200.000'den fazla müşterimizle beraber büyüyoruz.
Hizmet sektörü kapsamındaki her iş alanında müşteri memnuniyetini artırmanın yolu hizmet kalitesini yükseltmekten geçiyor. Yiyecek - içecek hizmetleri iş alanında ise bu kaliteyi korumanın yanı sıra halk sağlığını gözetmek, hızlı ve etkili çözümleri üretebilmek, yenilikçi yaklaşımları benimsemek de rekabet avantajı yaratan unsurlar olarak ortaya çıkıyor.
Logo, sektörün tüm süreçlerini kapsayan çözüm portföyüyle, hizmet kalitenizi ve rekabet gücünüzü, dolayısıyla da gelirlerinizi artırma imkanı sunuyor.
İşletmenize dair satış operasyonlarını etkili bir şekilde yönetmek için Logo Saha Satış Yönetimi’ni kullanabilirsiniz. Logo saha satış programları sayesinde işletmeler satışa dair operasyonel süreçlerini etkili bir şekilde yönetebiliyor ve şirketin kâr oranını önemli derecelerde artırabiliyor. Sıcak satış programı olarak da adlandırılan Logo Saha Satış programları, müşteri talepleri ve operasyonel sürecin tek noktadan etkin şekilde yönetimini sağlıyor.
Logo Mobile Sales bünyesindeki tasarım aracı ile işletmenin kendi ihtiyaçlarına uygun kişiselleştirilmiş rapor hazırlayabilmeniz mümkün. Bu raporları hızlı bir şekilde oluşturduktan sonra müşteriye sunabilirsiniz. Yine Logo Mobile Sales üzerinden işletmeye ait ürünler ile rakiplerin ürünleri hakkında bulunurluk, raftaki ya da stoktaki ürün miktarı ve fiyat bilgilerine ulaşıp raporlayabilirsiniz.
Logo saha satış programları, sahip oldukları GPS özelliği ile saha satış ekiplerinin konumlarına ulaşabilmenizi sağlıyor. Görüşme süreleri, müşteri koordinatları, duraklama süreleri gibi bilgileri bu özellik sayesinde net bir şekilde ölçümleyebilirsiniz. Böylece yakıt tasarrufu sağlayarak maliyetlerde iyileştirme yapabilirken satış ekiplerinin verimliliğinin artmasına da yardımcı olabilirsiniz.
Satış ekipleri ile depo arasındaki koordinasyonu sağlayan saha satış programları, süreçlerin anlık stok bilgilerine göre daha sağlıklı ve kolay yürütülmesine yardımcı oluyor. Ekiplere dair rota belirleme işlemini merkezden yönetebilir, bu şekilde etkili araç takibi yapabilirsiniz. Bu sayede saha satış operasyonlarındaki maliyetler de azalıyor ve ekip daha verimli yönetilebiliyor.
Logo saha satış programları, Bluetooth bağlantılı yazıcılar ile bağlantı kurabildiği için araç içinde bile fatura, sipariş, tahsilat makbuzu basma işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.
Özelleştirilen raporlama yeteneği sayesinde Logo saha satış programları aracılığıyla ekiplerle iletişim halindeyken satış raporu hazırlama özelliğini kullanabilirsiniz. Saha satış programları sayesinde anlık stok bilgilerine de ulaşabilirsiniz. Ayrıca dilediğiniz yerde fatura basım işlemi yapabilmenize de imkan tanıyor. Araç takibi özelliği sayesinde satış yetkililerinin konum bilgilerini de takip edebilmeniz mümkün hale geliyor. Logo Saha Satış programı ile operasyon maliyetlerini de düşürebilirsiniz. Tüm bunların yanında müşteriye özel ya da anlık indirim ve kampanya imkanlarından da faydalanabilirsiniz.
Cep telefonu, tablet gibi mobil cihazlarla da kullanılabilen yapısı sayesinde tüm cihazlar üzerinde kullanabilir, ürün barkodunu okutabilir ya da sesli komut özelliğinden faydalanabilirsiniz.
Logo’nun kolay arayüze sahip Saha Satış programı’nı kullanarak işletme bünyesinde yer alan ilgili ekiplerin saha yönetimi süreçlerine çok daha hızlı adapte olmasını sağlayabilirsiniz.
Logo Saha Satış programları, sahada yer alan ekipler ve satış yapan işletmeler arasındaki süreci merkezi olarak kontrol etmenizi sağlayan bir yönetim şeklidir. Müşteriden alınan siparişler, yapılan tahsilatlar gibi satışa yönelik tüm yönetim süreçlerini Saha Satış programları çözümleri sayesinde kolay bir şekilde sürdürebilirsiniz. Saha satış otomasyonuyla da tüm saha yönetimi süreçlerinizi dijital ortamda gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca satışta başarı için dikkat edilmesi gerekenler başlıklı yazımızı incelemeden geçmeyin!
Satış ekiplerinin sıcak ve soğuk satış süreçlerini telefon, tablet, mobil el terminali gibi mobil cihazlar üzerinden yönetmesini sağlayan Logo Mobile Sales saha satış yönetimi çözümü, satış verimliliğini artırırken müşteri taleplerinin de en iyi şekilde karşılanmasını mümkün kılıyor.
Tedarik zincirinin özellikle son 10 yılda hızlı bir şekilde değişmesi, işçilik maliyetlerini ve kaliteyi kontrol edebilmek için Depo Yönetimi Sistemleri (WMS) çözümleri kullanmayı neredeyse zorunlu hale getiriyor. İster bir e-ticaret sitesi veya perakende zinciri yönetin, ister bir üretici veya distribütör olun; bu sistemler, depolama, sevkiyat ve iş gücü süreçlerinde pek çok avantaj sunuyor. Teknolojinin gelişmesi ve yazılımların Android işletim sistemli donanımlar üzerinden yürütülmesi, WMS - Depo Yönetimi gibi uygulamaların yalnızca büyük değil; orta ve küçük işletmeler tarafından da tercih edilmesini sağlıyor. Siz de WMS depo yönetimi yazılım çözümlerini ve faydalarını keşfederek işletmenizin operasyonlarını daha etkin ve verimli şekilde yürütebilirsiniz.
Aynı zamanda depo yönetiminde dikkat edilmesi gerekenler yazımızı incelemeden geçmeyin!
Üretimden sevkiyata kadar WMS yazılımı sayesinde daha etkin ve verimli şekilde tüm kaynaklar ve süreçler yönetilebildiği için işletmelerin hızı artıyor.
Bir WMS programı, stokların alınmasından mal kabul, paketleme ve sevkiyata kadar, darboğazları ve verimsiz süreçleri saptamak için veri deposu yaratıyor. Bu çözümler sayesinde işletme stoklarını da daha iyi yönetebiliyor.
Süreç değişiklikleri, işletmelerde iyileştirmeyi sağlamak için büyük önem arz ediyor. İyi bir WMS, işletmelerin sürekli olarak kendilerini geliştirmelerini kolaylaştırıyor. Bu durum iade edilen, hasarlı veya son kullanma tarihi geçmiş ürünlerin yönetimini optimize ederek işletmelerin verimlilik ve etkinliklerine katkı sağlıyor.
Depo sistemlerinin avantajları söz konusu olunca daha iyi depolama alanı, stok ve iş gücü yönetimi; israfı en aza indirmeye ve maliyetleri düşürmeye yardımcı oluyor. Sürecin her aşamasındaki etkinlik, her türlü kaynağı en iyi şekilde kullanmayı sağlıyor.
Logo WMS ve Logo WMS Platform yazılımları, yeni nesil teknolojilerle uyumlu şekilde çalışarak işletmeye bütünleşik hizmetler kazandırıyor. Android işletim sistemine sahip cihazlarda kullanılabilen, giyilebilir teknolojilerle ve sesli sistemlerle entegre olabilen WMS yazılımları ile sürekli güncel kalabilirsiniz.
