirerek müşteri memnuniyetinde önemli düzeyde artış elde etti.

Devamını Oku