Depo otomasyon programı, satışlarda mevsimsel ve dönemsel bir artıştan sonra sipariş hacmindeki değişikliklere uyum sağlıyor veya işletmenin beklenmedik bir kesintiye yanıt vermesine yardımcı oluyor.
Sipariş doğruluğunu artırmak ve depoda harcanan zamanı azaltmak için mal kabul süreçlerinde basit ve verimli uygulamalar sunuyor. Böylece, manuel işlemlerde karşılaşılması olası insan hataları azalıyor. Ayrıca, etkin depo yönetimi personel maliyetlerinden tasarruf sağlıyor.
Bir malzeme veya ürünün, tedarik zinciri takip deposu boyunca tam olarak nerede olduğunu görmek için seri/lot ve parti numaralarıyla stokları izlemeyi mümkün kılıyor. Bu özellik, hem müşteri hem de satıcı açısından alışverişi daha keyifli hale getiriyor.
Küçük ve orta büyüklükteki işletmelere yönelik depo yönetim sistemi ürünü Logo WMS; Android işletim sistemli cihazların sisteme entegrasyonu, günümüzde kullanılan barkod yapıları ile farklı modüllerin kullanılabilmesi sayesinde, depo süreçlerinde maliyetleri düşürürken verimliliği artırıyor.
Logo WMS Platform, büyük ve orta ölçekli işletmelerde bütünleşik ve otomatize depo yönetimi sağlayarak maliyetleri düşürürken süreçlerin etkili kontrolünü, kârlılığı ve verimliliği artırıyor.
Logo ERP programı, her ölçekten ve her sektörden işletmenin tüm verileri ve iş süreçlerini merkezi bir şekilde uçtan uca yönetmesini sağlıyor. Üretimden satın almaya, dış ticaretten satışa kadar tüm operasyonlarda görünürlük, etkin kontrol ve veri güvenilirliği sağlayan Logo ERP kurumsal kaynak planlama çözümü ile daha fazla verimlilik elde ediliyor. Operasyonel süreçleri otomatik hale getiren küçük ölçekli işletmeler için ERP programı iş yükünü de önemli ölçüde azaltarak zaman ve maliyet tasarrufu kazandırıyor. Logo ERP programları ile daha verimli iş süreçleri çalışan memnuniyetini, süreçlerin daha etkin yönetimi de müşteri memnuniyetini artırıyor.
Hangi ERP programlarını seçmeliyim? ERP programı seçerken nelere dikkat edilmeli? gibi sorularınız varsa, blog'umuzda derlediğimiz yazıyı hemen inceleyin!
Logo ERP programı standart kurulumların yanı sıra geliştirmeye açık, modüler yapılar da sunuluyor. İsteğe ve ihtiyaca göre eklenebilen modüllerle tüm işletmeler, kendileri için en uygun ERP programı paketini oluşturabiliyor. Modüllerin yanı sıra app-in-app teknolojisiyle yeni uygulamalar sisteme entegre edilebiliyor; widget'lar ile de kullanım kolaylığı artırılabiliyor.
İş süreçlerini çok daha kolay, pratik, uygun maliyetli ve etkin bir şekilde yönetmeyi sağlayan Logo ERP programı, kalite ve verimlilik anlayışını, çalışan düzeyinden başlayarak tüm süreçlere yaygınlaştırıyor. Böylece işletmenin tamamında karmaşık iş süreçleri kurumsal kaynak planlama sayesinde sadeleşiyor ve iyileştiriliyor.
Üstelik, Logo ERP programı ile bulut teknolojisinin avantajlarıyla faydalanmak da mümkün. Bulut ERP servisi ile muhasebeden satışa, üretimden bütçelemeye kadar tüm süreçler bulutta yönetilebiliyor. Kurulum ve yatırım masrafı olmadan kolay ve hızlı bir şekilde kullanıma alınabilen Logo bulut ERP ile kullanıcılar, işlerine istedikleri yerden ve istedikleri zamanda erişebiliyor. İhtiyaçlara uygun şekilde özelleştirilip ölçeklendirilebilen Bulut ERP'de veriler her zaman güvenle korunurken sistemin sunucu ve güvenlik maliyetleri de Logo tarafından karşılanıyor. Bununla birlikte, bulut teknolojisi sayesinde her zaman güncel olarak kullanılabildiği için ERP programı gerekli değişikliklere ve yeniliklere anlık olarak uyum sağlıyor. Orta ölçekli işletmeler ve büyük ölçekli işletmeler için de çeşitli ERP yazılımı ve ERP sistemi ürünlerinden faydalanabilirsiniz.
Yerleşik ya da web üzerinden çalışan alt yapı kullanım seçenekleri de sunan Logo ERP programı portföyündeki kapsamlı çözümler, her işletmenin ihtiyacına göre seçilip şekillendirilebiliyor. Bu süreçte Logo'nun güçlü iş ve çözüm ortakları ağından da destek alınarak projeler en verimli şekilde sonuçlandırılıyor.
Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler için özel olarak tasarlanan Logo Mali Müşavir 3, sunduğu tam çözüm kümesiyle mükelleflerin e-devlet süreçlerine hızla katılımını sağlarken, beyannamelerden bordrolara, defter beyan süreçlerinden büro yönetimine kadar çok sayıda modülle de iş yükünü azaltıp zaman tasarrufu kazandırıyor.
Özellikle büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarını web üzerinden çalışan alt yapısı ile karşılamak üzere tasarlanan Logo Tiger Wings Enterprise, zengin iş fonksiyonları ve geliştirilebilir yapısıyla tam kapsamlı bir çözüm sunuyor.
Orta ve büyük ölçekli işletmelerin ihtiyaçları doğrultusunda tasarlanan Logo Tiger 3, veri yönetiminden satış operasyonlarına kadar tüm iş süreçlerini verimli ve etkin şekilde yöneterek zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyor.
Logo’nun teknolojik bilgi birikimi ile inovasyon yeteneğini bir araya getirerek geliştirdiği web üzerinden kullanılabilen Logo Netsis Wings Entegre ile KOBİ'ler üretimden siparişe, muhasebe kayıtlarından banka verilerine kadar tüm iş süreçlerini her an her yerden anlık bir şekilde yönetiyor.
Kapsamlı üretim faaliyetleri olan orta ve büyük ölçekli işletmelere yönelik Logo Tiger 3 Enterprise, süreçleri kolaylaştırıp geniş fonksiyon yelpazesiyle üretim süreçlerindeki ihtiyaçları etkili şekilde karşılayarak üretimde sürdürülebilir verimlilik sağlıyor.
Orta ölçekli işletmelerde finans-muhasebe, üretim, tedarik zinciri, satış, stok gibi uygulamaların merkezi yönetimi için geliştirilen Logo Netsis 3 Standard, ölçeklendirilebilir yapısıyla, zaman içinde değişen gereksinimlere de kolayca uyum sağlıyor.
Zengin iş fonksiyonlarına sahip kurumsal ERP ürünü Logo Netsis 3 Enterprise; büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarına uygun kapsamlı çözümler sunarak işletmelerin verimliliğini destekliyor.
Ön muhasebe programı Logo Start 3 ile tüm mikro işletmeler stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, ödeme ve tahsilat takibi, banka ve müşteri bilgilerinin yönetimi işlemlerini tek noktadan yapabiliyor. Böylece banka hesaplarından aylık ödemelere, stok bilgilerinden e-Fatura kesimine kadar her noktada kontrol ve verimlilik artışı sağlanıyor.
Logo Tiger Wings ERP, geniş modüler yapısı ve zengin fonksiyonlarıyla orta ve büyük ölçekli işletmelerin iş süreçlerini iyileştirmenin yanı sıra web üzerinden kullanım sayesinde sürdürülebilir verimliliği her an, her yerde destekliyor.
Ön muhasebe işlemlerine her an, her yerden kolayca ulaşmayı sağlayan online ön muhasebe programı Logo İşbaşı ile mikro ölçekli şirketler işlerini sürekli kontrol altında tutabiliyor.
Orta ve büyük ölçekli işletmelerin tüm iş süreçlerinin uçtan uca, verimli ve etkin yönetilmesini sağlayan Logo j-Platform ERP, her an, her yerden erişilebilirken HTML5 web teknolojisiyle kullanıcı deneyimini en üst seviyeye taşıyor.
Bulut ERP ile muhasebeden satışa, üretimden bütçelemeye kadar tüm fonksiyonlar bulut teknolojisi ile sunuluyor. İşlerinize istediğiniz yerden ve istediğiniz zamanda erişmenizi sağlayan Logo bulut ERP'yi, ihtiyaçlarınıza göre kolayca ve hızlı bir şekilde kullanmaya başlayabilirsiniz.
Geniş modüler yapısı ve zengin fonksiyonlarıyla orta ve büyük ölçekli işletmelerin iş süreçlerini iyileştiren Logo Netsis Wings ERP, web üzerinden kullanım özelliği sayesinde de sürdürülebilir verimliliği her an, her yerde destekliyor.
Logo’nun teknolojik bilgi birikimi ile inovasyon yeteneğini bir araya getirerek geliştirdiği web üzerinden kullanılabilen Logo GO Wings ile, KOBİ’lerin siparişten muhasebeye kadar uzanan iş süreçleri her an her yerden anlık olarak yönetiliyor.
Özellikle büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarını web üzerinden çalışan altyapısı ile karşılamak üzere tasarlanan Logo Netsis Wings Enterprise, zengin iş fonksiyonları ve geliştirilebilir yapısıyla kapsamlı bir çözüm sunuyor.
İşletmenize ait tüm iş süreçlerini İş Akış Yönetimi ile tek noktadan yönetebileceğinizi biliyor muydunuz? Firmanıza ait farklı departmanlarda yer alan iş süreçlerini tek noktadan yönetebilirsiniz. Böylece dijital iş takip programlarıyla süreci çok daha pratik bir hale getirebilmeniz mümkün oluyor. İş takip programları sayesinde dijitale taşıdığınız iş akış yönetimi süreçleri ile zaman ve maliyet tasarrufu sağlayabilir; böylece süreç takibini daha verimli ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebilir, aynı zamanda iş gücünden ve zamandan da tasarruf edebilirsiniz.
Logo’nun İş Akış Yönetimi çözümü olarak geliştirdiği Logo Flow ile ekip, departman ya da personel atamalarını otomatik olarak yapabilirsiniz.
Logo Flow kullanıcıları eLogo entegrasyonu sayesinde e-Fatura, e-Arşiv Fatura gibi belgelere daha rahat ulaşarak tek tıkla onay verebiliyor.
İş akış yönetimi, iş süreçlerini standart bir hale getirerek yeniden yapılandırmanızı sağlayan ve yönetimini merkezileştiren yapılardır. İş akış planı oluşturarak iş süreçlerinizi uçtan uca kolayca takip edip yönetebileceğiniz Logo yazılımları ile akışı hızlandırabilir, yönetim sürecini çok daha kaliteli bir hale getirebilirsiniz. Her çalışanın görev tanımlarının net bir şekilde belirlendiği bu sistemde işlerin tamamlanma süreci de daha kolay hale geliyor. Verimliliği de artan iş süreçleri ise zaman ve maliyetten tasarruf etmenizi sağlıyor. Firmanıza ait verimlilik ve kârlılığı artırmak için Logo iş takip yazılımı ile iş süreçlerinizi en etkin şekilde yönetebilirsiniz.
İş süreç yönetimi sağlayacağınız Logo çözümü ile kodlama yapma ihtiyacı duymadan yalnızca sürükle bırak yöntemini kullanarak süreci tasarlayabilirsiniz.
Logo İş Akış Yönetimi çözümü, mail dinleme özelliği ile mail üzerinden iş akışı başlatmanızı sağlıyor. Böylece, önceden kağıt üzerinde yürüttüğünüz tüm iş akış süreçlerini dijital ortama taşıyarak zaman ve iş gücünden tasarruf etmenize olanak tanıyor.
İş süreçlerine dair yetkilendirme ya da yetkiyi devretme işlemini Logo İş Akış yönetimi çözümü ile sağlayabilirsiniz.
Logo Flow ve DocPlace entegrasyonu ile kullanıcılar süreç işlerken eklenen dokümanları otomatik olarak sisteme aktarabiliyor. Bu avantaj sayesinde kurumsal hafıza süreç içinde iş akış planlaması kendiliğinden oluşabiliyor.
Logo iş akış ve süreç yönetimi çözümünün ayrıntılı yönetim ekranı sayesinde atanan işlerin ve zaman aşımı gibi durumların kontrolünü rahatlıkla yapabilirsiniz. Anlık bilgilendirme sistemi sayesinde planlamada meydana gelen değişiklikler hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.
İş akış yönetimi ürünü Logo Flow, işletmelerin kağıt üzerinde yürüttükleri iş akış uygulamalarını elektronik ortama taşıyarak süreçlerin sorunsuz işlemesini, zaman ve iş gücü tasarrufu elde edilmesini sağlıyor.
İşletmenin operasyonları sırasında oluşan, fakat tek başlarına bir anlam ifade etmeyen veriler, İş Analitiği ürünleri sayesinde anlamlı ve faydalı bilgilere dönüşüyor. Logo'nun sunduğu İş Analitiği ürünleri portföyü, işletmelerin topladığı tüm verilerin görselleştirilerek analiz edilmesini ve raporlanmasını sağlıyor. Bu portföyde aynı zamanda veriye dayalı bütçeleme çözümü de yer alıyor. Böylece, Logo İş Analitiği ürünlerinden yararlanan işletmeler, veriye dayalı kararlar ile geleceğe daha güvenle bakıyor.
Logo'nun İş Analitiği ürünleri portföyü, işletmelerin topladığı tüm verilerin görselleştirilerek analiz edilmesini ve raporlanmasını sağlıyor. Web ya da mobil uygulama üzerinden de kullanılabilen bu çözümlerle işletmeler gelecek dönem planlarını daha güvenle yapabiliyor.
İş Analitiği ürünleri yatırımlarından maksimum fayda sağlanmasını hedefleyen Logo, bu alanda dünyanın lider İş Analitiği ürünleri üreticilerinden Qlik ile iş birliği yapıyor.
Bütçeleme süreçlerinin otomasyonunu da sağlayan bu portföy, veri analizi ve raporlama programları gibi ayrıca bütçe yönetimi programları ile ve finansal sonuçları da iyileştiriyor. İşletmeler, otomasyonun ve iş analitiğinin gücünden yararlanarak geleceğe çok daha güvenle bakıyor.
Mevcut ya da potansiyel müşteri fark etmeksizin, tüm etkileşim sürecini ve operasyonel süreçlerinizi Logo CRM programı ile tek noktadan kolayca yönetebilirsiniz. Saha personelinin faaliyet süreçleri, kurumsal hafıza, müşteri ilişkilerinin planlanması ve memnuniyet ölçümleri gibi pek çok işleve sahip Logo CRM programı, süreci en sağlıklı şekilde yönetmenizi sağlıyor.
CRM nedir, ne işe yarar? gibi daha detaylı bilgilere blog yazımızdan ulaşabilirsiniz. Aynı zamanda Analitik CRM, turizm sektöründe CRM, en iyi CRM yazılımı gibi yazılarımızı da inceleyebilirsiniz.
Potansiyel ya da mevcut müşterilerinize dair verileri ve aksiyonları tek noktada bulundurmanızı ve takip edebilmenizi sağlıyor. Böylece, pazarlama ve satış süreçlerinizi de daha iyi planlamanızı ve organize etmenizi kolaylaştırıyor.
Logo CRM programı; satış, pazarlama ve müşteri ilişkileri yönetimi gibi birbiriyle ilişkili ekiplerin randevu, görüşme, satış, teklif, iş süreçleri ve satış sonrası süreçlerinin düzenlenmesini sağlıyor. Farklı Logo çözümleri ile entegre çalışabilen yapısı sayesinde pek çok veriyi tek çatı altında buluşturuyor.
Geniş konfigürasyon seçenekleri ile Logo CRM programı, iş süreçlerine destek ile müşteri ilişkileri yönetimi konusunda ihtiyaçlara göre yapılanma sağlıyor.
CRM programı ile güçlü bir kurumsal hafızaya sahip olabilir, yazılımın entegre yapısı ile diğer çözümler ile ortak bir çalışma deneyimi sağlayabilirsiniz. Bu sayede, işletmede kullandığınız tüm sistemler bir bütün halinde çalışarak birbirini besliyor. Bu da, güvenilir ve güçlü bir kurumsal hafızaya sahip olmanızı sağlıyor.
CRM programları, işletmelerde müşteri ilişkileri, satış, pazarlama ve diğer operasyonel süreçlerin yönetildiği yazılımlardır. Bir işletmenin Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) süreci dijital ortamda bir yazılım vasıtası ile takip edilebiliyor.
Logo Yazılım, sunduğu Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM programı) ile her ölçekteki işletmenin ihtiyaçlarına cevap verir. Logo CRM programı sayesinde işletmeniz adına müşteriler ile doğru iletişimi kurabilir, müşteri adaylarını tespit ederek doğru hamlede bulunabilirsiniz.
Logo CRM programları; bayi, müşteri, tedarikçi gibi paydaşlara ait bilgileri programa tanımlayarak gruplandırmanızı sağlıyor. Böylece bir kurumsal hafızaya sahip olmanızı ve süreci daha verimli şekilde kullanmanıza olanak tanıyor.
Logo CRM programı ilemüşteri ilişkileri yönetiminde verimliliği artırırken yatırım maliyetlerini en az seviyede tutabilirsiniz. Esnek yazılım mimarisi ile karşınıza çıkan Logo CRM programı, donanım maliyetlerini azaltıyor. Böylece, işletmelerin uygun maliyetler ile sisteme bağlanabileceği, operasyonel süreçlerin tek merkez üzerinden kolayca yönetilebileceği bir yapı inşa ediyor.
İşletmelerin satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en etkili şekilde iletişim kurmasına odaklanan Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.
İş Sağlığı ve Güvenliği (İSG) süreçlerinin hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirilebilmesi için geliştirilen ve Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı tarafından onaylanmış olan eLogo İSG, web tabanlı yapısı ve kapsamlı ürün özellikleriyle İş sağlığı ve güvenliği yazılımı ile süreçlerin yönetimini kolaylaştırıyor.
Neden İş sağlığı ve güvenliği yazılımı kullanmanız gerektiğine dair detaylı bilgi almak için blog sayfamızdaki İş sağlığı ve güvenliği nedir yazımızı inceleyin!
Tüm İş Sağlığı ve Güvenliği yazılımı süreçlerini uçtan uca yöneten eLogo İSG, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığına gönderilmesi zorunlu olan verilerin iletimini ve 10 yıl boyunca saklanması süreçlerini de gerçekleştiriyor. Bakanlıktan entegratörlük onayı alan bu çözümle e-Reçeteler de kolayca hazırlanıp gönderilebiliyor.
eLogo İSG çözümü bulut üzerinde ya da yerleşik olarak kullanılabiliyor.
6331 sayılı İş Güvenliği Kanununa uygun olarak geliştirilen eLogo İSG yazılımı; iş güvenliği ve iş sağlığı (revir ve e-Reçete işlemleri) ile ilgili tüm işlemlerin dijital ortamda, web tabanlı tek bir platformda yönetilebilmesini sağlıyor.
Aynı zamanda iş kazası bildirimi ile ilgili merak ettiklerinizi derlediğimiz blog yazımızı da inceleyebilirsiniz!
Her ölçekten işletmenin İş Sağlığı ve Güvenliği süreçlerini yasal mevzuata uygun şekilde yönetmeyi sağlayan eLogo İSG ürünü, gerek iş güvenliği uzmanları gerekse iş yeri hekimlerinin iş yükünü azaltıyor.
Türkiye'nin gelecek vizyonunun en kritik bileşenlerinden biri, dijital dönüşüm. Bu süreçte işletmelerin e-Fatura,e-Arşiv, e-Defter, e-Mutabakat gibi uygulamalarını dijital ortama taşımaları da hem yasal uyumluluk hem de iş süreçlerinde verimlilik açısından büyük önem taşıyor. Gelir İdaresi Başkanlığı onaylı e-Çözümler, kapsamlı dijital uygulamalarla işletmelere zaman, maliyet ve iş gücü tasarrufu sağlıyor.
Logo; e-Fatura'dan e-İrsaliye'ye, bankacılık çözümlerinden yapay zeka tabanlı inovatif ürünlere kadar uzanan geniş e-Çözümler yelpazesiyle dijital dönüşümdeki gelişmeleri ve mevzuatı yakından takip ederek ihtiyaç duyulan çözümleri işletmelerin hizmetine sunuyor. Bu çözümlerin gerek Logo ürünleri gerekse Logo harici ERP yazılımlarıyla tam entegre çalışabilmesi de e-Çözümlerin sunduğu bir başka avantaj oluyor.
Alanında lider konumda bulunan Logo, Özel Entegratörlük iznine sahip eLogo markasıyla 7/24 çalışan, hızlı ve güvenli bir sistemi işletmelerin hizmetine e-fatura uygulaması, e-arşiv programı gibi ürünler sunuyor. Böylece tüm elektronik fatura işlemleri eLogo'nun bilgi-işlem sistemi üzerinden güvenle gerçekleştirilebiliyor.
Gelir İdaresi Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak geliştirilen e-Serbest Meslek Makbuzu ürünüyle, serbest meslek erbabları işlerini dijitalin rahatlığını yaşıyor.
Sevk irsaliyelerini dijital ortamda oluşturarak sevkiyat süreçlerini ve ticareti hızlandırmayı sağlayan e-İrsaliye, işletmelerin verimliliğini artırıyor.
Firmaların mutabakat süreçlerini kolayca yönetebilmeleri için geliştirilen e-Mutabakat uygulaması BA, BS, Cari Ekstre ve Cari Bakiye mutabakatlarının elektronik ortamda hızla ve güvenle yapılmasını sağlıyor.
Logo e-Müstahsil Makbuzu (e-MM) uygulaması, müstahsil makbuzlarının Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından belirlenen standartlara uygun şekilde elektronik ortamda oluşturulması ve raporlanmasının yanı sıra hem kağıt hem de elektronik ortamda muhafazası ve ibrazını sağlıyor.
Gelir İdaresi Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak geliştirilen e-Fatura ürünleri, faturaların dolaşımının dijital ortamda güvenle ve hızla gerçekleşmesini sağlıyor.
e-Defter uygulaması, Yevmiye Defteri ve Defter-i Kebir belgelerinin, belirlenen standartlara uygun şekilde dijital ortamda hazırlanarak Gelir İdaresi Başkanlığı'na kolay ve hızlı bir şekilde gönderilmesini sağlıyor.
e-Arşiv fatura programı, e-Fatura kapsamında olan ya da olmayan işletmelere ve nihai tüketicilere e-Fatura düzenlenmesini, faturanın ikinci nüshasının elektronik olarak korunmasını ve ibraz edilmesini sağlıyor.
Connect Banka, bir işletmenin hesaplarını ve çalıştığı banka şubelerini ERP üzerinde bir araya getirerek banka işlemlerinin güvenli, hızlı ve kolay bir şekilde, mükerrer giriş yapmadan gerçekleştirilebilmesini sağlıyor.
GİB e-Arşiv Fatura uygulaması ile müşteri bilgilerine kolayca erişebilir, e-Arşiv Faturalarınızı hızlıca oluşturup gönderebilirsiniz.
eLogo e-Tahsilat ödemelerin zamanında alınmasını sağlayarak tahsilat süreçlerinin verimli bir şekilde yönetilmesine olanak tanır, nakit akışını iyileştirir.
İşletmenize dair satış operasyonlarını etkili bir şekilde yönetmek için Logo Saha Satış Yönetimi’ni kullanabilirsiniz. Logo saha satış programları sayesinde işletmeler satışa dair operasyonel süreçlerini etkili bir şekilde yönetebiliyor ve şirketin kâr oranını önemli derecelerde artırabiliyor. Sıcak satış programı olarak da adlandırılan Logo Saha Satış programları, müşteri talepleri ve operasyonel sürecin tek noktadan etkin şekilde yönetimini sağlıyor.
Logo Mobile Sales bünyesindeki tasarım aracı ile işletmenin kendi ihtiyaçlarına uygun kişiselleştirilmiş rapor hazırlayabilmeniz mümkün. Bu raporları hızlı bir şekilde oluşturduktan sonra müşteriye sunabilirsiniz. Yine Logo Mobile Sales üzerinden işletmeye ait ürünler ile rakiplerin ürünleri hakkında bulunurluk, raftaki ya da stoktaki ürün miktarı ve fiyat bilgilerine ulaşıp raporlayabilirsiniz.
Logo saha satış programları, sahip oldukları GPS özelliği ile saha satış ekiplerinin konumlarına ulaşabilmenizi sağlıyor. Görüşme süreleri, müşteri koordinatları, duraklama süreleri gibi bilgileri bu özellik sayesinde net bir şekilde ölçümleyebilirsiniz. Böylece yakıt tasarrufu sağlayarak maliyetlerde iyileştirme yapabilirken satış ekiplerinin verimliliğinin artmasına da yardımcı olabilirsiniz.
Satış ekipleri ile depo arasındaki koordinasyonu sağlayan saha satış programları, süreçlerin anlık stok bilgilerine göre daha sağlıklı ve kolay yürütülmesine yardımcı oluyor. Ekiplere dair rota belirleme işlemini merkezden yönetebilir, bu şekilde etkili araç takibi yapabilirsiniz. Bu sayede saha satış operasyonlarındaki maliyetler de azalıyor ve ekip daha verimli yönetilebiliyor.
Logo saha satış programları, Bluetooth bağlantılı yazıcılar ile bağlantı kurabildiği için araç içinde bile fatura, sipariş, tahsilat makbuzu basma işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.
Özelleştirilen raporlama yeteneği sayesinde Logo saha satış programları aracılığıyla ekiplerle iletişim halindeyken satış raporu hazırlama özelliğini kullanabilirsiniz. Saha satış programları sayesinde anlık stok bilgilerine de ulaşabilirsiniz. Ayrıca dilediğiniz yerde fatura basım işlemi yapabilmenize de imkan tanıyor. Araç takibi özelliği sayesinde satış yetkililerinin konum bilgilerini de takip edebilmeniz mümkün hale geliyor. Logo Saha Satış programı ile operasyon maliyetlerini de düşürebilirsiniz. Tüm bunların yanında müşteriye özel ya da anlık indirim ve kampanya imkanlarından da faydalanabilirsiniz.
Cep telefonu, tablet gibi mobil cihazlarla da kullanılabilen yapısı sayesinde tüm cihazlar üzerinde kullanabilir, ürün barkodunu okutabilir ya da sesli komut özelliğinden faydalanabilirsiniz.
Logo’nun kolay arayüze sahip Saha Satış programı’nı kullanarak işletme bünyesinde yer alan ilgili ekiplerin saha yönetimi süreçlerine çok daha hızlı adapte olmasını sağlayabilirsiniz.
Logo Saha Satış programları, sahada yer alan ekipler ve satış yapan işletmeler arasındaki süreci merkezi olarak kontrol etmenizi sağlayan bir yönetim şeklidir. Müşteriden alınan siparişler, yapılan tahsilatlar gibi satışa yönelik tüm yönetim süreçlerini Saha Satış programları çözümleri sayesinde kolay bir şekilde sürdürebilirsiniz. Saha satış otomasyonuyla da tüm saha yönetimi süreçlerinizi dijital ortamda gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca satışta başarı için dikkat edilmesi gerekenler başlıklı yazımızı incelemeden geçmeyin!
Satış ekiplerinin sıcak ve soğuk satış süreçlerini telefon, tablet, mobil el terminali gibi mobil cihazlar üzerinden yönetmesini sağlayan Logo Mobile Sales saha satış yönetimi çözümü, satış verimliliğini artırırken müşteri taleplerinin de en iyi şekilde karşılanmasını mümkün kılıyor.
Tedarik zincirinin özellikle son 10 yılda hızlı bir şekilde değişmesi, işçilik maliyetlerini ve kaliteyi kontrol edebilmek için Depo Yönetimi Sistemleri (WMS) çözümleri kullanmayı neredeyse zorunlu hale getiriyor. İster bir e-ticaret sitesi veya perakende zinciri yönetin, ister bir üretici veya distribütör olun; bu sistemler, depolama, sevkiyat ve iş gücü süreçlerinde pek çok avantaj sunuyor. Teknolojinin gelişmesi ve yazılımların Android işletim sistemli donanımlar üzerinden yürütülmesi, WMS - Depo Yönetimi gibi uygulamaların yalnızca büyük değil; orta ve küçük işletmeler tarafından da tercih edilmesini sağlıyor. Siz de WMS depo yönetimi yazılım çözümlerini ve faydalarını keşfederek işletmenizin operasyonlarını daha etkin ve verimli şekilde yürütebilirsiniz.
Aynı zamanda depo yönetiminde dikkat edilmesi gerekenler yazımızı incelemeden geçmeyin!
Üretimden sevkiyata kadar WMS yazılımı sayesinde daha etkin ve verimli şekilde tüm kaynaklar ve süreçler yönetilebildiği için işletmelerin hızı artıyor.
Bir WMS programı, stokların alınmasından mal kabul, paketleme ve sevkiyata kadar, darboğazları ve verimsiz süreçleri saptamak için veri deposu yaratıyor. Bu çözümler sayesinde işletme stoklarını da daha iyi yönetebiliyor.
Süreç değişiklikleri, işletmelerde iyileştirmeyi sağlamak için büyük önem arz ediyor. İyi bir WMS, işletmelerin sürekli olarak kendilerini geliştirmelerini kolaylaştırıyor. Bu durum iade edilen, hasarlı veya son kullanma tarihi geçmiş ürünlerin yönetimini optimize ederek işletmelerin verimlilik ve etkinliklerine katkı sağlıyor.
Depo sistemlerinin avantajları söz konusu olunca daha iyi depolama alanı, stok ve iş gücü yönetimi; israfı en aza indirmeye ve maliyetleri düşürmeye yardımcı oluyor. Sürecin her aşamasındaki etkinlik, her türlü kaynağı en iyi şekilde kullanmayı sağlıyor.
Logo WMS ve Logo WMS Platform yazılımları, yeni nesil teknolojilerle uyumlu şekilde çalışarak işletmeye bütünleşik hizmetler kazandırıyor. Android işletim sistemine sahip cihazlarda kullanılabilen, giyilebilir teknolojilerle ve sesli sistemlerle entegre olabilen WMS yazılımları ile sürekli güncel kalabilirsiniz.
Depo otomasyon programı, satışlarda mevsimsel ve dönemsel bir artıştan sonra sipariş hacmindeki değişikliklere uyum sağlıyor veya işletmenin beklenmedik bir kesintiye yanıt vermesine yardımcı oluyor.
Sipariş doğruluğunu artırmak ve depoda harcanan zamanı azaltmak için mal kabul süreçlerinde basit ve verimli uygulamalar sunuyor. Böylece, manuel işlemlerde karşılaşılması olası insan hataları azalıyor. Ayrıca, etkin depo yönetimi personel maliyetlerinden tasarruf sağlıyor.
Bir malzeme veya ürünün, tedarik zinciri takip deposu boyunca tam olarak nerede olduğunu görmek için seri/lot ve parti numaralarıyla stokları izlemeyi mümkün kılıyor. Bu özellik, hem müşteri hem de satıcı açısından alışverişi daha keyifli hale getiriyor.
Küçük ve orta büyüklükteki işletmelere yönelik depo yönetim sistemi ürünü Logo WMS; Android işletim sistemli cihazların sisteme entegrasyonu, günümüzde kullanılan barkod yapıları ile farklı modüllerin kullanılabilmesi sayesinde, depo süreçlerinde maliyetleri düşürürken verimliliği artırıyor.
Logo WMS Platform, büyük ve orta ölçekli işletmelerde bütünleşik ve otomatize depo yönetimi sağlayarak maliyetleri düşürürken süreçlerin etkili kontrolünü, kârlılığı ve verimliliği artırıyor.
Logo ERP programı, her ölçekten ve her sektörden işletmenin tüm verileri ve iş süreçlerini merkezi bir şekilde uçtan uca yönetmesini sağlıyor. Üretimden satın almaya, dış ticaretten satışa kadar tüm operasyonlarda görünürlük, etkin kontrol ve veri güvenilirliği sağlayan Logo ERP kurumsal kaynak planlama çözümü ile daha fazla verimlilik elde ediliyor. Operasyonel süreçleri otomatik hale getiren küçük ölçekli işletmeler için ERP programı iş yükünü de önemli ölçüde azaltarak zaman ve maliyet tasarrufu kazandırıyor. Logo ERP programları ile daha verimli iş süreçleri çalışan memnuniyetini, süreçlerin daha etkin yönetimi de müşteri memnuniyetini artırıyor.
Hangi ERP programlarını seçmeliyim? ERP programı seçerken nelere dikkat edilmeli? gibi sorularınız varsa, blog'umuzda derlediğimiz yazıyı hemen inceleyin!
Logo ERP programı standart kurulumların yanı sıra geliştirmeye açık, modüler yapılar da sunuluyor. İsteğe ve ihtiyaca göre eklenebilen modüllerle tüm işletmeler, kendileri için en uygun ERP programı paketini oluşturabiliyor. Modüllerin yanı sıra app-in-app teknolojisiyle yeni uygulamalar sisteme entegre edilebiliyor; widget'lar ile de kullanım kolaylığı artırılabiliyor.
İş süreçlerini çok daha kolay, pratik, uygun maliyetli ve etkin bir şekilde yönetmeyi sağlayan Logo ERP programı, kalite ve verimlilik anlayışını, çalışan düzeyinden başlayarak tüm süreçlere yaygınlaştırıyor. Böylece işletmenin tamamında karmaşık iş süreçleri kurumsal kaynak planlama sayesinde sadeleşiyor ve iyileştiriliyor.
Üstelik, Logo ERP programı ile bulut teknolojisinin avantajlarıyla faydalanmak da mümkün. Bulut ERP servisi ile muhasebeden satışa, üretimden bütçelemeye kadar tüm süreçler bulutta yönetilebiliyor. Kurulum ve yatırım masrafı olmadan kolay ve hızlı bir şekilde kullanıma alınabilen Logo bulut ERP ile kullanıcılar, işlerine istedikleri yerden ve istedikleri zamanda erişebiliyor. İhtiyaçlara uygun şekilde özelleştirilip ölçeklendirilebilen Bulut ERP'de veriler her zaman güvenle korunurken sistemin sunucu ve güvenlik maliyetleri de Logo tarafından karşılanıyor. Bununla birlikte, bulut teknolojisi sayesinde her zaman güncel olarak kullanılabildiği için ERP programı gerekli değişikliklere ve yeniliklere anlık olarak uyum sağlıyor. Orta ölçekli işletmeler ve büyük ölçekli işletmeler için de çeşitli ERP yazılımı ve ERP sistemi ürünlerinden faydalanabilirsiniz.
Yerleşik ya da web üzerinden çalışan alt yapı kullanım seçenekleri de sunan Logo ERP programı portföyündeki kapsamlı çözümler, her işletmenin ihtiyacına göre seçilip şekillendirilebiliyor. Bu süreçte Logo'nun güçlü iş ve çözüm ortakları ağından da destek alınarak projeler en verimli şekilde sonuçlandırılıyor.
Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler için özel olarak tasarlanan Logo Mali Müşavir 3, sunduğu tam çözüm kümesiyle mükelleflerin e-devlet süreçlerine hızla katılımını sağlarken, beyannamelerden bordrolara, defter beyan süreçlerinden büro yönetimine kadar çok sayıda modülle de iş yükünü azaltıp zaman tasarrufu kazandırıyor.
Özellikle büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarını web üzerinden çalışan alt yapısı ile karşılamak üzere tasarlanan Logo Tiger Wings Enterprise, zengin iş fonksiyonları ve geliştirilebilir yapısıyla tam kapsamlı bir çözüm sunuyor.
Orta ve büyük ölçekli işletmelerin ihtiyaçları doğrultusunda tasarlanan Logo Tiger 3, veri yönetiminden satış operasyonlarına kadar tüm iş süreçlerini verimli ve etkin şekilde yöneterek zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyor.
Logo’nun teknolojik bilgi birikimi ile inovasyon yeteneğini bir araya getirerek geliştirdiği web üzerinden kullanılabilen Logo Netsis Wings Entegre ile KOBİ'ler üretimden siparişe, muhasebe kayıtlarından banka verilerine kadar tüm iş süreçlerini her an her yerden anlık bir şekilde yönetiyor.
Kapsamlı üretim faaliyetleri olan orta ve büyük ölçekli işletmelere yönelik Logo Tiger 3 Enterprise, süreçleri kolaylaştırıp geniş fonksiyon yelpazesiyle üretim süreçlerindeki ihtiyaçları etkili şekilde karşılayarak üretimde sürdürülebilir verimlilik sağlıyor.
Orta ölçekli işletmelerde finans-muhasebe, üretim, tedarik zinciri, satış, stok gibi uygulamaların merkezi yönetimi için geliştirilen Logo Netsis 3 Standard, ölçeklendirilebilir yapısıyla, zaman içinde değişen gereksinimlere de kolayca uyum sağlıyor.
Zengin iş fonksiyonlarına sahip kurumsal ERP ürünü Logo Netsis 3 Enterprise; büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarına uygun kapsamlı çözümler sunarak işletmelerin verimliliğini destekliyor.
Ön muhasebe programı Logo Start 3 ile tüm mikro işletmeler stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, ödeme ve tahsilat takibi, banka ve müşteri bilgilerinin yönetimi işlemlerini tek noktadan yapabiliyor. Böylece banka hesaplarından aylık ödemelere, stok bilgilerinden e-Fatura kesimine kadar her noktada kontrol ve verimlilik artışı sağlanıyor.
Logo Tiger Wings ERP, geniş modüler yapısı ve zengin fonksiyonlarıyla orta ve büyük ölçekli işletmelerin iş süreçlerini iyileştirmenin yanı sıra web üzerinden kullanım sayesinde sürdürülebilir verimliliği her an, her yerde destekliyor.
Ön muhasebe işlemlerine her an, her yerden kolayca ulaşmayı sağlayan online ön muhasebe programı Logo İşbaşı ile mikro ölçekli şirketler işlerini sürekli kontrol altında tutabiliyor.
Orta ve büyük ölçekli işletmelerin tüm iş süreçlerinin uçtan uca, verimli ve etkin yönetilmesini sağlayan Logo j-Platform ERP, her an, her yerden erişilebilirken HTML5 web teknolojisiyle kullanıcı deneyimini en üst seviyeye taşıyor.
Bulut ERP ile muhasebeden satışa, üretimden bütçelemeye kadar tüm fonksiyonlar bulut teknolojisi ile sunuluyor. İşlerinize istediğiniz yerden ve istediğiniz zamanda erişmenizi sağlayan Logo bulut ERP'yi, ihtiyaçlarınıza göre kolayca ve hızlı bir şekilde kullanmaya başlayabilirsiniz.
Geniş modüler yapısı ve zengin fonksiyonlarıyla orta ve büyük ölçekli işletmelerin iş süreçlerini iyileştiren Logo Netsis Wings ERP, web üzerinden kullanım özelliği sayesinde de sürdürülebilir verimliliği her an, her yerde destekliyor.
Logo’nun teknolojik bilgi birikimi ile inovasyon yeteneğini bir araya getirerek geliştirdiği web üzerinden kullanılabilen Logo GO Wings ile, KOBİ’lerin siparişten muhasebeye kadar uzanan iş süreçleri her an her yerden anlık olarak yönetiliyor.
Özellikle büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarını web üzerinden çalışan altyapısı ile karşılamak üzere tasarlanan Logo Netsis Wings Enterprise, zengin iş fonksiyonları ve geliştirilebilir yapısıyla kapsamlı bir çözüm sunuyor.
İşletmenize ait tüm iş süreçlerini İş Akış Yönetimi ile tek noktadan yönetebileceğinizi biliyor muydunuz? Firmanıza ait farklı departmanlarda yer alan iş süreçlerini tek noktadan yönetebilirsiniz. Böylece dijital iş takip programlarıyla süreci çok daha pratik bir hale getirebilmeniz mümkün oluyor. İş takip programları sayesinde dijitale taşıdığınız iş akış yönetimi süreçleri ile zaman ve maliyet tasarrufu sağlayabilir; böylece süreç takibini daha verimli ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebilir, aynı zamanda iş gücünden ve zamandan da tasarruf edebilirsiniz.
Logo’nun İş Akış Yönetimi çözümü olarak geliştirdiği Logo Flow ile ekip, departman ya da personel atamalarını otomatik olarak yapabilirsiniz.
Logo Flow kullanıcıları eLogo entegrasyonu sayesinde e-Fatura, e-Arşiv Fatura gibi belgelere daha rahat ulaşarak tek tıkla onay verebiliyor.
İş akış yönetimi, iş süreçlerini standart bir hale getirerek yeniden yapılandırmanızı sağlayan ve yönetimini merkezileştiren yapılardır. İş akış planı oluşturarak iş süreçlerinizi uçtan uca kolayca takip edip yönetebileceğiniz Logo yazılımları ile akışı hızlandırabilir, yönetim sürecini çok daha kaliteli bir hale getirebilirsiniz. Her çalışanın görev tanımlarının net bir şekilde belirlendiği bu sistemde işlerin tamamlanma süreci de daha kolay hale geliyor. Verimliliği de artan iş süreçleri ise zaman ve maliyetten tasarruf etmenizi sağlıyor. Firmanıza ait verimlilik ve kârlılığı artırmak için Logo iş takip yazılımı ile iş süreçlerinizi en etkin şekilde yönetebilirsiniz.
İş süreç yönetimi sağlayacağınız Logo çözümü ile kodlama yapma ihtiyacı duymadan yalnızca sürükle bırak yöntemini kullanarak süreci tasarlayabilirsiniz.
Logo İş Akış Yönetimi çözümü, mail dinleme özelliği ile mail üzerinden iş akışı başlatmanızı sağlıyor. Böylece, önceden kağıt üzerinde yürüttüğünüz tüm iş akış süreçlerini dijital ortama taşıyarak zaman ve iş gücünden tasarruf etmenize olanak tanıyor.
İş süreçlerine dair yetkilendirme ya da yetkiyi devretme işlemini Logo İş Akış yönetimi çözümü ile sağlayabilirsiniz.
Logo Flow ve DocPlace entegrasyonu ile kullanıcılar süreç işlerken eklenen dokümanları otomatik olarak sisteme aktarabiliyor. Bu avantaj sayesinde kurumsal hafıza süreç içinde iş akış planlaması kendiliğinden oluşabiliyor.
Logo iş akış ve süreç yönetimi çözümünün ayrıntılı yönetim ekranı sayesinde atanan işlerin ve zaman aşımı gibi durumların kontrolünü rahatlıkla yapabilirsiniz. Anlık bilgilendirme sistemi sayesinde planlamada meydana gelen değişiklikler hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.
İş akış yönetimi ürünü Logo Flow, işletmelerin kağıt üzerinde yürüttükleri iş akış uygulamalarını elektronik ortama taşıyarak süreçlerin sorunsuz işlemesini, zaman ve iş gücü tasarrufu elde edilmesini sağlıyor.
İşletmenin operasyonları sırasında oluşan, fakat tek başlarına bir anlam ifade etmeyen veriler, İş Analitiği ürünleri sayesinde anlamlı ve faydalı bilgilere dönüşüyor. Logo'nun sunduğu İş Analitiği ürünleri portföyü, işletmelerin topladığı tüm verilerin görselleştirilerek analiz edilmesini ve raporlanmasını sağlıyor. Bu portföyde aynı zamanda veriye dayalı bütçeleme çözümü de yer alıyor. Böylece, Logo İş Analitiği ürünlerinden yararlanan işletmeler, veriye dayalı kararlar ile geleceğe daha güvenle bakıyor.
Logo'nun İş Analitiği ürünleri portföyü, işletmelerin topladığı tüm verilerin görselleştirilerek analiz edilmesini ve raporlanmasını sağlıyor. Web ya da mobil uygulama üzerinden de kullanılabilen bu çözümlerle işletmeler gelecek dönem planlarını daha güvenle yapabiliyor.
İş Analitiği ürünleri yatırımlarından maksimum fayda sağlanmasını hedefleyen Logo, bu alanda dünyanın lider İş Analitiği ürünleri üreticilerinden Qlik ile iş birliği yapıyor.
Bütçeleme süreçlerinin otomasyonunu da sağlayan bu portföy, veri analizi ve raporlama programları gibi ayrıca bütçe yönetimi programları ile ve finansal sonuçları da iyileştiriyor. İşletmeler, otomasyonun ve iş analitiğinin gücünden yararlanarak geleceğe çok daha güvenle bakıyor.
Mevcut ya da potansiyel müşteri fark etmeksizin, tüm etkileşim sürecini ve operasyonel süreçlerinizi Logo CRM programı ile tek noktadan kolayca yönetebilirsiniz. Saha personelinin faaliyet süreçleri, kurumsal hafıza, müşteri ilişkilerinin planlanması ve memnuniyet ölçümleri gibi pek çok işleve sahip Logo CRM programı, süreci en sağlıklı şekilde yönetmenizi sağlıyor.
CRM nedir, ne işe yarar? gibi daha detaylı bilgilere blog yazımızdan ulaşabilirsiniz. Aynı zamanda Analitik CRM, turizm sektöründe CRM, en iyi CRM yazılımı gibi yazılarımızı da inceleyebilirsiniz.
Potansiyel ya da mevcut müşterilerinize dair verileri ve aksiyonları tek noktada bulundurmanızı ve takip edebilmenizi sağlıyor. Böylece, pazarlama ve satış süreçlerinizi de daha iyi planlamanızı ve organize etmenizi kolaylaştırıyor.
Logo CRM programı; satış, pazarlama ve müşteri ilişkileri yönetimi gibi birbiriyle ilişkili ekiplerin randevu, görüşme, satış, teklif, iş süreçleri ve satış sonrası süreçlerinin düzenlenmesini sağlıyor. Farklı Logo çözümleri ile entegre çalışabilen yapısı sayesinde pek çok veriyi tek çatı altında buluşturuyor.
Geniş konfigürasyon seçenekleri ile Logo CRM programı, iş süreçlerine destek ile müşteri ilişkileri yönetimi konusunda ihtiyaçlara göre yapılanma sağlıyor.
CRM programı ile güçlü bir kurumsal hafızaya sahip olabilir, yazılımın entegre yapısı ile diğer çözümler ile ortak bir çalışma deneyimi sağlayabilirsiniz. Bu sayede, işletmede kullandığınız tüm sistemler bir bütün halinde çalışarak birbirini besliyor. Bu da, güvenilir ve güçlü bir kurumsal hafızaya sahip olmanızı sağlıyor.
CRM programları, işletmelerde müşteri ilişkileri, satış, pazarlama ve diğer operasyonel süreçlerin yönetildiği yazılımlardır. Bir işletmenin Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) süreci dijital ortamda bir yazılım vasıtası ile takip edilebiliyor.
Logo Yazılım, sunduğu Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM programı) ile her ölçekteki işletmenin ihtiyaçlarına cevap verir. Logo CRM programı sayesinde işletmeniz adına müşteriler ile doğru iletişimi kurabilir, müşteri adaylarını tespit ederek doğru hamlede bulunabilirsiniz.
Logo CRM programları; bayi, müşteri, tedarikçi gibi paydaşlara ait bilgileri programa tanımlayarak gruplandırmanızı sağlıyor. Böylece bir kurumsal hafızaya sahip olmanızı ve süreci daha verimli şekilde kullanmanıza olanak tanıyor.
Logo CRM programı ilemüşteri ilişkileri yönetiminde verimliliği artırırken yatırım maliyetlerini en az seviyede tutabilirsiniz. Esnek yazılım mimarisi ile karşınıza çıkan Logo CRM programı, donanım maliyetlerini azaltıyor. Böylece, işletmelerin uygun maliyetler ile sisteme bağlanabileceği, operasyonel süreçlerin tek merkez üzerinden kolayca yönetilebileceği bir yapı inşa ediyor.
İşletmelerin satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en etkili şekilde iletişim kurmasına odaklanan Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.
İş Sağlığı ve Güvenliği (İSG) süreçlerinin hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirilebilmesi için geliştirilen ve Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı tarafından onaylanmış olan eLogo İSG, web tabanlı yapısı ve kapsamlı ürün özellikleriyle İş sağlığı ve güvenliği yazılımı ile süreçlerin yönetimini kolaylaştırıyor.
Neden İş sağlığı ve güvenliği yazılımı kullanmanız gerektiğine dair detaylı bilgi almak için blog sayfamızdaki İş sağlığı ve güvenliği nedir yazımızı inceleyin!
Tüm İş Sağlığı ve Güvenliği yazılımı süreçlerini uçtan uca yöneten eLogo İSG, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığına gönderilmesi zorunlu olan verilerin iletimini ve 10 yıl boyunca saklanması süreçlerini de gerçekleştiriyor. Bakanlıktan entegratörlük onayı alan bu çözümle e-Reçeteler de kolayca hazırlanıp gönderilebiliyor.
eLogo İSG çözümü bulut üzerinde ya da yerleşik olarak kullanılabiliyor.
6331 sayılı İş Güvenliği Kanununa uygun olarak geliştirilen eLogo İSG yazılımı; iş güvenliği ve iş sağlığı (revir ve e-Reçete işlemleri) ile ilgili tüm işlemlerin dijital ortamda, web tabanlı tek bir platformda yönetilebilmesini sağlıyor.
Aynı zamanda iş kazası bildirimi ile ilgili merak ettiklerinizi derlediğimiz blog yazımızı da inceleyebilirsiniz!
Her ölçekten işletmenin İş Sağlığı ve Güvenliği süreçlerini yasal mevzuata uygun şekilde yönetmeyi sağlayan eLogo İSG ürünü, gerek iş güvenliği uzmanları gerekse iş yeri hekimlerinin iş yükünü azaltıyor.
Türkiye'nin gelecek vizyonunun en kritik bileşenlerinden biri, dijital dönüşüm. Bu süreçte işletmelerin e-Fatura,e-Arşiv, e-Defter, e-Mutabakat gibi uygulamalarını dijital ortama taşımaları da hem yasal uyumluluk hem de iş süreçlerinde verimlilik açısından büyük önem taşıyor. Gelir İdaresi Başkanlığı onaylı e-Çözümler, kapsamlı dijital uygulamalarla işletmelere zaman, maliyet ve iş gücü tasarrufu sağlıyor.
Logo; e-Fatura'dan e-İrsaliye'ye, bankacılık çözümlerinden yapay zeka tabanlı inovatif ürünlere kadar uzanan geniş e-Çözümler yelpazesiyle dijital dönüşümdeki gelişmeleri ve mevzuatı yakından takip ederek ihtiyaç duyulan çözümleri işletmelerin hizmetine sunuyor. Bu çözümlerin gerek Logo ürünleri gerekse Logo harici ERP yazılımlarıyla tam entegre çalışabilmesi de e-Çözümlerin sunduğu bir başka avantaj oluyor.
Alanında lider konumda bulunan Logo, Özel Entegratörlük iznine sahip eLogo markasıyla 7/24 çalışan, hızlı ve güvenli bir sistemi işletmelerin hizmetine e-fatura uygulaması, e-arşiv programı gibi ürünler sunuyor. Böylece tüm elektronik fatura işlemleri eLogo'nun bilgi-işlem sistemi üzerinden güvenle gerçekleştirilebiliyor.
Gelir İdaresi Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak geliştirilen e-Serbest Meslek Makbuzu ürünüyle, serbest meslek erbabları işlerini dijitalin rahatlığını yaşıyor.
Sevk irsaliyelerini dijital ortamda oluşturarak sevkiyat süreçlerini ve ticareti hızlandırmayı sağlayan e-İrsaliye, işletmelerin verimliliğini artırıyor.
Firmaların mutabakat süreçlerini kolayca yönetebilmeleri için geliştirilen e-Mutabakat uygulaması BA, BS, Cari Ekstre ve Cari Bakiye mutabakatlarının elektronik ortamda hızla ve güvenle yapılmasını sağlıyor.
Logo e-Müstahsil Makbuzu (e-MM) uygulaması, müstahsil makbuzlarının Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından belirlenen standartlara uygun şekilde elektronik ortamda oluşturulması ve raporlanmasının yanı sıra hem kağıt hem de elektronik ortamda muhafazası ve ibrazını sağlıyor.
Gelir İdaresi Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak geliştirilen e-Fatura ürünleri, faturaların dolaşımının dijital ortamda güvenle ve hızla gerçekleşmesini sağlıyor.
e-Defter uygulaması, Yevmiye Defteri ve Defter-i Kebir belgelerinin, belirlenen standartlara uygun şekilde dijital ortamda hazırlanarak Gelir İdaresi Başkanlığı'na kolay ve hızlı bir şekilde gönderilmesini sağlıyor.
e-Arşiv fatura programı, e-Fatura kapsamında olan ya da olmayan işletmelere ve nihai tüketicilere e-Fatura düzenlenmesini, faturanın ikinci nüshasının elektronik olarak korunmasını ve ibraz edilmesini sağlıyor.
Connect Banka, bir işletmenin hesaplarını ve çalıştığı banka şubelerini ERP üzerinde bir araya getirerek banka işlemlerinin güvenli, hızlı ve kolay bir şekilde, mükerrer giriş yapmadan gerçekleştirilebilmesini sağlıyor.
GİB e-Arşiv Fatura uygulaması ile müşteri bilgilerine kolayca erişebilir, e-Arşiv Faturalarınızı hızlıca oluşturup gönderebilirsiniz.
eLogo e-Tahsilat ödemelerin zamanında alınmasını sağlayarak tahsilat süreçlerinin verimli bir şekilde yönetilmesine olanak tanır, nakit akışını iyileştirir.
200.000'den fazla müşterimizle beraber büyüyoruz.